עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. הדפדפן מחסיר דברים חיוניים כמו למשל בלינק הבא: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2865852,00.html באקספלורר רואים את התגובות של אנשים למטה ובמוזילה לא ... או סתם עוד בעיה מעצבנת : לא ניתן לגרור פייבוריט למעלה\למטה רק על ידי כניסה לFAVORITE ORGINIZER איך ניתן לתקן בעיות אילו או איזו תוכנה חלופית יש לגלישה שהכי דומה ל IE6 ? כי כרגע יש לי איתה בעיות (כל הזמן נסגרת בלי שום סיבה גם אחרי התקנה מחדש של הדפדפן)

    • 3 תגובות
    • 739 צפיות
  2. Started by xytkhi,

    ברשותי נורטון GHOST איתה עבדתי שנים רבות. בנתיים יש בעיות תאימות עם WIN 7 איזו תוכנת גיבוי טובה תוכל להחליף את ה GHOST שתיצור אימאג' של כל המערכת ההפעלה ? תודה.

    • 2 תגובות
    • 739 צפיות
  3. Started by m_g,

    אחרי שהתקנתי ויסטה על המחשב יש לי בעיה בסאונד אין לי סאונד ושאני מנסה להוריד את הדריברים של הסאונד מהאתר של HP זה רושם לי שהגרסה לא תואמת למערכת ההפעלה שלי בנוסף לזה גם הוא מראה לי שחסר דריבירם לרכיב SM BUS שאין לי מושג מה זה המחשב הוא מחשב מותג של HP דגם: HP Compaq dc7800 Convertible Minitower PC http://h20000.www2.hp.com/bizsupport/TechSupport/SoftwareIndex.jsp?lang=en&cc=us&prodNameId=3459243&prodTypeId=12454&prodSeriesId=3459240&swLang=13&taskId=135&swEnvOID=2098#113100

    • 4 תגובות
    • 739 צפיות
  4. שלום לכולם. יש לי מצלמת וידאו שמקליטה ישירות לתוך מיני-דיוידי. כאשר אני מכניס את המיני0-דיוידי לכונן דיוידי, זה נראה בדיוק כמו סרט דיוידי, כלומר מחולק לכמה קבצי VOD שונים. אני מחפש תוכנה פשוט שעושה בדיוק מה שאפשר לעשות ב Nero record : שאוכל לסמן את הדיסק דיוידי והיא תהפוך את הסרט שיש עליו לקובץ אחד רציף עם איכות טובה. אני לא צריך את כל השטויות האלה של פרקים ותוספים ובלה בלה בלה לא משנה לי אם זה MPEG-4, divx, xvid, avi העיקר שיהיה באיכות טובה (כלומר שלא יוריד מאיכות הסרט). בנוסף אני מחפש משהו בלי יותר מדי סיבוכים, לסמן את הדיסק דיוידי, לקבוע לו נתיב על ההרד דיסק ולקבל את התוצר הסופי. מישהו מכיר משהו כזה ?

    • 0 תגובות
    • 738 צפיות
  5. אם מישהו מכיר תוכנה פשוטה לעריכת סרטים אז תנו.. תודה

    • 1 תגובה
    • 738 צפיות
  6. Started by Green,

    שלום יש לי מחשב נייד של LG מדגם LW60 אני לא מצליח להתקין את כרטיס הקול בכל דרך שניסית אולי מישהו כבר ניתקל בבעיה הזו ויודע מה לעשות במחשב הזה או דומים אם צריך עוד פרטים תגידו תודה

    • 5 תגובות
    • 738 צפיות
  7. שלום. יש לי בעיה עם אנשי הקשר של Google CONTACTS שאני מכניס במחשב האישי באנשי קשר של גוגל פרטים על איש קשר מסויים אז אני מכניס גם שם חברה ותפקיד של האיש קשר אחרי שאני שומר את איש הקשר, למחרת אני פותח את האיש קשר וכל הנתונים של שם חברה ותפקיד לא קיימים. מחוקים. זה קורה רנדומלית באנשי קשר מסויימים, חלק אנשים הוא שומר את המידע וחלק לא. אני כותב את שם החברה והתפקיד בעברית (זה קשור אולי?). מה הבעיה שלו שהוא יום אחרי מוחק את הנתונים? איך פותרים את הבעיה? תודה רבה

