תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
מן הסתם, לא התכוונתי להסרה דרך "הוספה/הסרה" שבלוח הבקרה. אני מתכוון להסרה מלאה של התוכנה דרך הריג'סטרי. נכנסתי לשם, לחצתי CTRL+F ורשמתי BABYLON בשורת החיפוש, אבל כלום לא נמצא חוץ מתיקיה ריקה! די מתקשה להאמין שתוכנה לא משאירה עקבות בריג'סטרי, במיוחד אחרי שהתקנתי אותה שוב היא זיהתה שעברו לי 30 ימים הנסיון. מה עשיתי לא נכון כאן? יש דרך אחרת לחפש בריג'סטרי עקבות של התוכנה? דרך אגב, אל תהפכו את הנושא ל-WAREZ, כי ביקשתי עזרה במחיקת עקבות של התוכנה, גג. לא ביקשתי מעבר... תודה
-
- 6 תגובות
- 668 צפיות
-
-
צריך דרייבר ללוח אם הזה: נ.ב. המחשב שלי לפני שנתיים... תודה לעוזרים
-
- 1 תגובה
- 499 צפיות
-
-
היי. הבעיה הראשונה שנתקלתי בה במסנג'ר זה שמישהי שהוסיפה אותי, ראתה אותי רגיל במסנג'ר שלה אבל כאילו אצלי זה לא אושר ואני רואה אותה כלא מחוברת למרות שניסיתי להוסיף אותה שוב ושוב. הבעיה השניה היא שפתחתי חשבון מסנג'ר חדש והוא לא מוכן להתחבר אליו במסנג'ר 8, רק ב - 7.5, Web Messenger וב - Windows Messenger הישן. שמתי לב שהתקלה עם הידידה עברה כשחזרתי למסנג'ר 7.5 וכשהתקנתי שוב את 8 זה שוב חזר למצב שהיא לא הייתה מחוברת. כנ"ל לגבי העניין עם החשבון שעבד ב - 7.5/Web/Windows Messenger וב - 8 זה פשוט לא עבד. מה אפשר לעשות כדי ש - 2 הבעיות יסתדרו? בעיקר העניין של המסנג'ר החדש. בתודה, טל.
-
- 1 תגובה
- 707 צפיות
-
-
כשאני נכנס לסרטון או סרט כלשהו כל המחשב נתקע ואני צריך לעשות רסטרט. ניסיתי להוריד דרייברים וקודקים ועדיין יש לי את הבעיה. מה לעשות? תודה.
-
- 8 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
מישהו התנסה או מכיר את התוכנה :MemMonster מה התפקיד שלה, איך אני משתמש בה? מה היא בעצם עושה ולמה כדאי שייהיה אותה? תודה
-
- 2 תגובות
- 997 צפיות
-
-
אני משתמש ב-Internet Explorer ומותקן אצלי ה-JAVA הכי חדש וגם הגרסא האחרונה של Adobe Flash. בכל פעם שאני נכנס לאתר של Nseries של NOKIA אני פשוט מקבל מסך שחור. איך לתקן את הבעיה?
-
- 6 תגובות
- 615 צפיות
-
-
-
-
אני רואה ומתכוון לראות הרבה סרטי לימוד ארוכים, השיטה שלי היא לעשות "Increase Frame Rate" כך שזה ניהיה מהיר יותר ויותר קל להתמודד עם הסרט היו לי הרבה בעיות עם המקודדים אז הסרתי את כולם חוץ מכמה של הוינדוס, ועכשיו כשאני עושה את זה אז הוידאו רץ מהר אבל הקול מאחר (יש בעיה רק במהירות יותר גבוהה מברירת המחדל), ומתישהו הוידאו עוצר ומחכה לקול שיגיע עד אליו וזה לוקח כמה זמן האם מישהו מכיר מקודד שפותר את זה, או בדרך אחרת? אגב עד לפני שבוע זה עבד, רק שהייתי חייב לעשות סדר במקודדים מכיוון שהתחילו בעיות שגרמו לכך שלא ניתן היה לראות בכלל את הסרט ואני מעדיף להתקין כמה שפחות מקודדים נוספים כי יותר מדי מקודדים יוצרים בעיות אז אם מישהו מכיר מקודד ספיציפי זה עדיף מחבילה אבל אם יש חבילה שפות…
-
- 4 תגובות
- 730 צפיות
-
-
היי אני עורך בפרימיר אלמנטס ונוכחתי לדעת שכמה שהמחשב שלי חזק לאחר עבודה ארוכה על פרויקט של וידאו של שעתיים וחצי כולל אפקטים של תיקוני צבע ומעברים זמן הרינדור שיקח לי לעשות בAVI UNCOMPRESSED הוא 50 דקות על כל 5 דקות בTIME LINE בכל מקרה יש לי רשת בבית עם 3 מחשבים ושמעתי על דבר שקוראים לו render farm חיפשתי מידע באינטרנט אבל כמעט ולא מצאתי כלום על render farm ב פרימיר חוץ מהודעה אחת שאמרה שזה מבוצע אבל לא הסבירה איך חוץ מזה שלושת המחשבים ברשת הם p4 3000gh 1000 ddr עם כרטיסי רשת של 100/10 ככה שיעזור לי המון ברינדור אם אני אוכל להשתמש בשלושת המחשבים במכה אחת האם משהו יכול לעזור לי בזה?
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
מנהלים מה אתם אומרים?
