תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
ישנה בעיה עם הנגן ADOBE FLASH PLAYER מציקה מאוד והיא באה וחוזרת כל הזמן כל פעם הוא קורס ושום התקנות מחדש וכל מיני גרסאות ופלאגינים לא עוזרים. חוששני שיש משהו בהגדרות של המחשב שאינני יודע.. מה עושים? תודה!
-
- 2 תגובות
- 875 צפיות
-
-
אז ככה, לא מצליח לראות בטלויזיה סרטים שאני רואה על המחשב. השולחן עבודה כולל הפלייר (zoom player או bsplayer) מופיע על הטלויזיה אבל ללא התוכן... (מוזר מאד). התעלומה היא, שעל המחשב אני מצליח לראות את הסרט בעזרת נגנים שונים כגון zoom player או bsplayer ובעבר ראיתי גם בטלויזיה אבל משהו השתבש. קצת מפרט : win XP עם כרטיס מסך mx440 Geforce4 התקנתי דרייבר עדכני לכרטיס מסך, הורדתי קודקים (xvid ac3 וכו') ועדיין לא מצליח. משהו נתקל בבעיה דומה או פתרון לבעיה זו תודה מראש
-
- 2 תגובות
- 875 צפיות
-
-
טוב מאתמול בערב לי ולחבר שלי לא ניתן להיתחבר ל Messenger (אני יודע שיש וירוס בMessenger ) אבל לי לא נכנס הוירוס יותר ניראלי שמישהו עשה לי את זה אני מקבל הודעות כאלו יש מצב שמישהו פרץ לי לMAIL ועם כן מה לעשות בכדי לסדר את זה ??? :'( :'( :'(
-
- 9 תגובות
- 875 צפיות
-
-
-
יש לי תוכנה שהיא בסיומת CAB ואני לא יודע איך להפעיל אותה. ובכללי איך אני מפעיל קובץ CAB? (סליחה על הנוביות)
-
- 1 תגובה
- 874 צפיות
-
-
יש איזשהו R שנמצא ליד מהירות ההורדה ,ואני בטוח שהוא מסמן לי משהו על הגבלה במהירות ההורדה. בעיקרון אני לא מצליח לעלות על 30 קב"ש בהורדה,אין לי מושג למה,ולא הרבלתי את המהירויות העלאה\הורדה ,יש למישהו מושג איך מטפלים בזה,או לפחות מה הבעיה? יש תמונה
-
- 6 תגובות
- 874 צפיות
-
-
שלום לכולם אני מחפש תוכנת גיבוי למחשב אני רוצה לגבות את כל המחשב שלי אני מחפש תוכנה שלא צריכה כונן דיסקטים ושאפשר לעשות boot לגיבוי ולעלות אותו ולשחזר את המחשב במידה והוינדוס לא עולה תודה
-
- 3 תגובות
- 874 צפיות
-
-
היי, יש לי בעייה שנתקלתי בה אבל לא מוצא פתרון לה-כשאני רוצה למחוק תיקייה כלשהי או קובץ כלשהו, זה רושם לי "You need permission from User to make changes to this file" ולמעשה מונע ממני למחוק משהו בזמן שאני בחשבון של Administrator איך אני נותן הרשאה לעצמי שאוכל לבצע שינויים במחשב שלי? גם שמתי לב שכל הקבצים והתיקיות במחשב מסומנים כ"לקריאה בלבד", זה תקין העניין הזה? ואיך אני מונע מקבצים שהורדתי באנטרנט את ה"נעילה" של ווינדוס שכל פעם צריך ללחוץ לבטל את הנעילה?? וואו, להשתמש בווינדוס בימינו זה לא קל בכלל
-
- 4 תגובות
- 874 צפיות
-
-
מה זה צריך להיות לא מוצא לי שרתים איך אני פותר תבעיה הזאת תודה מראש
-
- 3 תגובות
- 874 צפיות
-
-
אני רוצה לדעת איך יוצרים תיבת טקסט חובה בטופס צור קשר בתוכנה FRONTPAGE 2002
-
- 1 תגובה
- 874 צפיות
-
-
שלום ותודה למשיבים יש לי מחשב 2.4 הפעלה: 98 SE באנגלית madia player 9 הבעיה: רואה את הסרטים בקפיצות בקול ובמראה שלהם. לפעמים, במיוחד כשאני רואה סרטים מהאינטרנט, המחשב נופל למסך כחול ובו הודעת שגיאה. מה עושים?
-
- 9 תגובות
- 874 צפיות
-
-
שמעתי שסימנטק הוציאה כלי להסרת התוכנה,חיפשתי באתר שלהם את הכלי ולא מצאתי,מישהו יכול להביא לי הורדה? נ.ב:האם הכלי יסיר את נורטון ב-100% כולל את העידכונים והקבצים הנותרים מכונן C?
