תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
-
יש לי תתכונה Total Comander כשאני מנסה להכנס לתיקיית System Volume Information בכל מחיצה אז זה לא נותן לי להכנס כאילו זה חסום איך אפשר להכנס לתיקייה? יש מדיך לפתוח את התיקיה רק בתוכנה?
-
- 5 תגובות
- 729 צפיות
-
-
התוכנה מאפשרת לבחור בין כמה עמודי שער שונים, או ליצור עמוד שער אישי. מה שמוזר זה, שאין אפשרות לשלוח פקס ללא עמוד שער. יש למישהו מושג איך פותרים את הבעיה? איך שולחים פקס ללא עמוד שער? תודה רבה.
-
- 2 תגובות
- 729 צפיות
-
-
אני מחפש תוכנה לסריקת ותיקון שגיאות מערכת קבצים, בעיקר בשביל כרטיס הזכרון שלי. אני מעוניין בתוכנה שתודיע לך איזה קבצים פגומים היא מצאה ואז תשאל האם לנסות לתקן או לא. המטרה היא לדעת איזה קבצים לשחזר ולא לנחש איזה קובץ נפגם\תוקן. מדובר על מערכת קבצים FAT32.
-
- 1 תגובה
- 729 צפיות
-
-
אז ככה... אחרי שאני מקליט ההקלטה יוצאת באיכות מעולה והכל לאחר שאני מקליט אני מתחיל לקודד עם התוכנה Virtual Dub כשמגיעים לתוכנה הכל מתחיל להסתבך וזאת לא בעיה עם המחשב השארתי את המחשב דוקא בלי שום תוכנית פועלת ממש כלום סגרתי הכל ולא נגעתי בו עד לסיום הקידוד אבל אחרי שהפלט של הקידוד יוצא ונשמר יש על הדמויות בקטע הוידאו מין קווים כאלה בלתי נסבלים זה לא קווים שבקושי רואים זה ממש קווים שמפריעים למהלך הראייה http://img507.imageshack.us/img507/911/haisraelims01e04moshe00bi7.jpg מי שיוכל לעזור לי אני אודה לו
-
- 4 תגובות
- 729 צפיות
-
-
שלום לכולם אני מחפש תוכנה לצריבת MP3 שתתמוך בעברית (פחות חשוב) שיהיה אפשר לסדר את השירים בתיקיות ושיהיה אפשר לסדר את השירים.. בנירו שיש לי אי אפשר לסדר את השירים לפי הסדר שאני רוצה אם אתם יודעים איך אפשר זה מאוד יעזור.. תודה מראש
-
- 1 תגובה
- 729 צפיות
-
-
טוב, מכיוון שכ"כ היללתם את קספרסקי והשמצתם את נורטון 2005, החלטתי לנסות ולראות סביב מה כל המהומה. התקנתי את קספרסקי פרסונל פרו 5.0.18 (גירסאת הנסיון וניסיתי אח"כ גם את המלאה) וניסיתי גם את גרסא 5.0.16 ואת 5.0.156 אך כולן עם אותן תוצאות. ההתקנה הראשונית בסדר גמור, אך לאחר ביצוע ריסטרט, בעת שרץ מסך הטעינה של windows (זה שבו רץ סטטוס בר למטה) הוא קופא ולא משנה כמה זמן עובר לא משתחרר... הדרך היחידה להיחלץ מהצרה היא לחיצה על f8 העת ההפעלה וכניסה לאופציה last known working configuration - אז הוא לא מעלה את kaspersky והכל טוב... הורדתי את kaspersky ושוב הכל חוזר לנורמל, ניסיתי התקנה מחדש וגם של גירסאות שונות - אותם סימפטומים. אגב הסרתי את כל רכיבי נורטון (מה שמונע לדעתי את …
-
- 1 תגובה
- 729 צפיות
-
-
CCleaner לא עושה את זה. תודה, אופיר
-
- 5 תגובות
- 729 צפיות
-
-
ישנה תוכנה שנקראת "חשיבה מילונית" ללימוד מילים לפסיכומטרי. התוכנה פועלת במחשב הביתי, אך במחשב שבבסיס תחת Windows 2000 היא לא פועלת. הודעת השגיאה היא : Runtime Error 7: Out of memory כיצד ניתן לפתור את הבעיה? תודה
