תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
לו ב- options שיתאימו ל- ADSL 0.5 ? תודה The Doorman
-
- 3 תגובות
- 866 צפיות
-
-
כאמור יש לי MSI G4 TI4400 עם TV IN וקבלתי תוכנה נהדרת שהשתמשתי עם ה T200 נקראת WINCODER לא יודע למה היא לא רוצה לעבוד וזה גם לא חשוב. אני מבקש עם למשהו יש לינק להורדה של תוכנה דומה שתאפשר צפייה והקלטה (הכי חשוב) של תוכן מה TV IN !!! תודה מראש .
-
- 4 תגובות
- 865 צפיות
-
-
דרך הוספה והסרה של תוכניות זה מסיר אותו רק חלקית ולא את ההגדרות בריגסטרי והחשבונות וכו'.. אני רוצה למחוק אותו לגמרי כאילו לא היה מותקן.. מי יודע איך
-
- 6 תגובות
- 865 צפיות
-
-
אז ככה, התכנה שקיבלתי עם האנטנה היא די גרועה, היא מפצלת את המסך של הוידאו מהמסך של השליטה ועוד מסך להעברת ערוצים או בקיצור לא נוח התחלתי לראות עם וינסוד מדיה סנטר, אבל השליטה שם בסאונד שולטת על הסאונד של כל המחשב (אם מישהו יגיד לי איך להפריד זה יהיה נהדר) ובנוסף אני עובד עם שני מסכים וכששמים מסך מלא אי אפשר לעבוד במסך השני עם VLC אני לא מצליח להעביר ערוצים וזה מראה לי רק את ערוץ הכנסת ולא מוכן לעבור, אבל אני לא סגור שהצלחתי למצוא שם ערוצים כמו שצריך בכל מקרה אני צריך תוכנה שתצליח לסרוק את הערוצים, שלא תפצל לי את השליטה לשלושה חלונות נפרדים, לא תשלוט לי על הווליום של כל המחשב ובטח שלא תתקע לי את המסך כשאני על מסך מלא איתה במסך השני יכול להיות שאני סתם חולם על תוכנה כזאת אב…
-
- 0 תגובות
- 865 צפיות
-
-
היי ניסתי להוריד (לבטל) כל הADDONS וכו' ועדיין מידי פעם הFIREFOX נתקע לי! אבל לא תגידו לשניה, אלא ממש לכמה שניות טובות! אפילו עכשו שרושם פה משהו, הוא נתקע! יש למישהו עצות? אני רוצה גם לנסות להתקין אותו "נקי, לחלוטין כלומר למחוק הכל (כל הפרופיל, ממש כאילו התקנה על מחשב חדש לחלוטין) מישהו יכול לעזור לי בבקשה עם הבעיה הזאתי ? תודה מראש! דרך אגב, אני מריץ חלונות VISTA 64 ביט
-
- 5 תגובות
- 865 צפיות
-
-
שלום אני צריך תוכנה של dj די גי בבקשה דחוף למי שיש תיתנו לי את האתר................... תודה $שלומי$
-
- 5 תגובות
- 865 צפיות
-
-
שלום!!! יש לי קבצים מסויימים במחשב שכאשר אני רוצה להסיר אותם המחשב כותב שהקובץ הוא תוכנית ואם אני יסיר אותו אני לא יוכל להשתמש בתוכנית הזאת עוד פעם בעתיד... הבעיה היא שאני רוצה למחוק את זה כרגע בגלל בעיה של מקום וכו... אבל נראה לי שאני ירצה להשתמש בתוכנית הזאת בעתיד. רציתי לדעת אם אפשר לשנות משהו במאפיינים של הקובץ או אם יש תוכנה/שיטה שאפשר למחוק איתה את הקבצים האלה רגיל ואח"כ אני יוכל להשתמש בהם שוב תודה
-
- 4 תגובות
- 865 צפיות
-
-
התוכנה Ad-Aware הרגילה שלי לא רוצה להתעדכן כבר שבועיים מה עושים?(תמונה בפנים)
-
- 10 תגובות
- 865 צפיות
-
-
היי, באיזו תוכנת דוא"ל מומלץ להשתמש במקום ה-Outlook Expres? אני מעוניין בתוכנה התומכת ב-POP3 ו-IMAP וכן רצויה תמיכה בניהול זהויות... אני מחפש ממשק נוח, ידיותי יותר ובעיקר - מ-ה-י-ר יותר! חשבתי לנסות את Incredimail... מה דעתכם?
-
- 5 תגובות
- 865 צפיות
-
-
שלום אני רוצה לפתוח גיבוי שסגרתי בGHSOT. בדד''כ זה היה עובד לי. ניסיתי לפני כ שנה בערך. הכנסתי את הדיסקט GHOST שיצרו לי ועשיתי ריסט, הדיסקט פועל בDOS, אבל הדיסקט לא מגיב והמחשב חושב שעה בדוס . איך אני יוצר דיסקט GHOST חדש שיפעל בGHOST? או איך אפשר דרך אחרת לפתוח את הגיבוי? התוכנה עצמה לא מופיעה לי במחשב. אבל הגיבוי כן וזה אמור לעבוד.
-
- 8 תגובות
- 865 צפיות
-
-
כרגע עם firefox ומעוניין לעבור לopera.. האם אני צריך למחוק את firefox לפני ההתקנה של הopera ? יש אפשרות של שחזור מועדפים לדפדפן החדש ? תודה
-
- 2 תגובות
- 865 צפיות
-
-
אם אני אאעלה הרבה מה זה יתן לי איך זה מתבטא? תודה רבה
-
- 8 תגובות
- 865 צפיות
-
-
אני משתמשת גם באקספלורר גם בכרום וגם בפיירפוקס. איך אני קובעת בכל אחד מהדפדפנים האלו שיהיו ברירת המחדל?
