עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. אחרי 2 שניות של התחברות זה נותן לי את השגיאות הבאות וכשאני מאשר ה ICQ נסגר אשמח לעזרה,תודה רבה מראש

    • 5 תגובות
    • 736 צפיות
  2. כלומר נגיד רק להבהיר את הפנים או את החלק העליון לדוגמא ? עפ"י נקודות סימון עם יש דבר כזה בתוכנה בכלל...

    • 2 תגובות
    • 736 צפיות
  3. יש אתר שנקרא nyaatorrents.org כשאני מנסה להיכנס אליו בפיירפוקס לא קורה כלום והדפדפן מציג לבן כמו about:blank וזה קורה בשנייה כאילו לחצתי על offline link בכרום ובאינטרנט אקספלורר הוא כן נכנס לאתר גרסת הפיירפוקס שלי היא 3.6 מה גורם לזה? ניסיתי לחפש כל מיני דברים ואני לא מוצא את הבעיה

    • 0 תגובות
    • 736 צפיות
  4. Started by מוקיון1,

    היה צריך להיות לי במחשב ביחד עם לוח אם GA GA31M SL2 בחבילת התקנה את ה NORTON INRTRENET SECURTIY אבל הטכנאי שלי לא התקין לי את זה אבל הוא כן התקין לי את אנרטי וירוס NOD32 ויש לי ויש לי עוד מסירי רוגלות במחשב אז אני שואל ה- NORTON INRTRENET SECURTIY הוא אמרו להיות אנטי וירוס או שהוא גם בתוסף למוחק רוגלות וכאלו ואם אני צודק מה יותר חזק ה NOD32 או ה-NORTON INRTRENET SECURTIY מחכה תשובה

  5. שלום לכולם מעוניין לדעת את ה- IP של השרתים החדשים של "משתמשי זהב", כמו כן איזה פורטים יש לפתוח עבורם. משום מה, לא מוצא את כתובת השרת הישן, וכמובן לא את החדשים, וזאת לאחר הודעת השידרוג שרתים שבאתר LioNetwork . האם רק בהתקנת הגירסה "המגוירת" ניתן להגיע לכתובת ה- IP ?? תודה מראש למשיבים ושבת שלום רענן

    • 1 תגובה
    • 736 צפיות
  6. Started by VanGuard,

    אני משתמש במירנדה ומאוד מרוצה מהתכנה חוץ מדבר אחד: הטקסטים גם כשהם בעברית מיושרים תמיד לשמאל בחלון השיחה וכמובן שזה עושה באלגן שלם בהודעה כמו סימני שאלה בהתחלה במקום בסוף ותוספות שנכתבו באנגלית מופיעות גם כן במיקום מוזר. אני יודע שיש פלאגין שאמור לסדר את זה וליישר את הטקסט לימין אך איני מוצא אותו. אנא עיזרו לי בחיפוש או תנו לי לינק אם אתם מכירים את הפלאגין. בתודה מראש.... VanGuard

    • 2 תגובות
    • 736 צפיות
  7. החלטתי להתקין מוזילה (נראה דפדפן נחמד מאוד) ואני רוצה לעביר את המועדפים שלי לבוקמארק כיצד אני עושה את זה?

    • 1 תגובה
    • 736 צפיות
  8. Started by |אלירן|,

    שלום לכולם יש לי מחשב נייד מי דגם toshiba statellite l40-14g עכשיו קיבלתי אותו אם WINDOWS VISTA HOME....ואני רוצה להתקין עליו XP בניסיון שלי להתקנה הוא טוען שהוא לא מזהה כוננים קשיחים הבנתי שאני צריך DRIVER של SATA חיפשתי ברשת ללא הצלחה ולא מצאתי תדריברים לדגם הזה של המחשב נייד כדי שאני יוכל להצליח להתקין עליו WINDOWS XP מישהו יכול לעזור לי למצו? ושאלה נוסםת..במקרה וכן תמצאו לי יהייה בעיה למצוא דריברים למחשב הזה ל WINDOWS XP? או שלא אמורה להיות בעיה תדוה רבה לכול העוזרים

    • 4 תגובות
    • 736 צפיות
  9. שלום, אני משתמש באאוטלוק אקספרס בחשבון של ספק האינטרנט שלי (בזק בינלאומי) ולאחרונה מציפים אותי בהודעות מזוייפות מה-CIA ומה-FBI, בתוכן ההודעה כתוב שהאיי-פי שלי נרשם ביותר מ-30 אתרים לא חוקיים ומצורף קובץ זיפ (הקובץ בגודל כ-25 קילובייט ולא מזוהה כוירוס, אבל יכול להיות שהאנטי וירוס,קספרסקי מסיר את הוירוס לפני שהוא מתקבל במחשב). האם יש איזשהי אופציה באאוטלוק אקספרס לחסום את הכתובת אימייל שממנה נשלח אליי הספאם? האם יש תוכנה לפתרון הבעיה? תודה.

