עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by icebreak,

    http://www.cpuid.org/cpuz.php

    • 6 תגובות
    • 874 צפיות
  2. שמתי לב שלכל תכנאי שמכבד את עצמו כיום יש זכרון נייד USB שבפנים יש תוכנות שימושיות שמשות אותו בעבודתו רציתי לדעת ולשאו לכל אחד ממכם אם אתה היית טכנאי והיית צריך לבחור את רשימת התוכנות מה היית מכניס בפנים

    • 8 תגובות
    • 874 צפיות
  3. Started by overload,

    יש לי MX FREEHAND של מקרומדיה ואני רוצה להחליף את השפה של התוכנה לעיברית, איך אני עושה את זה. והאם אחרי שעשיתי את זה יהיה אפשר לשנות לאנגלית?

    • 9 תגובות
    • 874 צפיות
  4. לפני שכולם ירביצו לי ויגידו שהנושא נטחן ובלה בלה בלה... עברתי בחיפוש עד אשר יצא לי עשן מהאוזניים (איזה שקרן אני ;D )... ומה לעשות שאין סטיקי על תוכנת וירוס ופיירוואל ממולצים ולדעתי זה אחד הדברים החשובים במחשב אם לא הכי חשובים.. זה היה מונע מדפוקים כמוני לשגע אתכם בשכל... בכל מקרה החלטתי לעשות ממש סדר עצבני גם חיצוני וגם פנימי ונמאס!! ממש נמאס מנורטון הדפוקים האלו ואני רוצה להחליף.. למה? ולא אכפת לי שלא יהיו חינמיות אני מכיר את כל הדרכים "לקנות".... מחכה להמלצות ומקווה שלא תתנו לי אתם אנשים טובים, מוזרים...... אבל טובים. ;D

    • 11 תגובות
    • 874 צפיות
  5. Started by Born2Kill,

    שלום, יש לי אופיס 2007 באנגלית, הבעיה היא למשל שה-"A" וה-"1" ממוקמים משמאל ולא מימין... אני רוצה שזה יהיה ממוקם כמו בעברית משמאל לימין, איך אני עושה זאת? [attachment deleted by admin]

    • 2 תגובות
    • 874 צפיות
  6. הם הורסים רכיבי ליבה במערכת ההפעלה. ונירו היא לזמן שאול. תודה רבה

    • 5 תגובות
    • 874 צפיות
  7. מי מוכן לקבל ממני קובץ של 2 דקות מידי ועוד היום להמיר אותו לקובץ נורמלי? תודה רבה מקרב לב

    • 5 תגובות
    • 874 צפיות
  8. אני לא מכיר את התופעה אבל משום מה כרגע אין לי מקום בכונן C , יש לי הארדיסק אחד עם מחיצה אחת של 80 ג'יגה. המחשב ריק לחלוטין , כאשר אני בודק את נפח תיקיית WINDOWS שבכונן C כמובן ,אני מבחין כי גודל התיקייה כמעט 70 ג'יגה, כאשר בפועל נפח התיקייה האמיתי פחות מ1.4 ג'יגה. כאשר אני נכנס לתיקיית WINDOWS עושה CTRL+A ומסמן את כל התוכן זה מראה 1.4 ג'יגה. אך משום מה שעושים בדיקה לתיקייה עצמה מתקבלת תוצאה מטורפת של 70 ג'יגה כמעט , ברור לי שמדובר באיזה ווירוס או משהו זדוני שמכוון לעשות זאת , שמעתי על התופעה בעבר ,אך אין לי מושג כיצד נפתרים מזה. ניסיתי לחבר עוד הארדיסק ולהרחיב את מחיצה C אליו(EXTENDED VOLUM) כך שהתווספו לי למעשה עוד 40 ג'יגה(HD של 40 ג'יגה הוספתי) , אך אחרי מס' ימים תיקיי…

    • 0 תגובות
    • 874 צפיות
  9. Started by YohaiM,

    שלום לכולם, כבר איזה שבוע וחצי ה-Chrome לא נכנס לדפי HTTPS. ניסיתי למחוק את ה-Cache,אבל הדבר לא עזר. התקנתי אותו גם מחדש,וגם לא עזר. לדעתי מדובר שם על משהו עם ה-SSLים,אבל אני לא ממש מבין בזה. מה עלי לעשות? תודה לעונים.

