תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
שלום! בכל פעם שאני מפעיל כל קובץ אופיס 2003. קופצת לי הערת שגיאה שאומרת "אין אפשרות לבצע כיוון שקיימת תיבת דו-שיח פתוחה. לחץ על אישור ולאחר מכן סגור את תיבות דו-שיח פתוחות כדי להמשיך ". הערה הזאת קופצת כבר המון זמן ומאטה את זמן הפעולה של אופיס בעת ההפעלה . אני רוצה לציין שכבר קיבלתי תגובה שהיא (" אני מניח שאתה רגיל לפתוח קבצי 'אופיס' בהקלקה כפולה עליהם ולא דרך 'קובץ' > 'פתיחה...' בכל מקרה - נסה כך: 1. סגור את תוכנת "WORD". 2. חפש, במחשבך, תיקייה [אולי יש יותר מאחת] בשם STARTUP ושנה את סיומות כל הקבצים, שבה, ל-OLD. 3. אתחל את המחשב ובדוק... תודה ".... .) בהמשך למה שכתבו לי אני עונה ש :"אצלי בתקייות בשם STARTUP ."לא נמצא אף קובץ. אני מצרף צילום מסך של הערה תודה .... מ…
-
- 1 תגובה
- 736 צפיות
-
-
יש לי בעייה עם ביטקומט אני חושב..מאז שאני משתמש בה נראה לי שהמחשב פועל יותר לאט...וכשהיא פתוחה אז כשאני מנסה להכנס לאתרים מסויימים דרך הפיירפוקס הוא לא פותח לי אותם ואני צריך לעשות רפרש כמה פעמים כדי שהדפדפן יועיל לעלות אותם...לעוד משיהו זה קורה?..האם עדיף להשתמש בutorrent?
-
- 4 תגובות
- 736 צפיות
-
-
שלום מישהו יכול להמליץ על תוכנה ששולטת ברוחב-פס שכל תוכנה משתמשת בו באינטרנט?
-
- 2 תגובות
- 736 צפיות
-
-
בתוך My Documents יש תיקייה שנקראת My Pictures ובתוכה יש קיצור דרך לתיקייה Sample Pictures... שמתי מסמכים חשובים בתוך הנתיב שהקיצור דרך הזה מפנה אליו.... ועכשיו הקבצים נמחקו..... ניסיתי את הוכנה Undelete אבל היא לא מצאה את הקבצים מה עוד אפשר לעשות?
-
- 1 תגובה
- 736 צפיות
-
-
טוב חברים לפני כמה ימים הספק שלי הלך לעולמו ועברתי להשתמש במחשב הנייד של IBM שיש לי בבית אני צריך לעשות כל מיני שיעורים בג'אווה וכו וכל מיני אתרים שאני צריך להכנס לא עובדים וגם אתרים רגילים לא יודע התקנתי ג'אווה ולא בא לי לעבוד...אני יעלה תמונות שימו לב שאני לוחץ על קבצים נוספים בשביל להעלות תמונות נוספות זה לא מגיב יש לי את JRE 1.56 אם תוכלו לעזור לי אני ישמח מאד! תודה [attachment deleted by admin]
-
- 6 תגובות
- 736 צפיות
-
-
שכחתי איך קוראים לה זה תוכנה קטנה שאומרת מה החום של המעבד והסל"ד של המאוורר שלו תודה
-
- 2 תגובות
- 736 צפיות
-
-
אהלן, התקנתי ווינדוס 7 וכרטיס הקול עושה בעיות. כאשר לא נעשית שום פעולה במחשב הסאונד מנוגן בצורה חלקה, אך כאשר יש מאמץ קל כמו גלישה באינטרנט, הסאונד מקרטע. ניסיתי כל מיני דרייברים שונים, אך בכולם התוצאה הייתה דומה. הווינדוס הוא 64BIT, דגם הלוח ECS K8M890M-M V1.X, הכרטיס המובנה - REALTEK ac97, ערכת השבבים בלוח היא של VIA. אשמח לעזרה בנושא. תודה.
-
- 0 תגובות
- 736 צפיות
-
-
-
ראו כותרת אני צריך תוכנה שאפשר לחתוך איתה קבצים של מוזיקה יש כזאת? תודה על העזרה
-
- 2 תגובות
- 736 צפיות
-
-
שלום לכולם. כאשר אני מנסה לפתוח את תיקיית הסרטים שלי דרך המדיה סנטר ישר התוכנה נתקעת ומפסיקה לעבוד. מהניתן לעשות?
-
- 0 תגובות
- 736 צפיות
-
-
יש לי בעיה מתי שאני מנסה לפתוח דואר אלקטרוני בצירוף עם מסמכים הוא רושם לי שזה בלתי אפשרי ואין אפשרות לפתוח את זה איך אני יכול לפתוח אותם? ??? (אגב תוכנת הדואר אלקטרוני היא של אופיס XP)
-
- 4 תגובות
- 736 צפיות
-
-
אני רוצה לבחון את המחשב שלי תעזרו איך להפעיל את התוכנה כי אין לי מושג מה לעשות!
