תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
שלום ניסיתי להפעיל איזה שהוא משחק והשתמשתי באיזשהי תוכנה(לא זוכר את שמה) וזה לא עבדת לאחר שהפעלתי מחדש את המחשב הדימון טולס אומר לי שהוא לא יכון ליצור כונן מדומה ניסיתי גם את ה אלכוהול וגם הוא לא עבד... אותה שגיאה.... מי שהוא יודע איך לפתור את זה?
-
- 8 תגובות
- 864 צפיות
-
-
כאמור, תוכנה שיכולה להפוך את ה ID3 TAGS של שירים, ואולי גם אם אפשר את שמות הקובץ. והכי חשוב שלא יהיה איזה EXE ממקור לא יודע.
-
- 4 תגובות
- 864 צפיות
-
-
היי ושלום אני מחפש תוכנה שבאמצעותה ניתן לצלם דף אינטרנט מתוך אתר אינטרנט, בצורה כזאת שכל הדף יצולם כולל תמונות ומלל וכולל תוכן שכדי לראות אותו צריך לגלול מטה. ממש כמו שבהדפסה כל הדף יוצא, כך ארצה שכל הדף יתפס. תודה לעוזרים daido
-
- 4 תגובות
- 864 צפיות
-
-
אם אני רוצה להסיר גרסא של kaspersky internet security 6 , ולהתקין גרסא חדשה יותר (יוצא באתר שלהם כל כמה זמן נגיד 6.0.0.300 ואז ... 6.0.0.303 ) כיצד אני מסיר את הגרסא הנוכחית ומתקין החדשה תוך כדי שמירת כל ההגדרות ? נ.ב : אני זוכר שבהסרה ישנה אפשרות להסרה מלאה,או הסרה חלקית... ואם בוחרים הסרה חלקית יש כל מיני V שצריך לסמן\לבטל... מה משם צריך לבטל ומה משם צריך לסמן ? כי....כשלוחצים על הסרה חלקית אז ה'ברירת מחדל' נקרא לזה... לא כל הV מסומנים. או... שזה בעצם בSETTING ואז save setting manager ? מה זה? תודה מראש.
-
- 9 תגובות
- 864 צפיות
-
-
הורדתי קבץ ואני לא יודע איפה הוא והוא לא נמצא בתיקייה המשותפת?
-
- 3 תגובות
- 864 צפיות
-
-
שלום רב אני מחפש מתקן שגיאות כתיב לדפדפן אקספלורר 9. יש תוסף דומה לפיירפוקס השאלה אם יש תוסף חיצוני שמתקן לי שגיאות כתיב בעת כתיבה? הן בעברית והן באנגלית? תודה רבה, תום.
-
- 0 תגובות
- 864 צפיות
-
-
יש לי בעיה מאוד מעצבנת ב-BSPLAYER. הגדרתי את גודל הפונט של הכתוביות ל63, אך כמעט כל פעם שאני נכנס מחדש לנגן הגודל משתנה. לפעמים הוא עולה, לפעמים יורד ולעיתים ממש רחוקות נשאר ללא שינוי. זה קורה לי בכמה גירסאות שונות כך שזה לא בעיה בגירסה ספציפית. זה קורה לעוד מישהו? ממה זה נובע?
-
- 0 תגובות
- 864 צפיות
-
-
שלום לכם, יש לי קומפי ישן של הילדים מסוג LPT ואני לא מצליח להפעיל אותו אני לא חושב שיש לו בעיה אלה לא כל תוכנה מתאימה לו ואני לא יודע איזה כן מתאים לכן השמח אם תוכלו להגיד לי מה כן מתאים אם אתם יודעים ואיך אפשר לעשות בדיקה ולראות בלי תוכנה שהחלק הזה אכן עובד תקין תודה.
-
- 0 תגובות
- 864 צפיות
-
-
שלום! לאחר שקיבלתי את המחשב החדש, התקנתי XP , התקנתי ICQ 2003 ואני לא יכול לקבל קבצים, אבל אני יכול לשלוח. התהליך הוא כזה: שמנסים לשלוח לי אני לוחץ על אישור ואז שום דבר לא נע על הסטוס, לאחר דקה אני מקבל הודעת שגיאה Can't Establish Connection (עזבו אותכם מטעיות כתיב) . מישהו יכול לעזור לי ? תודה מראש.
