עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. רכשתי מחשב חדש, וןהתקנתי בו את האוטלוק אספרס 6 . את כל מאות הודעות הדאר שהיו לי במחשב הישן (אוטלוק 5 ) , גיביתי על CD. ניסיתי ליבא את הודעות הדאר מה- CD לאוטלוק אקספרס החדש, אך כל מאמצי עלו בתוהו. התהליך אותו ניסיתי היה כדלקמן: אני פותח את האוטלוק אקספרס 6 FILE/ IMPORT ומבקש ליבא הודעות. נפתח חלון ובו אפשרויות ליבא הודעות ממספר תוכנות בינהן אוטלוק אקספרס 4 ואוטלוק אקספרס 6. משום מה אין אפרות ליבא הודעות מאוטלוק אקספרס 5. ניסיתי לכתוב ליבא מאוטלוק אקספרס 6 ונתתי לו את ציון המקום בו נמצאות הספריות עם הודעות הדאר שלי הישנות ב- CD , שם גיביתי אותן. ואז אני מקבל את ההודעה הבאה: -NO MESSAGES CAN BE FOUND ON THIS FOLDER OR ANOTHER APPLICATION RUNNING THAT HAS THE …

    • 0 תגובות
    • 851 צפיות
  2. Started by dudik432,

    אני נכנס לסקייפ הכל סבבה נרשמתי באתר יש לי משתמש והוא רשום בחלון של הסקייפ אבל במלבן של הסיסמה אי אפשר לכתוב.. ניסיתי להסיר תוכנה ולהתקין מחדש באותו מיקום ובמיקום אחר.. ניסיתי למחוק קובץ בשם shared xml וזה עדיין לא כותב והקובץ גם מתחדש.... עזרה ..

    • 2 תגובות
    • 851 צפיות
  3. קיימים אצלי מספר רב סרטונים מיוטיוב שאני מעוניין לסדר לפי רזולוציה (ליצור תיקייה לכל רזולוציה) אך לא מצאתי תוכנה שתעשה זאת. לדוגמא, אני מעוניין להגדיר לתוכנה שתמצא לי כל סרטון וידאו ברזולוציה של 320X240 ותסדר אותם באופן אוטומטי בתוך תיקייה שאני אגדיר לה. מצידי שהתוכנה רק תציג את כל הקבצים הנ"ל בצורה מסודרת ואני אסדר לפי תיקיות. מישהו נתקל בתוכנה כזו? מצאתי תוכנה כזו שמיועדת לתמונות אך לא מצאתי דבר דומה לקטעי וידאו.

  4. Started by ben007,

    שלום לכולם, אני מצטער מראש על פתיחת הת'ראד הזה ( אני יודע שכבר נפתחו כמה ) אבל לא מצאתי אחד מלא ( ראו דוגמא http://www.hwzone.co.il/community/index.php?topic=85791.0 ) המחשב שלי נתקע ב- "שומר הגדרות..." וזהו, לא מגיב *גם לי יש מודם ALE130 **כל פעם שהחיבור לאינטרנט נתקע ( לא מגיב ) - המחשב נתקע השומר הגדרות. אם ההתנתקות מהאינטרנט לא מסתבכת - הוא לא נתקע. מה עושים? תודה.

    • 2 תגובות
    • 851 צפיות
  5. יש עצות? זה קרה אחרי שהתקנתי אותו מחדש כי הוא היה נתקע..

    • 8 תגובות
    • 851 צפיות
  6. יש לי מחשב מדיה סנטר עם כרטיס טלוויזיה ואני רואה טלוויזיה דרכו. כדי להוריד לוח שידורים אני משתמש בMegaEpg גירסא 1.3.3. הבעיה היא שהסקריפטים שאני בוחר עושים בעיות. אם אני בוחר TV2day או TV2dayQ או walla זה כותב שגיאה. אם אני בוחר את הסקריפט של מייקרוסופט Viste_he זה מתחיל להוריד אבל לוקח המון זמן וזה רושם שגיאה ואם אני בוחר את הסקריפט של ynet זה מוריד לוח שידורים אבל לא לכל הערוצים. יש שם עוד סקריפטים כמו dvb והוט שגם הם לא עובדים. ויש לי ממיר של YES בבית. מה עושים?

    • 0 תגובות
    • 851 צפיות
  7. Started by eldad82,

    יש לי פיירפוקס 3 ומאז שהתקנתי אותו כל פעם שאני בוואלה הוא מקפיץ לי הודעה על סקריפט שרץ ואם אני רוצה לעצור אותו זה תוקע את הדפדפן ל כמה שניות מה הפתרון ?

