עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by blackbimer,

    אני מתחבר למסנגר ושאני מנסה להתחיל שיחה במצלמה ווינדוס כותב לי שיש חריגה מרוחב פס ואין מספיק רוחב פס זמין עבור המצלמה שלי... באי סי קיו הכל טוב בצאטים הכל טוב רק במסנגר זה חרא.... מישהו יש מושג..?

    • 2 תגובות
    • 861 צפיות
  2. Started by HardGore,

    היי, ברשותי מסנג'ר לייב 8.1 ההכי חדש. זמן רב הוא עבד לי עד יום אחד שהוא נתקע ואז "סיימתי משימה" ומאז הכל התפקשש.. כשאני לוחץ על האייקון על מנת להפעילו , הוא מופיע רק בtask manager, ואיני רואה דבר חוץ משמה.. ניסיתי להפעיל את גרסת 8 גם..הוא עולה אחרי כמה שניות, נתקע ואז חייב לסיים את המשימה..(לפעמים 8 הוא עבד לי איזה פעם פעמיים..) כנל עם 7.5 גם שניסיתי ניסיתי הסרות והתקנות מחדש.. נעזרתי גם בadaware,spybot,סריקה כללית של וירוסים וכו, system mechanic , אך לשוא.. האם מישהו מכיר את הבעיה? אשמח לקבל עזרה תודה רבה וחג שמח!

    • 0 תגובות
    • 861 צפיות
  3. Started by xena,

    אז ככה, היה לי גיבוי של כל כונן C בקובץ GHO של GHOSTPE, וכבר שחזרתי בעזרתו כמה פעמים. לפני כמה ימים התחלתי לשחזר את המחשב בעזרת אותו קובץ גיבוי (במחשב אחר) והשיחזור נעצר באמצע עם איזושהי תקלה (error), אשר אני לא זוכר את התוכן שלה. בכל אופן, לאחר שעשיתי איתחול המחשב לא זיהה את הדיסק הקשיח, גם כאשר הכנסתי דיסקט הפעלה וניסיתי לעבור לכונן C או שאר הכוננים הלוגיים. כלום! אף כונן! נכנסתי עם FDISK לראות אם המחשב מזהה בכלל דיסקשיח, ואכן הוא מזהה אותו אך הסטטוס שלו הוא non-dos ולא fat32, אשר כך אמור להיות אם אני זוכר נכון. מה לעשות חברים?!?! כל המידע שלי בכוננים הלוגיים (D,E) והם לא ניתנים לקריאה כרגע. דרך אגב, התרלה הזאת קרתה לי בעבר אך לא הייתי זקוק למידע שבכוננים הלוגיים, ולכן…

    • 2 תגובות
    • 861 צפיות
  4. Started by Norm4nde,

    C-Media Inc AC97 Audio Device זה הדריבר לקול שאני צריך אבל אני לא יודע איזה סוג השתמשתי בתדר שפה למעלה אבל אני לא יודע איזה סוג של c media יש לי ולא רשום... איפה אני יכול למצוא עוד פרטים על הדגם כדי שאוכל להתקין דרברים לסאונד.. אם יש גם דריברים כללים שיפעלו בטוח את הסאונד אם אפשר לקבל תודה יעקב =)

    • 5 תגובות
    • 861 צפיות
  5. Started by 00000,

    כותרת מגרה הא? באתם לצעוק "ווארז ווארז", אבל לא! אדובי מעלה לרשת גירסה חינמית של פוטושופ. היא סופסוף קלטה שגוגל משתלטת על העולם. הם מבינים שהם בתחרות עכשיו, אז הם יוציאו גרסה חינמית: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3371341,00.html אולי זה צריך להיות בפורום תוכנה, אם כן מנהלים תעבירו.

