תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
קניתי MP3 מחברת באג הכנסתי את ה-MP3 לתוך הUSB ולא רק שהוא היה נגוע באיזה ווירוס, כל ההתקנים הנוספים מאז ננגעו בווירוס הזה ונמחקו לי כל הקבצים בהתקנים השונים מצורפת תמונה שמראה בדיוק מה שיש בכל התקן כזה. אציין שלא הייתה לי בעיה לפני שהכנסתי את המכשיר המקולל של באג. אני מפרמט את כל ההתקנים ושום דבר לא קורה, הקבצים מופיעים גם לאחר הפירמוט. אודה לכם מאוד אם תוכלו לעזור לי להיפתר מהקללה הזאת. בברכה, שי
-
- 0 תגובות
- 738 צפיות
-
-
מישהו יודע מה ההבדל בין FILL ל OPACITY ? ואל תתרגמו לי.. תסבירו מה ההבדל בתוצאה, כי לי זה נראה אותו הדבר
-
- 3 תגובות
- 738 צפיות
-
-
יש לי בעיה שאני כבר שבוע לא מצליח לפתור אותה, ואני מבקש את עזרתכם יש לי ויסטה הום פרימיום, אני עובד עם המוזילה פיירפוקס. הורדתי את התוכנה adobe שפותחת קבצי pdf לאחר ההורדה ניסיתי להתקין והוא קפץ לי למוזילה ומייד זרק אותי והראה לי הודעה האומרת כי הדפדפן נתקל בבעיה וקרס, ניסיתי להתקין אותו דרך האקספלורר וגם שם הוא זרק אותי... יש למישהו מושג למה? אני כבר שבוע מנסה להתקין את התוכנה ולא מצליח וזו תוכנה דיי חשובה לי כי אני משתמש בה הרבה... אם יש למישהו פיתרון אני ישמח, יש לציין כי עשיתי בדיקת וירוסים, התקנת דפדפן מחדש ועידכונים... שום דבר לא עזר... אשמח לעזרתכם
-
- 1 תגובה
- 738 צפיות
-
-
אני צריך שתכתבו לי שמות של תוכנות באמת יעילות לניקוי טוטאלי!! של המחשב! תודה מראש עומרי
-
- 3 תגובות
- 738 צפיות
-
-
עדכון שהוציאה חברת האנטי וירוס קספרסקי לתוכנת Kaspersky Anti-Virus Personal Pro חוסם בפני המשתמשים את הגישה לאינטרנט. החברה: הבעיה תיפתר בקרוב. העדכון האחרון שהוציאה חברת האנטי וירוס קספרסקי לחבילת האבטחה Kaspersky Anti-Virus Personal Pro חוסם בפני המשתמשים את הגלישה ברשת. תגובת פאוור תקשורת, המייצגת את קספרסקי בישראל: "מדובר בתקלה נקודתית הנוגעת לחלק מהמשתמשים הפרטיים, כתוצאה מהורדת העדכון האחרון קספרסקי פרסונל 5. מה עושים? הפתרון: יש לפתוח את תוכנת קספרסקי, לגשת ל-Settings, משם ל-Configure real time protection, ולבחור ב-Troubleshooting. במסך זה יש לסמן V על Disable Protection against network attack וללחוץ על אישור. הסרת החסימה מבטלת את העדכון הבעייתי ומעדכנת מחדש את …
-
- 1 תגובה
- 738 צפיות
-
-
יש לי מחשב פה של בן אדם ששכח את הסיסמא שלו, אז אני צריך לאפס לו את הסיסמאת אדמיין (כי אין לי מה לעשות עם היוזר המוגבל). איפה עושים את זה?
