עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by Access Denied,

    איך ניתן להכין משיר mp3 רגיל שיר ללא מילים?? האם יש תוכנה כל שהיא שמסוגלת ליצור קבצים רק של מוסיקה ללא מילים מקבצי mp3?? אני צריך לצרוב את זה אח"כ וליצור פלייבק כמו קאריאוקי לצורך הופעה של חניכים שלי בתנועת נוער... אם למשהו יש דרך אחרת להציע לי אני אשמח לשמוע... ;D

    • 3 תגובות
    • 862 צפיות
  2. Started by binyamin1001,

    אחרי שהורדתי מהאתר של אורקל את התוכנה שלהם לבסיסי נותנים, הרצתי את ההתקנמה, הגדרתי כל מיני שטיות, ונתתי לתהליך ההתקנה לרוץ. אחרי X זמן, נזרקת שגיאה על איזשהו קובץ מסוג .ear שחסר. חיפשתי באינטרנט הסברים, ולא כ"כ מצאתי. האם מישהו נתקל בבעיה, או יותר טוב- בפתרון? או שבכיוון אחר לגמרי - מישהו יודע איך אני יכול להריץ בסיס נתונים של Oracle על המחשב שלי, בעזרת תוכנה אחרת(אם בכלל אפשר)? הקישור ממנו הורדתי (את גירסאת ה x64, של 11gR2): http://www.oracle.com/technetwork/database/enterprise-edition/downloads/index.html [יש צורך להירשם ל Oracle לפני כן)

    • 0 תגובות
    • 862 צפיות
  3. אני ממש רוצה ללמוד לעצב תלת מימד זה ממש מגניב אותי. עכשיו השגתי 3Ds max 7 ואני מנסה לעשות וללמוד דברים מכל מיני מדריכים אבל זה קשה אני לא מבין את כל הממש את כל מה שהולך. אולי תוכנה אחרת תקל עליי? חוץ מזה אני מבקש מכם מדריכים להתחלה או חומרים מקורות דברים כל דבר ללמוד על התוכנה. דברים ללמוד איך להתחיל. תודה

    • 2 תגובות
    • 862 צפיות
  4. Started by zolder,

    על איזה אנטי וירוס הייתם ממליצים לי להוריד?

    • 4 תגובות
    • 862 צפיות
  5. משך זמן טעינת חלונות 7 שלי הוא ברגיל 4 דקות. כאשר אני מפעיל את msconfig במטרה למנוע מסקייפ להטען עם הפעלת המחשב שלי, משך הזמן של הטעינה מתקצר באופן משמעותי ל-2:30 דקות: קרוב מאוד למשך זמן הטעינה כאשר אף תוכנת Startup ושירות שאיננו של מיקרוסופט לא מוגדר ב-msconfig שזה בערך 2:00 דקות. לכן אני רוצה לשאול האם יש משתמשי סקייפ נוספים שחווים משך זמן טעינה ארוך של המערכת ההפעלה שלהם בגלל סקייפ? במידה ויש צורך, מפרט המחשב שלי ניתן לעיון בלשונית "מפרט מחשב" אשר נמצאת מתחת למונה ההודעות שלי (שימו לב שעקב בעייה בפורום, המפרט שלי מוצג משמאל לימין ובצורה לא מסודרת).

    • 0 תגובות
    • 862 צפיות
  6. Started by the red dragon,

    איך מוחקים הסטוריה כאילו לאתרים שנכנסתי ואני רוצה שלא יראו שניכנסתי לאתר הזה נגיד אז איך אני מוחק את זה?

    • 6 תגובות
    • 862 צפיות
  7. Started by avivboker,

    לאחרונה קניתי מחשב חדש ןלצורך גיבוי המידע הנחוץ לי העברתי אותו להרד דיסק שהיה על המחשב הקודם, משום מה במהלך העברה ההרד דיסק הצפין את הקבצים ההלו אבל במחשב השני לא היה בעיה לפתוח אותם שהעברתי את ההרד דיסק עולה ההודעה שהקבצים מוצפנים ואין הרשאה לפתוח אותם מה עושיםפ?

    • 3 תגובות
    • 862 צפיות
  8. Started by KKK,

    שלום כולם יש לי את התוכנה פלאש גט ואמרו לי שאם אני משהה את ההורדה\המחשב נכבה\האינטרנט מתנתק או משהו דומה, לאחר מכן אפשר להמשיך להוריד מהנקודה בה ההורדה הופסקה...השאלה איך בדיוק אני עושה את זה? אם אני לוחץ על השהה ולאחר מכן על התחל אז ההורדה מתחילה מהתחלה...אין עוד אפשרות חוץ מללחוץ על התחל. תודה לעונים

    • 2 תגובות
    • 862 צפיות
  9. מוזר כי לא מזמן דווקא כן הצלחתי. עכשיו משום מה זה לא מאפשר לי להגדיל את C או לאחד אותו עם מחיצה אחרת שיצרתי במיוחד בשבילו. אפילו שיניתי את האותיות של המחיצה החדשה ל-D כי חשבתי שהוא מאחד רק מחיצות עם אותיות עוקבות אבל גם זה לא עזר. יודעים מה לעשות?