-
- 2 תגובות
- 729 צפיות
-
-
שלום, בסרטים מסוימים הרזולוציה פחות טובה. באחרים הסרט מקוטע, כאילו זה הרצת תמונות סטילס במהירות נמוכה ממהירות הצפיה. הסאונד לא נפגע. הבעיה התחילה כנראה בזמן הפעלה במקביל של נגן קריסל ונגן מדיה פלייר. קריסטל הוסר, בוצע עידכון ל- DIVX, XIVD , לא עזר. הסרתי את מדיה פלייר 11 (שתי תוכנות שהופיעו בלוח הבקרה). הבעיה נפתרה במדיה פלייר 9. התקנתי שוב את מדיה פלייר 11 הבעיה חזרה. האם נגזר עלי לחיות עם 9 לעד :'(
-
- 4 תגובות
- 729 צפיות
-
-
שלום לכולם, הורדתי אתמול את גירסת הדמו של קספרסקי וניסיתי להכניס SERIAL אחרי כמה ניסיונות מצאתי SERIAL שהתאים אך ברגע שלחצתי אישור זה העלה הודעה שאומרת שהאנטיוירוס לא יעבוד עד שאני אוריד עדכון של "BLACK LIST" מהאתר שלהם, ובכן, ניגשתי לאתר והורדתי עדכון ופה התחילו הצרות. לא הצלחתי להבין איך לעזעזל אני אמור להתקין את העדכון ולא הצלחתי למחוק את קספרסקי. מה שמונע ממני להתקין כל אנטי וירוס אחר ... אני צריך עזרה דחוף כי מחר בבוקר אני נוסע חזרה לפנימייה ואני ממש לא רוצה להשאיר את המחשב בלי אנטני וירס. תודה
-
- 3 תגובות
- 729 צפיות
-
-
אני צריך עזרה , אני לא מצליח להוריד שירים מהאתר http://muzx.net/ בגלל שהם מוגנים ע"י נגן FLASH מעצבן , הקטע שאפילו להעתיק את שם השיר אי אפשר . חבר שלי הצליח לעשות איך שהוא ש DAP יוריד לו את השיר אוטומטי בלי ניגון בנגן שלהם , אבל אני לא מצליח גם לא ב FF וגם לא ב IE . בשביל להיכנס לנגן תלחצו על אחת קטגוריות המוסיקה למעלה . תודה גדולה למי שיצליח להוריד משם שירים ויסביר לי איך.
-
- 4 תגובות
- 729 צפיות
-
-
שלום אני מחפש codec שהוא יחסית טוב אבל בחינם, אני רוצה לקודד סרטי AVI. רציתי להשתמש ב Divx, 3ivX אבל שניהם בתשלום Xvid הוא codec ללא תשלום אבל כשהורדתי לא היה סיומות לקבצים אז אני לא יכול להשתמש בזה (במחשב שלי מוגדר שיראה סיומות)
-
- 4 תגובות
- 729 צפיות
-
-
שלום. עד עתה, הייתי עם XP עברית והאקספלורר היה בהתאם. כרגע, אני עובד על ווינדוס וויסטה-אנגלית, שם מן הסתם הצדדים של סרגלי הכלים הפוכים. האם/איך ניתן, באופן ספציפי, באקספלורר 7, לשנות את כיוון סרגלי הכלים?
-
- 1 תגובה
- 729 צפיות
-
-
שלום, אני משתמש בנגן Songbird וכל השירים, מכל הלהקות, בכל האלבומים מושמעים כראוי כמו שצריך מההתחלה ועד הסוף, מלבד AC/DC. ברגע שאני מנגן שיר של AC/DC ההתחלה מנוגנת כמו שצריך ולאחר חצי דקה בערך שומעים רעש ממש מוזר, הרעש משתנה משיר לשיר, והנגן ממשיך כרגיל כאילו הכל מנוגן כמו שצריך, וברגע שאני מנסה להריץ אחורה לקטע שכן שמעו, לפני ה30 שניות, גם בו יש רעש מוזר, רק אחרי שאני מנגן את השיר מההתחלה שומעים שוב 30 שניות וזהו. יש לציין שהקבצים בסדר גמור. זאת הבעיה הכי הזויה שהיתה לי, המחשב שלי פשוט לא אוהב את המוזיקה של AC/DC...
-
- 8 תגובות
- 729 צפיות
-
-
אשמח כמובן גם לכל גרסא חדשה יותר. מצאתי את העמוד הזה ב-softpedia, אבל כל ששת ה-mirrors בו לא עובדים.