-
- 3 תגובות
- 738 צפיות
-
-
שלום. מקווה שזה הפורום הנכון לשאלותיי. התקנתי את ה- Bitbomet במחשבי. יש לי מספר שאלות על הורדה דרך ביטרונט: 1. האם בהורדה מסוג זה יש גם תור, בדומה ל- Emule? 2. באופן מפתיע, מרגע ההתקנה, אני מועף לעיתים מהרשת. זה לא קרה לי עם ה- Emule. האם התוכנה גורמת לזה? האם צריך לשנות את ההגדרות? 3. המחשב לי עובד מאד לאט ברמות שאני לא מצליח לשחק במשחקים כאשר ה- Bitcomet עובדת ברקע. האם ככה זה עובד או שיש מקום לשנות אי אילו הגדרות? 4. האם ניתן להגדיר מראש לאיזה שרת להתחבר (בדומה לאימיול)? ואם כן אז איך עושים זאת? 5. מה המשמעות של Score? 6. מהם האתרים המומלצים? 7. האם ניתן לחפש קבצים דרך התוכנה או רק דרך אתרים עם קישורים? ואם כן אז מה מומלץ 8. האם יש הבדל אם במהירות ההורדה בין אם אני בו…
-
- 1 תגובה
- 738 צפיות
-
-
אולי תוכלו לעזור לי יש לי בעיה עם NOD32 , הוא רושם לי " NOD32.exe אינו חוקי ביישום win32 " ניסתי להתקין מחדש ועדין זה רושם לי... מה לעשות ??? תודה רבה זאביק
-
- 3 תגובות
- 738 צפיות
-
-
http://www.f-secure.com/blacklight/ נשמע מעניין, זה אמור להיות האנטיוירוס הראשון שתומך בגילוי והסרת ROOTKITS מהמחשב (זן יותר נבזי של וירוסים), אמור להיות משולב ב F-SECURE 2006. השאלה שלי היא האם מישהו פה ניסה את זה כבר.
-
- 7 תגובות
- 738 צפיות
-
-
שלום לכולם, אני מורה לתקשורת ועורך סרטי וידאו לבית הספר שלי באמצעות תוכנת פרימייר אולם אתמול שניסיתי לערוך סרט הופיעה לי הודעת השגיאה : Xerces Panic error' והוציאה אותי מהתוכנה...מישהו יכול לעזור??? סוף שנה מתקרב ועליי לערוך סרטוני סוף שנה תודה! מצ"ב תצלום מסך
-
- 1 תגובה
- 738 צפיות
-
-
שלום. כשאני בא לנגן סרט מסויים בכל תוכנה ולא משנה איזו התצוגה הפוכה. זה מראה הפוך. Can fix it? תודה. אגב, זה בכל הסרטים ככה. ------אפשר למחוק תיקנתי את הבעייה--------
-
התקנתי את העדכון לתוכנת הפיירוול ZONE ALARM PRO, עשיתי UPDATE להתקנה הקיימת כי אין לי כוח להגדיר אותה מההתחלה על התקנה נקייה. ושמתי לב שיש משהו מוזר מאוד. התוכנה עבדה כבר חצי שנה על המחשב והנתונים לגבי הניסיוניות לתקיפה היו כאלה: Blocked Intrusions: 520 Intrusions have been blocked since install 10 of those have been high-rated. שזה נראה סביר לדעתי. אחרי התקנת העדכון היום 19.11 המצב השתנה המון בשעתיים האחרונות: Blocked Intrusions: 3386 Intrusions have been blocked since install 69 of those have been high-rated. שזה מצביע על משהו מוזר או בעיה כלשהי. המספרים עולים כל שנייה בערך. האם עוד מישהו נתקל בבעיה דומה? מה עליי לעשות? ממה נובעת בעיה זאת?
-
- 4 תגובות
- 738 צפיות
-
-
ברשותי דרייבר לכרטיס הרשת מסוג SiS 900 PCI Fast Ethernet Adapter. עקב תווך גרוע ו-Collisions רבים, שימוש ב-Ethernet (המגביל תעבורה ל-10MB) מאפשר מהירות גלישה מהירה יותר מ-Fast Ethernet (המגביל ל-100MB) במחשב שלי. הצלחתי לקנפג את ה-Ubuntu Boot שלי לפעול ב-Ethernet, אך אני לא יודע איך אוכל לעשות זאת גם ב-Windows. איך לשנמך ל-Ethernet driver? פשוט להתקין דרייבר אחר (ישן מאוד) של אותה חברה? תודה!
-
- 4 תגובות
- 738 צפיות
-
-
שלום אני חדש בעניין ומעוניין להכיר איזה כלים (תוכנות) למחשב בייתי מאפשרות עריכת אודיו, טיפול והוספת אפקטים ויצירת מיקס. כל מידע או קישור יתקבל בברכה, תודה.