    • 2 תגובות
    • 874 צפיות
  10. Started by Evil RoyBoy,

    אני צריך אותה....................

    • 1 תגובה
    • 874 צפיות
  11. התוכנה הנ"ל היא תוסף לדפדפנים. כתוצאה מהתקנת התוכנה נוצרה בעייה בכתיבה בעברית, במקום לקבל את האות המבוקשת, מתקבלת אות אחרת או אפילו ריבוע ג'יבריש. זה קרה לי באקספלורר ובפיירפוקס, ונפתר ברגע שנטרלתי את התוסף. כמובן מדובר בWINDOWS 7. לא מצאתי אזכור לתופעה ברשת

    • 1 תגובה
    • 874 צפיות
  12. Started by BURTON,

    אני יודע שבלינוקס יש אופציה כזאת אבל משום מה בפיירפוקס לוינדווז אני לא מוצא אותה איפה נמצאת האופציה או לחילופין האם יש פלאג לפיירפוקס שעושה את אותו דבר

    • 2 תגובות
    • 874 צפיות
  13. Started by oded6188,

    ניסיתי בעזרת AVG וגם בעזרת NOD32.... אבל אני לא מצליח להיפטר מהוירוס הזה כל הזמן ה NOD מקפיץ לי התראות על הוירוס הזה (כל פעם ממיקום אחר בדיס הקשיח) אשמח לקבל עזרה

    • 2 תגובות
    • 874 צפיות
  14. Started by nadav1379,

    אני רוצה תוכנה לערוך איתה סרטים שאני עושה אני רוצה שיהיה אפשר לחתוך קטעים , להוסיף מוסיקה קרע, לעשות כניסות יפות ועוד הרבה דברים יפים השמח לקבל תוכנה שיכולה לעשות דברים כאלה

    • 4 תגובות
    • 874 צפיות
  15. צרבתי סרט על דיסק הדי וי די לא מראה את הסרט(מסך שחור) אבל כן משמיע את פס הקול. הינה כל הנתונים של הסרט FORMAT : RIFF (little-endian) data, AVI, 352 x 288, 25.00 fps, video: DivX 3 Low-Motion, audio: MPEG-1 Layer 3 (stereo, 44100 Hz) מה אני צריך לעשות כדי לראות את הסרט בדי וי די ?? הדי וי די שלי כן קורא divx והדגם הוא graetz av745dx

    • 1 תגובה
    • 874 צפיות
  16. Started by liordavid,

    זה ממש מציק הפופ שמסומן בתמונה המצורפת וגם הגרפים פה באתר לא נראים כמו שצריך. תודה לעוזרים

    • 4 תגובות
    • 874 צפיות
  17. אני מנסה להעתיק כמה לינקים מרפידשר ל JDOWNLOAD אבל לא מצליח CTRL+C לא מסמן את כל הלינקים זה נראה ככה חלק 1 חלק 2 חלק 3 וכן הלאה מה שאני מצליח זה להעתיק אחד אחד הצעות בבקשה

