תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
זה המערכת שלי P-3 866 512 Sdram FX5200. עכשיו כשאני מנסה להתקין דרייבר אני מקבל את ההודעה הזאת הגרסא של הדרייבר: 94.24
-
- 4 תגובות
- 877 צפיות
-
-
אני רוצה לעשות קו מעוקל כזה. ניסיתי להשתמש ב Pen tool - לעשות עוד נקודות ופשוט להזיז אותם אבל אז זה הופך את הקו לצורה מוסימת ואני לא רוצה שזה יהיה ככה. יש אפשרות לעשות דבר כזה בפוטושופ ? תודה.
-
- 8 תגובות
- 876 צפיות
-
-
-
בכל הדפדפנים שלי יוטיוב נראת ללא הממשק הגראפי כאילו יש איזשהיא תקלה באתר
-
- 2 תגובות
- 876 צפיות
-
-
ב-system doctor הןא מראה לי שהמעבד עסוק למה ואיך אפשר לשנות את זה????????
-
- 0 תגובות
- 876 צפיות
-
-
בגירסה 3 אני לא מצליח.. אני מוריד את הסקין..שם אותו בתיקיה של skins בתוך התיקיה של ווינאמפ..ושאני מנסה לבחור סקין אין לי כלום...... ??? הורדתי עכשיו את ה5.0 החדשה בגירסת הלייט ואתו סיפור פשוט אין סקינים... מה עושים..? אולי אני לא יודע לשים סקין טוב? תודה
-
- 6 תגובות
- 876 צפיות
-
-
מכירים פורום תמיכה למוצרי OFFICE השונים???? שלום, מחפש פורום תמיכה בעברית לנזקקים בבעיות OFFICE ומוצריו השונים... מכירים? תודה.
-
- 1 תגובה
- 876 צפיות
-
-
אם מישהו כאן יכול לשלוח לי הזמנה ל Torrent Leech אשמח מאוד
-
- 2 תגובות
- 876 צפיות
-
-
יש לי כתוביות שלא מותאמות לקצב הדיבור שבקטע הוידאו האם ניתן להתאים בין הקטע לכתוביות? ואם כן, איך ובאיזה תוכנה להשתמש? תודה רבה .
-
- 4 תגובות
- 876 צפיות
-
-
יצרתי WINDOWS ב nlite משהו די נדיר עבור המחשב הנייד עם החדרת דריברים ל SATA כרגע זה אצלי בדיסק ומחקתי את ה ISO איך אני בחזרה הופך את הדיסק ל ISO ושומר אותו במחשב ועוד שאלה לגבי NLITE אם אני יוצר דיסק ומחדיר לו את כל הדריברים למחשב שלי , כרטיס מסך, כרטיס קול וכדומה האם הוא יתקין אותם ואז בהפעלת המחשב לא אצטרך להתקין אותם שנית??
-
- 3 תגובות
- 876 צפיות
-
-
כמו שאמרתי, במקרה הזה תוכנה שתחפש מילה אחת בקבוצה גדולה של קבצי טקסט קטנים וגדולים.. מישהו מכיר?
-
- 2 תגובות
- 876 צפיות
-
-
שלום .. מישהו יכול להמליץ לי על תוכנית הורדה טובה ??? ניסיתי כמה תוכניות אבל הן לא טוב .. מישהו יכול להמליץ לי על אחת ?? תודההה
-
- 6 תגובות
- 876 צפיות
-
-
שלום! פירמטתי את המחשב שלי והתקנתי Windows 7, נתקלתי בבעיה בהתקנה של התוכנה QuickSFV. הנה ההודעה שמופיעה לי כשאני מנסה להתקין: --------------------------- Installation failed --------------------------- QuickSFV was not installed. Error: Could not copy files. One of the files may be in use. Exit all QuickSFV and Explorer windows, wait a few minutes, then try again. ניסיתי לסגור את כל החלונות של Windows Explorer, ובכלל את כל החלונות במחשב, ועדיין קיבלתי את אותה הודעה. מה שכן, שמתי לב שבמהלך ההתקנה ה-UAC לא הופיע בכלל, לא דרש אישור. מישהו יכול לעזור לי?
-
- 2 תגובות
- 876 צפיות
-
-
מה הגרסא הכי חדשה של הפוושופ ? CS2 ? מה הגרסא הכי "טובה" של פוטושופ ? (נו אתם יודעים, גרסא שכולם משתמשים בה)
-
- 5 תגובות
- 876 צפיות
-
-
מישהו מכיר ויכול להמליץ על תוכנה ידידותית למשתמש לצורך הקמת קטלוג וביצוע הזמנות ע"י אנשי מכירות ו/או לקוח סופי.