    • 14 תגובות
    • 736 צפיות
  10. מחפש תוכנה שתעזור לי לעקוב אחרי מי מחובר אצלי לרשת האלחוטית.

    • 1 תגובה
    • 736 צפיות
  11. Started by k22,

    לארחונה התקנתי וינדוס ויסטה והתוכנה lock my pc לא עובד היא מתאימה רק לוינדוס xp ומטה אין אפשרות להתקין את התוכנה lock my pc על ויסטה?

    • 5 תגובות
    • 736 צפיות
  12. Started by Rule The Pc,

    אהלן אני הרצתי את המבחן של PCMARK04 עם הפאץ הכי חדש שלהם........ בפעם הראשונה זה הראה לי 2937 סך הכל והפותעתי כי המחשב שלי לא כזה דרטה אחרי הכל פנטיום 4 2.4 לוח אינטל BLUEMOUNTAIN ג'יפה 4 512 RAM אז אמרתי טוב נעשה ריסטרט ונריץ שוב.............. אבל ניסיתי עכשיו שלוש פעמים שחלקים היו אתמול וזה נתקע לי באמצע!! מה דה פאק הבעיה? [attachment deleted by admin - 90 dayss]

    • 5 תגובות
    • 736 צפיות
  13. אהלן חברים, הבעייה שלי היא כזו, מלפני כמה ימים, אני לא מצליח לעשות EXTRACT לקבצים, כל דבר שאני מוריד (אני מוריד הכל דרך UTORRENT) יורד בסדר, וכשאני מנסה לחלץ אותו אני מקבל הודעה שיש קבצים פגומים, בדקתי את זה ואין לאנשים אחרים שמורידים את אותו הקובץ את הבעייה הזה.. מה יכול לגרום לזה? אני מקווה שכתבתי את השאלה בפורום המתאים, אם לא בבקשה תעדכנו אותי ואני אעביר את הת'רד. תודה חברים! נ.ב סתם כדדי להיות נחמד לחברי הפורום האדיר הזה, מי שיעזור לי לפתור את הבעייה, יקבל ממני צ'ופר בדמות הזמנה לTORRENTLEECH..

  14. Started by תושב העיר,

    לא איכפת לי איזה גרסה (רק לא גרסת ה kewik) מישהו יכול לשלוח לינק ?

  15. Started by elad_jacoby,

    אני פשוט נכנס אליו והוא פשוט לא מגיב. ניסיתי להתקין מחדש.

    • 2 תגובות
    • 736 צפיות
  16. טוב ככה יש לי מחשב דיי חדש אבל בזמן האחרון הוא מפשל משהו רציני ובכבדות היתר !!!! עכשיו אני חשבתי שיכול להיות זה בעיה אל משהו רציני מעפנה כזאת אז עשיתי את הטיפול הרגיל שלי עשיתי בדיקת וירוס +עדכונים בשבילו עשיתי עידכון לוידנוס עושה בדיקות עם התוכנה Ad-aware 6.0 עושה לו ניקוי דיסק עושה לו איחוי דיסק מחיקות של תוכנות שאני חושב שמזיקות למחשב(כמובן מחיקות נכונות ונקיות) אבל עדיין הבעיה לא נפתרת אז נכנסתי לאיזה אתר באינטרנט שעושה בדיקה במחשב אז הוא אמר לי שהכול בסדר בכול מיני נתונים שהוא עושה בדיקה אבל היה לי בעיה עם erorim הוא שלח אותי לתוכנה הזאת Registry First Aid v.3.3 אבל אני לא יודע להישתמש בה וזה סתם עוד יותר דופק לי את המחשב אז עכשיו הבקשה שלי שתארגנו…

