עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. הכרטיס מובנה על לוח האם.... Motherboard Name Asus P5Q Pro (2 PCI, 3 PCI-E x1, 2 PCI-E x16, 4 DDR2 DIMM, Audio, Gigabit LAN, IEEE-1394) אין לי מוסג מה הקרטיס קול בשורב הזו....לפי מה שידוע לי הוא צריך להיות פה.... תודה מראש למגיבים

    • 2 תגובות
    • 854 צפיות
  2. Started by יוגב1,

    כל פעם שאני פותח כמה טאבים במקביל או נותן לו להעלות כמה אתרים ביחד הוא פשוט קורס! דבר נוסף לציין, פעם לא היו לי בעיות בכלל ,שום כלום. איזה יום מנוע חיפוש של DAP השתלט לי על המחשב ומישהו בפורום נתן לי שורת סקריפט להוסיף אותה -> הוא סידר לי את הבעיה אבל מאז הוא קורס. גם אחרי הסרה והתקנה מחדש לא עזר.. בבקשה עזרה, אי אפשר לגלוש ככה!!!

    • 2 תגובות
    • 854 צפיות
  3. Started by יקיר,

    שלום חבר שלי פרמט את המחשב ונדפק לו הדיסק של הלוח אם שלו ואין לו שום דרייבר שמשתייך ללוח אם (סאונד , רשת) שם הלוח הוא : GA-8IPE1000 אני יודה למי שיביא לי את הדרייברים של הלוח אם הזה כדי שאני יוכל לעזור לו.... תודה!

    • 9 תגובות
    • 854 צפיות
  4. Started by elior021,

    שלום לכולם התקנתי פיירפוקס על המחשב שלי בנוסף לאקספלורר ועכשיו אני לא יכול להיכנס לאקספלורר אם אני לוחץ עליו הוא פותח לי את הפייר פוקס אני יכול להגיע למצב שאני השתמש בשניהם כי כרגע אני לא יכול להפעיל את האקספלורר אם אני לוחץ עליו נפתח הפיירפוקס מה לעשות?

    • 8 תגובות
    • 854 צפיות
  5. Started by BIGWOLF,

    הפכתי את המודם שלי מסוג SAMSUNG E300 (המגהץ הכחול) לנתב וכאשר אני מוריד קבצים מה EMULE אני מקבל בסטטוס של התוכנה LOW ID ולכן מהירות ההורדה נמוכה מאוד יחסית. איזה הגדרות אני צריך לשנות בנתב כידי להוריד הכל מהר יותר. במילים אחרות איך אני מגדיר בנתב את ה"פורטים" המיוחדים בהם משתמש ה - EMULE תודה ???

    • 2 תגובות
    • 854 צפיות
  6. Started by Oded.Dwek,

    שלום, אני מחפש דרייברים ל Radeon HD 5770 שיעבדו עם Windows 7 64bit. ההתקנה שקיבלתי עם הזמנת הכרטיס מסך קורסת בהתחלה. וגם מה שהורדתי מיפה לא עובדת http://game.amd.com/us-en/drivers_catalyst.aspx?p=win7/windows-7-64bit (ניסיתי את הSUITE ו DRIVER ONLY).... היום הרכבתי אותו. אשמח לעזרה, תודה רבה.

    • 1 תגובה
    • 854 צפיות
  7. Started by shahar07,

    יש לי מחשב בן 5 בערך, בזמן האחרון נראה לי שהוא קצת התעייף, הבנתי שאני יכול לבדוק את הביצועים שלו עם התוכנה preformance test, וזה מה שעשיתי, קיבלתי תוצאה של 957, מה זה אומר ואיך אני יכול לדעת שהכול בסדר, החלקים שיש לי במחשב הם: מעבד core 2 6600 2.4 לוח: Asus p5w dh delux זכרון: sd ram 3071

    • 1 תגובה
    • 854 צפיות
  8. Started by DreadBoy,

    לאחרונה שמתי לב שהמחשב שלי נהייה איטי (מעבד E8400 4GB DDR2 ועוד כמה דברים לא יודע אם רלוונטים...) מערכת חזקה... הקטע הוא שאני שם לב שלוקח למערכת זמן רב מדי בשביל לעבד מידע ויש מין תחושה שמשהו פשוט לא בסדר שמתי לב לזה שבכניסה למערכת הפעלה (VISTA HOME) לוקח למחשב יותר מדי זמן להכנס מהLOGIN MENU לDESKTOP לאחר שאני מזין סיסמא ונכנס למשתמש יותר מדי זמן WELCOME אחרי זה כמה דקות את עד שכל התוכנות נטענות (ואין הרבה חוץ ממסנגר זון אלרם וסטים בלי לכלול אינטרנט אנטי וירוס ודרייברים למינהם) גם לפתוח את הדפדפן לוקח לו זמן... ואני רואה את המד שבGADGETS קופץ ל% גבוהים מדי... אז אחרי שבדקתי והסתכלי בEVEREST שמתי לב לדבר הזה... רציתי לדעת למה זה ככה והאם זה צריך להיות ככה אני…

    • 8 תגובות
    • 854 צפיות
  9. כמו חיפושים שעשיתי בעבר בגוגל ודברים כאלה?

