תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
אז ככה... אני כבר המון זמן משתמש בחבילה של Norton Internet Security - אבל לאחרונה דיי נמאס לי מה-FIREWALL שלהם שחוסם לי הרבה דברים שהוא לא צריך. לבן - אני מבקש את עזרתכם במציאת חבילה חדשה ואיכותית של הכלים להגנה על המחשב, ז"א: FIREWALL , ANTIVIRUS , ANTISPAM רציתי גם לשאול אם מומלץ להחליף רק את ה-FIREWALL ולהשאיר את ה-ANTIVIRUS של נורטון שלא עושה לי בעיות. אני יודע שמדברים פה דיי הרבה על הנושא של תוכנות אבטחה - אבל רציתי לדעת אם יש חדש בתחום וכאמור השאלה שלי מתיחסת לשילוב בין שלושת המרכיבים שאמרתי. בתודה מראש,
-
- 3 תגובות
- 724 צפיות
-
-
-
אני מנסה לצרוב קבצים במהירות של 2x או 4X אבל התוכנה נרו מאפשרת לי לצרוב במהירות מינימלית של 8X כיצד אני משנה את המהירות המינימלית של הצריבה בתוכנה? זה בכלל אפשרי? בתודה מראש icy tower.
-
- 1 תגובה
- 724 צפיות
-
-
לוח אם: GA-MA790X-UD4P מערכת הפעלה:windows7 pro 64bit לאחר התקנה של דרייבר עדכני לכרטיס רשת תואם למערכת הפעלה (הורדה דרך האתר של ג'יגהבייט) השימוש היה חלק למשך מספר שבועות. לאחר כיבוי והפעלה של המחשב הכרטיס רשת לא זיהה לי את החיבור (סימן של איקס על האייקון של הרשת). לאחר "גלגול" לדרייבר הקודם (הדרייבר שהותקן ע"י הווינודוס בזמן התקנת המערכת) הרשת זוהתה ללא בעייה (וללא צורך באתחול מחדש). לפני ה"גלגול" ביצעתי סריקה לרוגולות ולווירוסים. המקרה התרחש פעם נוספת בעבר ע"ג מערכת הפעלה win7 ultimate 64bit rtm. בעבר הייתי מתחבר באמצעות חייגן וכיום באמצעות חיבור קווי לנתב. אך התסמינים זהים. הדרייבר לא מזהה חיבור לרשת. יש רעיונות? הצעות? הסברים לנושא?
-
- 0 תגובות
- 724 צפיות
-
-
אילו פורטים צריך לפתוח באימיול v.0.45b ואיך אני בדיוק פותח? יש לי ראוטר של Dynamode, לא יודע איזה מודל. יש לי גם מודם של alcatel. עשיתי חיפוש כללי ולא עזר תודה מיוחדת מאוד מאוד לעוזרים
-
- 3 תגובות
- 724 צפיות
-
-
שלום האם יש תוכנה שמאפשרת הפיכת ווידיו 90 מעלות? תודה מראש.
-
- 3 תגובות
- 724 צפיות
-
-
האם יש תוכנה שיכולה לערוך את הEXIF של מספר קבצי JPEG במקביל, אני רוצה למחוק\לאפס לכולם את השדה "date modified". יש עצות?