    • 4 תגובות
    • 862 צפיות
  10. האתר הבא מחלק מידי יום רשיונות בחינם לתוכנות בתשלום. http://www.giveawayoftheday.com מומלץ להשתמש ב- RSS feeds של האתר כדי להיות מעודכנים כל יום לגבי התוכנה היומית שניתנת חינם. עד היום הורדתי עשרות תוכנות רציניות, פופולריות ושימושיות. אלו תנאי האתר - Terms and conditions Please note that the software you download and install during the Giveaway period comes with the following important limitations: 1. No free technical support 2. No free upgrades to future versions 3. Strictly personal usage THIS SOFTWARE PRODUCT IS PROVIDED "AS IS" WITHOUT ANY WARRANTY OF ANY KIND, EITHER EXPRESS OR IMPLIED. WITHOUT LIMITATION, TO THE FULLEST EXTENT ALLOWABLE BY LAW, END USER ASS…

    • 0 תגובות
    • 862 צפיות
  11. שלום, לפני כמה ימים גיליתי בעיה שכאשר לחצתי על הכפתור הימני, הווינדוס אקפלורר קראשד, עשה ריסט והכל כרגיל.. חוץ מזה שאני לא יכול לעשות כפתור ימני.. בדקתי באינטרנט, הבנתי שם שאומרים שזה בעיה בגורם צד שלישי... shell extensions, ניסיתי לשחק עם זה אבל זה לא ממש פתר את הבעיה.. למשל עדיין אם אני לוחץ מקש ימני על אפליקציית המחשבון - זה עדיין מתרסק.. אשמח לסיוע כיצד אפשר לפתור את הבעיה הזאת תודה

    • 4 תגובות
    • 862 צפיות
  12. מעוניין בתוכנת גיבוי איכותית טובה ואמינה עקב נסיון לא טוב בתוכנה פופולארית בתחום ומצאתי את התוכנה הזאתAOMEI Backupper Professiona 6.4 מה דעתך עליה ומה מיוחד בגירסת הפרו? כי בתוכנה AOMEI Backupper Standard שהיא חינמית יש אפשרות לגיבוי מלא ללא תשלום האים יש הבדל משמעותי בין גירסת הפרו לחינמי?כמה התוכנה הזאת אמינה ואיכותית?ומה יוצא מזה לחברה שיש לה את הגירסה החינמית שממה שהבנתי, היא הכי משתלמת בשוק למגזר הביתי?איך הם מרוויחים מהתוכנה אים רוב הקונים הם במגזר הפרטי ועוד תוכנה פעילה ללא הגבלה האים זה מעיד על טיב התוכנה שהיא לא איכותית או אין קשר אשמח להסבר? תודה.

    • 0 תגובות
    • 861 צפיות
  13. כותררת. האם יש תוכנה פשוטה שמסוגלת לתרגם טקסט עברית לטקסט עברית אנגלית? תודה..

    • 0 תגובות
    • 861 צפיות
  14. Started by pergola,

    הBS PLAYER לא מפעיל לי קובץ VOB.. מה אפשר לעשות?

    • 2 תגובות
    • 861 צפיות
  15. Started by tzah,

    מחפש תוכנה שאוכל לחבר כתוביות לסרט שאוכל ליצרוב את הסרט ושאני יראה את הסרט יחד עם הכתוביות שהתוכנה תהיה קלה לשימוש ולא יותר מדי מסובכת תודה

    • 2 תגובות
    • 861 צפיות
  16. Started by liron555,

    אני מחפש אנטי וירוס קטן וטוב למחשב פנטיום 3 שלא מכביד על המחשב שיעשה מקסימום עבודה במינימום משאבים

    • 10 תגובות
    • 861 צפיות
  17. שלום כולם יש לי תוכנה שקיבלתי מבית ספר היא חוקית לגמרי והיא שלי ושילמתי עליה בשביל להשתמש בה אני חייב שהדיסק יהיה בתוך הסידירום, כי התוכנה קוראת מידע מתוך הדיסק אני משתמש המון בתוכנה ואני לא רוצה שהדיסק יהיה כל הזמן בתוך הסידירום זה גם מעצבן כי אני משתמש בעוד דיסקים, וזה גם מאט מאוד את פעולת התוכנה אני חייב לדעת אם יש דרך להוריד את התוכן של הדיסק להרדיסק, ולעבוד משם נדמה לי שניתקלתי פעם, לפני כמה שנים במשהו בשם VIRTUAL DISC ??? האם קיים דבר כזה היום ?? האם זה יעבוד עם XP PRO ??? תודה מראש על העזרה

    • 7 תגובות
    • 861 צפיות
  18. שבת שלום לכולם! יש לי כבר דיי הרבה זמן קפיצות בקול במשחקים ,משהו דיי מוזר ,אני כמעט בטוח שזה משהו עם הכרטיס קול. אבל מצד שני כשניסתי להתקין דרייבר אחר לכרטיס מסך ריצודי הקול נעלמו אבל רמת הביצועים (FPS) ירדה בצורה ניכרת. מזה יכול להיות? מפרט מחשב.. P4 3.4 2GB DDR 500 SEAGATE 7600GT SOUND CARD - ESI WAVETERMINAL 192M תודה מראש!

