עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by tidan26,

    שלום! הורדתי את התוכנה RivaTuner ושיניתי את מהירות המאווררים ל-100% קבוע האם זה בסדר?...

  2. Started by matizami,

    אני מחפש תוכנה קטנה וחינמית שתאפשר לי לשנות הגודל של התמונה (מבחינת כמה שהיא "שוקלת") ולהתאימה לרזולוציה 600X600. ניסיתי עם office picture manager אבל התוכנה סירבה להתאים את התמונה לרזולוציה המתאימה.

    • 3 תגובות
    • 732 צפיות
  3. Started by Moooshe,

    ניסיתי את שתי הגרסאות האחרונות של התוכנה (lite, pro), ובשתיהן משום מה אני רואה רק את כונן C. יש לי 6 מחיצות על שלושה דיסקים קשיחים, חלקן NTFS וחלקן FAT32. אין שום דבר שמבדיל את המחיצה הזאת מהשאר, אבל זו עדיין המחיצה היחידה שאני רואה. יש הצעות?

    • 0 תגובות
    • 732 צפיות
  4. שלום, למחשב של אמא שלי מחוברת המכשיר המשולב Lexmark x6170. המחשב עם WINDOWS VISTA. כאשר אני מריץ את ה installer שבא עם הדרייברים של המדפסת- מה שקורה זה שההתקנה מסתיימת אך המדפסת לא מופיעה תחת printers. כאשר אני מנסה ידנית לעדכן את הדרייברים דרך מנהל ההתקנים, הוא לא נותן לסיים את ההתקנה שלהם וכותב לי "windows found driver software for you device but encountered an error while attempting to intall it" "the system cannot find the file specified" (אין שום שם של קובץ שמופיע) הסתכלתי תחת תקיית spooler ושמתי לב שהקבצים של המדפסת לא הועתקו לשם. כמו כן אציין כי הדרייברים הם הדרייברים הכי עדכניים אשר נמצאים תחת הקטגוריה של VISTA באתר של LEXMARK. אין לי שמץ של מושג מה לעשות…

    • 0 תגובות
    • 732 צפיות
  5. צריך תוכנה לבדיקת חום של הכרטיס מסך בבקשה

    • 5 תגובות
    • 732 צפיות
  6. Started by aloneg,

    שלום. יש לי את שורת הקוד הבאה: =IF(G9>200,IF(G9<(200*1.02),"גבולי","אסור"),"מותר") יש כאן כמה תנאים שהתוצאה תביא לי כיתוב שונה: או גבולי או אסור או מותר. אני מעוניין שכל כיתוב שונה יהיה בצבע שונה. האם זה אפשרי?

    • 4 תגובות
    • 732 צפיות
  7. Started by ירוקי,

    המחשב שלי לא פותח קובצי rar מה אני אמור לעשות כדי שיפתח (להוריד תוכנות, לשנות את סיומת הקובץ?) דחוף!!!!

    • 3 תגובות
    • 732 צפיות
  8. Started by eglon1,

    איך ולמה ?

    • 2 תגובות
    • 732 צפיות
  9. Started by eran131,

    שלום לכם כשאני רוצה להפעיל כל קובץ התקנה(.exe) זה רושם לי את ה Error הבא- בבקשה תעזרו לי ערן

    • 3 תגובות
    • 732 צפיות
  10. Started by eglon1,

    http://ati.amd.com/support/driver.html סוף סוףף !! אתם מוזמנים להוריד !

    • 7 תגובות
    • 732 צפיות
  11. שלום רב, רציתי לדעת מהיא הגירסא הכי חדשה של Kali, ואיזה הגדרות צריך לשנות כדי לשחק ברשת עם חברים, את המשחקים שהיא מאפשרת לשחק, אני יודע שאפשר לשחק בה ג'נרלס... תודה

    • 2 תגובות
    • 732 צפיות
  12. חברים אני מחפש FIRE WALL טוב אחרי שהתיאשתי מ NORTON אני פונה אליכם בבקשת עזרה תודה ויום טוב...

    • 6 תגובות
    • 732 צפיות
  13. אני מקבל את ההודעה הבאה בכל נסיון התקנה של תוסף: הERROR CONSOLE נותן לי: Error: e.location.getItemLocation(e.id) is undefined Source File: file:///C:/Program%20Files/Mozilla%20Firefox/components/nsExtensionManager.js Line: 4007

    • 4 תגובות
    • 732 צפיות
  14. שלום לכם, תהיתי אם מישהו כאן יוכל להמליץ לי על תוכנה טובה לחיפוש אחר מחרוזות של מידע בתוך קבצים בוינדוס. אני מחפש תוכנה שתדע לבנות אינדקס מתאים, ולאחזר את המידע במהירות (בשונה מהחיפוש של וינדוס עצמו שפשוט סורק את כל הקבצים במערכת בכל פעם מחדש) תודה לממליצים, מקסים.

