תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
קבעתי את גודל הכתוביות בBSPLAYER על 55, אבל כמעט כל פעם שאני מפעיל את התוכנה מחדש גודל הכתוביות משתנה בצורה רנדומלית למספר אחר. ניסיתי הסרה והתקנה מחדש של התוכנה, אינספור גרסאות ואפילו בדקתי במחשב אחר, והבעיה נשארת. האם מדובר בבאג ידוע או שמדובר במקרה פרטי? יש פתרון?
-
- 2 תגובות
- 738 צפיות
-
-
שלום וברכה! לאחרונה התקנתי Windows XP ולאחריו דרייבר לכרטיס הקול המובנה על לוח האם (ASUS P5LD2 SE). שמתי לב שבעת השמעת מוזיקה (קובצי MP3) קיימים לעיתים קפיצות קלות בשיר (הנגן הוא Windows Media Player, אותו הורדתי ישירות מאתר Microsoft). את הדרייבר לכרטיס הקול הורדתי מכאן. החשד הראשון שעלה לי הוא כמובן הדרייבר. בקישור הנ"ל יש שני קובצי הורדה ל-Audio, הורדתי רק את הראשון (SoundMax AD1986A Audio Driver V5.10.01.4160), האם השני (ADI Audio Driver V5.10.1.4150) נחוץ? האם יכול להיות שנחיצותו היא הגורם לבעיה? האם יש למישהו מושג מה יכול לגרום לקפיצות אלה ומה ניתן לעשות במצב כזה? מה כדאי לבדוק? תודה רבה לכל מי שמגיב לאשכול זה! כל עזרה תתקבל בברכה. *עריכה. אפשר לפסול לגמרי את רעיון …
-
- 0 תגובות
- 738 צפיות
-
-
התקנתי את התוכנה - והתבאסתי. קודם כל, הfirewall הוא לא משהו חדש או שונה, זו פשוט גרסה 3.7 של zonealarm בצבעים אחרים ועם שם אחר. (אני חושב שזו גרסאת הpro דרך אגב, מה שאומר שהם לא עבדו עלינו כשהם אמרו שאנחנו מקבלים בחינם firewall ששווה כסף). חבל שלא כתבו את זה איפשהו... היו חוסכים לי זמן ועצבים, אישית אני לא ממש אוהב את ZA... גירסה 2 היתה טובה, אבל גרסה 3 מתנהגת ממש משונה, רק צרות עשתה לי - במיוחד עם השילוב של חיבור לכבלים ורשת פנימית בבית. לגבי האנטיוירוס, לא הגעתי בכלל אל לעבוד איתו (הייתי עצבני על הfirewall) אבל כבר בהתקנה הוא עשה לי בעיות - ניסה לגשת לאינטרנט (בלי לשאול אותי קודם, לא סובל שתוכנות עושות את זה) לא הצליח להוריד את מה שהוא ניסה להוריד, וזה גרם לauto pro…
-
- 0 תגובות
- 738 צפיות
-
-
יש לי ספיי מזה חודש, וכל תוכנה שניסיתי (כן כל תוכנה שהייתה בסטיקי גם) לא מורידה אותו פשוט.. הספיי מקפיץ לי חלונות והודעות אזהרה משורת המשימות כל כמה שניות. פתחתי תארד אחד כבר בנושא, אף אחד לא עזר , אז אני נאלץ לפנות אליכם שוב בנוגע לעזרה.. מה עושים ? תודה
-
- 7 תגובות
- 738 צפיות
-
-
שאני עושה משהו הוא לא שומר ! שאני פותח אותו מגדיל אותו הוא נשאר קטן כאילו לא עשיתי כלום ! ... הוא פשוט לא שומר כלום הסרתי אותו והתקנתי לא עזר... מה עושים ?
-
- 2 תגובות
- 738 צפיות
-
-
שלום אני זקוק לתוכנה אשר מזהה את החומרה של המחשב אשר תומכת בקורנרו, כגון אוורסט או סנדרה. כרגע שתיהן לא מזהות לי את המעבד. מישהו יכול לעזור לי? תודה
-
- 3 תגובות
- 738 צפיות
-
-
יש לי מסמך של מספר מאות עמודים, חלק מהמסך נבנה על ידי copy&paste ממסמכים אחרים. נוצר מצב שבאמצע המסמך מוגדרים סגנונות (heading 1, heading 2) שאין צורך שהם יוגדרו כסגנון. איך אני הופך אותם ל normal אבל שומר על font, size, bold וכו' שלהם מבלי שהם ישתנו לפי ברירת המחדל של normal ? (אני מקווה שאני מספיק ברור)
-
- 0 תגובות
- 738 צפיות
-
-
יש איזה תוסף ל-WORD או משהו... שיעשה צליל כלשהו כאשר יש את הקו האדום מתחת למילה שאומר שלא כתבתי טוב את המילה? האם קיימת תוכנה כזאת? תודה לעוזרים מראש
-
- 2 תגובות
- 738 צפיות
-
-
היי לאחרונה יש לי בעייה מוזרה. המערכת לא נותנת לי (מייד) לסגור את הדפדפן אם נפתח לפני שניה וכן צריך הרבה הקלקות עד שכותב בשדה כתובת אינטרנט. כבר שבועיים או יותר שחלונות אקספלורר (6 או 7) עפים לי סתם כך - כולם בבת אחת. יש לי את SPYWARE DOCTOR ואת SPYBOT ואני מעדכן ומנקה ללא הועיל. רעיונות יתקבלו בתודה!! יהודה
-
- 3 תגובות
- 738 צפיות
-
-
אני מנסה לגבות סרט מ DVD מקורי , אבל בגיבוי הוא נותן לי CRC Error. יכול להיות שישנן איזושהן הגנות חדשות ש DVD shrink לא יודע לפצח?