-
- 9 תגובות
- 874 צפיות
-
-
שלום, אני משתמש בפוטשופ cs5 ובתפריטים של התוכנה- איפה שכתוב "קובץ", "עריכה", וכו', חסרים לי שתי לשוניות נוספות.. אחת מהן זו ה "3D" ועוד איזה אחת.. למה זה? האם זה אומר שאין את האפשרויות האלה בגרסה שלי? תודה רבה מראש
-
- 3 תגובות
- 874 צפיות
-
-
משהו עם איכות ואם יש אז חינם
-
- 2 תגובות
- 874 צפיות
-
-
יש לי כמה שירים שיש בהם קטע מעצבן שחוזר על עצמו.. ורציתי לדעת אם יש איזה שהיא תוכנה שיכולה לחתוך את הקובץ (mp3) ואם כן מה שמה? תודה לעוזרים.
-
- 6 תגובות
- 874 צפיות
-
-
התקנתי את הקודק FFDSHOW שמומלץ בכל מקום. כשאני מריץ קובץ AVI\MPEG\MP4 עם כתוביות לידו, הכתוביות לא עובדות, גם לא נפתח האייקון הכחול והאדום למטה בבר. מישהו נתקל ויכול לסייע????
-
- 0 תגובות
- 874 צפיות
-
-
המחשב של אחי לא מצליח להתקין כלום, גם לא קבצי EXE חדשים, ובכלל זה הוא לא מצליח להתקין כונן גיבוי חיצוני. הוא רוצה להתקין מערכת הפעלה חדשה, אבל הוא לא יכול לגבות את המידע. חשבתי שמכיוון שבכל מקרה המחשב הולך להתפרמט, במקום לבזבז הרבה זמן ומאמץ בחיפוש התקלה ובפתרוה (במיוחד כשאני נמצא רחוק) עדיף שישתמש ב live cd כדי לגבות את החומר ואז יתקין WIN7. עכשיו, אני צריך המלצה על LIVE CD של ווינדוס, משהו פשוט כי הדרישות לא גבוהות. קריטי שיבוא כקובץ ISO כי כמו שאמרתי, הוא לא יכול להריץ קובץ EXE. תודה! (אני צריך תשובה במהירות מפני שהעניין הזה צריך להסתיים מהר, הוא צריך את המחשב בהקדם האפשרי)
-
- 8 תגובות
- 874 צפיות
-
-
-
אהלן, אחרי שנים של לימוד עצמי ואילתור בעריכת תמונות ע"י משחק חובבני וחיפוש מדריך לאפקטון ספציפי אני רוצה לעלות קצת רמה. מה לפי דעתכם הצורה הכי יעילה ללמוד פוטושופ מתקדם (מעבר להכנת חתימות אבל בגבול החודשים ולא שנים) ללא שיקולים כלכליים: קורס, ספר, מדריכי אינטרנט, דיסקים של הדגמות?
-
- 3 תגובות
- 874 צפיות
-
-
אני מחפש תוכנת שתעשה לי קצת TWEAK ל2000PRO שיש לי על הנייד.. בזמנו כשהיה לי 98SE השתמשתי בWINBOOST שהיה ממש אחלה אבל הוא לא עובד כמובן על 2000 ובXP אני עובד עם TWEAKXP מישהו מכיר משהו ל2000??
-
- 0 תגובות
- 874 צפיות
-
-
פעם קראתי מדריך ליצירת סרט לDVD ואמרו שאני צריך לעשות את הפעולות הבאות - אחרי שאני פותח את הסרט, עלי ללכת Video ולשנות שם לDirect Stream Copy משם לפנות לAudio ולשנות למלטה לFull Processing Mode. אחרי זה ללכת ל Audio -> Conversion ולבחור את האיכות שאני רוצה. אחרי שאני עושה את כל זה אני אמור לשמור את זה כAVI. הוא מתחיל להריף לי את השמירה עד שקובץ לי המסך הבא - מה אני אמור לעשות? יש למשהו פיתרון? תודה מראש,
-
- 8 תגובות
- 874 צפיות
-
-
יש לי כרגע xp pro באנגלית על המחשב (לא מקורי) קניתי דיסק מקורי xp pro בעברית אני רוצה להתקין אותו על המחשב אבל שכל החומר שקיים על המחשב ישאר איך אני יכול לעשות את זה? תודה לעוזרים
-
- 11 תגובות
- 874 צפיות
-
-
משום מה אופציית בדיקת השגיאות באנגלית בעת כתיבה בדפדפן לא עובדת אצלי. יש לי FF מעודכן, שמתי V באופציה הנכונה בהגדרות הדפדפן ואפילו ניסיתי לאתחל את זה ישירות מהגדרות הפנימיות של הדפדפן כך: http://www.simplehelp.net/2007/09/13/how-to-enable-spell-check-in-firefox-text-forms/ אך למרות הכל האופציה לא מתפקדת. יש למשיהו מושג למה?
-
- 0 תגובות
- 874 צפיות
-
-
למרות החיפושים הנרחבים שבצעתי ברשת לא הצלחתי לקודד לתוך הסרט לאחר הפיכתו לפורמט DVD כתוביות פרמננטיות(כלומר כתוביות שהן מוטמעות בסרט ואין צורך להפעיל אותן באמצעות מכשיר הDVD).אודה על עזרה בנושא חשוב זה.
-
- 2 תגובות
- 874 צפיות
-
-