    • 6 תגובות
    • 854 צפיות
  10. Started by frh,

    אבקש עזרה דחוף למי יכול לעזור בקוד של תוכנת מג'יק 8 מחולל ישומים בעברית CD KEY דחוף

    • 2 תגובות
    • 854 צפיות
  11. Started by maverick,

    מחפש דחוף תוכנה ליצירת קבצי PDF או לפחות איך היא נקראת :jump:

    • 3 תגובות
    • 854 צפיות
  12. Started by Itzik208,

    אני משתמש בתוכנת Ulead Video Studio 8 לעריכת סרטים. בינתיים - את הסרט הראשון לכדתי ב Windows Movie Maker, בגלל שהסטודיו עשה לי קצת בעיות בלכידה (היו כמה רגעי קפיאה בדקות הראשונות). אשמח אם תוכלו לעזור לי ב 2 נושאים: 1. נתקלתי בשתי תופעות מוזרות - שלפחות אחת ראיתי שקרתה לעוד מישהו ברחבי הספייס: א. בשעת הלכידה, וכן בשעת הקרנת הסרט לאחר סיום הלכידה - כשיש תזוזה עם המצלמה - התמונה הופכת להיות קווית - כלומר הקווים קצת 'נמרחים' לרוחב המסך. זאת, אע"פ שכשרואים את הסרט על המצלמה או 'בשידור ישיר' לטלוויזיה - אין שום בעיה כזאת. ראיתי באחד הפורומים שזה קרה לעוד מישו, אבל הוא לא ידע מה זה. אשמח אם מישו יוכל לעזור. ב. כמו-כן, מדי כמה שניות, בשעת הריצה לאחר הלכידה, התמונה הופכת להיות קצ…

    • 3 תגובות
    • 854 צפיות
  13. הורדתי את התוכנה Data Lifeguard Tools מהאתר של WD. פתחתי אותה ויש 4 אופציות : view installation tutorial set up your hard drive utilities hard drive information איפה אני אמור להיכנס ולבדוק את תקינות ה- HD? וע"פ הנתונים שהתוכנה תציג לי, איפה אני יכול להשוואת אותו לנתונים של HD תקין? תודה רבה.

    • 5 תגובות
    • 854 צפיות
  14. Started by abcdd,

    יש לי את הגירסה Solid Edge v18, ושמתי לב שיצאה גירסה חדשה v19, מישהו יודע איזה הבדלים יש בין 18 ל-19 ? ועל איזה תוכנה בסיגנון Solid Edge אתם ממליצים?

  15. Started by etzarfat1981,

    שלום, מישהו יכו למהליץ על תוכנה טובה לניהול סיסמאות של חשבונות EMAIL וכן חשבונות אחרים לאו דווקא תוכנה ששומרת מספרים של כרטיסי אשראי אלא סיסמאות של כל מיני אתרים? תודה

  16. Started by Drazick,

    שלום. מישהו מכיר איזה תוכנה חינמית לשחזור קבצים שרוקנתי מסל המחזור? זה ממש חשוב. תודה.

    • 3 תגובות
    • 854 צפיות
  17. Started by kobi_sion,

    אני מוריד המון חומר מהאינטרנט סרטים,תוכנות, EBOOK וכו' האם יש תוכנה שאפשר לשמור את שמות הקבצים+תאור במה מדובר כמו אלפון כזה ?

    • 1 תגובה
    • 854 צפיות
  18. Started by hanans22,

    שלום התקנתי תוכנת WINFAX אני לא מסתדר איתה יש אולי למישהו מדריך בעברית??

    • 0 תגובות
    • 854 צפיות
  19. היי יש לי רשת בין כמה מחשבים, אני מחפש תוכנה שתאפשר לי לעבוד ממחשב אחד, על מחשב אחר שמחובר ברשת. על המחשב השולט יש XP HOME ועל הנשלט יש 2000 פרו לכן אין אפשרות ל remote desktop (שקיים ב XP PRO). השליטה היא דרך ה LAN (לכל מחשב IP קבוע) ולא דרך האינטרנט ככה שהמהירות בטח תהיה סבירה. מישהו מכיר ? לא ממש משנה לי אם זו תוכנה חינמית או בתשלום תודה מראש !!

    • 1 תגובה
    • 854 צפיות
  20. שלום, יש בירשותי מחשב ישן שהוא משנת 2005 . אני רק רוצה לבקש אם אפשר לעדכן את הדרייבר של הכרטיס מסך הנוכחי לפחות. שם וסוג הכרטיס מסך הינו- RADEON X800GT עכשיו הבעיה היא שאיני מצליח למצוא דריבר מתאים לכרטיס מסך הנ"ל. וכן, הכרטיס מסך עצמו לא משו ברמות, את זה אני יודע, אך לפחות שיהיה מעודכן אם אפשר. כבר אמרו לי שכרטיס מסך זה הוא דומה לכרטיס הישן- Nvidia6600 אז תודה אם אפשר להביא בבקשה את העידכון לכרטיס מסך- RADEON X800GT .

    • 5 תגובות
    • 854 צפיות
  21. האם התוכנה Softmaker Office 2012 Multilingual תומכת מלא גם בעברית והאם היא שווה ניסוי לפחות?

    • 3 תגובות
    • 854 צפיות
  22. הכנתי שתיי חתימות, אני צריך עזרה בלבחור: 1) 2) מה יותר יפה!??! :s05:

    • 4 תגובות
    • 854 צפיות
  23. Started by ari,

    אם מישהו מכיר תוכנה כזו אשמח אם יציין לי את שמה ולינק אם אפשר

    • 0 תגובות
    • 854 צפיות
  24. Started by פיני1805,

    מישהו יכול לעזור לי בזה..איך מסדרים את הכתב...הכל מבולגן...שחקתי בפונטים כלום לא עוזר... למישהו יש רעיון?

    • 2 תגובות
    • 854 צפיות

דיונים חדשים בפורומים