עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. יש לי את כל הקודקים [חבילת קודקים של K-LITE המלאה] ועדיין יש סרטונים שאני רואה ככה ויש כאלה שאני רואה רגיל איך אני מסדר את זה? [לצורך העניין אני על פיירפוקס אבל זה קורה גם בוווינאמפ לפעמים]

    • 0 תגובות
    • 739 צפיות
  2. Started by tulz,

    צריך המלצה לכונן וירטואלי חינמי שפועל כמו DAEMON Tools. הDAEMON Tools החדש שמעתי שיש לו הרבה בעיות ולא כדאי להתקין אותו. צריך תוכנה תחלופית לדמון טולס או קישור להורדה של הדמון טולס הישן. תודה לעוזרים.

    • 8 תגובות
    • 739 צפיות
  3. ניסיתי עם dvd region free+css ועם DVD REGION KILLER. לא פתר את הבעיה אם הבנתי נכון , יש בעולם 5 סוגי זונים , ווינדוס נותן רק5 פעמים לפתוח זון , ופירמטתי כששהיה לי 98 ועכשיו יש לי 2000 ואני פשוט לא מצליח לסדר את זה. יש פיתרון לבעיה?

    • 1 תגובה
    • 739 צפיות
  4. יש לי צורד דיוידי... יש לי נרו 7... ויש לי סרטים בנפרד ותרגומים בנפרד, רציתי לךדעת איזה תוכנה הכי פשוטה מדביקה כתוביות לסרטים, ואיך לצרות לדיוידי. תודה מראש.

    • 1 תגובה
    • 739 צפיות
  5. Started by lompy,

    מחפש תוכנה שיודעת להקליט סרט שמנוגן באתר באינטרנט או לחילופין תוכנה שיודעת להקליט את הדסקטופ כולל סאונד שמנוגן במחשב לסרט

    • 0 תגובות
    • 739 צפיות
  6. שלום לאחרונה קרה במחשב של אחותי בעייה בגירסא 7.0 של המסנג'ר מה שקורה שנכנסים למסנג'ר אז זה מראה את הרשימה לאיזה שנייה ואז זה טוען משהו ויוצא מהמסנג'ר לגמריי תמיד ככה ועד לפני זה זה עב מצויין ניסיתי לעשות לזה תיקון וזה לא עבד ניסיתי למחוק ולהתקים מחדש ומי שאומר לעצמו איזה אידיוט שיוריד את הגרסא החדשה אז אני לא יכול להוריד לה כי ה-7.5 מתאין ל-xp ויש לה 98 ובקשר לפיירפוקס אני צריך את הגרסא הכי מעודכנת של התוכנה אני יודע שיש בדביק אבל נראה לי שזה לא מעודכן כי זה נערך פעם אחרונה ב-2004 אז אני משער שיש כבר גרסאות יותר חדשות!?! ובפורום ווינדוס נתנו לי קישור לגרסא אחת אבל אני חושב שיש יותר חדש אשמח עם תענו לי בהקדם על אחת מהשאלות או על שתייהם!

    • 5 תגובות
    • 739 צפיות
  7. Started by Vidati,

    אהלן חבר'ה, מקווה שתהנו 100% פוטושופ. http://vi9ati.deviantart.com/art/Sunset-at-the-Moon-83665114

    • 1 תגובה
    • 739 צפיות
  8. Started by nore0,

    יש לי אתר שאני רוצה להוריד את כל התמונות ממנו יש למישהו המלצה לתוכנה כזאת

    • 1 תגובה
    • 739 צפיות
  9. אז ככה יש אפשרות כזאת בתוכנה שאתה רושם את מהירות האינטרנט והתוכנה גורמת לכך שתגלוש בצורה הטובה ביותר. עכשיו אם יש לי אינטרנט מהיר 1.5 מגה והוא אלחוטי יש עוד מחשב בבית. איזה מהירות אני צריך לסמן? אני לא מבין את הקטעים האלה עם הmbit תודה מראש!!