    • 2 תגובות
    • 736 צפיות
  17. נגיד כשעושים מאפיינים ושינוי סמל זה יראה לך מלא מלא אפשרויות עם מלא תמונות אבל אם אני עושה עיון ובוחר את התקייה עם האייקונים שהורדתי זה מראה לי כל תמונה בנפרד וכל פעם צריך לבחור מחדש השאלה איך לסדר את זה שזה יהיה נורמלי וירא הלי את כל התמונות שיש בתיקייה ביחד.. (כמו באייקונים של ווינדוס) כאילו ואז כל תמונה שאני מוסיף אני יוכל לראות אותה ביחד עם כל התמונות האחרות שהוספתי ולא בנפרד

    • 4 תגובות
    • 736 צפיות
  18. Started by shimmi1982,

    האם יש אפשרות לעשות DISTORT לווידאו כדי שלא יהיה ריבוע אלא במעין פרספקטיבה? (רוצה להלביש אותו בפלאש על מסגרת כלשהי שהיא לא ריבוע ישר אלא בפרספקטיבה...נהיית צרה לעומק הסצינה) .... ? אם כן , באמצעות איזו תוכנה ? (AFTER EFFECTS אולי? משהו אחר? ) , או כל פתרון קריאטיבי אחר? תודה.

    • 2 תגובות
    • 736 צפיות
  19. אני מחפש תכנה שבה אני אכניס רשימה של סרטים ואת הכתוביות המתאימות להם ואנגן אותם אחד אחרי השני מבלי להתעסק עם התכנה. תודה

    • 4 תגובות
    • 736 צפיות
  20. Started by אוריפ,

    שלום! התקנתי לפני מספר דקות NOD32. אני רוצה לעדכן את מאגר הנתונים שלו אך הוא מקפיץ לי שם וסיסמא שעלי להקיש בשביל לקבל את העדכונים הללו. אני מכניס את השם והסיסמא שהגדרתי בהקתנה, לוחץ OK, והחלון קופץ שוב. לא משנה כמה פעמים אלחץ לאישור החלון יחזור. מה עושים? תודה! [attachment deleted by admin]

    • 2 תגובות
    • 736 צפיות
  21. Started by hellyeahmofo,

    1. DFX wianmp enhancer הפלאג אין שמשפר את השמע של הווינאמפ האם יצא פלאג אין תואם לגרסה 5? 2. אחת מהסיבות שנשארתי ב2.8 ולא עברתי ל 3 הוא שהוא לא קורא עברית ב display של השירים גם ב - 5 לא תיקנו את זה יש פתרון? 3. ולסיכום , יש סיבה בכלל לעבור לגרסה 5?

    • 4 תגובות
    • 736 צפיות
  22. Started by Guyn,

    שאלה מעניינת שחשבתי עליה ואני די בטוח שזה נכון: כאשר מתבצעת הורדה, על-מנת שתשתף את שאר הגולשים מדי פעם אתה מוריד ומדי פעם ממתין. שמתי לב לעוד 2 דרכים, אולי "מוסתרות" יותר: * כאשר הורדה מגיעה ל-99% ומעלה היא נעצרת לזמן מסוים. * האימיול מדווח על "חלקים פגומים" בהורדה ומחזיר אותה מספר אחוזים אחורה. האם זה נכון? והאם העניין של החלקים הפגומים מתרחש גם אצלכם? כי שמתי לב שבזמן האחרון זה קורה הרבה. (דרך אגב, אני עובד עם גירסת Lionetwork 5.3).

    • 7 תגובות
    • 735 צפיות
  23. Started by marking,

    יש איזה ספאמר אחד שמציף אותי בICQ! אם אני שם אותו באינגור אז הוא נרשם מחדש! כבר איזה 3 משתמשים הוא נרשם ואני לא יכול לסבול את זה! יש עצות? > :bash:

    • 1 תגובה
    • 735 צפיות
  24. Started by דניאל52,

    http://www.kaspersky.com/trials?chapter=196728020 מאיפו כדאי להוריד את ה TRIAL? מ HTTP אן FTP?

    • 3 תגובות
    • 735 צפיות
  25. Started by avi112211,

    מישהו יכול לעזור לי במציאת דריבר לווינדוס ויסטה לכרטיס קול שלי - creative vibra 128?

    • 2 תגובות
    • 735 צפיות

דיונים חדשים בפורומים