    • 6 תגובות
    • 861 צפיות
  19. יש לי קובץ וידאו של 800 מגה ואני רוצה לחלק אותו ל700+100.

  20. Started by Gnome,

    לי יש אי-מייל בוואלה משתי סיבות:1. בגלל שאפשר לאחסן בו עד 6 מגה 2. בגלל שאין מספר מוגבל של גודל הקובץ שאני יכול לשלוח. אזל יש לי בעי אחת, והיא שאני לא יכול לשלוף ממנו או לשלוח ממנו דרך ה OUTLOOK אז רציתי המלצה שלכם על אתר שהוא גם נותן שירות טוב כמו וואלה ושאני גם אוכל לשלוח ממנו ולשלוף ממנו את ה אי-מיילים שלי דרך האווטלוק או האווטלוק אקספרס או איזה תוכנה אחרת כל שהיא....

    • 1 תגובה
    • 861 צפיות
  21. Started by SloXreS,

    שלום בשבוע האחרון התחילה להופיע בעיה במחשב שלי. זה התחיל עם כך שפיירפוקס (גירסא 3.5.2) פשוט הפסיק לעבוד, לאחר מכן ניסיתי להתקין את כרום שגם הוא לא עלה ואותו הדבר גם עם ספארי. אופרה וIE שכבר היו מותקנים קודם במחשב עובדים כרגיל. ניסיתי שחזור מערכת וסריקת נוזקות ווירוסים. מה עליי לעשות? תודה.

    • 8 תגובות
    • 861 צפיות
  22. שלום, עד לפני שלושה ימים הייתי משתמש הדוק של האנטיוירוס של Norton, הייתי מעדכן אותו בקביעות נגד וירוסים חדשים ומשדרג את הגרסה כל פעם שיצאה גרסה חדשה. לפני שלושה ימים פירמטתי את המחשב לאחר שנה שלמה שלא פירמטתי, כעת, אני רוצה כמה שפחות תוכנות כבדות שיפעלו לי ברקע, וכידוע לכולם, האנטיוירוס של נורטון כבד נורא יחסית למה שהוא מציע ואני בטוח שישנם פתרונות חלופיים. כנ"ל לגבי FireWall, הייתי משתמש קבוע של ZoneAlarm אך אני מחפש כעת פתרון אחר, תוכנה קלה יותר שגם תעשה את העבודה כמו שצריך. בינתיים יצא לי לנסות את האנטיוירוס של McAfee שכולל בתוכו גם FireWall מובנה, אך לא התרשמתי לטובה ממנו. ניסיתי גם את האנטיוירוס של Panda, התקנתי את הגרסה האחרונה (7.02.00 Platinium) הכוללת בתוכה FireW…

    • 7 תגובות
    • 861 צפיות
  23. http://img401.imageshack.us/img401/1334/15021492149715121493151ih9.jpg צריך את השם של הקליינט תודה מראש

    • 2 תגובות
    • 861 צפיות
  24. האתר מריץ מספר בדיקות טקסטים, מהירות חיפוש, מהירות מנוע פנימי, ומהירות גרפיקה רגילה (תמונות), מונפשת (Flash) ותמיכה ב CANVAS גרפיקה על מנוע פנימי ללא PLUGINS חיצוניים גוף שלישי כגון FLASH. http://service.futuremark.com/peacekeeper/index.action

    • 1 תגובה
    • 861 צפיות
  25. Started by yehudaeitam,

    צהריים טובים. יש לי בעיה, נכנס לי וירוס למחשב ועשה שבכל הכוננים תהיה הפעלה אוטומטית אליו. וכל פעם שאני מנסה להכנס לאחד מהכוננים הקשיחים שלי לא נפתח כלום וקופצת לי הודעה של norton שהוא חסם וירוס שנקרא backdoor.trojan. ע"פ הnorton הווירוס נמצא במיקום: c:/windows/system32/winxp.exe חיפשתי את הקובץ הזה ולא מצאתי אותו (גם כשעשיתי שיראו קבצי מערכת וקבצים נסתרים). מה אני יכול לעשות. תודה רבה

    • 2 תגובות
    • 861 צפיות

דיונים חדשים בפורומים