    • 2 תגובות
    • 861 צפיות
  6. Started by T-Flash,

    ראיתי את הסרטון של התוכנה כאן: http://www.adobe.com/products/photoshopelmac/main.html לא נראה לכם חשוד? איך אפשר להבדיל כל כך מהר ומדוייק אובייקטים מרקע, ועוד רקע בעייתי כזה? והעיניים האדומות? איך התוכנה מוצאת איפה בדיוק ממוקמות העיניים? מוזר

    • 5 תגובות
    • 861 צפיות
  7. הורדתי מהאינטרנט '' Symantec Norton Internet Security 2007 With Full WORKING Activation & Updates '' הקובץ הינו ב RAR וכשאני בא לפתוח אותו הוא דורש סיסמא, ניסיתי תוכנה לשיחזור סיסמאות של WINRAR ולא עזר, יש למישהו רעיות יעיל יותר. תודה על העזרה.

    • 4 תגובות
    • 861 צפיות
  8. Started by מר מקלדת,

    נרו 5.5 לא מאפשר לצרוב עם הצורב החדש שלי. כרגע אני משתמש ב-CDXPBURNER PRO 3. תוכנה חינמית אבל כבדה, לא נראה לי מאפשרת סימולציה ולא מאפשרת העתקת דיסק כמו נרו. מישהו מכיר תוכנה חינמית לצריבה אחרת? (נרו עולה כסף)

    • 3 תגובות
    • 861 צפיות
  9. תודה מראש.

    • 3 תגובות
    • 861 צפיות
  10. Started by chase106,

    היי, אני מחפש תוכנה שתאפשר לי לבצע שיחות דרך המחשב לכל מקום דרך קו הטלפון בבית, זאת אומרת שהמחשב יחובר לקו טלפון של בזק ובעצם המחשב עצמו ישמש בתור המכשיר טלפון (רמקולים ומיקרופון). האם יש כזאת תוכנה? והאם יש תוכנה שתהפוך את המחשב שלי לדיבורית BT? זאת אומרת שאם אני בבית במקום לשים אוזניה, פשוט לחבר דונגל BT למחשב, והמחשב יהיה על תקן אוזניה.

    • 0 תגובות
    • 861 צפיות
  11. Started by BENNY-L,

    אני ינסה להסביר אני עובד עם מסך 22 כול דף שאני פותח אני צריך להזיז את העמודה ימינה כדי לראות מהקצה איך מסדרים שזה יהיה אוטומטי

    • 2 תגובות
    • 861 צפיות
  12. Started by SOLIDUS SNAKE,

    יש לי BSPLAYER אבל לאחרונה הוא התחיל לעלות ממש לאט (אולי אפשר לפתור את זה אבל אני לא יודע איך) - תמליצו לי על תוכנה קלה אחרת לניגון סרטים ושתוכל לתמוך בכתוביות בעברית.

  13. Started by yz101,

    יש לי 80 DVDים של וידאו שהקלטתי ע"י שימוש בDVD מקליט. (דיסקים של 4.7GB) סטנדרטיים. אני רוצה להעתיק אותם לשם גיבוי לקשיח לשם גיבוי. הצטיידתי בקשיח 500GB שלפי המתמטיקה שלי אמור להספיק. אני רוצה את החומר על הקשיח גם זמין לצפייה. באיזה צורה יהיה הכי נוח להעתיק אותו ללא צורך בדחיסה?

    • 7 תגובות
    • 861 צפיות
  14. Started by moshen1169,

    יש לי פיירפוקס 3.6.22 והוא כל הזמן קורס לי וזולל זכרון התקנתי MEMORY FOX ועדיין לא עזר יש אולי גרסאות קודמות בעברית כי חיפשתי ןלא מצאתי תודה

    • 5 תגובות
    • 861 צפיות
  15. Started by godisme171,

    אני מנסה להוריד כמה תוכנות והוא נתקע כזה הוא לא מראה לי זמן הורדה אחוזים בכמה הוא מוריד נראה לי שהבעיה היא באקספלורר 6

    • 4 תגובות
    • 861 צפיות
  16. Started by eladbu,

    אז ככה!מוזילה-פיירפוקס הגיעו ל1000000 הורדות ואני החלטתי אחרי שנה וחצי של שימוש במקסטון המאובזר להוריד את פיירפוקס לראות על מה המהומה! הקובץ ירד לאיטו כולי ציפיה!בטח ממשק וואוו אמרתי לעצמי! מה שהתגלה מול ענינ היה ממשק 2 שורות גג 3 לא ידידותי לא קריא חסר כל מעוף אסתטי!חסר כל סרגל נאה או משהו דומה לא עברו 5 דקות והסרתי את "השועל המכוער" במיוחד שהמקסטון פשוט נראה מעולה קל לתפעול כולל 99% המדברים שאני משתמש! אני יודע שיש פה כל כך הרבה חסידים של פייר פוקס! על מה המהומה!אולי לא הבנתי את הפואנטה של הפלא!

