תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
ניסיתי להשתמש ב-TVTool אבל התוכנה נתנה לי הודעת שגיאה שהתוכנה עובדת רק על כרטיסים מבוססים על טכנולוגיה של nVidia ואני ממש לא רוצה להשתמש ב-Utlity שמגיע עם הדרייבר. בתודה, --Vega.
-
- 0 תגובות
- 740 צפיות
-
-
אם מישהו מכיר, אני אשמח גם להכיר. לא אכפת לי שהיא תקח משאבים, אבל שתהיה ברקע. תודה מראש. emailya לא בודקת POP3 של YAHOO אז זה לא משהו.
-
- 3 תגובות
- 740 צפיות
-
-
חיברתי מודם חיצוני למחשב שלי, במהלך ההתקנה ה XP התריע שיש בעיות עם הדרייברים הנוכחיים של התוכנה - בכל מקרה לאחר ההתקנה המודם עבד אבל נוסף לי לאייקוני ה STARTUP שלי עוד סמל. הסמל מציין safely remove hardware - ומכוון להסרה של המודם....השאלה היא איך אני מעיף את ההודעה הזו בלי להסיר את המודם.. תודה מראש
-
- 0 תגובות
- 740 צפיות
-
-
כאשר אני פותח אותה במטרה לבדוק טמפרטורות ,אני ניכנס ל - COMPUTER ואז ל - SENSOR ושם מתחת ל - TEMPERATURES יש טמפרטורה של הלוח אחרי זה טמפרטורה של המעבד ,ואחרי זה - טמפרטורה - AUX ,מזה הדבר הזה? תודה לעונים !
-
- 4 תגובות
- 740 צפיות
-
-
יש תוכנה שאני חייב לעבוד איתה אבל יש בה ווירוס בכל ההורדות שלה. האנטי וירוס לא נותן פשוט למחוק אותו מהתוכנה. אני כמעט בטוח שזה ווירוס שמוחק את הכונן של מערכת ההפעלה. אם אני מתקין את התוכנה אפילו עם הווירוס על Virtual Pc הווירוס עדיין יזיק למחשב?
-
- 3 תגובות
- 740 צפיות
-
-
מקרה שהיה כך היה ,לאחר חיפוש מעמיק בפורומים החלטתי להחליף את תוכנת האנטיוירוס שברשותי ( Avast Pro ) לתוכנה יותר טובה ...Kaspersky .התוכנה באמת כבר בסריקה הראשונה מצאה לי וירוס ושלושה טרווינים דבר שקצת היה תמוה ,איך ה Avast Pro שדיי אהבתי אותה לא הצליחה לעלות לי על זה. תוכנת ה Kaspersky האטה לי בצורה מטורפת את המחשב ולא היה ניתן כמעט לבצע אפילו פעולות בסיסיות מבלי שהמחשב יתקע כל פעם...החלטתי להסיר גם אותה והתקנתי במקומה את Mcafee 9.0 ,לאחר העדכון הראשון שלה היא מצאה לי שלושה וירוסים ושני טרווינים. איך איך לעזאזל הלא לפנייה הייתה מותקנת תוכנה שלרוב הדעות דיי טובה בהגנה מפני וירוסים אז איך זה שעכשיו תוכנה אחרת ( אולי פחות טובה ממנה ) מוצאת דברים שתוכנה לפנייה לא מצאה. לאחר ב…
-
- 2 תגובות
- 739 צפיות
-
-
אני צריך דוס לא דיסקט איתחול של וינדוס...תודה לעוזרים
-
- 6 תגובות
- 739 צפיות
-
-
יש אתר ישראלי ואני רוצה להוריד את כל האתר (לא כולל קבצים להורדה) כולל הלינקים הפנימיים שלו, האם קיימת תוכנה או כל משהו אחר ?
-
- 1 תגובה
- 739 צפיות
-
-
VIA Tech 3038 PCI to USB Universal Host Controller תודה.