-
- 2 תגובות
- 865 צפיות
-
-
אני מנחש שכבר חרשו את הנושא אז בבקשה תנו קישור להודעה אחרת
-
- 6 תגובות
- 865 צפיות
-
-
... אז רוצו לקחת! אתמול גם היה countdown שכזה ואמר שההזמנות יהיו פתוחות לקהל בשעה 6.00 לשעון ישראל, אבל הם פתחו את זה בשעה 2.00 בערך! אז נסו לרענן מדי פעם ולא להיות מופתעים אם פתאום זה ייפתח. אגב מי שלא אוהב להשתתף בגרסאות BETA לא כדאי לו להוריד. יש עוד באגים, כמו שאי אפשר לקבל קבצים ששולחים לכם וכל מני, אבל מצד שני יש תכונות חדשות, כמו הודעות מהירות ישר מה-contact list, טאבים (מספר חלונות של הודעות באותו חלון), ועוד כל מני. אז כמו שאמרתי, מי שאוהב להיות בין הראשונים לתוכנות, או שאוהב לדווח באגים ותלונות (כמוני), שיוריד! ועכשיו אמורות להיות שתי הזמנות לכל משתמש שרוצה להזמין אחרים, במקום הזמנה אחת כמו בפעם שעברה.
-
- 6 תגובות
- 865 צפיות
-
-
מישהו פעם המליץ לי תוכנה שמשפצת המון אופציות במסנג'ר המציק הזה אפשר להעיף פרסומות, צלילים, לשנות מיקום תפריטים וכן הלאה יש למישהו מושג על מה אני מדבר מצאתי את התוכנה http://apatch.org/downloads.php קרדיט לkonst88 שהכיר לי אותה הדבר הזה ממש משפצר כמעט כל תכונה שיש במסנ מומלצת לכולם
-
- 2 תגובות
- 865 צפיות
-
-
CASE STUDY הורדתי את ה-windows live photo gallery החדש ואני רואה גוון צהוב בכל תמונה שאני פותח בו, כולל הרקע מסביב לתמונה עצמה, הרקע של ה-windows live photo gallery עצמו. אלו השלבים לפתרון הבעייה: http://www.mydigitallife.info/2007/07/11/windows-vista-photo-gallery-yellow-tint-background-problem
-
- 2 תגובות
- 865 צפיות
-
-
אני משתמש בתוכנה אקרוניס ליצירת אימג' למערכת ההפעלה. לאחר שהתקנתי את התוכנה יצרתי דיסק הצלה באמצעות התוכנה. אני מעוניין לבצע את ההצלה עם דיסק און קי ולא עם עם דיסק רגיל. כיצד אפשר לבצע זאת( לא ראיתי שיש בתוכנה אופציה ליצירת USB)?
-
- 2 תגובות
- 865 צפיות
-
-
אני רוצה להתחיל ללמוד FLASH אבל אני מוצא את עצמי מאוד מבולבל אני רואה שיש FLASH 5 6 ואפילו 8 אבל מצד שני FLASH MX לכן רציתי שמישהו יעשה לי קצת סדר בעיניינם
-
- 3 תגובות
- 865 צפיות
-
-
היי, הבקשה בכותרת. מחפש תוכנה ידידותית למשתמש. תודה!
-
- 6 תגובות
- 865 צפיות
-
-
-
מאז ששדרגתי קליינט נדפק משהו. הupload חורג מהמגבלה שאני מגדיר, ובכלל כל הup פשוט גבוה בלי שום טורנט שמעלה את הכמות הזאת. כאילו יש מקור בלי נראה ששואב הכל. יש לי כמה מחשבים ברשת הביתית, וכל הפס נחנק בגלל הקליינט הדפוק. ניסיתי לשנות הגדרות, החלפתי גרסאות, חרשתי הכל ולא מצליח למצוא איך לפתור את זה. ככה זה נראה מגביל ל20, זה עולה ל50 ואפילו 70. 30 מגה מהירות גלישה והכל נחנק ל1.5 מגה. ברגע שאני מנתק את הקליינט הכל מסתדר ברשת. אודה לכל מי שיעזור, אני כבר מיואש בקטע הזה
-
- 0 תגובות
- 865 צפיות
-
-
יש לי בעיה... התקנתי windowx xp pro sp2 והוא מבקש ממני את הדבר של ה-30 ימים... איך אני יכול להעיף את זה? תודה רבה על ההעזרה
-
- 8 תגובות
- 865 צפיות
-
-
אחים שלי מצטער שזה כאן פשוט לא ידעתי לאן לדחוף את השאלה הורדתי את הקובץ-Microsoft Windows Xp Professional Sp1.iso ופתחתי אותו כי אני רוצה להתקין אותו במחשב השני. השאלה היא האם זה רק העידכון (SP1) של ווינדוס XP או שזה העידכון עם ההתקנה?? בתודה ניב
-
- 5 תגובות
- 865 צפיות
-
-
שלום, אני רוצה לבדוק טמפ' במצב של עומס על המערכת ולכ אני מחפש תוכנה שמאמצת בו-זמנית את כרטיס המסך ואת המעבד לאורך זמן, בדומה למשחק. ניסיתי: ORTHOS - מאמצת רק את המעבד. 3DMark - מאמצת את שניהם, אבל עם הפסקות בין טסט לטסט, דבר שמאפשר להם להתקרר. יש לכם רעיונות נוספים?
-
- 0 תגובות
- 865 צפיות
-


