תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
אני מנסה לפתוח וידיאו אבל OPEN PROJECT וזה כותב לי את זה http://img261.imageshack.us/my.php?image=untitledjr5.png כתוב NO SUCH AVI COMPRESSOR מה לעשות?
-
- 3 תגובות
- 871 צפיות
-
-
פתאום לכל אתר שאני נכנס אני צריך להתחבר מחדש, אחרי שאני מתחבר ויוצא מהאתר אני צריך להתחבר שוב, כל פעם מחדש. הקוקיז לא נשמרים או משהו...? מישהו יכול לעזור? תודה
-
- 10 תגובות
- 871 צפיות
-
-
דרוש מעצב אתרים לפרוייקט בינוני-גדול. אני לא יכול למסור הרבה פרטים לגבי הפרוייקט בשלב הראשוני, אבל ככל שהזמן יעבור ותהיה התקדמות אני מבטיח שותפות מלאה בכל הקשור לפרוייקט. בינתיים אני יכול להגיד שהחיפוש הוא אחר מישהו/מישהי יצירתי שיש לו/לה מספיק זמן לעצב אתר. העיצוב עצמו לא ידרוש שבועות של עבודה. חשוב לציין כמובן שכרגע לא מדובר בתשלום כלשהו תמורת העבודה אבל כמו שציינתי, אם הפרוייקט יניב רווחים אז אני מבטיח שותפות מלאה. אם אתם רק חדשים בתחום העיצוב ובא לכם על איזה פרוייקט או סתם אנשים נחמדים שרוצים לקחת חלק במשהו מאוד כיף צרו איתי קשר באימייל laufgas@gmail.com או במסנג'ר gamerplayer@hotmail.co.il. ניתן לשלוח אימייל גם לאיתמר לכתובת legim38@gmail.com . אין שום הגבלה - כל מי …
-
- 3 תגובות
- 871 צפיות
-
-
ובעיקר את הדרייברים לסאונד. לפי מה שהצלחתי להבין אני מחפש את Realtek AC'97 Audio אבל כשאני מנסה להשתמש בו אני תמיד מקבל שגיאה במנהל ההתקנים שמשהו עדיין חסר (code 10).
-
- 1 תגובה
- 871 צפיות
-
-
(אני לא בטוח שזה הפורום המתאים אז אם לא תעבירו בבקשה) יש לי פוטושופ 7.0 ואני רוצה לכתוב שם בעברית והתוכנה לא תומכת... יש אולי משהו שאפשר להוסיף לתוכנה כדי שתתמוך בעברית? יש אולי תוכנה אחרת שאתם ממליצים עליה? תודות..
-
- 3 תגובות
- 871 צפיות
-
-
שלוםפ יש לי אייפוד מיני 4GB אייטונס הכי מעודכן שיש, אני בתוכנה יוצא בצד playlist, וקורא לה בשם שאני רוצה, אך איני מצליח להוסיף ל"תיקייה" הזאתי שירים. עזרה בבקשה... תודה רבה מראש
-
- 0 תגובות
- 871 צפיות
-
-
מה המצב ?? תראו היה לי את המסינגר החדש 2011 , עכשיו הסרתי אותו ואני רוצה להתקין את הישן אבל הוא אומר לי שיש לי גרסה יותר חדשה איך זה ?? תודה ****** הסתדרתי תודה
-
- 0 תגובות
- 871 צפיות
-
-
אני מחפש תוכנה כלשהי שכאשר אני מוסיף הורדה ישירה מהאינטרנט היא תיכנס בעיקרון לתוכנה ותישמר אצלה (כלומר אותו עיקרון של אימיול אבל להורדות ישירות),כך שאם מתנתק המחשב ההורדה נשמרת אצל התוכנה ובפעם הבאה שאני יתחבר לאינטרנט תהייה המשך הורדה. תודה לעוזרים.
-
- 2 תגובות
- 871 צפיות
-
-
-
יש לי תמונה, שרטוט שחבר שלי צייר על נייר וסרק למחשב. הציור הוא בשחור והוא על רקע לבן. יש לרקע כמה הפרעות קלות מהסריקה (טיפה נקודות שחורות מלכלוכים). אני רוצה לצבוע את הרקע לצבע אחר, ולא הצלחתי לעשות את זה עם ה"דלי צבע". הצורה המצויירת היא חלולה ואני גם רוצה לצבוע בתוכה, איך אפשר לעשות זאת? (מצטערת אם התשובה טריוואלית אבל גם לא מצאתי לא בHelp ולא בחיפוש) תודה רבה!
-
- 5 תגובות
- 871 צפיות
-
-
שלום לכולם קניתי תוכנה וניסיתי להתקין אותה במחשב יש לי מערכת הפעלה ווינדוס7 והמחשב לא מקבל את התוכנה [מצורף קובץ תמונה] מה עושים תודה לכולם מראש
-
- 0 תגובות
- 871 צפיות
-
-
אני עובד כרגע על מחשב ועל השימרה שלו מפני שטויות ברשת ואני צריך סידי קי לתוכנה ZoneAlarm וכן לגרסא : 5.1.011 בתודה אלדר
-
- 6 תגובות
- 871 צפיות
-
-
שלום לכולם אני צריך את החבילת מקודדים / קודקים הכי טובה והכי חדשה שיש שיפעלו טוב גם ב MP10 וגם ב BSPlayer 2 ... הורדתי איזה משהו של XP Codec Pack 2.0.7.1 ואני לא מרוצה כל כך ... מה הכי הכי טוב שכדאי וגם לינק יעזור.. בתודה מראש...