-
- 0 תגובות
- 876 צפיות
-
-
אני כבר אחרי פורמאט עשירי השנה, נמאס לי! ואני במצב כרגע שמערכת ההפעלה מותקנת עם כל התוכנות שאני צריך ועדיין אפשר להכיל את כל כונן C שלי לדיסק DVD רציתי לדעת אם אתם יכולים לייעץ לי על תוכנה שיודעת לעשות דבר כזה(לא חייב דיסק DVD, אפשר רק IMAGE) וגם איך משתמשים בה. תודה מראש לעונים.
-
- 2 תגובות
- 876 צפיות
-
-
הורדתי את התוכנה memtest 86 והרצתי אותה בווינדווס וזה בסדר אחר כך שמתי אותו על דיסקט בשביל להעלות בדיקה אחרי הבוט והוא רושם לי להוציא את הדיסקט בשביל להמשיך או לעשות ריסטארט אז חשבתי שהבעיה היא בגלל שהורדתי את הגרסה של הדיסקים ושמתי על דיסקט אז הורדתי את התוכנה בשביל הדיסקט ושמתי מה שצריך בדיסקט ועשיתי ריסטארט ועוד פעם אותה בעיה הוא רושם לי או להוציא את הדיסקט או לעשות ריסטארט תודה מראש ! אבב ויש לציין שאין שום בעיה אם הזיכרון רק אני עושה את זה לעצמי סתם בשביל לבדוק אם הזיכרונות באמת עובדים טוב כי הם מחברה לא מוכרת!
-
- 10 תגובות
- 876 צפיות
-
-
שתתמוך בכמה שיותר סוגי קבצים, שגם תשמור לפני ספריות (אם למשל יש לי סיפריה XXX ובתוכה יש תת תיקיה YYY ועוד אחת ZZZ, שהמבנה ישמר) אמ...כמובן שתאפשר שינוי איכות וכ'ו. עדיפות לחינמית, אבל אם לא, תתקבל בברכה גם הצעה לאחת בתשלום
-
אהלן! יש איזושהי דרך להגדיר שכאשר מפעילים את המסנג'ר הוא לא יופיע על הטאסקבאר אלא בקווילאנצ'?
-
- 3 תגובות
- 876 צפיות
-
-
לא יודעת עם זה הפורום המתאים, כבר התבלבתי יש הרבה פורומים שהנושא הזה מתאים להם. בכל מקרה, עם זה הפורום לא הנכון תעבירו נושא. לבעיה: יש לי XP בעברית מובנה. ניסיתי להוריד MUI , אבל לא מצאתי MUI שהופך את הווינדוס לאנגלית. אם יש למישהו פתרון\חבילת שפה אנגלית ,אשמח לשמוע. תודה!
-
- 4 תגובות
- 876 צפיות
-
-
יש לי תוכנה נהדרת של חברת acdsee ,אולם נגמר לה תוקף השימוש ואני לא מוצא קראק לתוכנה, ניסיתי להסיר ולהתקין מחדש ,אך זה לא עוזר , היא לא נותנת לי לעבוד. אשמח אם תוכלו לתת לי לינק לתוכנה חדשה שעושה את אותן הפעולות , או להעביר לי לינק לקראק זמין , AcdSee למערכות ניידות תודה וצום קל
-
איך אני כותב בעיברית בFreeHand 9 כי אין שם את הגופן "דוד" אז איך אני מעביר אותו? יאיר
-
- 0 תגובות
- 876 צפיות
-
-
עד היום הייתה לי את התוכנה REALTEK שלא ממש הבנתי מה היא עושה, עד היום = ]. היום עשיתי ניקוי למחשב (מחקתי תוכנות לא רצויות), וראיתי את הREALTEK, חשבתי שזאת תוכנה שלא עוזרת ושהתקנתי בטעות, אז מחקתי אותה. רציתי לשמוע שירים, אבל פתאום הם לא עלו לי, היה רשום משו חסר דרייבר או משו והבנתי שזה קשור לרילטק, עדיין יש לי את התיקיה של הREALTEK אבל היא ריקה, השם שלה היה "REALTEK GbE & FE Ethernet PCI-E NIC Driver", כשחיפשתי אותה באתר לא מצאתי, מישהו יכול לעזור לי מה לעשות ואיך להחזיר את התוכנה בגירסא המתאימה למחשב שלי?...
-
- 3 תגובות
- 876 צפיות
-
-
-
יש לי DVD אבל לא קורא AVI אלה רק VCD והבעיה ש ה VCD יוצא באיכות מעפנה ואני רוצה לראות באיכות טובה יותר על פלאזמה.. אז מה עדיף לקנות DVD שתומך בפורמטים כמו AVI שיהיה אפשר לראות בלי להמיר את הסרט ל VCD/SVCD ? או לרכוש צורב DVD שאז יהיה אפשר לצרוב סרט באיכות גבוהה ולראות אותו באיכות DVD? ועוד שאלה, מה הפורמט של סרט באיכות DVD מלאה? תודה לעזורים.
-
- 6 תגובות
- 876 צפיות
-