-
- 1 תגובה
- 739 צפיות
-
-
ראיתי במקרה את התיקיה הזאת היא שקלה כמה עשרות מגה, מחקתי אותה . פתחתי פיירפוקס שוב והנה היא שוב נוצרה , יש לי חשד שהיא תוכנה זדונית . אני צודק ? תודה לעונים [attachment deleted by admin]
-
- 3 תגובות
- 739 צפיות
-
-
יש לי office 2010 גרסת נסיון, וכשרוצים להדפיס ב publisher מסמך בצורה של חוברת בעברית, יש בעיה. הסבר: למשל אני רוצה חוברת של ארבעה עמודים בעברית - אז אמור לצאת לי דף A4 אחד באופן הבא: צד א': בצד ימין עמוד 4 ובצד שמאל עמוד 1. צד ב': בצד ימין עמוד 2 ובצד שמאל עמוד 3. בשלב העריכה של המסמך הכל בסדר - כל העמודים מוצגים בצורה הנכונה. הבעיה מתחילה כשרוצים להדפיס: כשאני עובר ללשונית 'הדפס' רואים תצוגה מקדימה בצורה של חוברת באנגלית! כלומר: צד א': בצד ימין עמוד 1 ובצד שמאל עמוד 4. צד ב': בצד ימין עמוד 3 ובצד שמאל עמוד 2. גם בהדפסה עצמה הבעיה נשארת והחוברת מודפסת כמו חוברת באנגלית. יש לציין שהבעיה לא קיימת ב- publisher 2003 - שם העמודים מוצגים בצורה הנכונה בתצוגה לפני ההדפסה וגם בהדפ…
-
- 0 תגובות
- 739 צפיות
-
-
אסון נורא פקד אותי היום. לאחרונה החלטתי לפרמט את המחשב. בהתחלה חששתי,לא רציתי להגדיר את כל ההגדרות במחשב מחדש. לאחר כמה דקות של שיכנוע עצמי הצלחתי להניא את עצמי מעזיבת פרויקט הפירמוט,הרגשתי הצלחה,אחרי הכל זאת הפעם הראשונה האמיתית שבה אני אתקין את כל התוכנות הדרושות להפעלת המחשב לבדי. כעבור שבוע כוכב נולד,הפירמוט,הגיבוי,ההתקנה המחודשת,הכל עבד מצוין.אני לא יכול להסתיר (אפילו שאני ממש לא רוצה להסתיר) שהרגשתי כמי שכבש חלום.הרגשתי עצמאי,בטוח,חסון,מלך העולם במילה אחת. אבל היום חלום התנפץ.היום גיליתי שקובץ המועדפים הכל כך,כל כך חשוב שלי נעלם. כאשר גיביתי את המועדפים (וגיביתי, שלא כמו בפעם הקודמת) השתמשתי באוונט (avant browser). הפעולה פשוטה - קובץ>ייצא>מועדפים ווואלה,הנה י…
-
- 1 תגובה
- 739 צפיות
-
-
תודה רבה על העזרה ושנה טובה נעם
-
- 2 תגובות
- 739 צפיות
-
-
למה שפותחים כמה דפים במקביל 5 ומעלה לא HTML אתרים של וידאו בעיקר ביחד המחשב נתקע וזז לאט ? שאני פותח דף דף המחשב עובד מהר , זה מעצבן אותי , יש לי 4 גיגה זיכרון ומעבד 5200 שיהיה בריא. אין וירוסים ה ANTIVIR לא מגלה כלום
-
- 2 תגובות
- 739 צפיות
-
-
לפני יומיים התחלף לי homepage בדפדפן לאתר אחר שמציע אפשרויות חיפוש ובמקביל קופצים לי הרבה חלונות עם הצעות לתוכנות וכו'. ניסיתי להיפטר מהhomepage אך לא הצלחה. ביצעתי system restore. סריקה מלאה עם norton antivirus2005, ad aware se אך ללא תוצאות, איך אני מחזיר את דף הבית?
-
- 4 תגובות
- 739 צפיות
-
-
צריך deamon tools עם מעל 4 כוננים כי זה לא מספיק ושמעתי על אחד עם 10 אז אם מישו מכיר אחד עם יותר מ-4 שיביא קישור
-
- 5 תגובות
- 739 צפיות
-
-
אני מחפש מדירך לא חייב להיות בעברית על התוכנה 8 Dreamweaver?
