תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
שלום לכולם.. שמתי לב עכשיו שאחד הכלים נעלם פשוט. אני לא יודע איך קוראים לו אבל הוא היה מופיע האופן אוטומטי ברגע שהייתי גורר תמונה לתמונה אחרת. הוא היה מאפשר לי לשנות את גודל התמונה ע"י גרירה (כמו בטקסטים בWord) ואת זוויות התמונה. מדובר על PhotoShop CS2 איך מחזירים אותו? תודה מראש Install
-
- 4 תגובות
- 739 צפיות
-
-
בזמן צפייה בסרט ב-WMP, השומר מסך מבוטל באופן זמני אוטומאטית. איך אפשר לבטל את השומר מסך זמנית באופן אוטומאטי, בזמן צפייה בסרט ב-VLC?
-
- 6 תגובות
- 739 צפיות
-
-
יש לי מסנג'ר ופג התוקף של הסיסמא הישנה שלי ושיניתי אותה (עכשיו אני גם לא זוכר את הסיסמה החדשה אבל לא משנה ) ניסיתי אחרי פעם אחת לעשות את המערכת לאיפוס סיסמאות ולשלוח לאימייל וזה לא שלח... ניסיתי שוב אחרי 4 שעות וזה עדיין לא שולח מכתב לאימייל....... חוץ מזה שזה אידיוטי.... מה אני עושה? :s05:
-
- 0 תגובות
- 739 צפיות
-
-
יש לי 120 ממ שאני רוצה להאיט כי הוא עושה הרבה רעש. תודה.
-
- 6 תגובות
- 739 צפיות
-
-
מישהו שמע על האנטי וירוס הזה (מישהו אמר אייסיקיו?!) הוא שווה משהו בכלל?
-
- 3 תגובות
- 739 צפיות
-
-
יש כרטיס מסך ELSA ERAZOR RIVA TNT2 32 (אני יודע) אז איזה דרייברים להוריד מפה ומישהו מוכן להסביר לי למה טוב לעדכן את הדרייברים?
-
- 0 תגובות
- 739 צפיות
-
-
מי שמכיר והתנסה עם האתר למד ללימוד תאוריה ויש לו מושג מה הבעיה עם הסרטונים שם ויכול לעזור אני אשמח.. בעזרה של האתר הם ממליצים להשתמש בFF אבל משום מה הנגן שלהם מראה רק תמונה שכאילו אפשר לשמור במחשב ולא מראה סרט, דרך IE ישן מדי פעם עובד לי סרטון אבל גם לא תמיד ויש לי את הגרסא החדשה ביותר של פלאש (אין בעיות בשום אתר אחר..) מישהו יכול לעזור אולי? תודה
-
- 1 תגובה
- 739 צפיות
-
-
ואם אפשר אז גם להפוך לשחור לבן... http://s12.yousendit.com/d.aspx?id=0YVG2848MWG6Y0NM9FAB46SGHV
-
- 0 תגובות
- 739 צפיות
-
-
הדרישות: שתהיה אפשרות להוסיף הד (echo) לקול, ושלא יהיה עיכוב כלשהו בין הדיבור ובין העיבוד דרך התוכנה, כלומר שהעיבוד דרך התוכנה יעשה בצורה שקופה בעת הדיבור אם יש משהו כזה אשמח להמלצות
-
- 0 תגובות
- 739 צפיות
-
-
יש חיה כזו? בדיוק חזרתי הביתה וחשבתי איזה מגניב זה יהיה אם הייתי מוחא כף והוינאמפ היה מתחיל לנגן, יש תוכנה לזה?
-
- 3 תגובות
- 739 צפיות
-
-
רציתי לדעת האם יש תוכנה או דרך לראות ערוץ עשר או חמש דרך אתרים,תוכנה או איטרנט?
