תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
אני צריך תוכנה שתמיר מקובץ אנימציה (למשל פורמט GIF) לפורמט eba מישהו מכיר ? אם אין אז גם תוכנה שממירה מGIF ל PHT תעזור לי במשהו אחר. אבל הכי חשוב החלק הראשון, המעבר (ההמרה) מ gif ל eba. תודה רבה.
-
- 3 תגובות
- 859 צפיות
-
-
אמרו לי שניתך לעשות אימג כמו בGHOST רק בתוכנת אקוניס ולא צריך לכבות את המחשב בזמן עבודה מישהו עשה את זה . זה רק בגרסה מסיומת ?
-
- 6 תגובות
- 859 צפיות
-
-
הנה תמנוה... http://img292.imageshack.us/img292/9926/untitledeb9.jpg
-
- 6 תגובות
- 859 צפיות
-
-
MY PROBLEM IS: I'm trying to open AVI files (created on Pinnacle Miro DC-30 (editing computer) on a different machine with Broadway card installed. which CODEC shell I use, compatible for both cards? Thank you very much
-
- 1 תגובה
- 858 צפיות
-
-
צריך להשאיר את זה או לבטל? [attachment deleted by admin]
-
- 3 תגובות
- 858 צפיות
-
-
אני עובד הרבה עם עכבר אלחוטי במרחק עם המסך. לרוב האפליקציות אין לי צורך במקלדת, אבל פה ושם אני צריך לכתוב משהו ואין לי כוח להסתובב עם המקלדת שהיא אמנם גם אלחוטית אבל זה סתם מסורבל. אז, לענייננו, אני מחפש תוכנה שבלחיצת כפתור (או משהו) תפתח לי מקלדת וירטואלית שאוכל לכתוב בעזרת העכבר. (כמובן שצריך תמיכה בעברית). האם קיים כזה דבר? האירוני....
-
- 4 תגובות
- 858 צפיות
-
-
שלום אני מחפש תוכנה שפשוט תעתיק את הסרט מכונן ה DVD ותצרוב אותו לDVD (יש לי צורב DVD) אם אפשר לדיסק אחד. אם לא אז ל 2 דיסקים פשוט לשמור עותק של סרטי הילדים
-
- 3 תגובות
- 858 צפיות
-
-
אני מנסה לעצב פנים של דמות ומנסה לתפוס במצב outline את כל העין והוא בנוי מכמה חלקים ואני לא מצליחה לתפוס את כל העין במצב shift.בבקשה תעזרו לי..
-
- 1 תגובה
- 858 צפיות
-
-
-
תוכלו להמליץ לי על תוכנת אמולציה לדיסקים שעובדים בחלונות 7? השתמשתי בעבר ב-daemon tools, אבל כשניסיתי להתקין אותה בחלונות 7 קיבלתי הודעת שגיאה על "בעיות תאימות ידועות".
-
- 2 תגובות
- 858 צפיות
-
-
לאחר התקנה מחדש של FF3 ארעה בעייה מוזרה. לאחר מספר דקות של גלישה בשועל (לא משנה לאילו אתרים), פתאום הוא חוטף את הקריזה של החיים שלו. בתוך שניות הוא עולה משימוש בזיכרון של 40-50M לסדר גודל של 300-400M. ובסה"כ יש לי 512M זיכרון. הדבר קורה גם במצב בטוח ללא אף הרחבה. במצב זה לא ניתן אפילו לכבות אותו אלא באמצעות סיים תהליך ב-Alt-Contrl-Delete. במשך ה-2-3 דקות הראשונות השועל עובד כהלכה. הדבר קורה גם כאשר אין לשוניות פתוחות על אתר כלשהוא. כלאמר פתוחה לשונית אחת על About:Blank. חשבתי שישתחרר לאחר זמן מה - נאדה. האקספלורר עובד תקין. ההתקנה המחודשת של השועל באה בעקבות שחזור של הקובץ SYSTEM של ה-XP. השחזור הוא לתאריך שבו היה מותקן FF2. האם יש קשר בין השניים ? האם למיש…
-
- 1 תגובה
- 858 צפיות
-
-
אני מעוניין לדעת האם יש אפשרות להמיר את קבצי ה-AVS, שנמצאים בתוך WinAmp לקבצי Mpeg ? תודה.
