תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
עדכנתי ל messenger 8.1 לפני כמה ימים ואני מקבל הודעות בלי שום בעיות מאנשים, אבל לפעמים (לפעמים כן ולפעמים לא) כשאני רושם הודעות לאנשים הם לא מקבלים אותם ואני כן מקבל הודעות מהם באותו הזמן. האם יש עוד אנשים עם הבעיה הזאת ? והאם יש לה פתרון ?
-
- 1 תגובה
- 732 צפיות
-
-
שלום רב. אני משתמש בדפדפן CHROME שיש תיבות דו שיח בטפסים שיש למלא פרטים אישיים אז בתיבת המייל אף פעם לא מופיע המייל הקבוע שלי שאותו אני מכניס ואני כל פעם צריך להקליד אותו ידנית. בפיירפוקס למשל מספיק שפעם אחת הקלדתי את המייל שלי באיזה טופס, הוא כל הזמן יקפיץ לי אותו בטפסים חדשים בלי שאני אצטרך להקליד מחדש את המייל. איך גורמים לכרום גם לשמור את המייל שלי? אני משתמש בתוכנה ROBOFORM לשמירה ומילוי סיסמאות בדפדפנים. האם יש התנגשות בין התוכנה ל-CHROME ?
-
- 0 תגובות
- 732 צפיות
-
-
התקנתי VD וכשאני מנסה לפתוח קובץ וידאו שצילמתי בפלאפון (פורמט MPG, קודק S263) הוא אומר לי שהקובץ פגום או לא נתמך. התקנתי ffdshow שאמור לתמוך וזה לא עובד. מה לעשות? תודה
-
- 3 תגובות
- 732 צפיות
-
-
היי, התקנתי את התוכנה בכונן C, אך התיקייה לסינכרון קיימת בכונן אחר. נראה שכש-GD מסנכרנת את הקבצים, היא מורידה אותם קודם כל לכונן C, לאיזושהיא תיקיה זמנית. ניסיתי לעקוב אחר התיקיות ולא הצלחתי לגלות לאיפה הקבצים יורדים, לפני שהם עוברים לתיקיה של GD (בכונן אחר). אין הגדרה כזו בתוכנה, ולא הצלחתי למצוא תיעוד לזה בכלל בגוגל. יש לי קבצים גדולים מאוד שצריכים לרדת וזה סותם לי את C למישהו יש מושג?
-
- 0 תגובות
- 732 צפיות
-
-
כשאני לוחץ על קישור שנפתח בדף חדש או כשאני פותח חלון חדש בדפדפן (לחיצה ימנית פתח חלון חדש) הדף החדש לא נטען והדפדפן נתקע. מה יכולה להיות הבעיה? תודה
-
- 4 תגובות
- 732 צפיות
-
-
לאחרונה ישנה בעיה שכרטיס מסך שלי, אני חושב שזו התנגשות מסויימת, אך אינני סוגר על כך לגמרי אני מוריד דרייברים עדכניים מהאתר, יש לי ווינדוס חוקי וגם אותו אני מעדכן לעיתים תכופות. הבעיה מתחילה בזה שאני רואה סרטים כצפיה ישירה כמו סירטונים של חברים בפייסבוק או אפילו יו-טיוב. זה לא קורה בסרטים שיש לי על המחשב, ז"א על ההארד-דיסק אשמח לתגובות אוריה
-
- 2 תגובות
- 732 צפיות
-
-
אני רוצה להוריד את פאר קריי המלא מ-gamershell הקובץ יורד אבל בדף למטה כתוב Note to Internet Explorer users: Your browser is not able to download large files (2GB+). If you wish to download large files you must switch to a better browser. We suggest Firefox or Opera. Attempting to download this file with your current browser is unlikely to work correctly. http://img337.imageshack.us/img337/8056/fcfh1.jpg אי אפשר להוריד יותר מ-2GB ב-IE ?
-
- 2 תגובות
- 732 צפיות
-
-
הדרייבר מהאתר של Logitech לא עובד על windows 7, אבל זה עובד ב windows xp. מישהו יכול לעזור? תודה.
-
- 1 תגובה
- 732 צפיות
-
-
האקספלורר וmaxthon לא מצליחים לכתוב בחלק של גוף ההודעה בדואר של וואלה חוץ מזה, הם גם מראים כל אתר בענק. מה לעשות? בטעות פתחתי שני ת'רדים... יש דרך שאני יכול למחוק את השני?
-
- 1 תגובה
- 732 צפיות
-
-
יש לי מחשב נייד עם אינטרנט סלולארי של אורנג'. אני מנסה להיכנס בפיירפוקס לYnet, ואני מופנה באופן אוטומאטי לאתר Ynet באורנג' שכנראה מותאם לטלפונים סלולאריים. איך אני נכנס בפיירפוקס לאתר Ynet הרגיל?
-
- 0 תגובות
- 732 צפיות
-
-
אני מחפש תוכנה ליצירת מצגת SLIDESHOW שיהיה אפשרי להכניס בה את התמונות הרצויות בליווי מוזיקה שאני בוחר ולשמור את הקובץ בפורמט AVI או MPEG כדי שיהיה אפשרי אחרכך לצרוב ולצפות בדיוידי. מחכה לתשובות, תודה.
-
- 3 תגובות
- 732 צפיות
-
-
יש לי בעיה במיקלדת, אם אני לוחץ שיפט זה עושה כל מה שבראש שלו ואני רציני, זה בין לכתוב מילים מוזרות ללעשות מיוט במחשב ולהפעיל א תWIN MEDIA PLAYER לדוגמה .ס צנז ז
-
- 3 תגובות
- 732 צפיות
-
-
-
שמעתי שיש תוכנה ששומרת על הדריבריים לפני פירמוט,למי שאבד הדיסקים שלהם.מכירים?