    • 3 תגובות
    • 739 צפיות
  10. כמו שכתבתי בנושא, המחשב נייד שלי פועל לאט.חשבתי על להוסיף למחשב זיכרון אבל נראה לי שקודם אני ינסה להאיץ אותו בעזרת תוכנות. אז אם אתם יכולים בבקשה להמליץ לי על תוכנות שיאיצו את המחשב אבל שישאירו אותו יציב אני יודה לכם מאוד. נ.ב כבר פירמטתי את המחשב פעם וזה לא מה שעזר להאיץ אותו.. ------ אני יודה למי שיעזור לי בנושא הזה במסנג'ר. תודה..ניר. gedolim@hotmail.com

    • 1 תגובה
    • 739 צפיות
  11. Started by sh_bmw,

    בכל פעם שאני מנסה להפעיל את הפלאג אין של הלדים בווינאמפ מופיע לי כזה דבר: נסיתי גרסה חדשה וישנה של ווינאמפ.. לא עבד נסיתי מחשב חדש וישן.. לא עבד יאוו מה לעשותת :s05:

    • 1 תגובה
    • 739 צפיות
  12. אהלן, בחודשיים האחרונים המחשב שלי (בן שנה, מפרט בצד) נתקע מספר פעמים ביום.. כפיתרון אני עושה ריסט עד התקיעה הבאה.. המחשב נתקע בדרך כלל כאשר אני פותח אקספלורר (סתם פותח אקספלורר, או עובר בין חלונות או לוחץ על המקש השמאלי..) ניתן להזיז את העכבר אבל לא ניתן להיכנס לכלום.. מה אפשר לעשות? (חוץ מלפרמט ולוותר על הויסטה) אשמח לעצות! תודה..

    • 4 תגובות
    • 739 צפיות
  13. Started by idanmal,

    DVDSHRINK איך מישתמשים בתוכנה הזאת ומה אפשר לעשות איתה האם זה נכון שאפשר להכניס 8 ג'יגה לתוך מדיה של 4.5 ג'יגה ???

    • 3 תגובות
    • 739 צפיות
  14. אני מעוניין שהתוכנה תמדוד את מהירות החיבור של המחשב שלי או של תוכנה מסויימת וכאשר היא רואה שהמהירות הגיע לרמה מסויימת אז התוכנה שאני מחפש תעשה פעולה כלשהי שהגדרתי מראש(כיבוי או ריסטרט לדוג'). משהו כמו NETLIMITER עם אפשרות לעשיית פעולות במצב של מהירות חיבור מסויימת. המצב הוא שאני רוצה שהמחשב יעשה ריסט כשהמהירות של אזוראוס צונחת ל-0 KB\S. תודה.

    • 3 תגובות
    • 739 צפיות
  15. אהלן. כשהתקנתי בפעם הראשונה את ה windows עשיתי קבצי גיבוי של גוסט. כשאני מנסה לאתחל אותם דרך התוכנה הוא לא מוצא שום קובץ גיבוי והם קיימים במחשב, והוא לא מוצא אותם בחיפוש אחרי קבצי גיבוי. מישהו יש לו פיתרון אולי? תודה מראש..

    • 5 תגובות
    • 739 צפיות
  16. Started by lisly,

    טוב התקנתי דימון טולס שמותאם לווינדוס ויסטה . עכשיו לאחר ההתקנה אני מנסה להיכנס לתוכנה וזה רושם לי please use local administrator account to run daemon tools for the first time לא הבנתי איפה נמצא ניהול מקומי או מה שזה לא יהיה ?

    • 2 תגובות
    • 739 צפיות
  17. Started by CASIOMAN,

    אני רוצה להוסיף תוכנית כלשהי לרשימה (של הווינדוס) למשל speedfan יצרתי קובץ uha עם התיקיה של הקבצים, ערכתי סקריפט כלשהו של ghost למשל שיריץ את speedfan.exe מתוך הuha כשאני לוחץ דאבל קליק על ה speedfan.uha זה פורס הכל לתיקיה זמנית ומריץ לי את התוכית. עד כאן הכל טוב, ערכתי את hbcdmenu.csv והוספתי לקטגוריה Testing את הSpeedFan אך כשאני נכנס לתפריט של ההיירן ולוחץ על הspeedfan זה סתם פותח לי את התיקיה files.. השתגעתי כבר, וגוגל לא מניב תוצאות, יש מישהו שיודע איך עושים את זה? אפשרי בטוח שזה אפשרי יש ברשותי גרסא של העבודה שערוכה במקצת עריכה: - הצלחתתי בסוף לבד, צריך להוסיף בטבלה ב hbcdmenu.csv גם speedfan ובעמודה אחת למטה יש להוסיף speedfan.cmd

    • 0 תגובות
    • 739 צפיות
  18. Started by hellyeahmofo,

    אני משתמש עדיין עם partition magic 8... מה יש היום?