-
- 1 תגובה
- 676 צפיות
-
-
-
נגיד אני רוצה להכניס לתוכה רשימה של שמות- ali bati roy kozy ושזה יסדר את זה לפי הABC ali bati kozy roy תודה לעוזרים
-
- 16 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
אי משתמש היום עם ה- Kaspersky ומאוד מרוצה אבל אני מעוניין בעוד אחד. הבעיה שלא מצאתי כזה שלא יתנגש עם ה- Kaspersky יש למישהו המלצה?
-
- 4 תגובות
- 651 צפיות
-
-
שאני מנסה להתחבר לאייסיקיו זה נתקע לי בקטע של "טוען רשימת קשר" וככה זה נשאר...חיכיתי 20 דקות ועדיין זה נשאר למישהו יש מושג מה הבעיה???
-
- 7 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום, יש לי בעייה בסרט שאני רואה, שה-AUDIO יותר מהיר מהוידאו (הם לא בסינכרון) האם יש תוכנה שיכולה לסדר את זה או איזשהו כיוון בתוכנה ה-MEDIA PLAYER שצריך לעשות, או שזה בעייה בסרט עצמו? אני משתמש ב-MEDIA PLAYER 10. תודה
-
- 1 תגובה
- 591 צפיות
-
-
הורדתי דרייברים מאתר החברה של הכרטיס קול sis multimedia הפעלתי את ההתקנה ובאמצע אני מקבל הודעת שגיאה http://img271.imageshack.us/img271/513/2425ek7.jpg אני לוחץ אישור ואז מקבל את זה http://img271.imageshack.us/img271/2869/2bx7.jpg ולוחץ אישור עוד הפעם ואז זה יוצא מישהו יודע מה הבעיה?
-
- 0 תגובות
- 497 צפיות
-
-
-
היום הרכבתי את המחשב התקנתי דריוורים והכל אבל הכל זז לאט ואני לא ממש רואה שיפור במשחקים מה הבעיה? האם יש עוד משו חוץ מדיירקט X ודרייבר? (קודם היה לי R9250 אז אני אמור להרגיש שינוי עצום)
-
- 13 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
יש לי בעיה עם ההתקנה של הגירסה העדכנית ביותר של Adobe Reader. אני מדגיש שיש לי בעיה רק עם הגירסה העדכנית כי ניסיתי להתקין גירסאות ישנות והצלחתי. כל פעם שאני מוריד את Adobe Reader 7.0.8 מהאתר הרשמי של Adobe יורד לי קובץ בגודל 521KB בשם AdbeRdr708_DLM_en_US (למרות שרשום שההתקנה בגודל 20MB). בכל מקרה, כשאני מפעיל את הקובץ באות לי ההודעות שבקבצים המצורפים אחת אחרי השנייה לפי הסדר שצירפתי. מה לעשות? [attachment deleted by admin]
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
היי. פתחתי מייל חדש בשביל לעבוד איתו במסנג'ר וכשאני רוצה להיכנס עם היוזר והכל אז אני נכנס אבל זה לא מתחבר וכאילו רק הדמויות בצבע ירוק וכחול מסתובבות מלא זמן והמסנג'ר לא מתחבר. עם ה - Web Messenger ועם ה - Windows Messenger זה עובד אבל עם 8 לא. עם המייל הקודם אני מצליח להתחבר. למה הבעיה הזאת קיימת ומה אפשר לעשות בנידון? בתודה, טל.
-
- 3 תגובות
- 635 צפיות
-
-
מחקתי את הספרייה שלו, ניקיתי REG (עם תוכנת נקיון) ועדיין, תמיד חוזר לאותו דבר אני עושה את זה כי יש לי כמה בעיות איתו
-
- 3 תגובות
- 647 צפיות
-
-
רציתי להתדכן בנושא. מזה מספר שנים אני משתמש ב NOD 32 ו SYGATE PERSONAL FIREWALL PRO. הבנתי ש SYGATE נרכשה ע"י סימנטק :\. לאחר שמאסתי קצת ב NOD32 ניסיתי את KASPESRKY TRIAL היום ללא הצלחה. המחשב נחסם לחיבור אינטרנט (דרך ראוטר SPEEDTOUCH) ולא הצלחתי לפתור את הבעיה. - חזרתי ל NOD32 הגרסא האחרונה...אבל אינני מרוצה ממנה עדיין. אולי למישהו יש פתרון לגבי הקספרסקי? עכשיו לגבי FIREWALL - האם לדעתכם כדאי לעבור מה SYGATE אליה התרגלתי שנים רבות? אני ממש לא אוהב את ZONEALARM ולכן המלצות לגבי FIREWALL אחר יתקבל בברכה. - האם למישהו יש נסיון עם COMODO?
-
- 11 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
עקרונית אני לא רוצה שהפוקוס יעבור אליו אף פעם לפעמים זה לא קוראף ולפעמים זה קורא בכל כיוון גרירה אני חייב עזרה זה משגע אותי, מותקן לי tab mix ו Drag and do
-
- 0 תגובות
- 496 צפיות
-
-
מישהו מכיר תוכנה לצילום סרטונים ממשחקים ? לא FRAPS... היא מקליטה בגודל של 100 מגה ל10 שניות... אני יודע שאפשר לקבץ אבל צריך לצלם בערך 10 דקות כדי לערוך את זה ל3 דקות אחרי זה ואין לי מקום לצלם 10 דקות בFRAP.... מישהו מכיר תוכנה אחרת טובה? תודה
-
- 6 תגובות
- 989 צפיות
-