-
- 6 תגובות
- 732 צפיות
-
-
שלום. אני משתמש בכרטיס קול מסוג AC97 זה שבא עם הלוח אם שלי. איתו קיבלתי את התוכנה SOUNDMAX. אני רוצה לדעת איך אני יכול לגרום לתוכנה הזאת לזהות את החיבור סיב אופטי שלי, כדי שאני יוכל לשמוע ב 5.1 כשאני מחבר את חיבור הסיב האופטי, אני יכול לשמוע במערכת, אבל אין לי שום שליטה על הסאונד דרך המחשב. והמיקסר לא מזהה את החיבור כסיב אופטי אלא כאילו חיברתי בחיבורים הרגילים. 0 -- רמקולים קידמיים 0 --- רמקולים אחוריים 0-------- סנטר וסאב יעני שלוש חיבורים לסראונד. מה שמונע ממני שליטה אמיתית על הסאונד. השאלה שלי היא אם יש מיקסר יותר טוב מזה של SOUNDMAX (אני מאמין שיש) ואם מומלץ להשאר עם הסאונדמקס, אז איך אני מטפל בבעיה? תודה רבה אם משהו לא מובן תשאלו אני יענה בשמחה, רק בבקשה…
-
- 0 תגובות
- 732 צפיות
-
-
לא זוכר מתי עשיתי אותה.. נראה לי לפני חודש ומשו,וזה אחרי שלפני זה לא נגעתי 3-4 חודשים בפוטו.. ת"ב בעע אני יודע שאין הרבה מברשות ואפקטים..רק כמה שכבות צבע,שילוב ועוד כמה פירות =\
-
- 2 תגובות
- 732 צפיות
-
-
איך שחבר שלי מתחבר לאינטרנט אתרים פורנוגרפים משתלטים לו על המחשב. מרוב ההצפה על האתרים המחשב נתקע. הוא הריץ אנטי וירוס אבל הוא לא מצא כלום. זה בטח אזשהו תולעת. יש אזשהו תוכנה שיכולה לתקן את הבעיה?
-
- 1 תגובה
- 732 צפיות
-
-
שלום וערב טוב פורום תמיכה יש לי office 2003 באנגלית ואני לא ממש מבין את התוכניות באנגלית אני רגיל לעברית האם יש אפשרות להפוך האופיס לעברית אם איזה פאץ' או איזה קובץ או איזה משו שעושים מבפנים אם כן אשמח לקבל או לישמוע..=] תודה מראש לכול מי שיעזור
-
- 2 תגובות
- 732 צפיות
-
-
התקנתי Vista ועדכנתי אותו לSP1, הדבר הכי מאכזב בכל הסיפור כאן, זה שמייקרוסופט עדיין שמו את ההגבלה על הmax half open connections שלהם ל400. יש למישהו קובץ פרוץ שנותן את האופציה להגדיל את מספר החיבורים לאיזה 50,000 ? אני צריך קובץ שמותאם ספציפית לSP1, כי כל מה שחיפשתי באינטרנט נותן לי מסך כחול בהעלאה של החלונות.
-
- 1 תגובה
- 732 צפיות
-
-
שלום לכולם. קיבלתי דיסק מחבר והעברתי את השירים למחשב ואני שומע אותם כרגיל. צרבתי את השירים לדיסק גם כ MP3 וגם כ AUDIO ודרך המחשב אפשר לשמוע בלי בעיה אבל כשאני רוצה לשמוע את הדיסק באוטו (וניסיתי בשני רדיודיסקים בשתי מכוניות) הוא פשוט עושה SKIP על התיקייה הזאת וממשיך להשמיע את שאר השירם שיש בדיסק כלומר רק את השירים הספציפיים האלה הוא לא מנגן אבל שירים אחרים כן. מה יכולה להיות הבעיה? תודה רבה.
-
- 5 תגובות
- 732 צפיות
-
-
יש תחליף לתוכנה הזאת? פתרון אחר? ב. האם התוכנה Trojan Hunter 3.8 היא תחליף טוב?
-
- 2 תגובות
- 731 צפיות
-
-
שלום לכולם יש לי בעיה שאני מפעיל את המחשב הוא עולה לוינדוס לשולחן עבודה ואז מופיע לי ההודעה הזאת ran time error componen mswinsck ocx or one of its dependencies not correctly registered :a file is missing or invalid אני רוצה לדעת מזה אומר ומה אני עושה כדי שזה יעלם תודה מראש.
-
- 9 תגובות
- 731 צפיות
-
-
היי , אני מחפש תוכנה אשר מראה את מה שנעשה במחשב לפחות ביומיים האחרונים , משהו יותר מקצועי מ"התחל ->מסמכים" אשר מראה רק 10 +- קבצים אחרונים שנפתחו. תודה מראש.
-
- 2 תגובות
- 731 צפיות
-
-
האם יש מצב כזה שאני מוריד סרטון מהאימיול או כל תוכנת שיתוף וזה אומר לי שיש על זה הגנה וצריך רשיון על זה משהו כזה? או שזה בעיית מקודדים?
-
- 6 תגובות
- 731 צפיות
-
-
אני צריך תוכנה לפתיחת קבצי ISO ו- ORG במקום לצרוב אותם ואז להפעיל .
-
- 1 תגובה
- 731 צפיות
-


