עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. בחיפוש בגוגל יש אפשרות שמילות החיפוש שהקלדתי בשורת החיפוש יופיעו בעמודי התוצאות ממורקרות בצהוב. איך אני עושה זאת ? תודה רבה.

    • 1 תגובה
    • 858 צפיות
  2. Started by alexrta,

    או קיי עוד שעה באים עליי לראות סרט שהוא ב-VCD צרבתי אותו דרך NERO אבל NERO לא צורב לי טוב סרטי VCD אז בבקשה אתם יכולים להביא לי תוכנת צריבה טוה שהיא לא NERO שאפשר לצרוב שם VCD זה דחוף בבקשה!!!! תודה מראש לכל העוזרים

    • 3 תגובות
    • 858 צפיות
  3. Started by shaldag3,

    מחפש תוכנה לצילום מסך ( הקלטת סטרימינג ) ש: מקליטה באיכות גבוהה - איכות המקור . מקליטה לקובץ קל משקל ( בניגוד לתוכנות שמקליטות 10 דקות לקובץ של כחצי גיגה ) . מאפשרת בחירה של קטע המסך המצולם כלומר סימון שלו . בתודה מראש

    • 1 תגובה
    • 858 צפיות
  4. Started by leoleo,

    האם קיימות תוכנות חיפוש באינטרנט פרט לחיפוש של גוגל ושל שאר המנועים? אילו מנועי חיפוש טובים/מקצועיים אחרים יש פרט לגוגל ולמוכרים ,yahoo altavista וכו'? גם מנועי חיפוש בתשלום יהיו טובים לי. מישהו מכיר אתר שמלמד חיפוש מקצועי באינטרנט?

    • 4 תגובות
    • 858 צפיות
  5. Started by dordhn,

    אני פותח מסמך PDF וכשאני בא להדפיס אותו הוא רושם לי A required resource could not be loaded עשיתי נראה לי כל דבר אפשרי מחקתי את הACROBAT התקנתי את הגרסא ההכי חדשה? מישהו ייכול לעזור לי?? תודה

    • 6 תגובות
    • 858 צפיות
  6. Started by eladbu,

    איך זה שעוד לא עשו לנו DVD עם BSPLAYER בפנים כי בתאוריה זה נשמע הכי פשוט לא צריך לעשות שום ריפ או המרה לא צריך לשבת כמה שעות טובות שזה יכניס תרגום לא תהיה ירידה משמעותית באיכות של הסרט נעלה את הסרט וישר נדביק תרגום מקובץ שהצמדנו לדיסק הכי פשוט הכי קל! למה אני מעלה את זה? כי פשוט קראתי עשרות מדריכים איך לעשות את זה! ותאמינו לי מייגיע ברמות שאי אפשר לתאר!וגם לא תמיד בסוף זה יוצא צריך איזה 2 3 4 תוכנות לקידוד ועוד כמה פנינים!

    • 2 תגובות
    • 858 צפיות
  7. Started by gshhar,

    יש לי Nero Express

    • 3 תגובות
    • 858 צפיות
  8. Started by kobibo,

    האם ישנה תוכנה ( טובה ) שיודעת לבצע מה שתוכנת ה Partion Magic יודעת לעשות,כגון: המרה ל NTFS ול FAT32 ,חילוק מחיצות ,איחוד מחיצות וכו' ?

    • 2 תגובות
    • 857 צפיות
  9. Started by dark13666,

    מישהו מכיר תוכנה טוה לחילוק סרטי AVI?

    • 2 תגובות
    • 857 צפיות
  10. הי רציתי לבקש עזרה אני מחובר דרך תשתית בזק וספק נטוויזן. בכל פעם שאני מתחבר הדפדפן אינ' אקספלולר עולה מיד. אני מתחבר אם החייגן של הווינדוס ולא של נטוויזן! ולא רוצה להאקספ' יעלה אוטומטית, אני גולש אם פיירפוקס. עברתי על כל האפשריות באקספ' ואני לא מוצא את הסיבה, איך אני מבטל את זה??? תודה

  11. Started by drorhazan,

    יש לי אופיס 2007 אבל אחרי כמה שימושים הוא פשוט ננעל לי לשימוש כי הוא מבקש קוד ... מה עושים?

    • 5 תגובות
    • 857 צפיות
  12. אחרי שהסרתי איזה וירוס מהמחשב שלי אני לא יכול לראות תמונות באינטרנט... במקום תמונה יש רק ציור כזה של משולש כחול עיגול ירוק וריבוע אדום בתוך ריבוע לבן... מה עושים? ניסיתי להתקין את האקספלורר מחדש וזה לא עזר. תודה לכל העוזרים...

    • 1 תגובה
    • 857 צפיות
  13. Started by nimrods,

    שלום לכולם אחרי שהרבה זמן לא הייתי פה.! אני צריך תוכנה לחתוך שירים יענו לעסות צילצולים לפלאפון.!! תודה לעוזרים.!

    • 6 תגובות
    • 857 צפיות
  14. Started by קלוקיי,

    יש לי בעייה עם ההפעלה של התוכנה 3DMark06, הבעייה היא שהתוכנה לא מגיבה כשאני מנסה להפעיל אותה. כבר הרצתי בעבר מלא בדיקות עם התוכנה וזה עבד ללא שום בעייה.

