תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
שלום, אני רוצה להשתמש ב flash על מנת ליצור מיני מצגת ( הכוללת אינטרקציה עם המשתמש) לשימוש באתר שלי. אין לי שום ניסיון בפלאש וללמוד את ה flash pro נראה הרבה עבודה.... מישהו מכיר תוכנה קלילה וידידותית יותר שתקל לי את העבודה? תודה!
-
- 3 תגובות
- 730 צפיות
-
-
קראתי את הסטיקי עשיתי חיפוש בגוגל ואני לא מצליח לפתור את הבעיה המעפנה הזאת!!! דבר ראשון אני לא קיבלתי את הווירוס לא הורדתי אותו ואני לא מבין מה קרה לאייסיקיו בדקתי ברג'יסטרי וזה הולך ככה עשיתי חיפוש ICQ וכל שורה זה שאני עושה נקסט: icquser application/x-icq D:\Program Files\ICQ\ICQLRun.exe %1 D:\Program Files\ICQLite\LiteUtil.dll Apartment ICQ Event History Dialog D:\Program Files\ICQLite\MISB.dll זה נראה לי חשוד זה נמצא בתקיה בשם INPROCSERVER32 וזה הרג'יסטרי שלו D:\PROGRA~1\ICQLite\ICQDEV~1.OCX יש גם את זה בתיקיית RUNONCE D:\Program Files\ICQLite\ICQLite.exe -trayboot הורדתי את טרייבוט וזה חוזר למרות שאין שינוי עדיין האייסיקיו נתקע!! בקיצור הפסקתי לבדוק את הרג'סטרי למישהו…
-
- 3 תגובות
- 730 צפיות
-
-
התקנתי את Thunderbird אבל אני לא מצליח להפעיל את החשבון שלי ב hotmail.com ... תודה לעוזרים..
-
- 3 תגובות
- 730 צפיות
-
-
איפה אפשר למצוא הורדות של גרפיקה ופילטרים לפוטושופ בחינם?
-
- 1 תגובה
- 730 צפיות
-
-
האם זה יותר מהיר? איך קובעים את קבצי השיתוף? יש תור או מה? יש למישהו ניסיון עם FLASHGET להורדה של קבצי EMULE?
-
- 2 תגובות
- 730 צפיות
-
-
-
כאשר אני מפעיל את התוכנה אני מקבל את המסך בו אני צריך לבחור אם אני רוצה NEW PROJECT או OPEN PROJECT אני לוחץ על NEW PROJECT ושם אני נותן שם לפרוייקט ולוחץ OK והתוכנה פשוט נעלמת, אין שום הודעת שגיאה ואין לה זכר ב task manager פשוט נעלמת. מישהו מכיר?
-
- 1 תגובה
- 730 צפיות
-
-
שלום, יש לי בעיה כבר כמה זמן עם האודיו בquicktime או שאין קול או שהוא "מגמגם", "קופץ", "חוזר על עצמו", "מכפיל את עצמו", בעצם הבעיה היא זהה רק שאולי התאורים האלה יעזרו להבין מה שקורה אגב זה קורה לי גם בVLC media player גם לפעמים עם קבצים אחרים, אבל בכל מקרה בקבצי MOV הקול תמיד קופץ גם אם אני מפעיל את הקבצים בתוכנות האחרות (BS, Media Player Classic' וכה...) ניסיתי להתקין את הQT החדש ביותר עם הITUNES מה שזה לא יהיה וגם בלי, ניסיתי להחליף CODEC PACK או לשים רק DIVX וXVID וAC3 ולשים QT ALTERNATIV, ושום דבר לא עוזר הרבה דברים היום פועלים רק עם QT כך שאני חייב לתקן את זה או למצוא תוכנה אלטרנטיבית, למרות שקשה לי לאמין שיש תוכנה שמחליפה את כל הפעולות של QT קטע דפוק לאללה שפש…
-
- 6 תגובות
- 730 צפיות
-
-
אני קניתי זיכרון ואני רוצה לדעת שלא עבדו עליי... כי המקסימום שהם יכולים לעשות זה להדפיס את השם הלא נכון ... אבל לא נראה לי שהם יכולים לשנות את הזיכרון. אז יש איזה תוכנה שתגיד לי בדיוק איזה סוג זיכרון יש לי?