    • 5 תגובות
    • 739 צפיות
  19. Started by davidcohen,

    היי יש לי בעיה מסויימת עם המיקרופון . הבעיה היא שאני שומע מה שאני אומר ( ביטלתי את הסטריאו מיקס ). איך פותרים את הבעיה הזאת ? תודה לכולם

    • 5 תגובות
    • 739 צפיות
  20. היי ותודה שנכנסתם. בימים האחרונים הנורטון כל הזמן מקפיץ לי הודעות על נסיונות פריצה שנעשו למחשב שלי. התדירות יכולה להגיע להודעה כל שנייה ולפעמים כל כמה זמן. מה שמוזר יותר מזה, הוא שבדיקה שעשיתי בעזרת נורטון מראה שה"פורץ" הוא מישהו שיושב על מחשב ברשת שלי (רשת ביתית). אין לי רשת ביתית. יש לי רק עוד מחשב אחד בבית, והוא לא מחובר לרשת. שלא נדבר על זה שהוא מכובה לפני כמה ימים הורדתי החיפוש של גוגל למחשב האישי, אבל ההודעות ממשיכות להופיע למרות שהוא מכובה (והן לא התחילו מיד אחרי שהורדתי אותו, למקרה שזה קשור). למה הוא מקפיץ לי את כל ההודעות האלה, ומה אפשר לעשות איתו, חוץ מלהגיד לו להפסיק להקפיץ הודעות לתמיד? תודה מראש, אור.

    • 4 תגובות
    • 739 צפיות
  21. Started by 114508534,

    בניתי מקלט , תיכנתתי אותו שהוא יקבל אותות מהשלט והוא עובד אבל אני לא יודע עכשיו באיזה תוכנות אפשר לשמש את זה , יש איזה פלאגינים או משהו ?

    • 6 תגובות
    • 739 צפיות
  22. Started by WarMachine,

    שלום אנשים ,אני די מתחיל בפוטושופ ועוד לא בקיא ברזי התוכנה, אמנם כל העת בודק מדריכים וסרטונים שמראים איך לעבוד איתה אבל עדין לא מצליח כל כך ליישם בצורה יעילה. בכל מקרה אני צריך עזרה קטנה בתוכנה, אני רוצה להכין תבנית של טקסט(לשם העניין: "האירוע של עדי ולירון") ועליו כל פעם תודבק תמונה אחרת כדי שהוא יישלח להדפסה, די הסתבכתי עם כל השכבות בתוכנה ורציתי לדעת אם יש דרך קלה,פשוטה ובעיקר מהירה לעשות את זה.

    • 4 תגובות
    • 739 צפיות
  23. Started by dbx22,

    כשאני צורב סרט בפורמט הנ"ל בנירו הסרט לפני הצריבה הוא עם שוליים שחורים, כאילו בפורמט מסך רחב, ואחרי שאני צורב אותו ותנסה להסתכל בדיוידי אז הוא כאילו נמתח והכל נראה צר ואי אפשר לראות ככה סרט... מה הבעיה? מישהו תעזרו לי בבקשה... כבר נהרסו לי מספר דיסקים ואני לא יודע מה הבעיה. תודה רבה! לכל העוזרים!

    • 4 תגובות
    • 739 צפיות
  24. Started by redead,

    אני עושה MOUNT לסרט והוא מזוהה בMY COMPUTER ואפשר לפתוח אותו ולצפות והכול אבל אם אני רוצה להשתמש בתוכנה DVD Decrypter כדי לערוך את הסרט היא לא מזהה את הכונן , גם התוכנה ANYDVD לא מזהה שיש את הכונן הזה.. נורא מוזר .. רעיונות?

    • 0 תגובות
    • 739 צפיות
  25. קיבלתי מצלמה כזאת חדשה בקופסה אך בלי שום דיסק א. אני מאוד מעוניין למצוא לה דרייברים ב.תכלס אני גם לא יודע אם יש לה בכלל דרייברים ל-XP מה שאני כן יודע זה שהפכתי את האינטרנט פעמיים והתקנתי אין ספור דרייברים תואמים ואוניברסלים ושום דבר לא עבד בבקשה אם יש למישהו איזשהי ידיעה בנושא אודה לכם מאוד על כל תגובה שהיא

    • 4 תגובות
    • 739 צפיות

דיונים חדשים בפורומים