-
- 7 תגובות
- 738 צפיות
-
-
תהיתי אם עדיין לא יצא תיקון כי כבר עבר הרבה זמן או שפיספסתי עידכון?
-
- 0 תגובות
- 738 צפיות
-
-
שלום. אני מחפש תוכנה טובה שתשלוט בכניסת טלויזיה של הכרטיס מסך (ge force ti 4200) שלי. הצעות יתקבלו בברכה.
-
- 3 תגובות
- 738 צפיות
-
-
שלום, אני מחפש תוכנה שתכין לי Logs או בכלל רשימה, שתכלול איזה קבצים נפתחו במחשב, או נגשו אליהם על מתי הדליקו את המחשב ונכנסו לווינדוס ואם יש עוד אופציות, מה טוב אני דיי בטוח שקיימת תוכנה שכזאת, אז אם מישהו נתקל, או למישהו יש הצעה, בבקשה ממכם
-
- 6 תגובות
- 738 צפיות
-
-
-
כל השמות של התיקיות של התמונות שלי כתובות הפוך..דוגמא: ליאם - םאיל לג בעומר - רמועב גל אני רק אציין שהתפריטים שלי מוגדרים לעבוד בעברית למרות שהם באנגלית...תודה לכל העוזרים!
-
- 1 תגובה
- 738 צפיות
-
-
אני רוצה שהוא יהיה באנגלית ולא בעיברית. ???
-
- 0 תגובות
- 738 צפיות
-
-
שלום.. שמעתי שיש מספר תוכנות שמריצות תהליך מסוים על ההארדיסק, שגורם למחיקת כל המידע עליו, אבל ללא שום זכר או אפשרות לשחזר פיסת מידע. אני מחפש המלצה לתוכנה כזו, שתהיה הטובה ביותר, בין אם חינמית או לא. תודה רבה
-
- 2 תגובות
- 738 צפיות
-
-
שמעתי שהיא עובדת בשיטה של PEER TO PEER או משהו כזה. מה זו השיטה הזו והאם גם ה-Kazaa Lite הקודמת עבדה באותה השיטה?
-
- 0 תגובות
- 738 צפיות
-
-
מחפש תוכנה לשליטה מרחוק על מצלמה, הכוונה, אני רוצה לפי כתובת איי פי להתחבר ולשלוט על מספר מצלמות שנמצאות בצד השני של הרשת. תודה.
-
- 0 תגובות
- 738 צפיות
-
-
הורדתי איזה משהו ושאני מנסה לפתוח אותו אני מקבל הודעה The filename or extension is too long. מה ניתן לעשות עם הבעיה הזאת?
-
- 5 תגובות
- 738 צפיות
-
-
אני צורב קיליפים שאני מוריד kazaa ושאני מפעיל את הדיסק ב דיוידי זה קופץ כאילו הדיסק דפוק. אני צורב אם NERO ישר לפורמט VCD אני לא ממש יודע איך עובדים אם זה אז בבקשה כול מי שיכול לתת לי מידע על VCD וSVCD זה מאוד יעזור לי ובאיזה תוכנות להישתמש. תודה מראש לכולם.
-
- 2 תגובות
- 738 צפיות
-
-
שלום PC P4 + מצלמת אינטרנט ו-ADSL רוצה לקבל לעבודה תמונות של הביית, אולי אפילו 2 מצלמות בדואר אלאק או כל שיטה אחרת תודה, יהודה
-
גיליתי שהבעיה היא לא בדפדפן (ניסיתי ב IE ופיירפוקס) אלא משהו במחשב שלי. כל פעם שאני BROWSE מ"התמונות שלי" הדפדפן קורס, וכשאני נכנס לתיקייה הזאת רגיל - היא לא קורסת ואני יכול להסתכל על קבצים..... איך אני מוצא את הבעיה שם?
-
- 2 תגובות
- 738 צפיות
-
-
איזה תוכנות יש לעיצוב תמונות כמו: FHOTISHOP . PAINT SHOP PRO . FREEHAND ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ???
-
- 1 תגובה
- 738 צפיות
-
-
יש אפשרות לעשות כזה דבר? לחסום שירותי STREAMING בדפדפן? כגון מוזיקה , וידאו
-
- 3 תגובות
- 738 צפיות
-