-
- 1 תגובה
- 730 צפיות
-
-
היי לצורך איפוס המערכת (נפילות גרפיות) יעצו לי להסיר את JAVA ואת תוכנת FLASH ולהתקין מחדש: 1) לא מוצא JAVA וזה לא יתכן, איך זה מוסתר 2) מנסה להסיר את ADOBE FLASH ולא מגיב להסרה ולא מסיר (גם במצב בטוח SAFE) 3) איזה JAVA מומלץ להתקין והיכן אשיג? תודה, יהודה עריכה: התקנתי JAVA מקורית של SUN ורוב הבעיות נעלמו, פרט לאתר אחד שלא מצליח עדיין
-
- 0 תגובות
- 730 צפיות
-
-
היי... הינה הלוג שלי... Logfile of HijackThis v1.99.1 Scan saved at 04:11:35, on 26/08/2005 Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600) MSIE: Internet Explorer v6.00 SP2 (6.00.2900.2180) Running processes: C:\WINDOWS\System32\smss.exe C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe C:\WINDOWS\system32\services.exe C:\WINDOWS\system32\lsass.exe C:\WINDOWS\system32\svchost.exe C:\WINDOWS\System32\svchost.exe C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\VS7Debug\mdm.exe C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe C:\Program Files\Analog Devices\SoundMAX\SMAgent.exe C:\WINDOWS\System32\svchost.exe C:\WINDOWS\system32\ZoneLabs\vsmon.exe C:\WINDOWS\Explorer.EXE C:\Progr…
-
- 1 תגובה
- 730 צפיות
-
-
האנטיוירוס kaspersky טוב לשימוש? הוא יעיל ואיכותי? תודה מראש.
-
- 2 תגובות
- 730 צפיות
-
-
יש לי KAZAA LITE 2.4.3 אני מפעיל את התוכנה, ואחרי חמש דקות בערך אני מקבל הודעת ששגיאה על כך שהתוכנה ביצעה פעולה לא חוקית ואחרי זה היא נסגרת. זה מאוד מעצבן. מה אני יכול לעשות כדי למנוע את זה? ואני לא מוריד תוכן לא חוקי, אני מוריד תמונות ופונטים (זקוק להם למשהו) , אז בבקשה אל תנעלו את התרד.
-
- 4 תגובות
- 730 צפיות
-
-
חייב דריבר ללוח אם intel d850mv די ישן אבל צריך אין לדוד שלי מחשב עד שאני משיג לו את זה
-
- 1 תגובה
- 730 צפיות
-
-
אהלן, פירמטתי את המחשב בגלל תקלות כאלו ואחרות.. והכל עובד נפלא, פרט לבעיה אחת קטנה-גדולה: אין לי סאונד. נכנס לקונטרול פאנל -> סאונד.. והכל אפור, ככל הנראה חסר לי דרייבר יש לי לוח אם של אסוס, דגם p4s533mx הצ'יפסט הוא SiS 651 מריץ WIN XP PRO SP3 וכידוע לי אני זקוק לדרייבר של Realtek AC'97 ניסיתי להתקין את הגירסא האחרונה של הדרייבר מהאתר הרישמי של רילטק, גירסא A406 (או 4.06) ההתקנה מגיעה לכ-50%, ומודיעה על כך שאני עומד להתקין תוכנה שלא נבדקה תאימותה עם WIN XP, "האם להמשיך?" אחרי האישור, הפרוגרס-בר של ההתקנה קופא לכ-20 שניות, ולפתע מתבצע RESTART מיידי! פשוט מסך שחור, והמחשב מופעל מחדש. * לאחר מכן ניסיתי להתקין גירסא ישנה יותר, אך אותו הסיפור.. מה עוד ניסיתי? נכנסתי לאתר של…
-
- 3 תגובות
- 730 צפיות
-
-
http://www.updatexp.com/sherlock-codec-detective.html תהנו
-
שלום לכולם. לפני יום יומיים התחילו בעיות משונות בסקייפ ועכשיו שאני מפעיל אותו הוא עולה קצת יותר לאט מהרגיל.. אבל זאת לא הבעיה. הבעיה היא שאחרי שאני מתחבר משהו כמו דקה או שתיים הוא מתנתק ואז מנסה להתחבר בלי סוף... "Connecting" עם שני החיצים המסתובבים והוא עושה את זה בלי סוף! ולא מתחבר שוב.. ואם הוא כן מתחבר אז שוב אחרי דקה או שתיים (לפעמים קצת יותר) ואז הוא שוב מתנתק בדקתי ב FireWall והכל מורשה ראיתי שיש עידכון חדש.. הורדתי והתקנתי אותו ודבר לא השתנה. אנא עיזרו לי לפתור את הבעיה המוזרה הזאת רעיונות ועיצות יתקבלו בברכה
-
- 6 תגובות
- 730 צפיות
-
-
זה הבעיה בהתקנה: זה עושה לי את זה בכול גרסאות התוכנה.. תודה.