  15. אהלן. הורדתי סרט והוא לא עובד לי. הוא מראה לי הודעת שגיאה (מצ"ב). יש לי את כל הקודקים האפשריים: DIVX K-LITE הכל.. ולא עובד.. מישהו יכול לעזור לי בבקשה? תודה רבה.. [attachment deleted by admin]

    • 2 תגובות
    • 857 צפיות
  16. Started by 343,

    שלום לכולם ביום שלישי הגיע המחשב החדש שלי [למטה] והביאו לי את הדרייברים האלה הם מתאימים ? ומה אני עושה עם הדיסק שקיבלתי עם המסך ? <blockquote> דרייבר לכרטיס קול- Ásia דרייבר לצי'פס-Ásia América דרייבר לכרטיס רשת- Ásia דרייבר ל-USB Ásia דרייבר לכרטיס מסך- http://download.gigabyte.asia/FileLi...in7)_8.961.exe המחשב Intel i5 3470 ZALMAN CNPS5X SI EDITION Gigabyte GA-B75M-D3H FRACTAL CORE 3000 + SEASONIC ECO 500W Kingston HyperX BLU 1600Mhz 4GB X2 Seagate 1TB HD7950 Winforce OC 3GB LG DVD-RW x24 DELL U2312HM MICROLAB M-200 MICROLAB K320 </blockquote>

    • 0 תגובות
    • 857 צפיות
  17. Started by ttwow,

    יש לי ווינדווז XP ומדפסת מה אני יכול לעשות כדי שהמחשב יקבל פקסים?

    • 2 תגובות
    • 857 צפיות
  18. Started by TaMiRn2,

    יש לחבר שלי מחשב בעבודה שננעל לו והבעיה שהחשבון שננעל הוא אדמינסטרטור אבל הוא יכול להכנס דרך חשבון רגיל... הייתי רוצה לדעת אם יש תוכנה שיכולה לגלות לי את הסיסמא של האדמיניסטרטור...אשמח לעזרה...תודה...

    • 5 תגובות
    • 857 צפיות
  19. פעם הייתי משתמש ב-ghost2k3 שהיה שוקל 1M, הייתי שם אותו על דיסקט, עושה BOOT ויוצר/משחזר את ה-IMAGE. מה קיים היום שתומך בחומרה העכשווית (SATA HD) עם אותו עיקרון פעולה? תודה.

    • 2 תגובות
    • 857 צפיות
  20. Started by netanel1234,

    שלום, אני מעוניין להסיר את האפשרות הזאת בגלל כפל של שירים בגלל האיפון כי הוא קורא את השירים מהתיקייה הנל ואני רוצה למחוק אותה.. מישו יודע איךך..? תודה..

    • 0 תגובות
    • 857 צפיות
  21. איך עושים דיאלי ומתאימים תרגום לא מסונכרן עם MPC HC? תודה[br]פורסם בתאריך: 26.11.2008 בשעה 12:08:06 מישהו?

    • 3 תגובות
    • 857 צפיות
  22. Started by yuvalm2,

    האם אתם מכירים תוכנה אשר מממשת מערכת קבצים המתבססת על שירות הדואר outlook.com? (בדומה ל-Gmail Drive)

  23. Started by LTE,

    שלום רציתי לקבל המלצה לתוכנה שיודעת ליצור פרוקסי כאילו בארה"ב הכוונה לשימוש באתרים אשר מציעים את השירותים שלהם רק לגולשים אשר נמצאים בארה"ב, בתודה מראש

  24. מחפש תוכנה שמדמה עט אלקטרוני לשימוש בעכבר בקיצור שאוכל לרשום במקום עט אלקטרוני { חשמלי דיגיטלי דרק } בשביל שאוכל להשתמש בפונקציה כזו לתוכנת המסנגר אני מקווה שיש דבר כזה חיפשתי בגוג :-\ לא מצאתי .... אני זקוק לא רק למסנגר ובישביל מסמכים אלקטרונים לחתימות עם ארגונים כמו בנק .דואר . חברת קדישא ...... ולא אני לא אקנה עט כזה אמיתי בשביל כמה חתימות בשבוע ואני לא אשתמש בפקס תודה רבה למי יכול לעזור

    • 0 תגובות
    • 857 צפיות
  25. Started by iPsych,

    אז ככה, יש לי בעיה עם מחשב נישא של Dell עם נתונים חביבים-650Mhz 256mb קיבלתי את המחשב ללא כל מערכת הפעלה עליו, ניסיתי להתקין עליו ווינדוס XP home edition (חוקי!) וההתקנה לא צלחה, את כל הפעולות הראשוניות בדוס לא הייתה בעיה, אך ברגע שהוא הופעל מחדש והתחיל את ההתקנה הלא טקסטואלית (זו עם הממשק) הציג הודעת שגיאה שאומרת שהוא לא מוצא בדיסק קובץ בשם Asms נכנסתי לאתר של מיקרוסופט הסתכלתי בבעיות הנפוצות וראיתי את הבעיה שאני מדבר עליה, בעצם אני צריך להעתיק תקייה ע"י xcopy של דוס, מה שקרה, שלי אין win98 בבית, כך שהייתי חייב לקחת מחבר את תקליטון האתחול, אחרי שלקחתי את תקליטון האתחול לקחתי גם את כל הקבצים הנדרשים, באתי לנישא, ניסיתי להפעיל את xcopy והוא רושם שגרסאת הדוס לא מתאימה, למי…

    • 1 תגובה
    • 857 צפיות

דיונים חדשים בפורומים