-
- 2 תגובות
- 724 צפיות
-
-
יש לי דיסק דיוידי שאני רוצה להעתיק אותו למחשב. עכשיו כל פעם שאני שאני מתחיל לעשות לו גיבוי הוא מתחיל להעתיק אותו לאחרי דקה הבאפר יורד ל 0 מגה, והעתקה נפסקת, התוכנה נותנת לי הודעה שאי אפשר להעתיק. ניסיתי להעתיק דיסק אחר וזה מצליח להעתיק . מה שהסקתי שהדיסק יכול להיות מוגן ואי אפשר להעתיק אותו ... אז אם מישהו יודע מה הבעיה אז תודה מראש ... ואם הבעיה בדיסק שהוא מוגן, איך אני יכול לבטל את ההגנה של הדיסק ???!?!? אז תנו לי פתרונות איך אני יכול להעתיק את הדיסק דיוידי למחשב תודה
-
- 4 תגובות
- 724 צפיות
-
-
תגידו, זה בכוונה זה שמיקרוסופט עשו שה notepad שמגיע עם windows לא תומך בשורות חדשות כמו שצריך ? בכל מקרה, רציתי לדעת באיזה תחליפים אתם משתמשים ואיך ההתרשמות שלכם מהם. יתרונות לעורכים פשוטים, קלים, בלי התקנה, חינמים.
-
- 2 תגובות
- 724 צפיות
-
-
ברגע שאני עושה connect S זה רושם לי שזה מתחבר ואז "שלח דו''ח שגיאות..." שאני לוחץ על או אל תשלח או תשלח, זה נותן לי את השגיאה: ההוראה ב "0x24c813d9" ביצעה הפניה לזכרון ב-"0x025e2300" לזכרון לא הייתה אפשרות להיות "read". לחץ על אישור כדי לסיים את פעולת התוכנית. ואז אני לוחת אישור וקובץ לי הודעה נוספת של זה עם מספרים שונים. מה הבעיה? אחרי זה שאני נכנס לניהול -אירועים - וישומים השגיאה שרשומה היא: ??תקלה ביישום icqlite.exe, גירסה 20.52.2573.0, תקלה במודול iphlpapi.dll, גירסה 5.1.2600.2912, כתובת התקלה 0x00008eb1?.??
-
- 6 תגובות
- 724 צפיות
-
-
ידידה שלי שלחה לי קישור לאיזה אתר, ובכתובת היה כתוב את שמה הפרטי ואת שם המשפחה שלה, ככה שהאמנתי לזה..כנראה שזה וירוס http://noa_reis.partypicz.info** בלי הכוכבית כמובן. איך אני מסיר את זה מהמחשב?
-
- 3 תגובות
- 724 צפיות
-
-
יש לי דיסק של WIN XP אמיתי בבית וגם דיסק של OFFICE XP אמיתי עכשיו רציתי לדעת העם אני יכול להכין דיסק DVD שיכלול את שתיהם ביחד ושהוא גם יהיה BOOT ? והאם אני יוכל להוסיף לשם עוד תוכנות שיעבדו ע"י לחיצת כפתור שאני יכין בתפריט כלשהו...? תודה מראש.
-
- 3 תגובות
- 724 צפיות
-
-
-
יש לי כרטיס TV2000 רגיל של לידטק ועוד לא יצאה לו תוכנה רשמית לויסטה,אני נורא רוצה לראות תכנית שתשודר מחרתיים,ומקווה שגם להקליטה.. יש איזושהי תוכנת צד שלישי שיכולה להחליף את הWinfast PVR של לידטק? חיננמית או לא זה לא מעניין אותי,העיקר שתעבוד כמו שצריך
-
- 2 תגובות
- 724 צפיות
-
-
אני מעוניין לדעת איפה מאוכסנות כל ההודעות שיורדות לי לאוטלוק? לאיזו ספריה?
-
- 3 תגובות
- 723 צפיות
-
-
היי, אז ככה אני מחובר עם המחשב שלי לאינטרנט דרך קבל רשת (האינטרנט מסופק ע"י מעונות הטכניון), ורוצה לחבר אליו עוד מחשבים, ז"א שהמחשב שלי יתפקד כראוטר. הרשת תשמש לצורכי אינטרנט והעברת קבצים (אם אפשר). הניידים מסוג IBM T61 ומערכת ההפעלה XP SP3. תודה .