-
- 0 תגובות
- 730 צפיות
-
-
אותו דבר כמו שקרה אתמול, רק עם מספר שגיאה שונה. 810000.... משהו כזה. למישהו זה גם קרה?
-
- 6 תגובות
- 730 צפיות
-
-
שלום לכולם, יש לי בעיה עם הנרו במחשב, כשאני מנסה לצרוב קובץ כDATA DVD או DATA CD אני גורר אותו אל התוכנה ואז לוחץ על Burn ובמקום להתחיל את הצריבה הוא מפנה אותי לבחירת קובץ Image ולא נותן לי לצרוב. כמו כן במסך האחרון לפני הצריבה ישנה אפשרות לבחור את הכונן שממנו רוצים לצרוב ומשום מה לא מופיע צורב הDVD אלא Image משהו.. יש לציין שהצורב כן מזהה דיסק חדש ונראה כאילו התקשורת בינו למחשב תקינה . ( בעת הכנסת דיסק חדש קופץ חלון האפשרויות) ניסיתי להסיר את התוכנה ולהתקינה מחדש ולא עזר. אם למישהו יש פתרון אודה לו מאוד!
-
- 1 תגובה
- 730 צפיות
-
-
היי יש לי נוקייה N95 שמיסתנכרן עם האוטלוק שלי באמצעות Pcsuite ביום שישי האחרון שידרגתי את תוכנת הסנכרון > לגירסה חדשה והיום (עם או בלי קשר) הלוז שלי בנייד - קפץ קדימה בשעה.... ??? מעבר לזה מפתח הזמן - בטלפון הוא ירושליים + 3 ....בימקום ירושלים + 2 ....שצריך להיות - לא? מה קורה כאן ? הבעייה בטלפון ? או במחשב ? ואיך פותרים את הבעיה לדעתכם? תודה!
-
- 7 תגובות
- 730 צפיות
-
-
היי חברים, אני בקרוב קונה IRIVER Clix וארצה להכניס לתוכו מספר סרטונים. יש אולי תוכנה פשוטה שתאפשר לי בקלות להמיר קבצי סרטים/ סרטונים ל MPEG-4? תודה לעונים
-
- 5 תגובות
- 730 צפיות
-
-
יש לי שאלה לגבי הUPDATE של האנטי וירוס הזה,נכנסתי לSETUP בUPDATE של האנטי וירוס הזה ואפשר להכניס שם שם משתמש,מה זה אומר?
-
- 2 תגובות
- 730 צפיות
-
-
היי חברים אני מקווה שיש פה מישהו שעובד ומכיר את מקס, אני משתמש ב 2009 ויש לי בעיה חמורה . לאחרונה יש לי בעיה שאני בכלל לא יכול לעבוד על המקס שהוא כל כמה שניות/דקות קורס, אני עובד עכשיו על דגם של מרכבה ואני בונה את הזחל וכל הזמן מקסד קורס, יש לי מחשב חדש חודש אצלי והוא מכונה חזקה אז ככה שאין אפשרות של מערכת חלשה, אני לפני שאני מנסה להתקין אותו מחדש ולקוות שהבעיה תיפתר אני מקווה למצוא פתרון כלשהו יותר מעשי מאשר למחוק ולהתקין מחדש ולקוות לטוב. השגיאה קוראת סתם בעבודה עם המקס לא בראנד או משהו כזה , מה ששמתי לב שהמקס צורך אצלי המון זיכרון ומגיע גם ל 3+ גיגה , המערכת היא ויסטרה 64 ביט עם מקס 2009 64 ביט , 5 גיגה ראם ומעבד Q6600 תודה [attachment deleted by admin]
-
- 4 תגובות
- 730 צפיות
-
-
פשוט לא ממש בא לי להתחיל לשחק עם כל הכלים של סימטק 50 שעות.
-
- 3 תגובות
- 730 צפיות
-


