עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by nfch11,

    שלום! בכל פעם שאני מפעיל כל קובץ אופיס 2003. קופצת לי הערת שגיאה שאומרת "אין אפשרות לבצע כיוון שקיימת תיבת דו-שיח פתוחה. לחץ על אישור ולאחר מכן סגור את תיבות דו-שיח פתוחות כדי להמשיך ". הערה הזאת קופצת כבר המון זמן ומאטה את זמן הפעולה של אופיס בעת ההפעלה . אני רוצה לציין שכבר קיבלתי תגובה שהיא (" אני מניח שאתה רגיל לפתוח קבצי 'אופיס' בהקלקה כפולה עליהם ולא דרך 'קובץ' > 'פתיחה...' בכל מקרה - נסה כך: 1. סגור את תוכנת "WORD". 2. חפש, במחשבך, תיקייה [אולי יש יותר מאחת] בשם STARTUP ושנה את סיומות כל הקבצים, שבה, ל-OLD. 3. אתחל את המחשב ובדוק... תודה ".... .) בהמשך למה שכתבו לי אני עונה ש :"אצלי בתקייות בשם STARTUP ."לא נמצא אף קובץ. אני מצרף צילום מסך של הערה תודה .... מ…

  2. יש לי בעייה עם ביטקומט אני חושב..מאז שאני משתמש בה נראה לי שהמחשב פועל יותר לאט...וכשהיא פתוחה אז כשאני מנסה להכנס לאתרים מסויימים דרך הפיירפוקס הוא לא פותח לי אותם ואני צריך לעשות רפרש כמה פעמים כדי שהדפדפן יועיל לעלות אותם...לעוד משיהו זה קורה?..האם עדיף להשתמש בutorrent?

    • 4 תגובות
    • 736 צפיות
  3. Started by shy_thebar,

    שלום מישהו יכול להמליץ על תוכנה ששולטת ברוחב-פס שכל תוכנה משתמשת בו באינטרנט?

    • 2 תגובות
    • 736 צפיות
  4. Started by oded6188,

    בתוך My Documents יש תיקייה שנקראת My Pictures ובתוכה יש קיצור דרך לתיקייה Sample Pictures... שמתי מסמכים חשובים בתוך הנתיב שהקיצור דרך הזה מפנה אליו.... ועכשיו הקבצים נמחקו..... ניסיתי את הוכנה Undelete אבל היא לא מצאה את הקבצים מה עוד אפשר לעשות?

  5. טוב חברים לפני כמה ימים הספק שלי הלך לעולמו ועברתי להשתמש במחשב הנייד של IBM שיש לי בבית אני צריך לעשות כל מיני שיעורים בג'אווה וכו וכל מיני אתרים שאני צריך להכנס לא עובדים וגם אתרים רגילים לא יודע התקנתי ג'אווה ולא בא לי לעבוד...אני יעלה תמונות שימו לב שאני לוחץ על קבצים נוספים בשביל להעלות תמונות נוספות זה לא מגיב יש לי את JRE 1.56 אם תוכלו לעזור לי אני ישמח מאד! תודה [attachment deleted by admin]

    • 6 תגובות
    • 736 צפיות
  6. Started by Wheel,

    שכחתי איך קוראים לה זה תוכנה קטנה שאומרת מה החום של המעבד והסל"ד של המאוורר שלו תודה

    • 2 תגובות
    • 736 צפיות
  7. אהלן, התקנתי ווינדוס 7 וכרטיס הקול עושה בעיות. כאשר לא נעשית שום פעולה במחשב הסאונד מנוגן בצורה חלקה, אך כאשר יש מאמץ קל כמו גלישה באינטרנט, הסאונד מקרטע. ניסיתי כל מיני דרייברים שונים, אך בכולם התוצאה הייתה דומה. הווינדוס הוא 64BIT, דגם הלוח ECS K8M890M-M V1.X, הכרטיס המובנה - REALTEK ac97, ערכת השבבים בלוח היא של VIA. אשמח לעזרה בנושא. תודה.

    • 0 תגובות
    • 736 צפיות
  8. Started by raphaels,

    שלום אני מישתמש ב iweb ו יש לי איחסון ו הכל אבל כשה עלתי אך הנתונים לשרת לא היו לי בעיות אבל אני רוצה לעלות עוד ו זה לא נותן לי למה? ו דרך הגב אך הפורום שלי http://computer.darkphpbb.com/

    • 0 תגובות
    • 736 צפיות
  9. ראו כותרת אני צריך תוכנה שאפשר לחתוך איתה קבצים של מוזיקה יש כזאת? תודה על העזרה

    • 2 תגובות
    • 736 צפיות
  10. Started by hararim,

    שלום לכולם. כאשר אני מנסה לפתוח את תיקיית הסרטים שלי דרך המדיה סנטר ישר התוכנה נתקעת ומפסיקה לעבוד. מהניתן לעשות?

    • 0 תגובות
    • 736 צפיות
  11. יש לי בעיה מתי שאני מנסה לפתוח דואר אלקטרוני בצירוף עם מסמכים הוא רושם לי שזה בלתי אפשרי ואין אפשרות לפתוח את זה איך אני יכול לפתוח אותם? ??? (אגב תוכנת הדואר אלקטרוני היא של אופיס XP)

    • 4 תגובות
    • 736 צפיות
  12. Started by eyal,

    אני רוצה לבחון את המחשב שלי תעזרו איך להפעיל את התוכנה כי אין לי מושג מה לעשות!