    • 9 תגובות
    • 851 צפיות
  8. יש לי 2 מחשבים שמחוברים ברשת שניהם עם XP PRO ובמחשב בראשי יש נורטון פיירוול עכשיו רציתי לדעת אם ניתן להגביל את הגלישה באינטרנט במחשב שמחובר דרך המחשב הראשי?

    • 0 תגובות
    • 851 צפיות
  9. Started by tech55,

    שלום לכולם, אני מחפש תוכנה שבכל פעם שאני יבצע ריסטרט למחשב, המחשב חוזר למצב הראשוני אותו אקבע לו מלכתחילה. משהו בסגנון EWF של WINDOWS.

    • 1 תגובה
    • 851 צפיות
  10. Started by Rosk7,

    אני משתמש בדפדפן הכרום ולאחרונה התחיל לי מן דיסטורשן רועש ומעצבן בכל וידאו שאני מפעיל ביוטיוב, ולא משנה באיזו איכות הוא. ניסיתי למחוק את הפלש ולהתקין מחדש, ניסיתי כל מיני הצעות שמצאתי בגוגל ושום דבר לא עזר. זה קורה רק ביוטיוב, הבעיה היא לא ברמקולים כי כשאני שומע שירים מהמחשב הכל בסדר. אם מישהו מכיר את הבעיה אני אשמח לעזרה, כבר התייאשתי תודה ושבוע טוב!

    • 4 תגובות
    • 851 צפיות
  11. Started by Aviad Faran,

    שלום לכולם! אני יודע שזאת אולי בקשה די גדולה ואפשר להגיד גם מוגזמת, אבל מישהו אולי מוכן להסביר לי מה אני צריך לעשות כדי לעבוד עם פורום החינם של השפה (yaBB) או איפה אני יכול למצוא הסברים מלאים עליו? אותו דבר בקשר למערכת ניהול אתר (PHPnuke). ודבר אחרון, בעזרת איזו תוכנה פותחים קבצי PHP?

    • 1 תגובה
    • 851 צפיות
  12. נגיד למישהו יש הרשאה מלאה על התכונה ואני מחובר לתוכנה כמשתמש רגיל דרך ה IP שלו ,( והדו שיח בינינו כשתוכנה דלוקה היא בשיטת PUSH TO TALK ) האם לאותו אחד עם ההרשאה המלאה יש אפשרות לעשות האזנה בסתר ,כלומר הוא יכול לשמוע אותי מדבר מבלי שאני אלחץ על כפתור השידור לדיבור? -אני שואל כי מה שקורה זה שהתוכנה אצלי מחוברת באופן קבוע וכשאני לא מדבר עם אף אחד ולפעמיים אף בשעות לא שגרתיות(למשל ב 3 בלילה) ברגע שאני נכנס לחדר של המחשב מישהו פונה אלי כאילו הוא ידע שאני נמצא בסביבה וזה קרה לא פעם ולא פעמיים ניסיתי לשאול אותו איך הוא ידע שאני ליד המחשב והוא נתן לי תשובה מתחמקת, מאוד מוזר לי כל העניין הזה כאילו הוא תמיד ייכול לשמוע אותי ולדעת מתי אני נמצא בסביבה דבר שפוגע בפרטיות .

    • 4 תגובות
    • 851 צפיות
  13. Started by biodome,

    הולה אנשים! אח שלי השתלט על המחשב בבית בניגוד להסכמתי וכמובן שהוא חושב שידי כבולות. יש לו נטייה להרוס מחשבים, ואני דיי מחבב את השאטל שלי (אך אך השאטל..).. הגיע הזמן להחזיר מלחמה! אני רוצה המלצה לתוכנת Spyware שתיתן לי שליטה מלאה כולל ניטור מלא של המחשב. ההתקנה של התוכנה צריכה להיראות תמימה לחלוטין מהצד שלו, כלומר מצידי שיראה לו כאילו כלום לא קרה. הוא לא יחשוד. כמו כן צריך שהיא תהיה אמינה ולא תספק backdoor לאנשים לא רצויים. וצריך שיהיה לי גישה פשוטה אליה כל זמן שאני רק רוצה.. אם יש מצב בלי לדעת את ה-IP שלו.. יש רעיונות? תפציצו! אגב אם אתם תוהים כיצד יש לי אינטרנט בעיברית בדרום אמריקה.. כמובן שגם בברזיל הישראלים משתלטים.. וכן המקלדת עם מדבקות בעיברית.. עוזר ל…

    • 4 תגובות
    • 851 צפיות
  14. Started by avivlevy,

    לאבא שלי יש חשבון איימל מהספק (בזק) לפני כמה ימים שידרגתי והחשבון האוטלוק לא נשמר עכשיו רציתי לדעת איך אני מגדיר אותו ?