-
- 8 תגובות
- 871 צפיות
-
-
בטעות נגעתי באפשרות לשנות את מסך הboot עכשיו לפני כל טעינה של ווינדוס יש לי אפשרות בחירה בין windos xp ל windows xp (boot screen) בבקשה תעזרו לי להעיף את האפשרות השנייה
-
- 9 תגובות
- 871 צפיות
-
-
התקנתי אותו והכרטיס שלי לא תומך בזה אז עכשיו איך שאני נגנס למשחק כל שהו זה נכנס ואחרי 2 היות זה יוצא ממנו
-
- 7 תגובות
- 871 צפיות
-
-
התקנתי נורטון 2003 ונראה היה שהכול תקין, הסמל של הנורטון מופיע בפינה כך שנראה שהאוטו-פרוטקט עובד, אבל כשאני מנסה לפתוח אותו בשביל סריקה מלאה, עדכון או כל דבר אחר הוא נסגר אוטומטית אחרי שניה היה לי את הוירוס W32.HLLW.gaobot.AA והצלחתי להיפטר ממנו ככל הידוע לי (גיליתי אותו רק דרך הסריקה דרך האינטרנט באתר של נורטון ומחקתי אותו ידנית) מישהו יודע מה הבעיה? נ.ב. דרך ה-SAFE-MODE הנורטון עובד כמו שצריך
-
- 3 תגובות
- 871 צפיות
-
-
יש לי ארד דיסק אחד במחשב והוא מחולק לשני כוננים אני מעונין שהגישה לאחד הכוננים תתיכן רק באמצעות הכנסת סיסמא אתם מכירים כזו תוכנה או משהו? תודה!!
-
- 2 תגובות
- 871 צפיות
-
-
יש לי ראוטר ולכל אחד מהמחשבים יש כתובת פנימית ומה-XP אני כן מצליח לשלוט על הויסטה אבל להיפך לא. זו ההודעה שאני מקבל : לא נראה לי שאי אפשר בגלל שזה ויסטה כמו שרשום בהודעה ב-1,בטוח יש איזשהי דרך לא ?
-
- 6 תגובות
- 871 צפיות
-
-
התוכנה צריכה לדעת לכתוב בעברית (כמובן שהתפריטים והתוכנה עצמה לא צריכים להיות בעברית) והרמת תחכום לא מסובכת, צריכים שהחובבן שבונה את האתר יוכל בדיי ידידותיות לצרף תמונות, לעשות איזה פריים או שניים לינקים, ומין חלון שאפשר להקליד בו, שכל מה שמוקלד נשלח באימייל לכתובת מסוימת קבועה מראש. תודה
-
- 6 תגובות
- 871 צפיות
-
-
הכנסתי תקליטור צרוב עם סרט למחשב והפעלתי את הסרט מהתקליטור את הסרט הורדתי לפני הרבה זמן מהאימיול יש מצב שבסרט היה וירוס והוא נכנס לי למחשב למרות שלא הורדתי אותו למחשב אלא הפעלתי אותו ישירות מהתקליטור ? ובאופן כללי אם החומר נשאר בתקליטור ואני צופה בחומר מהתקליטור עדיין הוירוס יכול להיכנס למחשב ? תודה ? ? ? ? ? ?
-
- 0 תגובות
- 871 צפיות
-
-
אני מנסה לעדכן את הדריבר לכרטיס מסך שלי Readon x800 ובאתר של ATI כתוב"AMD has moved a number of DX9 ATI Radeon graphics accelerators products to a legacy driver support structure" חיפשתי ולא מצאתי באתר שלהם וגם במאגרים שננתם פה יש רק דריברים עד 06 נ.ב חלק המישחקים עובדים בסדר וחלק לא(למשל COD5)
-
- 5 תגובות
- 871 צפיות
-
-
האם מישהו יכול להסביר לי כיצד בוחנים את המחשב כדי לבדוק האם הביצועים שלו טובים או לא ,אני מבולבל מרוב האפשרויות בתוכנה .
-
- 8 תגובות
- 871 צפיות
-
-
:asthanos: כול פעם שאנ נסנס לאינטרנט ( אינטרנט אקספלורר 6 ) לאתר הבית או לאתרים אחרים לאחרים מדיי פעם אבל לאתר הבית זה כול הזמן קורה קופץ לי מסך לבן כול המסך נהיה בצבע לבן ועים אני לא עושה alt+F4 זה לא יורד ואחריי שאני עושה alt+F4 הכול חזור למצב הנורמאלי ואני רואה את האתר שרציתי לראות לפני שקפץ המסך הלבן איך אני פותר את הבעייה הזאת זה מאוד מעצבן אותי
-
- 2 תגובות
- 871 צפיות
-
-
שלום לכולם ... רציתי להפעיל את הסרט פלאנט טרור ב-mv2 player וזה רשם לי הודעת שגיאה -out of memory ...זה רושם את ההודעה הזאת רק עם הסרט הזה ...הסרט הוא טוב כי הוא עובד ב-winamp ובמדיה פלייר אבל למה זה עושה בעיה ב-mv2 ? התקנתי מחדש את ה-mv2 וזה עדיין עושה את הבעיה ... מה הבעיה ? ואיך אני מתקן אותה ? תודה
-
- 2 תגובות
- 871 צפיות
-
-
אני מנסה להגדיל את כונן D על חשבון כונן C והוא לא נותן לי לעשות זאת. לעומת זאת להגדיל את כונן C על חשבון כונן D הוא כן נותן לי - מישהו יודע היכן הבעיה?
-
- 1 תגובה
- 871 צפיות
-