-
- 2 תגובות
- 723 צפיות
-
-
זה התחיל כשהיו מפעילים את הסבבה דיסי, אחר כך אחרי כמה זמן מהפעלת האימיול, ועכשיו כשמפעילים דף אנטרנט המחשב קורס ומראה עמוד כחול. חיבור האינטרנט מתבצע דרך מודם ALE130, זה קשור?
-
- 0 תגובות
- 723 צפיות
-
-
רציתי לדעת אם יש איזו תוכנה שמבטלת את הדיבור בשירים כי אני רוצה לשמוע רק את המנגינה יש כזאת תוכנה?
-
- 4 תגובות
- 723 צפיות
-
-
שלום יש לי בעיה ..יש לי קובץ שאני מנסה ליראות אותו במדיה פלייר רואים אותו ושומעים והכל טוב.. שאני מנסה לראות אותו בדיוקס אני רואה רק פסים וכאילו הסרט מעווט כזה ויש קול..יש לציין שזה די וקס חדש 2.6 שבזכותו אני מצליח לראות במדיה פליירר אז איך דווקא דרכו אני לא מצליח לראות??? תודה
-
- 9 תגובות
- 723 צפיות
-
-
אהלן יש לי זכרון של דג, זה כבר ידוע... מה לעשות יש לי הרבה אנשים ב ICQ שאני לא זוכר מי הם, מאיפה הם, מה הם רוצים ממני וכו'... האם יש דרך לדעתכם להוסיף מידע על כל בן אדם באופן ספציפי? ככה נגיד אני מפרמט את המחשב, מתקין את ICQ שוב ואז עולה הרשימה מהשרת של ICQ, וגם ישמרו לי הפרטים על אותו בן אדם... מעיין הערה שאני ייצור על כל משתמש שתזכיר לי כל פעם מחדש מאיפה אני מכיר אותו (אם עבר הרבה זמן ולא דיברנו) רעיון מקורי? אם אין לכם פתרון מדוייק אבל רעיון אחר שיכול לענות על הצרכים שלי אז בכיף תודה מראש! יניב
-
- 7 תגובות
- 723 צפיות
-
-
שלום שאני מעתיק למשל פסקאות ממהרשת לוורד תמיד וורד מעתיק את הפסקה עם רווח למשל ייייייייייכייחיגכחלי ככככככככככככ ואז אני מסמן את הפסקה ובוחר ללא רווח כי אני לא רוצה רווח בין הפסקאות דבר שני זה שאני מעתיק הפונט בגודל 10 ואני רוצה שאוטומט הפונט יהיה בגודל 16 אז איך מעתיקים ללא רווח? ואיך קובעים גודל פונט ברירת מחדל? תודה
-
- 1 תגובה
- 723 צפיות
-
-
התקנתי את הגירסה האחרונה של התוכנה - 27A ומאז אני לא מצליח להתחבר!!! כל פעם שאני מנסה להתחבר אני מקבל את ההודעה הבאה: No valid servers to connect in serverlist found Disconnected אני מפחד להסיר את הגירסה הזאת ולהתקין שוב את הישנה כדי שאני לא אאבד את כל ההגדרות שלי. למה יש את בעיה הזאת? איך פותרים אותה?
-
- 1 תגובה
- 723 צפיות
-
-
הoutlock שלי לא שולח ולא מקבל דואר.. כשאני לוחץ על send/recive הוא רושם error ליד recive וטוען משהו שנקרא RSS feeds.. מישהו יכול לעזור לי למצוא את הבעיה?
-
- 1 תגובה
- 723 צפיות
-
-
-
שלום ! אני מחפש תוכנת צריבה שאפשר לצרוב בה קבצי MDF [קבצי IMAGE] חוץ מאלכוהול 120% ו-NERO 6 [כי אי אפשר לצרוב איתה MDF] אם מישהו מכיר תוכנה שיכתוב פה את השם שלה ואם אפשר גם מאיפה אני יכול להוריד גם גרסת ניסיון זה טוב בישבילי תודה מראש!!!
-
- 3 תגובות
- 723 צפיות
-