    • 0 תגובות
    • 736 צפיות
  13. Started by ZorD,

    שולם, ליפני זמן קצר מאד צצה לי ההודעה: *** Chatsession Start : renegat8[[PL]] - 17/10/2004 19:52:54 [19:52:54] renegat8[[PL]]: AUTO MESSAGE: Your Client has Failed the Secury Identification!!! You won't get any credits [19:54:22] *** Disconnected אני לא עשיתי שום דבר, אני פשוט חף מפשע.. מישהו מוכן להסביר לי מה מהות העיניין? האם זה קרה למישהו? מה עושים במצב כזה? נ.ב התוכנה ממשיכה לעבוד כרגיל, אך המהירות היתדרדרה לא מעט~ *בירשותי גירסת האימיול: eMule v0.42g במוד: WF.com 1.6 תודה לעוזרים

    • 4 תגובות
    • 736 צפיות
  14. Started by asaf999,

    שלום יש לי שאלה בקשר לתכונת VirtualDub. יש לי סרטון קצר, איך אני מוסיף לו תמונה? אשמח לקבל הסבר (עדיף מצולם). תודה רבה

    • 3 תגובות
    • 736 צפיות
  15. האם יש אזשהי דרך לשליחת בקשת אישור קריאה רק לחלק מרשימת התפוצה? ז"א שאם אני שולח ל-5 נמענים שישלח רק לאחרון "אישור קריאה"

    • 0 תגובות
    • 736 צפיות
  16. אוקיי הורדתי אינטרנט אקספלורר 8 לפני כמה ימים ויש לי בעיות בכניסה לאתרים ספציפיים. בכל פעם שאני מנסה להיכנס לאינטרנט עולה הודעה שאומרת שהאינטרנט נאלץ להיסגר. ניסיתי להתקין את האינטרנט מחדש וזה לא עזר. מה לעשות?

    • 2 תגובות
    • 736 צפיות
  17. Started by maverick,

    מישהו יודע מה יכול לגרום לבעית שידור של וידאו? מופיע לי מסך שחור במקום תמונה. בנט מיטינג זה עובד מצויין.

    • 0 תגובות
    • 736 צפיות
  18. Started by urdead,

    עשיתי פורמט למחשב והשתמשתי בXP בלי SP ועכשיו שאני מנסה להתקין SP2הוא אומר לי שהSERIAL לא אמיתי אבל אני זוכר שפעם פתרתי את זה איכשהו אבל אני לא זוכר בבקשה תעזרו לי להתקין SP2 על המחשב שלי ..

    • 2 תגובות
    • 736 צפיות
  19. 2 תמונות של שני סוגים בתמונה השלישית זה קשור אולי לזה? אחי כניראה לא התקין טוב את הדיסק של הלוח אם. רק עכשיו ראיתי את זה. [attachment deleted by admin]

    • 2 תגובות
    • 736 צפיות
  20. Started by dbx22,

    ?

    • 1 תגובה
    • 736 צפיות
  21. Started by ali_g,

    אני משתמש חדש בדפדפן הזה ונתקלתי בבעיה שאינה מצליח להסדירה למרות נסיון של חיפוש בתוסף כזה או אחר איני מצליח להיכנס לצ'טים או לבלוגים דוגמת "תפוז". אני אחדד את דברי לגבי הבעיה שאני ניתקל בה אני יכול להיכנס לאתר אך לא להישתתף בשיחות אין לי אפשרות בכלל ליכתוב האם זו בעיה בדפדפן שצריך להוסיף לו תוסף מיוחד או פשוט האתר אינו תומך בדפדפן זה?

    • 4 תגובות
    • 736 צפיות
  22. Started by hellyeahmofo,

    אני מקבל כרטיסי ברכה , והזמנות לשיחת וידיאו מאנשי קשר (כמו גם הודעות נאצה) למרות שאלה מכחישים שזה מהם לאחר ששללתי כל אפשרות לטרויאני (פירמוט) , רציתי רק לדעת בעקרון , האם יש תוכנה שמסוגלת לפרוץ ל ICQ כדי שיהיה לי כיוון חקירה , כמו כן אם יש כזו הייתי רוצה להבין איך מתגוננים נגדה.

    • 2 תגובות
    • 736 צפיות
  23. Started by DXT,

    בבקשה תעזרו לי בזה, זה משגע אותי! כל פעם שאני נכנס לאתר כלשהו, רוב התמונות בו לא מועלות ובמקומן רואים X כזה אדום (אתם יודעים למה אני מתכוון) ואם אני לוחץ על כולן Show picture אז הן נראות ורק ככה, אחרת לא כולן עולות. מה אפשר לעשות לגבי זה? ניסיתי להתקין את IE מחדש, לא עזר.

    • 3 תגובות
    • 736 צפיות
  24. Started by gkman,

    מישהו יכול לתת לי שם של תוכנת DATABASE טובה תומכת עברית ובחינם? תודה

    • 3 תגובות
    • 736 צפיות
  25. כי לפעמים שאני בודק את אלה שכבר יורדים לפעמים זה מראה לי 100 % ואחרי שאני עובר לשרת אחר זה פתאום מראה לי 0% איך אני יכול באמת אם יש לי 100 אחוז סיכוי להוריד את הקובץ?

    • 5 תגובות
    • 736 צפיות

דיונים חדשים בפורומים