עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by SuB,

    על מנת להריץ תוכניות בעברית בלי לראות ג'יבריש.

    • 0 תגובות
    • 727 צפיות
  2. Started by godilya,

    שלום אנשים! פרוייקט חדש, לפיתוח משחק 2D בפלאש. בסגנון משחק תפקידים (mmorpg) אני בונה את המשחק ב- "flex", יש בבעלותי סרבר פעיל עם blazeDS ו mySql כרגע יש כבר מסגרת למשחק מבחינה רעיונית ותכנותית מחפש חבר'ה שיוכלו לעזור מבחינה גרפית ופיתוח המשחק. אם יש לכם שליטה באחת מתוכנות אלה: Adobe Flash cs4 , Flex , php , sql , xml אנא צרו איתי קשר gazman1986@gmail.com אתר המשחק - http://gazman.000space.com Icq - 356717193

    • 0 תגובות
    • 727 צפיות
  3. שלום, לפני יומיים וירוסים תקפו את המחשב שלי כתוצאה מתוכנה שהורדתי מהאינטרנט שהייתה אמורה להיות תוכנה לצפייה בוידאו...להערכתי הצלחתי למחוק את אותם וירוסים מרגלים וכו'(שהגיעו בכמויות ענקיות אגב) , אבל אני מחפש תוכנה או משהו שיעזור לי להתגונן בפני הדברים האלו למשל בעבר הייתה לי תוכנה שאינני זוכר את שמה שעל כל אתר שהייתי מחפש הייתה עושה לי מבחוץ סימון של אתר בטוח לכניסה, אתר לא בטוח, ואתר לא ידוע..בכול מקרה אני מחפש אפילו משהו יותר חזק שלא ייתן לי בכלל להכנס לאתרים מסוכנים גם אם אני ארצה אז אני אשמח אם תוכלו לתת לי המלצות... תודה.

    • 3 תגובות
    • 727 צפיות
  4. Started by igal_nazar,

    שלום לכולם! מזה כשנה (לערך) שאני משתמש בדפדפן של פיירפוקס, ומאז ומתמיד השתמשתי בתוספת הנקראת webmail notifier באמצעותה אני בודק מיליים בחשבונות ה gmail השונים שברשותי. מזה כשלושה - ארבעה ימים שה webmail notifier לא בודק את המיילים שלי. כלומר, כשאני מציב את סמן העכבר על סימן המעטפה אני רואה ש webmail notifier לא הצליח להיכנס לתיבות המייל שלי ולבדוק האם יש או אין מיילים. מה יכולה להיות הסיבה לכך? זקוק לעזרתכם האדיבה, יגאל מאחר ולא זכיתי לתגובה בנוגע לשאלתי, אנסה לשאול שאלה אחרת שאולי תסייע לי: האם יש מי שמשתמש בתוספת webmail notifier דרך פיירפוקס וכן יש לו משתמשים ב gmail ולא סובל מהתקלה המפורטת למעלה?

    • 0 תגובות
    • 727 צפיות
  5. Started by gjook,

    שלום לכולם. ברשותי הרדיסק המחלוק ל3 מחיצות , c,e,f אשמח קצת לעזרה בתוכנה Norton Partition Magic בכונן c אין בכלל מקום , ומותקנת עליו מערכת ההפעלה . הייתי שמח להגדיל את השטח בכונן c , לא ממש אכפת לי לבטל את כל הקטע של המחיצות ושכולם יקראו C. אפשרות נוספות אם קיימת זה להעביר שטחים רייקים מf נניח לכונן c. חשוב לציין כי המחשב אינו רייק וחשוב לי לא לאבד את המידע. (גיביתי את המידע הנחוץ לכונן אחר , אבל אני ממש לא רוצה להשתמש בגיבוי אם אפשר) תודה רבה וסוף שבוע נעים לכולם

    • 1 תגובה
    • 727 צפיות
  6. Started by Omrister,

    שלום לכולם, אחרי הרבה חיפושים בגוגל ובפורומים באתר טרם הצלחתי למצוא תשובה- אשמח לעזרתכם. אני מחפש קוד/ שירות/ תוכנה בעזרתה אוכל להוסיף סימן מים קבוע (סמל של החברה) בתצוגת הוינדוס מעל כל החלונות האחרים כל שתמיד יופיע במיקום מסוים במחשב. תודה מראש לעוזרים! ושבת שלום עומרי

    • 0 תגובות
    • 727 צפיות
  7. Started by Stanly,

    כשאני צופה בסרטון במדייה פלייר לפעמים קורה מצב בו הסרטון פתאום עובר ל "slow motion" ממה זה קורה?