    • 4 תגובות
    • 861 צפיות
  17. Started by RAZIEL98,

    שלום לאחרונה אני לא מצליח להוריד תוספים לדפדפן שאני לוחץ על להוסיף תוסף הוא ישר רושם שההורדה נכשלה מה יכולה להיות הבעיה ?

    • 0 תגובות
    • 861 צפיות
  18. Started by byn007,

    שלום, יש לי קובץ MPEG של 700 מגה ואני רוצה לצרוב אותו בתור VCD הוא נותן לי הודעה שזה גדול מידי. אני צריך לדעת או : 1. איך נאי בכל זאת צורב? 2. איך אני מחלק את הקובץ ל 2? תודה רבה

    • 5 תגובות
    • 861 צפיות
  19. Started by Booobb,

    שלום, אני מחפש דרך להטביע תמונה בתוך מסמך של Word. התמונה היא בעצם סמל קטן שאני פשוט רוצה שישב "ברקע" ולא יהיה תלוי בכלום. מישהו מכיר דרך לעשות זאת ? תודה מראש.

    • 5 תגובות
    • 861 צפיות
  20. ^^^^^^^ תודה מראש.

    • 4 תגובות
    • 861 צפיות
  21. מאיפה אני יכול להוריד את התוכנה ZoomBrowser EX 4.1 או מתקדם יותר?

    • 0 תגובות
    • 861 צפיות
  22. אולי חלק מכירים http://www.cd-lock.com כמה פעמים רציתם לשמור על פרטיותכם בלי שהאח הקטן\אמא\f.b.i.\קומנדו מס הכנסה יוכלו לשלוף ולעיין בדיסקים שצרבתם? תוכנה זו אמנם מסחרית אבל יעילה מאד בהגבלת גישה בסיסמא לתקליטורים, גם אחרי שנצרבו-בתנאי שלא "חסמתם" צריבה נוספת. מעתה אוסף הPRON שלכם יהיה פרטי בהחלט... רק אל תשכחו את הסיסמא רחמנא ליצלן...

    • 4 תגובות
    • 861 צפיות
  23. Started by THE-MASTER,

    יש לי שני קבצים MDF וMDS / רציתי לפתוח את הקובץ MDS עם SEAMON TOOLS וקיבלתי את ההודעה INVALID IMAGE FILE ניסיתי עם התוכנה אלכוהול וקיבלתי תוצאה זהה. עכשיוהשאלה הראשונה שלי האם יש דרכים לפתור את הבעיה?? וגם האם יש תוכנה כלשהי לייצור קבצי MDS בהתאם לקובץ MDF שקיים ברשותי? אני מקווה מאוד שתוכלו לעזור לי.

    • 1 תגובה
    • 861 צפיות
  24. Started by surfface,

    קניתי מצלמה CANON A75 ויש ליתוכנה להורדת תמונות וכדומה מן המצלמה למחשב עכשיו לשאלה האם אני יכול להוריד משהו מהמחשב למצלמה ואייך ואם יש תוכנה תביאו לי בבקשה דרך אג''ב הכרטיס שקיבלתי עם המצלמה 256 מגה ובחוברת שלו רשום שניתן לאחסן שירים ודומה חוץ מתמונות שוב בעזרת איזה תוכנה ותודה מראש

    • 6 תגובות
    • 861 צפיות
  25. Started by DarkIDevil,

    או.קי, אז ככה, אני בא רוצה להתקין דרייבר של קול (AC'97 4.06) ואני מסה גם דרך היישום וגם דרך המנהל התקנים ומוצג לי המסך הבא בכמעט בסוך של ההתקנה: תלחצו על התמונה כדי ראות ביותר גדול!

    • 6 תגובות
    • 861 צפיות

דיונים חדשים בפורומים