-
- 4 תגובות
- 864 צפיות
-
-
היי זוג חברים שלי חושב בבן שלהם שהוא מדבר עם כל מני אנשים בצאטים שאין להם ממש כוונות טובות... :-X :-X :-X הם ביקשו שאמליץ להם על תוכנה שתעקוב אחרי התאטים שוהא ממנהל במחשב ואם אפשר גם על המצלמת רשת. מישהו יכול להמליץ לי על אחת כזו? על המחשב מותקן אקס פי.
-
- 1 תגובה
- 863 צפיות
-
-
-
שלום. יש לי Mirc ובשבוע האחרון הוא עושה לי בעיות התחברות. הוא עבד אצלי הרבה זמן בלי בעיות ועכשיו הוא לא מתחברת לשרתים וכתוב את הסיבה הבא Unable to connect to server (Software caused connection abort) הקטע שלפעמים הוא כן מתחבר. אבל רוב הזמן הוא כותב לי את זה. וכאשר הוא מתחבר אני לא משנה כלום בהגדרות. יש להם מושג מה יכול להיות הבעיה?
-
- 5 תגובות
- 863 צפיות
-
-
שלום... ניסתי לצרוב קובץ AVI בגודל 715 MB של דיסק 700MB אני יודע שזה אפשרי כי קיבלתי את הסרט על דיסק. צרבתי את הסרט בבחירת "צריבת DATA" בNERO. כאשר התחלתי לצרוב הוא שעל אם אני רוצה"FINALIZE" את הדיסק (אין לי מושג מה זה אומר, אבל אם אני לא מאשר הוא לא צורב). הוא צרב הכל הסתיים בהצלחה בדקתי את ה דיסק על ה CDROM שלי רק את ההתחלה ראיתי שזה עובד וכיבתי. כאשר הבאתי את הסרט לקרובים שלי הסרט נתקע בסוף והתוכנה שניגנה את הסרט התרסקה (כאילו אי אפשר לקרוא את הסוף של הדיסק). מה לא עשיתי נכון??? כמה פרטים: צורב: LG 48*24*48 תוכנת צריבה: NERO6 דיסק:LG 700MB מי שאכשיו צועק פירוסום ווארז באתר וכל השיט הזה. אז ממש לא זה פשוט סרט משפחתי. אני נגד וארז ופירטיות, סרטים אני מעדיף לראות על DVD ב…
-
- 5 תגובות
- 863 צפיות
-
-
היי ראיתי שיש עוד גירסאות של winrar חוץ מהרגילה , extreme וכאלה רציתי לדעת איזה גירסה של winrar דוחסת להכי קצת MB .... חבר שלי דחס 4GB ל 300MB ואין לו מושג מה הוא עשה ואיזה גירסה יש לו.אני מניח שיש לו גירסה לא רגילה כי אני ניסיתי והוא בושי דוחס לי גם כשאני עושה על best אשמח לעזרה
-
- 4 תגובות
- 863 צפיות
-
-
-
זה?