    • 0 תגובות
    • 738 צפיות
  8. Started by Sweet_Tooth,

    אני מנסה לצרוב 2 קבצי 350 על דיסק ריק שך 700 מ''ב אבל תמיד מופיעה השגיאה שאין יותא מקום בדיסק נביתי כמעט הכל אבל עדיי זה לא עזר! אז מה לעשות ואם יש למישהו לינק לתוכנה הקטנה שמסירה את ניקו מה מערכת זה גם טוב

    • 3 תגובות
    • 738 צפיות
  9. שאני נמצא באתר ואני משתמש עם הגלילה של העכבר אני מגיע ל 70 - 100 אחוז מאמץ והאתר מקרטע למה זה ככה ? זה קורה בכל האתרים ? אני לא נוגע אפילו בגלילה זה יכול להיות ב 20 - 30 אחוז מאמץ אבל עם גלילה מרגישים את זה חבל על הזמן . ועוד שאלה יש קשר בין עליה מהירה של אתר ( תמונות , פלאש ) לכרטיס מסך ? או שזה קשור רק להגדרות של מערכת ההפעלה ?

  10. התקנתי על המחשב הישן שלי כרגע Windows 7 דנדש, אבל אחרי שהתקנתי Catalyst 9.11 Legacy (דרייבר לRadeon 9800), אחרי הפעלה מחדש חלונות עולה וכל המסך מטושטש לגמרי ורואים רק עיוותים. לציין שאין שום בעיה בכרטיס מסך מכיוון שהשאראתי גם את הXP ושם אין בעיה ומשחקים עובדים מצויין, גם עם הדריבר WDDM שמגיע עם Win7אין בעיה. יש למישהו רעיון? מישהו אולי מכיר דרייבר ישן יותר שאמור לעבוד בWin7?

    • 2 תגובות
    • 738 צפיות
  11. Started by Rhx,

    שלום. אז ככה, לפני איזה חודש התקנתי איזה Theme של Vista, עכשיו כשאני בא למחוק אותו אני מוחק והכל טוב ויפה, אבל הכניסה של ה"Welcome" נשארה אותו הדבר, והסקין שלי הוא דיפולט, ואני לא יכול לשנות סקינים, הוא עושה לי את השגיאה הבאה: "לא הייתה אפשרות להחיל את הסגנונות החזותיים. הגישה נדחתה" מישהו אולי יכול לעזור?

    • 0 תגובות
    • 738 צפיות
  12. Started by icebreak,

    אם שמתם לב שיש לכם הרבה COOKIES ב FIREFOX/MOZILLA מאתרים שבכלל אף פעם לא ביקרתם בהם, זה כנראה בגלל אופציה חדשה שנוספה ל GOOGLE לאחרונה, שכאשר אתם מחפשים משהו, הוא מתחיל ישר בלי שביקשתם להוריד את ה 10 עמודים הראשונים בתוצאות (כביכול בשביל לתת לכם אפשרות גלישה מהירה יותר), בפועל, אתם מקבלים גם הרבה COOKIES ושטויות.... אני ביטלתי את האופציה הזו כך: מעצבן קצת... עכשיו אני מבין מאיפה כל ה COOKIES האלו... http://www.google.com/intl/en/help/features.html#prefetch http://www.mozilla.org/projects/netlib/Link_Prefetching_FAQ.html

    • 9 תגובות
    • 738 צפיות
  13. Started by Lirux,

    אני משתמש עכשיו בפיירפוקס אבל יצאה גירסא 9 של אופרה שתומכת בעברית והכל, השאלה האם היא יותר טובה מפיירפוקס?

    • 0 תגובות
    • 738 צפיות
  14. Started by matan100,

    שלום , אני רוצה בבקשה נרו פריומיום 7 / Nero Premium v7.10.1.0 להורדה בתודה מתן

    • 6 תגובות
    • 738 צפיות
  15. Started by silas91,

    נקווה שזה המקום הנכון אז ככה חטפתי את הוירוס הזה שמתחיל להפיץ קישורים במסנג'ר (אל תשאלו בבקשה איך זה קרה i fail) ואני לא מצליח להוריד אותו סרקתי תמחשב אם ad aware ו spybot אני מחר בבוקר יעשה גם סריקה אם avg מעבר לזה מישהו יכול לעזור לי ולתת עצה איך להוריד את הוירוס הזה?