-
- 0 תגובות
- 736 צפיות
-
-
שולם, ליפני זמן קצר מאד צצה לי ההודעה: *** Chatsession Start : renegat8[[PL]] - 17/10/2004 19:52:54 [19:52:54] renegat8[[PL]]: AUTO MESSAGE: Your Client has Failed the Secury Identification!!! You won't get any credits [19:54:22] *** Disconnected אני לא עשיתי שום דבר, אני פשוט חף מפשע.. מישהו מוכן להסביר לי מה מהות העיניין? האם זה קרה למישהו? מה עושים במצב כזה? נ.ב התוכנה ממשיכה לעבוד כרגיל, אך המהירות היתדרדרה לא מעט~ *בירשותי גירסת האימיול: eMule v0.42g במוד: WF.com 1.6 תודה לעוזרים
-
- 4 תגובות
- 736 צפיות
-
-
שלום יש לי שאלה בקשר לתכונת VirtualDub. יש לי סרטון קצר, איך אני מוסיף לו תמונה? אשמח לקבל הסבר (עדיף מצולם). תודה רבה
-
- 3 תגובות
- 736 צפיות
-
-
האם יש אזשהי דרך לשליחת בקשת אישור קריאה רק לחלק מרשימת התפוצה? ז"א שאם אני שולח ל-5 נמענים שישלח רק לאחרון "אישור קריאה"
-
- 0 תגובות
- 736 צפיות
-
-
אוקיי הורדתי אינטרנט אקספלורר 8 לפני כמה ימים ויש לי בעיות בכניסה לאתרים ספציפיים. בכל פעם שאני מנסה להיכנס לאינטרנט עולה הודעה שאומרת שהאינטרנט נאלץ להיסגר. ניסיתי להתקין את האינטרנט מחדש וזה לא עזר. מה לעשות?
-
- 2 תגובות
- 736 צפיות
-
-
מישהו יודע מה יכול לגרום לבעית שידור של וידאו? מופיע לי מסך שחור במקום תמונה. בנט מיטינג זה עובד מצויין.
-
- 0 תגובות
- 736 צפיות
-
-
עשיתי פורמט למחשב והשתמשתי בXP בלי SP ועכשיו שאני מנסה להתקין SP2הוא אומר לי שהSERIAL לא אמיתי אבל אני זוכר שפעם פתרתי את זה איכשהו אבל אני לא זוכר בבקשה תעזרו לי להתקין SP2 על המחשב שלי ..
-
- 2 תגובות
- 736 צפיות
-
-
2 תמונות של שני סוגים בתמונה השלישית זה קשור אולי לזה? אחי כניראה לא התקין טוב את הדיסק של הלוח אם. רק עכשיו ראיתי את זה. [attachment deleted by admin]
-
- 2 תגובות
- 736 צפיות
-
-
-
אני משתמש חדש בדפדפן הזה ונתקלתי בבעיה שאינה מצליח להסדירה למרות נסיון של חיפוש בתוסף כזה או אחר איני מצליח להיכנס לצ'טים או לבלוגים דוגמת "תפוז". אני אחדד את דברי לגבי הבעיה שאני ניתקל בה אני יכול להיכנס לאתר אך לא להישתתף בשיחות אין לי אפשרות בכלל ליכתוב האם זו בעיה בדפדפן שצריך להוסיף לו תוסף מיוחד או פשוט האתר אינו תומך בדפדפן זה?
-
- 4 תגובות
- 736 צפיות
-
-
אני מקבל כרטיסי ברכה , והזמנות לשיחת וידיאו מאנשי קשר (כמו גם הודעות נאצה) למרות שאלה מכחישים שזה מהם לאחר ששללתי כל אפשרות לטרויאני (פירמוט) , רציתי רק לדעת בעקרון , האם יש תוכנה שמסוגלת לפרוץ ל ICQ כדי שיהיה לי כיוון חקירה , כמו כן אם יש כזו הייתי רוצה להבין איך מתגוננים נגדה.
-
- 2 תגובות
- 736 צפיות
-
-
בבקשה תעזרו לי בזה, זה משגע אותי! כל פעם שאני נכנס לאתר כלשהו, רוב התמונות בו לא מועלות ובמקומן רואים X כזה אדום (אתם יודעים למה אני מתכוון) ואם אני לוחץ על כולן Show picture אז הן נראות ורק ככה, אחרת לא כולן עולות. מה אפשר לעשות לגבי זה? ניסיתי להתקין את IE מחדש, לא עזר.
-
- 3 תגובות
- 736 צפיות
-
-
מישהו יכול לתת לי שם של תוכנת DATABASE טובה תומכת עברית ובחינם? תודה
-
- 3 תגובות
- 736 צפיות
-
-
כי לפעמים שאני בודק את אלה שכבר יורדים לפעמים זה מראה לי 100 % ואחרי שאני עובר לשרת אחר זה פתאום מראה לי 0% איך אני יכול באמת אם יש לי 100 אחוז סיכוי להוריד את הקובץ?
-
- 5 תגובות
- 736 צפיות
-


