תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
אהלן אנשים אני חדש בכל מה שקשור לתוכנות האלו עד עכשיו אני משתמש בEmule ורוצה להתחיל להשתמש באלו ששאלתי עליהם אז יש לי כמה שאלות. דבר ראשון איזה מבין התוכנות אתם ממליצים להשתמש? לפי בדיקה ראשונית שלי הAzureus Vuze נחמד מיכוון שבעמוד הראשי שלו יש ים לינקים למלא דברים. אני לא יאמר (ומצפה מכם שגם לא תעלו את זה בשביל שיהיה לכולם דיון מועיל שיוכלו ללמוד ממנו) מה בשביל שלא יגרור את הדיון הזה לאיזה וויכוח טיפשי או שינעל, אבל הבנתם למה אני מתכוון. הבנתי שבתוכנות האלו אין שיטות "דירוג" של קרדיט כמו בEmule (שאת האי מיול שלי התקנתי על D וכשאני מפרמט את המחשב זה לא משפיע על התוכנה מין הסתם הincoming\temp ממוקמים באותו תיקייה) אני אומר את זה מכוון שאם זה לא עובד ככה בתוכנות האלו אז אי…
-
- 4 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אם מישהו יכול להביא לי את הגרסה הכי חדשה של AVG החינמי תודה
-
- 1 תגובה
- 595 צפיות
-
-
שאלה פשוטה ביותרואני מקווה שקשורה לכאן. שאני נכנס לפליקר ורוצה לשמור תמונה משם בתייקיה במחשב שלי אני לוחץ על Save picture as ואז בוחר נגיד בשולחן העבודה. שם הקובץ כברירת המחדל זה spaceball, אני עושה save והקובץ מופיע לי על שולחן העבודה אבל הוא לא שוקל כלום (43 בייטים) ואין תמונה. איך אני פותר את זה? תודה.
-
- 1 תגובה
- 903 צפיות
-
-
הבעיה אצל חבר שלי. הוא אומר שמגיעים אליו כל הזמן 6 עותקים של מייל. אם אני(או מישהו אחר) שולח לו מייל 1 אז מגיעים אליו 6. מה עושים? תודה לעונים.
-
- 4 תגובות
- 786 צפיות
-
-
שלום לכולם ! כשאני מוריד ב azureous לפעמים זה מוריד מהר אבל בדרך כלל פחות מ-10 קילובייט התקנתי את utorrent וגם שם מוריד לי מאוד לאט מה גם שאין מצב שלהורדה אין מקורות כי זה טורנט פרטי חשבתי אולי נורטון 07 חוסם או ווינדוס פיירוואל כיביתי את שניהם ולא ממש מראה על שינוי כולשהוא
-
- 3 תגובות
- 647 צפיות
-
-
התקנתי FIREFOX, אבל הוא לא מציג נכון אתרים בעברית וגם נראה לי לא מציג במלואם את האתרים בעברית וגם באנגלית. מה אני יכול לעשות? איזה מוספים להוסיף? למשהו יש בעיה דומה?
-
- 4 תגובות
- 633 צפיות
-
-
uTorrent כבר לא מוריד לי יותר בשום מהירות, ניסיתי היום Bitlord וזה הוריד לי על המקסימום תוך דקות וuTorrent לא עבר את ה10 KB, יש משהו שמשתווה ל-uTorrent? כי לא אהבתי את BL.
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
כל סרטון שאני מנגן יוצא כמן בתמונה ששמתי. זה קורה גם בתוך סרטונים שנטענים בתוך אתר/תוכנה כלשהי. כל תוכנה אחרת מפעילה את הסרטים כמו שצריך. [attachment deleted by admin]
-
- 7 תגובות
- 813 צפיות
-
-
איך נפטרים מהבעיה הזאת בבקשה? [attachment deleted by admin]
-
- 0 תגובות
- 589 צפיות
-
-
-
- 3 תגובות
- 565 צפיות
-
-
שלום לכולם , קניתי מחשב חדש משהו מפחיד לדעתי ואני מחפש תוכנת אנטי וירוס להגנה על המחשב אשמח אם תעזרו לי לבחור ותמליצו על תוכנות טובות . את המפרט שלי אפשר לראות כשלוחצים על : "מפרט מחשב".
-
- 1 תגובה
- 614 צפיות
-
-
ערב טוב (או בוקר טוב עוד מעט)- אני רוצה להשאיר את המחשב דלוק בלילה אך המאוררים של המארז דיי רועשים. יש תוכנה שתראה לי את המהירות שלהם ותאפשר לי להפחית אותה קצת? תודה רבה מראש! ד"א ניסיתי עם ספידפאן וזה מראה לי Speed01 02 ו-03 וכולם על 100%. אני לא יודע אם זה קשור אז לא נגעתי .. תודה!