-
- 1 תגובה
- 739 צפיות
-
-
אני מחפש נגן שתומך בפורמטים כגון OGG ו-FLAC וששומר על סדר השירים לפי שמות הקבצים, בניגוד ל-Winamp שבו כשאני גורר שירים הם מסודרים לפי השם שלהם בתגית ה-ID3 ולא לפי שם הקובץ (כפי שאני מעוניין). אני לא מעוניין להשתמש בנגן המדיה של Windows, לא אוהב את הממשק שלו. גם לא ב-iTunes או בתוכנות אחרות שמתקינות סרוויסים מיותרים ברקע. הצעות אחרות? עדיפות תנתן לתוכנות חינמיות ולפרוייקטים בקוד פתוח
-
- 0 תגובות
- 739 צפיות
-
-
שלום לכולם החברה שאני עובד בה מחפשת פתרון כספקית של תיקיות שיתופיות היושבות על הענן יש לנו שרת עליו אפשר להתקין כל מה שנדרש בשביל זה. בגדול, הרעיון הוא שלכל חברה תהיה תיקייה שיתופית אליה יוכלו לגשת העובדים שלה ולמשוך קבצים. אני מחפש כל רעיון שיכול לעזור לנו בעדיפות על אפליקציות חינמיות וקוד פתוח אך גם כאלה בתשלום יבחנו בתנאי שמדובר בשימוש בשרת שלנו ולא בשרת צד שלישי . תודה
-
- 0 תגובות
- 739 צפיות
-
-
שלום לכולם. אז ככה,בסוף כל המרה של סרט מאקסויד לדיוידי הוא צורב לי ישר,רציתי לדעת אם יש אפשרות לבטל את הצריבה,ושזה ישמור לי אותו כקובץ באיזשהו תיקיה במחשב(שקבעתי כבר),ולאחר מכן אני אצרוב בנרו? בנוסף,אשמח לדעת מה אתם חושבים על התוכנה הזאת,לדעתי היא טובה ואפשר להוסיף לה כתוביות.(והאיכות נשארת אותו דבר)
-
- 5 תגובות
- 739 צפיות
-
-
יש לי 2 מחשבים שנמצאים ב-2 רשתות שונות, הייתי רוצה לפתוח על אחד מהם FTP SERVER ועל המחשב השני FTP CLIENT כאשר מה שאני רוצה לעשות זה להעלות ולהוריד קבצים מהמחשב עליו יושב ה- FTP SERVER. איך אני יכול לעשות את זה ? (אני מחפש משהו חינמי וטוב)
-
- 1 תגובה
- 739 צפיות
-
-
אני מוריד מי ריפידש דברים אבל הרוב כשאני רוצה להוריד הוא מראה לי מספרים ואותיות לדוגמע יצא לי 5 מספרים ואני לא יכול לרשום 5 מספרים רק 4 מספרים ואותיות איך אני יוכל לר שום יותר מי 4 אותיות הוא מספרים?
-
- 10 תגובות
- 739 צפיות
-
-
^ תודה מראש.
-
- 7 תגובות
- 739 צפיות
-
-
אז ככה.. עם מביאים קישור בפורום אז אני לא יכול לפתוח אותו.. הוא רושם בצעד ימין למטה "pop-up window blocked" מה אני עושה כדי לפתור את הבעיה הזאת?
-
- 2 תגובות
- 739 צפיות
-
-
מחפש תוכנה רצינית לוועידות במחשב (וידאו + סאונד) יענו כמו נטמיטינג - רק תוכנה יותר רצינית ובעלת אפשרות לניהול כל החברים בה שתראה מי מחובר + ליצור ועידות + ישלוט במי שמחובר וכו' .
-
- 0 תגובות
- 739 צפיות
-
-
הורדתי את הגירסה אחרונה ואני לא מוצא את HDD TOOLS מישו יכול לעזור לי ?
-
- 1 תגובה
- 739 צפיות
-
-
אני חושב שהבעייה היא ברמת תוכנה ולא חומרה לכן פרסמתי את זה פה... יש לי צורב של RICHO מהדגם הישן MP7240A ואני משתמש בNERO גירסת האנטרפרייז הקובץ אותו אני רוצה לצרוב הוא קובץ IMAGE עם הקיצור שלו cue כשאני מנסה לצרוב עם הדיסקים של LG הצריבה נכשלת כבר ב5% לעומתם בSILVER LINE הכול הולך חלק יש לי בבית 100 דיסקים של LG וחבל לי עליהם ככה שאין לי ברירה אחרת אגב ביצעתי עידכון לצורב מאתר החברה אך הוא לא הועיל... יש פתרון למישהו? תודה!
-
- 6 תגובות
- 739 צפיות
-
-
כשאני מנסה לצפות בסרט DVD בwindows 64 ultimate sp1 באמצעות תוכנת windows media player 11 אין סאונד, אם אני משתמש בnero show time 4 אז יש סאונד. למעט סרטי DVD אני מצליח לשמוע בmedia player את כל מה שאני מנסה(MKK,DIVX,MP3 וכו'). יש רעיונות לפתרון?
-
- 2 תגובות
- 739 צפיות
-
-
עד לפני שבוע המשחק הירוס 5 עבד מעולה. פתאום נכנסתי למשחק -אני לא מצליח לדלג על הסרטונים בהתחלה, לא יכול לסובב את נקודות המבט בטירות ובחוץ ובקרב התקנתי את המשחק כמה פעמים והבעה חוזרת- אשמח לעזרה.
-
- 0 תגובות
- 739 צפיות
-
-
כמו שרשום בכותרת , יש לי קובץ MP3 ( ניתן להפוך אותו בקלות לקובץ WAV או כל קובץ מוזיקה אחר ) ברקע של השיר נאמרים דברים לא ברורים אני מעוניין להגביר את רעשי הרקע הספציפיים האלה ( רק את אלה ולבודד אותם ) ולשמוע את מה שאומרים. יש תוכנה שעושה את זה ? תודה מראש וחג שמח
-
- 4 תגובות
- 739 צפיות
-
-
קודם כל סליחה אם זה לא הפורום הנכון,אני פשוט לא בטוח למה זה יותר מתאים. יש לי תוכנה ללימוד פוטושופ cs2 בשם טוטאל טרייניג מאסטר. שאני מנסה להתקין אותה אני מקבל את ההודעה הנ"ל, אני מצליח להעלות אותה דרל הדיוידי אבל לא דרך המחשב,זה חשוב משום שאני צריך להתקים קבצים לתרגול. תודה מראש http://upload.dipi.co.il/imageview.php?id=4087&sdi=diphetrof
-
- 6 תגובות
- 739 צפיות
-