-
- 0 תגובות
- 739 צפיות
-
-
SMB_WKSSVC_ALTCMPN_BO וירוס מהמשפחה הזו תקף את המחשב שלי כשהמתקינים של האינטרנט המהיר שלי הורידו לי את ההגנות.... מה אני עושה?
-
- 1 תגובה
- 739 צפיות
-
-
היי, עד לאחרונה היה לי מחשב עם XP שהתקנתי בו את התוכנה Iomegaware של החברה iomega (יצרנית כונני הזיפ ועוד), יש לי כונן אחד פנימי של Zip 100MB והוא פעל כמו שצריך, עד לפני כמה ימים שעברתי למחשב חדש עם ויסטה 32, בעקרון ויסטה 32 כבר מגיע כשהוא מכיל את הדרייבר הנחוץ, הכונן עצמו מחובר והכל ואף הנורה נדלקת וניתן להכניס דיסקט ולהוציא אותו - הבעייה היחידה היא שהויסטה לא מזהה אותו ככונן זיפ ולא נותן לי גישה אליו. ניסיתי לשחק עם זה וכל מיני הגדרות וכלום לא עבד, ניסיתי להתקין את התוכנה של הIomegaware אבל גם היא לא עזרה (בעקרון היא לא עובדת כמו שצריך בויסטה) חיפשתי כל מיני דרייברים אחרים ושטויות ולא מצאתי שום דבר שיכול לעזור לי, מישהו מכיר את העניין או ניסה להתעסק עם כונן זיפ או משהו …
-
- 4 תגובות
- 739 צפיות
-
-
האם מישהו יצר ושחזר בהצלחה מחיצת ווינדוס ויסטה 64 עם נורטון GHOST האחרון, דרך הRESCUE BOOTABLE MEDIA ? והאם יש לכם מחשב יחסית חדש, עם SATA+DUAL CORE וכו' ? אני שוקל לעבור מאקרוניס אחרי שהוא לא מצליח להריץ את הBOOTABLE MEDIA שלו על מחשבים חדשים... זה פשוט נתקע בדוס.
-
- 1 תגובה
- 739 צפיות
-
-
היה לי פעם הגדרה של תצוגה שמה שאני רואה במסך במחשב אני רואה בטלויזיה ניסיתי לסדר והצלחתי אבל יש איזה מצב שהיה לי פעם שכשאני רואה סרט אז זה נפרס אוטומטי על כל המסך בטלויזיה איך שאני מפעיל את המדיה פלייר אפילו שני מקפל אותו זה עדין נשאר רק עם אני סוגר אותו אז זה יוצא חזרה ואז אני רואה כפול את המסך של המחשב אותו דבר עם הטלויזיה מקווה שהבנתם למה התכוונתי בתודה ניסים
-
- 3 תגובות
- 739 צפיות
-
-
לא משעמם ל AHEAD האלו להוציא כל חצי שנה גרסא חדשה וכל יומיים REVISION חדש ?!?!? http://ww2.nero.com/enu/FAQs_Nero_7_Ultra_Edition_Upgrade.html#1
-
- 5 תגובות
- 739 צפיות
-
-
מתקבלת הודעת שגיאה: "MAXIVISTA COULD NOT INITIALIZE VGA DRIVER..." קראתי קצת באתר שלהם והבנתי שזו בעיה ידועה אבל לא כ"כ הבנתי אם יש פתרון...
-
- 1 תגובה
- 739 צפיות
-
-
היי יש לי תכרטיס מסך 4870 512 מגה ביט אני יודע שכל הדריבירם כרגע של ATI לכרטיס שלי הם חרא אבל מה בינתיים הכי טוב איזה גירסה של דריברים להתקין על מנת שיעבוד הכי טוב לעת עתה עד שיצאאו דריברים באמת טובים ?!?
-
- 7 תגובות
- 739 צפיות
-
-
התקנתי MBM והוא לא מראה לי את הטמפרטורה יכול להיות שהחיישן של הלוח שלי יתקלקל? או שצריך לעשות משהו בשביל שזה יראה את הטמפרטורה? טוב עם אתם לא מבינים למה אני מתכוון אז הנה:
-
- 3 תגובות
- 739 צפיות
-