    • 3 תגובות
    • 727 צפיות
  8. Started by Hitman_47,

    איך אני יכול לבטל את ההודעה הזאת של ה 60 שניות ואחרי זה ריסט ? תודה לכל מי שעוזר

    • 9 תגובות
    • 727 צפיות
  9. Started by TMRider,

    יש לי כונן נייד בנפח 250 ג'יגה של HITACHI שעבד מצויין עד שלפני כמה ימים חיברתי אותו למחשב אחר ומאז הוא לא עובד לי במחשב שעליו אני עובד, ואני חייב לעשות גיבויים(!). המחשב דרך אגב לא מחובר לאינטרנט והכונן עבד עליו עד אותו מקרה. כל פעם שאני מפעיל את הכונן המחשב מראה לי אותו ב'מחשב שלי', אבל כשאני מנסה לפתוח אותו עולה ההודעה: " cl.bat נתקל בבעיה ולכן עליו להיסגר. אנו מתנצלים על אי הנוחות [ההודעה הרגילה]... שלח דו"ח שגיאות/אל תשלח" :s05:. אני מניח שהבעיה קשורה ל- cl.bat הזה, רק שאין לי מושג מה זה. אני לא יודע אם זה קשור אבל בהגדרות חומרה המחשב מזהה את הכונן כ- HDT722525DLAT80 USB Device. אני ממש חייב לסדר את זה ולגבות את העבודות שלי תודה מראש לכל העוזרים: TMRider

    • 5 תגובות
    • 727 צפיות
  10. Started by tomey,

    אני מאוד אוהב את תוכנת soulseek כי היא מוצאת דברים שתוכנות הורדה אחרות לא היא עובדת מאוד לאט ולא מצליחה להוריד מחצית מהשירים (מופיעים כאדום faild ) התוכנה גוססת Huh יש בעעית חיבור ??

    • 0 תגובות
    • 727 צפיות
  11. H:\אינו חוקי ביישום 32 מה עושים?

    • 0 תגובות
    • 727 צפיות
  12. Started by raiman1,

    ש לי הגה ממש ישן microsoft sidewinder precision racing wheel וזה תומך ב WINDOWS 98 אבל לי יש XP וזה עושה לי בעיות אחרי שהתקנתי את ההגה נכנסתי ל GAME CONTROLER וזה זיהה את ההגה כשלחצתי על ההגדרות זה הראה לי את המסך הבא עשיתי OK ואז זה הראה לי עוד חלון יודעים איך לפתור?? [attachment deleted by admin]

  13. Started by Br33z3R,

    שלום, יש לי בעיה בקבלת הקבצים מאז התקנת ראוטר אלחוטי של EDIMAX. המחשב שלי הוא זה שמחובר ישר לראוטר. הקטע הוא, שלא כתוב לי כלום כשמנסים לשלוח, פשוט את ההודעה של השליחת קובץ אבל שום דבר לא זז! מה עושים? צריך לפתוח פורט בראוטר? להגדיר משהו אחר בטאבים של ההגדרות איסיקיו? (ד"א עשיתי כבר חיפוש בפורומים ולא מצאתי פתרון ). עכשיו, ההגדרות באיסיקיו מוגדרות כך: http://www.hwzone.co.il/newspics/theporscher/Stuff/icq-connections1.png

    • 2 תגובות
    • 727 צפיות
  14. Started by bobby323,

    שווה משהו,רואים הבדל, תומך ב powerdDvd ו MP2player

    • 6 תגובות
    • 727 צפיות
  15. Started by teamate,

    בכל פעם שאני נכנס למחשב מופיעה לי הודעה שאומרת לי שה-windoes שלי אינו מקורי ! וזה גורם לכך שאני לא יכול להשתמש בתוכנות מקוריות וזה מבאס! למישהו יש איזה אתר או משהו שיכול לסדר את זה? צתדה מראש

    • 7 תגובות
    • 727 צפיות
  16. האתר נקרא ABOUT BLANK וכל פעם שאני משנה אותו הוא חוזר. יש לי אנטי וירוס NOD32 ו-AD AWARE שלא עזרו כאמור. מה עוד,יש לי איזה תוכנה שמתקינה את עצמה כל פעם שאני מסיר אותה כל פעם מחדש ונקראת SPYWAREQUAKE או משהו כזה שאומרת לי שיש לי SPYWARE או משהו כזה. ניסיתי למחוק ידנית במצב SAFE MODE את מה שהתוכנה הנ"ל הראתה לי אבל גם זה לא עזר. מה עושים ?

    • 5 תגובות
    • 727 צפיות
  17. Started by Aviv C,

    התקנתי .NET Framework 3.0 אבל ב- IIS זה עדיין רושם לי שגירסת ה- .NET Framework שלי היא 2.0. מה הסיבה לכך?