-
- 3 תגובות
- 863 צפיות
-
-
לאחרונה כל מייל שמגיע אליי (נדמה לי שרק מהוטמייל) מגיע עם קובץ מצורף: multipart2.txt והגודל שלו + text2.html והגודל שלו. הבעיה היא שתמיד בקובץ הראשון (מולטיפארט2) יש אוסף ג'יבריש ענק: Content-Type: multipart/alternative; name="multipart2" Content-Transfer-Encoding: base64 Content-Disposition: attachment; filename="multipart2" Content-Type: multipart/alternative; boundary="------=_EREZ_P_WallaMail_22402_1660_P_1" --------=_EREZ_P_WallaMail_22402_1660_P_1 Content-Type: text/html; charset=UTF-8 Content-Transfer-Encoding: base64 DQo8Qk9EWSBvbmNvbnRleHRtZW51PSJyZXR1cm4gZmFsc2UiIGRpcj1ydGwg c3R5bGU9Ik9WRVJGTE9XLVk6IHNjcm9sbCIgbGVmdE1hcmdpbj0wIHRvcE1h cmdpbj0wIHJpZ2h0TWFyZ2luPT…
-
- 7 תגובות
- 863 צפיות
-
-
הורדתי מספר הפצות כולם לא הצליחו לעשות את הפעולה המאוד פשוטה אני רוצה LIVECD שיאפשר לי לאפס סיסמאות של ווינדוס הורדתי trinity-rescue ניסיתי לאפס סיסמאות נראה לי שהוא לא מצליח לעשות MOUNT לא שאני יודע מה זה אבל לא נראה לי שהוא יודע בדיוק איפה WINDOWS XP ממוקם יש לציין שבמחשב זה יש לינוקס UBUNTU אם זה קשור ובכל מקרה אני לא רוצה לבצע את איפוס הסיסמא דרך ה UBUNTU אלה על ידי LIVECD בשביל פעמים אחרות השגיאה הבאה מתקבלת: backup file already exists not touching this file ניסיתי לעשות winpass restore לא שאני מבין מה זה אבל זה גם לא הצליח עזרה בבקשה!!
-
- 1 תגובה
- 863 צפיות
-
-
שלום, ניסיתי להתקין את התוכנה GAMETRACKER וההתקנה לא סיימה לי ויצאתי באמצע, עכשיו מאז כל הזמן מופיע לי במנהל משימות הקובצ GSIinGameService ושאני מנסה לסייים את התהליך הוא חוזר כל פעם..איך אני מסלק את התוכנה הזאת?
-
- 2 תגובות
- 863 צפיות
-
-
שלום התחלתי לעבד על AE ונתקלתי בבעיה קטנה ברנדור של הקטע כשאני לוחץ על 0 או DEL במקשים שבצד לרנדר את הקטע זה נותן לי כמה שניות בלבד ולא את האורך המלא מה צריך לעשות בשביל שזה יראה לי את כל הסרטון\מוסיקה?
-
- 2 תגובות
- 863 צפיות
-
-
כל הרצה של סרט וידאו (לא משנה איזה קידוד ו/או איזה סיומת) נותנת לי את השגיאה: floating point division by zero (תמונת מסך למטה) בנגנים אחרים הסרטים האלה כן עובדים (כולל Media Player ו-MV2Player) גרסה 1.3 של התוכנה, הסרה והתקנה של התוכנה מחדש לא עזרו. מה הבעיה? [attachment deleted by admin]
-
- 0 תגובות
- 863 צפיות
-
-
האם ואיך ניתן להגדיר שאוכל לפתוח ולשלוח דואר HOTMAIL באמצעות outlook-express?
-
- 2 תגובות
- 863 צפיות
-
-
נראה שה- emule לא משחחר זכרון בצורה יעילה הצניחה החדה בכמות הזיכרון התפוס באה אחרי שסגרתי את ה- emule בתום יום עבודה רצוף אתם רואים שאחרי הצניחה החדה יש עליה קלה ומתונה מאוד ? זה כאשר פתחתי את ה- emule מחדש גם אצלכם זה ככה ? [attachment deleted by admin]
-
- 6 תגובות
- 863 צפיות
-
-
יש מעבד QUAD 4GB זכרון האם עדיף ויסטה 64 או XP 64 תודה
-
- 3 תגובות
- 863 צפיות
-
-
אלהן בשבוע האחרון המחשב שלי עושה בעיה מוזרה שאני רואה סרט נגיד ברושי שומעים ואני שם על הכי גבוה באוזניות ואו/ברמקולים ובקושי שומעים בדרתי את כל ההגדרות בבקרת השמע הכל על הכי גבוה זה ממש מעצבן ממש שומעים חלש ו.. ונגיד אני רואה סרט מקסימום שאני שומע זה המוזיקה שיש ברע יעני קר צלילים חזקים אני שומע חלש וששהאנשים מדברין אני בכלל לא שומע.. מה לעשות? תודה מראש אלי
-
- 10 תגובות
- 863 צפיות
-