-
- 3 תגובות
- 499 צפיות
-
-
יש לי מכר שרוצה שבכל פעם שהוא ישלח מייל תהיה לו האפשרות לבחור את החתימה שבה הוא רוצה להשתמש. לדוגמה, יש לו חתימה באנגלית ובעברית, ובכל פעם שהוא שולח אימייל הוא רוצה לבחור את החתימה הרצויה. תודה!
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני רוצה לפרמט את המחשב, ולא מצאתי דרך לשמור את המועדפים מהפיירפוקס, ככה שאני אוכל להשתמש בהם גם אחרי הפרמוט. יש בכלל אפשרות כזו בפיירפוקס? תודה על העזרה, גיא.
-
- 4 תגובות
- 688 צפיות
-
-
http://chitchat.at.infoseek.co.jp/vmware/vfd.html זה הלינק של התוכנה. אם תוכלו להסביר לי איך להתקין בפשטות ואיך להשתמש אני אשמח.כי לא הבנתי איך אני מתקין את התוכנה. תודה לעוזרים
-
- 2 תגובות
- 507 צפיות
-
-
אני לא יכול להפעיל שתי מסכים. חיברתי את המסך והטלויזיה אבל בהגדרות אני לא יכול לבחור שיהיה שתי מסכים. מצורף תמונה <a href="http://imageshack.us"><img src="http://img475.imageshack.us/img475/6162/43932467qx9.gif" border="0" alt="Image Hosted by ImageShack.us"/></a><br/> הכרטיס מסך שלי זה 8400gs
-
- 5 תגובות
- 582 צפיות
-
-
אהלן אני מנסה לפתוח קובץ שלא נגוע בוירוסים בודאות ואני לא מצליח לפתוח אותו בגלל הווינראר מה אני יכול לעשות ? [attachment deleted by admin]
-
- 3 תגובות
- 587 צפיות
-
-
אשמח להמלצה לתוכנת FTP טובה ופשוטה... תודה, דניאל.
-
- 4 תגובות
- 793 צפיות
-
-
תאור הבעייה ע"י בעל הבעייה- כשלוחצים "העבר" המייל לא מועבר. אין הודעת שגיאה. שליחה רגילה שולחת בלי בעיות. באאוטלוק אקספרס העברה עובדת כמו שצריך. יש מה לעשות לפני שמתקינים את אופיס מחדש? תודה, בז'נגלו.
-
- 2 תגובות
- 811 צפיות
-
-
שלום , יש לי כמה סרטי DVD במחשב על פורמט גמור של DVD (שיטת שידור שלהן לא ידוע לי). הם נמצאים בקיבצי VOB וכל שאר הקבצים שיש כאשר יש DVD מקורי. אני מעוניין להפוך את השיטת שידור של הסרט ל NTSC בשל שליחה לחו"ל של הדיסק (ארה"ב ) ושזה יוכל להקרא שם. אשמח לדעת איך לעשות זאת , ניסיתי ב Nero Vision אך זה מקודד גם את התפריט המקורי בדיסק וכל שאר הצ'פטרים שאי אפשר לשלוט בהם לאחר מכן (לדוגמה בתפריט של הדיסק להפעיל את הדיסק , לראות תוספות שניתנו בדיסק וכו' אי אפשר לזוז עם החצים ובצדק). אשמח לדעת איך לעשות זאת , תודה רבה לכם.
-
- 0 תגובות
- 654 צפיות
-
-
שלום לכולם, שאלה, איזה תוכנה אני יכול להתקין בבית ובמשרד, שאני יוכל דרך מצלמת אינטרנט לראות מה קורה עכשיו בבית, זאת אומרת אם אני נכנס דרך מחשב העבודה, אני יוכל להתחבר למחשב שלי בבית, ולראות דרך מצלמת האינטרנט שפועלת בבית, האם זה אפשרי, אם כן, אם איזה תוכנה, ואיך תודה רבה לכולם
-
- 2 תגובות
- 605 צפיות
-
-
מישהוא מכיר תוכנה המאפשר להעביר קובץ mdi לpdf? (עדיף תוכנה חינמית)?
-
- 0 תגובות
- 987 צפיות
-
-
שאי מפעיל את התוכנה, בלשונית Readings מופיע בצד ימין טמפרטורותת השאלה שלי היא איך אני יודע למה הטמפרטורות שייכות מפני שאחת מהן מגיעה ל-52 מעלות. תודה מראש ???
-
- 1 תגובה
- 623 צפיות
-
-
שלום, לאחרונה נתקלתי בבעיה שלפני שאני צורב מידע כלשהו, כפתור הBURN אפור ולא ניתן ללחיצה. חייב לציין שהצורב הנימצא במחשב הוא נבחר בבחירת הצורבים הנימצאת מעל DISC TITLE.
-
- 2 תגובות
- 498 צפיות
-
-
ברשותי אקספלורר 7 ושאני נכנס לאתרים מסוימים אני רואה את הכתב בשפת גיבריש ורק אחרי שאני משנה את הקידוד ידנית זה בסדר ואחרכך עוד הפעם חוזר מה עושים?
-
- 0 תגובות
- 487 צפיות
-