    • 3 תגובות
    • 732 צפיות
  15. Started by Einav,

    שלום רב, במסגרת העבודה שלי נדרשתי לקחת, באישור בעלי זכויות היוצרים על המסמך, קטלוגים בפורמט PDF של חברה שאנחנו מייצגים בארץ - ולהוסיף להם את פרטי הקשר של החברה בה אני עובד (הנציגות הישראלית לצורך העניין). מדובר במספר קטלוגים באורך של 68 עמודים כל אחד בערך ואני צריך להוסיף לכל אחד מהם footer זהה חוץ מכמה עמודים עם מבנה שונה שבהם אעשה שינוי פרטני או לא בכלל. מישהו מכיר דרך/תוכנה לעשות את זה? אודה מאוד על עזרה בנושא!! (אני אחרי הרבה חיפושים בגוגל.... )

    • 0 תגובות
    • 732 צפיות
  16. Started by Omerole,

    לא מצאתי בגוגל...היה שמה זיבולים על אופניים בכל הכמה עמודים הראשונים.

    • 2 תגובות
    • 732 צפיות
  17. Started by jacob300,

    מחפש תוכנה אמינה לגיבוי שלם של הארד דיסקים כולל מערכת ההפעלה למקרה של בעיה מסוימת שאוכל להעלות את הגיבוי מהארד דיסק חיצוני סוג של תוכנה שעושה Clone העתק של ספריות וקבצים. תודה

  18. שלום הורידו לי סרט הפועל בקודק divx. בכל מקרה כשאני מפעיל אותו דרך wmp הוא אומר איזה ארור אבל מפעיל את הסרט ללא פס קול. אז החלטתי להפעיל דרך divx player ושם הוא אומר לי שהוא לא תומך בקודק של הסרט הזה. אז חיפסתי לפי מה שרשום על הקובץ השם הוא: xxx.2002.DVDrip.DivX.cd1.poxtX.co.il.avi ניסיתי לחפש dvdrip אבל מצאתי רק קבצים ללא התקנה שאין לי מוסג איך להפעיל. אני חושב שהקובץ הורד מאימיול . תעזרו לי בקשה ! אני מת לראות!

    • 1 תגובה
    • 732 צפיות
  19. עזרתכם הטובה תזכה למצווה אני משתגע. באחד המחשבים בבית שהתקנתי את האקספלורר החדש אני מקליק קליק ימני על כל לינק ובחלונית אופציות נמצאת גם אופציה לפתוח את הלינק בחלונית חדשה אבל משום מה במחשב הנייד כאשר אני מבצע את אותה פעולה אין לי את האופציה של חלונית חדשה רק את האופציה של פתח כאן או פתח בחלון חדש. מחקתי את האקספלורר והתקנתי מחדש וכלום לא עוזר וזה משגע אותי. רועי כמובן שהאקספלורר האנגלית והתירגום החופשי הוא שלי

    • 5 תגובות
    • 732 צפיות
  20. שלום רב, מחפש תוכנת תרגום רב לשונית איכותית, היודעת לתרגם עמודים שלמים. אני כמובן מודע לכך שתוכנה לא מסוגלת לתרגם עמוד שלם בדיוק מירבי, אך הכוונה שלי שהתרגום יהיה כמה שיותר קרוב למקור. בגוגל למשל, יש אופציה לתרגום עמודים שלמים, אבל התרגום הוא "מיכני" לחלוטין, וברוב המקרים קשה להבין מתוכו את נוסח הדף המתורגם. אין לי בעיה שהתוכנה לא תהיה חינמית, ובתנאי שהתרגום אכן יהיה איכותי. תודה רבה!

    • 2 תגובות
    • 732 צפיות
  21. Started by dogy,

    הורדתי בצורה חוקית את גירסאת הניסיון של WINRAR מהאתר שלהם כאשר באתי להתקין אותה האנטי וירוס שלי קפץ והתריע על כך שקיים וירוס בתוך ההתקנה. איך זה יכול להיות? יש לי NOD32 מעודכן. אני לא מבין מה יכולה להיות הסיבה. זה קרה לעוד מישהו?

    • 0 תגובות
    • 732 צפיות
  22. האנטיוירוס גם מודיע לי שהם trojans אז אני ממש רוצה להיפטר מהם

    • 4 תגובות
    • 732 צפיות
  23. Started by moshiko69,

    שלום, ישלי בעיה מוזרה בICQ : יש לי WIN XP SP 2 אני מתקין את ה ICQ ומקבל הודעת שגיאה שאין לי הרשאות להתקין את התוכנה בגלל שאני לא הADMINISTRATOR (למרות שאני כן). חשבתי וחשבתי מה לעשות וניסיתי להתקין את התוכנה כאשר ה WIN במצב "בטוח" ושם הוא כן נותן לי להתקין אבל כשאני מעלה את ה WIN במצב רגיל ואני מנסה להפעיל את התוכנה (כבר לאחר שהתקנתי אותה במצב "בטוח") הוא מנסה לחפש את הקובץ הרצה של ה ICQ. איך אני פותר את הבעיה?

    • 8 תגובות
    • 732 צפיות
  24. אני צריך לראות דברים שמצריכים פלאש וזה מחייב להתקין את זה על המחשב. יש אפשרות להתקין פלאש עם DOK בגרסה פוטאבל או בדפדפן פורטאבל? אולי יש לכם פתרון אחר?

    • 9 תגובות
    • 732 צפיות
  25. נכון כמו שהיה ב98 תקליטון אתחול היה אפשר לפרמט איתו איך אני ועשה את זה בXP? כי שמעתי שאפשר ואני גם צריך את זה.

    • 10 תגובות
    • 732 צפיות

דיונים חדשים בפורומים