-
- 3 תגובות
- 738 צפיות
-
-
היי יש אפשרות לשנות את הצבע ברקע של הדפדפן google chrome ? שהורדתי אותו על וינדוס xp הרקע שלו היה כחול ועל וינדוס 7 הוא היה כסוף על אובונטו זה היה חום אין לי מושג אם זה קשור אבל אני רוצה מאוד לדעת איך משנים את זה ? תודה מראש
-
- 2 תגובות
- 738 צפיות
-
-
-
היייי לכולם!! אז ככה קניתי דיסק און קי חדש ואז שחיברתי אותו גיליתי שהUSB 2 אפילו לא קרוב ללהיות מותקן וכול היציאות שלי מתפקדות כ1 =\ הקיצר מרוב שהחדר שלי מבולגן אני לא מוצא את הדיסק של הלוח ואין לי ממש כוח לחפש אז הלכתי לאינטרנט וגם שם לא מצאתי בידיוק אז אם מישו יכול בבקשה לעזור לי למצוא דרייבר לUSB2 ללוח ABIT AN7 (NFORCE2) תודה תודה תודה תודה עידו
-
- 5 תגובות
- 738 צפיות
-
-
אהלן, אני מתכנת צורה בסיסית מאוד בAS ורציתי לדעת איזה פקודה יש לי על מנת לבצע פתיחת תיקיה. כלומר ליצור - BUTTON שכשאני לוחץ עליו נפתחת לי תיקית יעד ע"פ מיקומה. אשמח אם מישהו יוכל לעזור לי בזה תודה מראש.
-
- 1 תגובה
- 738 צפיות
-
-
שלום לכולם. אני משתמש חדש באימיול המהירות של ההורדה איטית ביותר זה החיסרון היתרון שאני מוצא זהו המבחר הגדול ומושקע שעושים האתרים הישראליים בנושא. רציתי לשאול אותכם מנסיונכם על איזה תוכנות לשיתוף קבצים אתם ממליצים הן מבחינת אבטחה(וירוסים וכו')והן מבחינת מהירות. עיקר ההורדות אצלי הן סרטים עם תרגום,ומשחקים. אנא תציינו איזה גירסת תוכנה עדיפה התוכנות ששמעתי עליהם: [1-ביטורנט 2-sabbadc+ 3-קאזה תודה צביקה
-
- 2 תגובות
- 737 צפיות
-
-
היי. אני מחפש דרייבר לויסטה 64 ביט אך לא מוצא באתר של מייקרוסופט אשמח לקבל עזרה.
-
- 0 תגובות
- 737 צפיות
-
-
בזמן האחרון האנטי וירוס נורטון 2005 שלי יורה כל 15 20 דק' הודעה על הקובץ svchost.exe ושואל אותי אם לעשות אישור (Permit) או לדחות (Block) לא משנה מה אעשה תמיד זה יחזור... איך נפטרים מהמצורע ????? בבירור שערכתי במחשב גיליתי כי הקובץ יושב לו בספריה: c:\windows\system32 תודה אנשים !!
-
- 4 תגובות
- 737 צפיות
-
-
מי מכיר וירוס SPOILER או SP.EXE ,איך מסירים אותו (נורטון אנטיוירוס 2002 מעודכן לא עוזר)
-
- 2 תגובות
- 737 צפיות
-
-
האים יש לכם תוכנה היכולה לאחד קבצים כאלה ו/או לערוכם ??? אני צריך תוכנה לזיהוי עיברית לסורק יש לכם??
-
- 3 תגובות
- 737 צפיות
-
-
אני עדכנתי את הIE לגרסה האחרונה 9 . מאז מופיע בחלק מהאתרים (כולל זה ) דבר מוזר של כיתוב על כיתוב . כלומר בלאגן קל אבל די מעצבן בחלק מהאתר. אני מוסיף תמונות לדוגמה. אודה לכם אם תעזרו לי לסדר את הבעיה, תודה. [attachment deleted by admin]
-
- 4 תגובות
- 737 צפיות
-
-
לארחונה התקנתי ויסטה ועושה לי הרבה צרות... אני מנסה להתקין את התוכנה demon tools ולא מצליח וגם את התוכנהSpyware Doctor שאני מנסה חהפעיל אותו רשום (Error while unpacking program, code LP5. Please report to author.) ואז רשום שגיאת ישום איך אפשר להתקין את שתי התוכנות האלה (לא יודע אם שייך יש לי מעבדE6400+2gigaזיכרון והוינדוס הוא ויסאה אולטמיט 32)
-
- 3 תגובות
- 737 צפיות
-