    • 1 תגובה
    • 874 צפיות
  18. שלום לכולם ! לא הייתי בטוח שכאן זה המקום לשאול את השאלה, אך לאחר שהסתכלתי במגוון הפורומים לא מצאתי מקום מתאים יותר... בעיה מרגיזה שיש לי כבר תקופה ארוכה ועד עכשיו נמנעתי מלרשום אותה פה כי פשוט לא נראה היה לי שזה משהו ברמה של עכברי מחשב רגילים: בערך בשלושה-ארבעה חודשים האחרונים, מקסימום חצי שנה, כל פעם שאני רואה משחק כדורגל דרך הסופקאסט (תכנת שידורי ספורט בסטרימינג, למי שלא מכיר) יש לי קטע שהראוטר מסיבה לא מובנת מאתחל את עצמו בצורה רנדומלית. בהתחלה זה קרה אחת למשחק בממוצע, עכשיו זה קורה בערך אחת למחצית. אני כבר לא מתעצבן מזה כי אני יודע שזה יקרה בשלב כזה או אחר של המשחק, אבל עצם העובדה שהתרגלתי לזה זה זוועה. פתאום אני רואה שהשידור נתקע, ואם הוא לא ממשיך לנגן תוך 2-3 שניות …

    • 0 תגובות
    • 874 צפיות
  19. מה לדעתכם עדיף ולמה? תודה.

    • 5 תגובות
    • 874 צפיות
  20. התקנתי את הקודקים הכי חדשים מהאתר של DIVX וזה עדיין מראה את הסרטים בשחור לבן אני משתגע מזה... מישהו יכול לעזור לי בבקשה ??? ???

    • 8 תגובות
    • 874 צפיות
  21. לא מזמן קניתי מחשב חדש, ואני שם לב שכשהוא מתאמץ לפעמים הוא נתקע - ולא מגיב עד שעושים ריסטרט ואז הוא מסתדר. זה קורה בעיקר בהתקנת משחקים, שם הדיסק קשיח דיי מתאמץ, וגם לפעמים במשחקים עצמם.. עכשיו אני רוצה תוכנה שתאמץ את הדיסק שלי כמה שעות, לראות אם המחשב שוב נתקע, ואז אני ידע שזאת הבעיה בדיסק ואממש אחריות. תודה

    • 6 תגובות
    • 874 צפיות
  22. Started by moffa_hair,

    אני מחפש תוכנה או דרך ליצור תיקייה שתהיה משותפת לשני מחשבים או יותר בתוך הרשת הביתית שלי. ככה שהמידע באותה תיקייה יהיה בכל אחד מהמחשבים (למקרה שאחד מהם יקרוס) ובנוסף שיהיה כל הזמן סמכרון בינהם (מבלי שאני יצטרך לעשות את זה ידני) יש למישהו המלצה? תודה

    • 1 תגובה
    • 874 צפיות
  23. התוכנה PCPBROBE של אסוס מראה לי מעבד 52 מעלות צלסיוס, לוח אם 35 עלות צלסיוס. התוכנה AIDA32 מראה לי מעבד 47 מעלות צלסיוס, לוח אם 33 מעלות צלסיוס, וAUX(מה זה?!?) 24 מעלות צלסיוס. התוכנה SANDRA2003 מראה לי מעבד 48 מעלות צלסיוס, לוח אם 34.4 מעלות צלסיוס, וAUX(שוב מזה?!) 25.4. בביוס אני אבדוק עכשיו ואגיד לכם :-)

    • 4 תגובות
    • 874 צפיות
  24. Started by frodo,

    יש לי מחשב חדש,אני לא יודע בדיוק איזה תוכנות שפותחות כל מיני קבצים בעיקר של קריאה להתקין בו. אתם מכירים את זה שאתם באים לפתוח קובץ ואז המחשב אומר לכם שחסר איזה תוכנה? אז לי זה קורה הרבה ויש לי (לא יודע עד כמה זה רלוונטי) אקרדור 5 או משהו. אז מישהו יכול להגיד לי בבקשה איזה תוכנות יש שפותחות כל מיני סוגי קבצים? וגם אם מישהו יהיה לו את הזמן והסבלנות להסביר לי אני אשמח.

    • 1 תגובה
    • 874 צפיות

דיונים חדשים בפורומים