-
- 1 תגובה
- 858 צפיות
-
-
אני מחפש תוכנה שתאפשר לי לשלוט על כפתורי העכבר, כלומר לבטל למשל את הכפתור הימני, לבטל את הגלילה וכו'. מצאתי תוכנה קטנה שמבטלת את הכפתור הימני, אבל אני צריך משהו שיבטל לי את הגלילה. יש כזה דבר? תודה.
-
- 2 תגובות
- 858 צפיות
-
-
היי, צרבתי סרט ב-VCD בעזרת NERO. את הסרט רואים מצוין על הטלוויזיה ע"י ה-DVD הרגיל אבל אני לא מצליח לראות את הסרט על המחשב! לא ע"י CD ולא ע"י DVD במחשב ניסיתי את POWER DVD 4, MEDIA PLAYER ולא עבד הוא צועק על פורמט לא מוכר [צרבתי ע"י גרסה חדשה של NERO EXPRESS] רעיונות? תודה!
-
- 5 תגובות
- 858 צפיות
-
-
מישהו מכיר ? חיפשתי בפורום ובגוגל ולא מצאתי . תודה
-
- 4 תגובות
- 858 צפיות
-
-
אהלן, התקנתי ווינדוס 7 והוא מגיע עם WMP חדש,צריך להתקין קודקים והכל.. התקנתי חלק ומסתבר שחלק לא בכל אופן, חלק מהשירים עובדים וחלק נשמעים מוזר(לא מופיעה שום שיאה,הם פשוט נשמעים לא כמו שאמורים להשמע) יש כמה סרטים שעובדים לי ויש חלק שמופיעה לי השגיאה הבאה: Windows Media Player C00D11B1 Windows Media Player can't play the file. אם מישהו נתקל בבעיה ויכול לעזור,אני אשמח תודה מראש
-
- 4 תגובות
- 858 צפיות
-
-
אני מתכננת לרכוש למשרדי תוכנות אנטיווריוס... על מנת לקבל עידכונים וכל הדברים האלה... עשיתי קצת מחקר לגליתי ששלושת ההבאים הם הכי נפוצים AVG SYMANTEC NORTON ANTI VIRUS ESET NOD32 על מה אתם ממליצים?
-
- 6 תגובות
- 858 צפיות
-
-
-
-
קניתי מחשב חדש עם win xp במחשב הישן היה לי win98 שבמאפיני המערכת היה מד משאבים שהראה את משאבי המערכת הפנויים השאלה היא איכן אני יכול למצא את מד משאבי המערכת בwinxp
-
- 1 תגובה
- 858 צפיות
-
-
האם יש כזאת ?בדומה לDaemon Tools ?.. תקליטון לא תקליטור !
-
- 5 תגובות
- 858 צפיות
-
-
-
שלום, אני עומד לעבור ממעבד AMD phenom II X4 955 למעבד Inel i7 2600K (כמובן שאני גם מחליף לוח אם ) מאוד מסקרן אותי למדוד את ביצועי ה- 955 ואחר כך להתקין את ה- 2600K ולהריץ גם עליו בדיקות ביצועים כרגע אני כבר הרצתי על ה- 955: super PI 3DMARK 11 אשמח לשמוע המלצות על תוכנות. תודה !
-
- 0 תגובות
- 858 צפיות
-
-
זו תוכנה שממירה ל pdf ע"י כך שהיא שולחת את המסמך למדפסת וירטואלית. בנסיון להסיר אותה אני מקבל את ההודעה הבאה" " the cpw2 port provided by cutepdf writer is still being used/ disconnect all printers from this port then uninstall cutepdf writer" מה הכוונה ומה אני צריך לעשות?
-
- 2 תגובות
- 858 צפיות
-
-
ואם כן, ע"י איזו תוכנה ? (אני מעוניין "לחתוך" ולשמור מספר עמודים מתוך PDF) תודה
-
- 1 תגובה
- 858 צפיות
-