    • 6 תגובות
    • 851 צפיות
  15. היי .. סרקתי דף ברזולוציה די גבוהה ויצא שכל הלבן בדף בהדפסה - בין המילים והגרפיקה יצאו טיפה אפור (עם נקודות אפורות) אולי בגלל דהייה של הדף או לכלוך ... כלומר גוון הדף היה קצת אפור לכן המדפסת ניסתה לעשות זאת ע"י הוספת הנקודות האפורות איך אני יכול להלבין את הרקע הלבן לגמרי בלי לפגוע הרבה בשאר הטקסט ... ?

    • 2 תגובות
    • 851 צפיות
  16. Started by hck,

    אין מה להוסיף על כותרת הת'רד. מישהו יכול להמליץ לי בבקשה על תוכנה כזו?

    • 4 תגובות
    • 851 צפיות
  17. Started by shahar91,

    האנטי וירוס McAfee חוסם לי את ה-AutoClick בטענה שהוא סוס טרויני ואני לא מצליח להוריד את החסימה. ניסיתי לסגור את החומת אש ואז לחלץ אותו שוב מהrar ולתת לו הרשאה אבל גם בלי חומת אש הוא חוסם לי אותו חייב עזרה :'(

    • 0 תגובות
    • 851 צפיות
  18. Started by EyEOnE,

    אהלן חבר'ה, אחרי המון שנים עם MAXTHON בזמן האחרון התעכזבתי מהדפדפן הזה קשות. בעיקרון מחפש דפדפן מבוסס IE שיהיה בעל מראה פשוט, מהיר ונח לשימוש. נוסה כבר: firefox, opera, chrome, flock, netscape. המראה שלהם לא נח לשימוש בשבילי. במה אתם משתמשים? מה יש לכם להציע? בעיקרון צריך משהו עד שתצא גרסא 3 ל-MAXTHON אם גם אותה הם לא יהרסו כמו את הגרסאות האחרונות. המשך יום נעים.

    • 8 תגובות
    • 851 צפיות
  19. Started by lior0,

    אני רוצה לחלק את הארד דיסק לשני כוננים - נגיד C, D. בכדי שבאחד תהיה מערכת ההפעלה שאני אוכל לפרמט ובשני שיהיה כגיבוי. יש איזשהי תוכנה שאני אוכל להעזר בה? תודה.

    • 8 תגובות
    • 851 צפיות
  20. Started by charm,

    מהי התוכנה הכי טובה לסריקת מסמכים בעברית עם טבלאות וכמובן שניתן יהיה לערוך אותה צריך את זה באופן דיי דחוף אז אשמח לתשובות בהקדם בתודה מראש ארז

    • 1 תגובה
    • 851 צפיות
  21. שלום. יש לי אימיול 0.45a client מקורי בלי שום פאצי'ם, ואני מוריד ממש ממש לאט. זה התחיל כשהיה לי את האימיול של lionetwork וזה הוריד לי יחסית בסדר ואחרי זה כשהורדתי את הגירסה החדשה שלהם אז זה הוריד לי ממש לאט, לא יודע למה. אז עכשיו אחרי שראיתי שסגרו אותם אז גם מחקתי את האימיול שלהם והורדתי תמקורי מהאתר הרשמי. גם שם הורדתי ממש לאט, שאלתי את חבר שלי והוא אמר לי לעשות רק UPLOAD כמה ימים. אז עשיתי איזה יום וחצי ועכשיו אני שיתפתי 1.20 ג'יגה והורדתי 840 מגה. ואז חשבתי שזה נפתר, ולא. אני עדיין מוריד על בייטים והכי הרבה זה היה 3 קילובייט אני מחובר לADSL 750, וגם מישהו אמר לי שזה אולי משהו שקשור לפורטים ולFire wall יש לי כמה fire walls יש לי את הzone alarm , norton personal firewal…

    • 7 תגובות
    • 851 צפיות
  22. Started by Artista,

    טוב אז קוראים לי טל אני בן 17 ואני מעצב בפוטושופ בסביבות השנתיים.. אני לא מקצוען אבל למדתי דרך האינטרנט קצת ברמה בסיסית.. http://artista67.deviantart.com/ מקווה שאהבתם.

    • 4 תגובות
    • 851 צפיות
  23. Started by batyaz,

    אני מחפשת מעצב לתמונת מחזור בבית הספר של ביתי. מי יודע איפה אפשר לעשות, או מי עושה עבודות כאלה ? תודה בתיה

    • 0 תגובות
    • 851 צפיות
  24. בואו ונניח שיש לי הודעה שאני רוצה להעביר לכל האנשים ברשימת הכתובות ב ICQ שלי (הזמנה לאורגיה למשל...), איך עושים את זה בלי להיכנס לאחד אחד באופן מטריח?

    • 2 תגובות
    • 851 צפיות

דיונים חדשים בפורומים