-
- 6 תגובות
- 729 צפיות
-
-
היי ניסיתי את TuneUp Utilities שיהא משלבת שינוי כללי למראה וטיפול די יסודי במערכת אבל אני לא מרוצה ממנה היא מתערבת במחשב ומשנה דברים קטנים ומעצבנים. ניסיתי גם את StyleXP והיא רק משנה את המראה אבל אני חייב להגיד שהיא עושה את זה בצורה עלובה ביותר. מה שאני מחפש שהתוכנה תשנה במראה היא שאני יוריד theme והוא ישנה את הרקע את הboot screen הwelcome screen והvisual style ושזה יהיה יחד. ובטיפול שתעשה disk cleaner וregistry cleaner וכמו בתמונה פה: [attachment deleted by admin]
-
- 6 תגובות
- 729 צפיות
-
-
אחים שלי אני חיב דחוף לינק לתוכנה שמדמה צריבה של קובץ בין תודה מראש
-
- 4 תגובות
- 729 צפיות
-
-
שלום, יש לי במחשב קובץ טקסט שיצרתי. סתם קובץ רגיל. רשמתי בו משהו. לחצתי על מקש ימיני של העכבר ובatrribute שלו בחרתי בadvance ןסימנתי V בשורה של encyption. עכשיו, התקנתתי מחדש את המערכת הפעלה על אותו מחשב שוב אחרי מילחמה עיקשת עם וירוס קשה, ואני כמובן לא מצליח לפתוח את הקובץ. אני מקבל access deny כל פעם מחדש. שיניתי את שם המחשב והשם משתמש להיות בדיוק כמו קודם אאבל זה לא הועיל. למישהו אולי יש פתרון לזה???
-
- 2 תגובות
- 729 צפיות
-
-
שלום לכולם אני משתמש בקודקים אחרונים של K LITE עם KMP PLAYER וENCHANED VIDEO RECODER ויש לי לאגים קטנים לפעמים בסרטי HD של 720P כרטיס מסך : HD4850 מה אפשר לעשות?
-
- 0 תגובות
- 729 צפיות
-
-
יש לי כרטיס מסך Nvidia GeForce 9800 GT וכן מערכת הפעלה חלונות 7. החל מגרסה 300, הדרייבר של כרטיס התצוגה איננו כולל את תוכנת nView, אשר משתמשת אותי לשינוי הרזולוצייה של המסך כתחליף לאופצייה המסורבלת יותר המובנת במערכת ההפעלה. בדרייברים לחלונות XP, התוכנה nView עדיין קיימת. למה Nvidia, הסירו את nView מהדרייברים שלהם לחלונות 7? (הגרסה שלי היא כרגע 306.23)
-
- 3 תגובות
- 729 צפיות
-
-
אהלן אני ממש צריך את התוכנה הזאת..היא חוקית וחינמית.. רק שאני לא יודע איפה להשיג אותה חיפשתי הרבה בגוגל זה תוכנה שהופכת תרגום - קובץ טקסט איך שתרצו לקרוא לזה אני בטוח שלמישהו יש פה.. אז או לשים לי קישור בבקשה או לבוא אלי בפרטי אני אתן אי סי קיו זה אמור לשקול ממש קצת.. אם זה מדרבן אתכם.. אני אתן הזמנה לטורנט ליץ' למי שיביא לי.. וירצה
-
- 0 תגובות
- 729 צפיות
-
-
-
קיבלתי את הכונן קשיח החדש שלי אני צריך המלצה לתוכנה לחלוקת מחיצות. שנית - תוכנה שאיתה אוכל לגבות את כל מחצית מערכת ההפעלה+ התוכנות הבסיסיות. שמעתי על norton ghist ועוד תוכנה של אקרוניס. את ה image אני מתכוון לאחסן על כונן קשיח חיצוני שמתחבר ב USB ככה שבמקרה נוסף של קריסת הכונן קשיח הפנימי לחלוטין אני אצטרך לשחזר דרך כונן USB חיצוני לכונן חדש. יש המלצות? תדוה רבה!
-
- 1 תגובה
- 729 צפיות
-
-
ה-ie7 שלי (הדפדפן) כשאני פותח אותו הוא אומר לי "אין אפשרות לפתוח את הדף וכו'" ביום חמישי הייתי על המחשב וחיפשתי משהו בחיפוש של הדפדפן (הוא היה עובד) במנוע החיפוש של גוגל והוא כתב לי הדפדפן נגוע בוירוס.. משהו כזה ונתן לי מקורות להוריד מהם אנטי וירוסים כדי לטפל בבעיה עשיתי סריקה עם אנטי וירוס של nod32 גירסה 3 ולא מצא לי כלום וזהו (הלכתי לאיזה מקום מיהרתי מאד) הדלקתי את המחשב ביום שישי והדפדפן כותב לי "אין אפשרות...." הפעלתי את הסריקות של האנטי וירוסים avg 8 .antivir .Malwarebytes' Anti-Malware .AVG Anti-Spyware .nod32 3v .Trojan Remover 6.6.9 . WindowsDefender . ואיפסתי את ההגדרות של הדפדפן .ניקתי קוקיז . אפילו מחקתי את הדפדפן ונישארתי עם ie6 והבעיה לא נפתרה עכשיו אני גולש…
-
- 6 תגובות
- 729 צפיות
-