    • 0 תגובות
    • 727 צפיות
  18. Started by n0ne,

    קודם כל יש לי רשת ואני יודע שזה בגלל זה.. צריך להגדיר את הPRXOY לא? http://www.emule-project.net/home/perl/help.cgi?l=1&rm=show_topic&topic_id=110 הלכתי לפי זה אבל על מה אני צריך לשים שם לא הבנתי ומה אני אמור לרשום בProxy Host לא הבנתי,מישהו מכון להסביר לי?

    • 0 תגובות
    • 727 צפיות
  19. אם איזה תוכנה אני יכול לדעת איזה חלקים יש לי במחשב. אני רוצה תוכנה מדויקת.

    • 2 תגובות
    • 727 צפיות
  20. Started by Kenny,

    משהו מאוד מוזר קורה לי לאחרונה. האיסיקיו\מסנגר , פתאום מתנתקים לי , וחוזרים לחיבור אחרי שניה. הפרח של האיסיקיו , הופך לצהוב דהוי כזה (מנותק) ואחרי כמה שניות , עד חצי דקה , מתחבר שנית. חשבתי שזה אולי כל האינטרנט מתנתק , אבל האתרים , והורדות ששמתי ברגע שיורידו , לא נעצרו אפילו לשניה כשהאיסיקיו התנתק. עשיתי uninstall מלא , והתקנתי מחדש , לא עזר. עשיתי system restore לזמן לפני שהתחילה הבעיה , לא עזר. ביטלתי את האנטיוירוס\פייר וול , לא עזר. סרקתי וירוסים\ספיי\וסתם בעיות במערכת הפעלה , מצא כמה בעיות , אבל זה לא עזר לבעיה של הניתוקים.. למישהו יש איזה רעיון? פשוט חבל לי להתקין מחדש מערכת הפעלה בגלל בעיה קטנה ומציקה כל כך.

    • 3 תגובות
    • 727 צפיות
  21. Started by 10GaZ,

    אהלן, המחשב הפך להיות איטי והחלטתי להתקין NOD32 (בדרך כלל אני משתמש בSymantec Antivirus - לא הנורטון! אלא הסימנטק הרגיל). הNOD32 מצא וירוסים שחמקו מעיניו של הקספרסקי (!) ומצא כמה טרוייאנים ו-וירוסים במצב בטוח. מחקתי את הוירוסים אך הסימנטק עדיין מודיע על טרוייאנים מסוג Torjan.Webus האם אתם מכירים תוכנה טובה ויעילה שתסיר את המזיק הלא נחוץ הזה? הייתי מאוד מרוצה מיכולת הגילוי של הNOD32, אך כמו שאתם רואים - היא לא הרמטית.

    • 3 תגובות
    • 727 צפיות
  22. Started by ccc,

    ברשותי 2 מוצרי אבטחה, Bitdefender IS ו Outpost Pro Firewall. בהתקנה הם מבקשים להתקין מעין דרייבר שישב על הכרטיס רשת, לא ברור לי לאיזו מטרה. האם זה עלול להאט לי את החיבור ? האם זה בטוח ? המוצרים מקוריים לחלוטין ככה שאין פה וירוס שמנסה להרוס. אז, להתקין או לא ?

    • 3 תגובות
    • 727 צפיות
  23. Started by DARK-SPIRIT,

    בעבר היה לי את בבילון 5, כשהייתי רושם דברים מסויימים הם היו מורחבים למשל "בית המקדש", "Peng" "מוצרט" ועוד... זאת אומרת שהיה כתוב עליהם יותר בהרחבה. אם אני לא טועה המידע הגיע מויקיפדיה. משום מה היום שהתקנתי את התוכנה בבילון 6 והוספתי לה את ויקיפדיה, מתי שאני רושם דברים מסויימים הם לא מורחבים ולפעמים גם התוכנה לא מוצאת פירוש למה שרשמתי כמו שהיה בעבר. יש למישהו מושג איך לפתור את הבעיה? תודה.

    • 2 תגובות
    • 727 צפיות
  24. קראתי שיש המון בעיות לקרייטיב עם ויסטה אבל על בעיה כמו שלי עוד לא יצא לי לקרוא. יש לי את ה- Creative X-Fi Fatality Gamer התקנתי את הדרייברים האחרונים מהאתר של קרייטיב וכשאני נכנס ל-Volume Panel לבדוק אם אני שומע מכל הרמקולם כמו שצריך אני לא מצליח לשמוע מהסנטר ומהסאב והדבר גם מתבטא במשחקים/סרטים. יש למישהו מושג מה זה יכול להיות? הכבל מחובר כמו שצריך אגב.

    • 2 תגובות
    • 727 צפיות
  25. Started by shmoolm,

    מישהו מכיר תוכנה טובה שמראה את הטמפ' של המעבד.. אבל אני צריך שהיא תראה אותה בצורה קבועה.. כאילו ב tray או משהו כזה ...

דיונים חדשים בפורומים