    • 5 תגובות
    • 738 צפיות
  16. Started by rino,

    אני מחפש תוכנה טובה לוידאוצ'אט מישהו יכול להמליץ??

    • 3 תגובות
    • 738 צפיות
  17. שלום שלום, כל פעם שהמחשב עולה אז יש תוכנה של נרו (משהו שעושה אינדקס ואני חושב שזה ה-nero home) שפשוט עושקת לי כ-25% מהמעבד ואני כל פעם מבטל אותה ושום דבר לא קורה אז... מה היא עושה ואיך אני מנטרל את זה כי לא מצאתי אופצייה בתוכנות של הנרו לבטל את זה. דרך אגב הגרסה שלי היא nero 7 essentials.

    • 4 תגובות
    • 738 צפיות
  18. Started by Eden 6600,

    אחרי חיפושים רבים אחר דפדפן נורמלי לגלישה התחלתי להשתמש ב-Firefox. האמת היא שאני מעדיף את maxthon מכל בחינה אבל מאז שהתקנתי עברית במחשב יש לי בעיות יציבות מטורפות. אני משתמש גם במנהל הורדות IDM ורציתי לדעת איך אני מגדיר שכל ההורדות שאני מבצע מה-Firefox ירדו ב-IDM. ברשימת הדפדפנים שעובדים ב-IDM ה-firefox אמנם מסומן אבל בתכלס זה לא עוזר. ה-IDM לא מוריד לינקים שנלחצו ב-Firefox.

    • 2 תגובות
    • 738 צפיות
  19. Started by Domovoi,

    https://signup.live.com/newuser.aspx?mkt=en-us&id=507&ts=4459875&sh=3vJj&hm=1&ru=http%3a%2f%2fget.live.com%2fgetlive%2fcongratulations&rx=http%3a%2f%2fget.live.com%2fgetlive%2foverview%26ns%3d1&rollrs=03&lic=1 כש אני כותב את ה NICKNAME אז זה אומר:We're temporarily unable to check ID availability. Please try again. :-\

    • 5 תגובות
    • 738 צפיות
  20. Started by nim901,

    אני צריך לינק ל .NET Framework 1.1, כבר שעה אני באתר של מיקרוסופט ולא מצאתי תודה מראש, אנוכי

    • 2 תגובות
    • 738 צפיות
  21. Started by levelone,

    שלום לכולם, אני מנסה לצרוב את ההתקנה של freeBSD לDisc-On-Key. באתר הבית של freeBSD מציעים להשתמש בתוכנה Win32DiskImager, אבל כשאני לוחץ על הכפתור שאמור להתחיל את הכתיבה אני מקבל שגיאה: An error occured when attempting to get a handle on the file Error 123 יש למישהו מושג למה זה קורה, או יכול להציע תוכנה אחרת שאפשר להשתמש בה כדי לעשות את זה? תודה רבה, levelone

    • 0 תגובות
    • 738 צפיות
  22. מצטער אל הבורות ??? ניתן לעלות כאן תמונות על 250KB איך אני יכול לקטין תמונה של 2.5MB תודה. הצלחתי !!!!!! :lol:

    • 5 תגובות
    • 738 צפיות
  23. Started by Michael^_^,

    תודה.

    • 3 תגובות
    • 738 צפיות
  24. Started by GPDY,

    יש לי מספר לוגואים שאני צריך לשנות בכמה מהם את העיצוב אבל ממש בקטנה ואני ישמח אם מישהו יוכל לבוא לקראתי ולעזור לי. מי שמוכן לעזור לי שירשום פה את המספר אייסיקיו או מסנג'ר או אי מייל שלו כדי שאני יוכל לשלוח לו את הלוגואים ולהגיד לו מה צריך לשנות. תודה מראש.

    • 2 תגובות
    • 738 צפיות
  25. כמו שבאקספלורר הולכים ל tools internt options clear history תודה לעוזרים

    • 0 תגובות
    • 738 צפיות

דיונים חדשים בפורומים