תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
שלום - אני מנסה לפתוח קובץ של סרט מתוך קובץ rar, הסרט עצמו בגודל גדול מ 4 ג'יגה. בשלב מסויים המחשב לא נותן לי לעשות זאת ואומר שה destination full. נראה לי שאי אפשר לשים בספריה יותר מ 4 ג'יגה. למישהו יש פתרון?
-
- 2 תגובות
- 879 צפיות
-
-
שלום אם יש מישהו שמכיר את התכונה multisim בבקשה יכול להסביר לי מה ההבדל בין pro\power pro
-
- 0 תגובות
- 879 צפיות
-
-
התוכנה מחפשת מקורות וכל זה אבל היא פשוט לא מורידה כלום, ה-STATUS הוא WAITING . וברגע שאני מצליח להוריד ב-EMULE אז הקצב הוא בסביבות הקילובייט. בבקשה, מי שמבין , העזרה מתבקשת .
-
- 4 תגובות
- 879 צפיות
-
-
ftp://ftp.us.nero.com/Nero551035.exe ftp://ftp.us.nero.com/NVE1046e.exe
-
- 4 תגובות
- 879 צפיות
-
-
יש לי נגיד דיסק שלם בגודל 130 מגה, מישהו יודע על תוכנה מסוימת שאפשר לפצל אותה לשירים? תודה רבה לעוזרים.
-
- 1 תגובה
- 879 צפיות
-
-
שלום לכולם רציתי לדעת אם יש תוכנה לנעילת תיקיות במחשב אם יש אז תשימו בבקשה קישור
-
- 3 תגובות
- 879 צפיות
-
-
בס"ד אני ניסיתי לחפש מלא זמן ולא מצאתי גם לא באתר של החברה xerox אני ממש צריך את הדרייבר למדפסת המדפסת מחוברת ב usb למחשב לא דרך רשת במערכת הפעלה win xp 32bit sp3 תודה רבה מראש לכל העוזרים
-
- 5 תגובות
- 879 צפיות
-
-
שלום לכולם, לפני זמן מה רכשתי ALL IN ONE של HP, יחד עמה קיבלתי את תוכנת READ IRIS 8, כאשר על גב עטיפת הדיסק מצויין התוכנה זו תאפשר OCR בעברית, אך בסוך רשום שהמילון העברי לא מותקן בהתקנה הראשונית בדיסק הזה. ניסיתי בכל זאת להמיר משהו בהעברית קיבלתי הודעת שגיאה, חיפשתי על הדיסק ואין שום מילון עברי. משהו יודע כיצד ניתן להשיג את המילון העברי ל IRIS, ובכלל מה הטעם למכור את סהסורקים בארץ עם תוכנה שלא מפרשת עברית?
-
- 0 תגובות
- 879 צפיות
-
-
שלום לכולם! יש לי נורטון אנטי ווירוס 2003 מקורי... משום מה שאני מתקין אותו במחשב הוא לא עובד כמו שצריך ולא מפעיל את הauto protec t ניסיתי להתקין גרסאות אחרות אז הורדתי מהאינטרנט אבל גם הן לא עבדו כמו שצריך... למישהו יש מושג מה לעשות? תודה מראש נועם! ד"א בהתחלה התקנתי עם זה פרסונל פיירוול 2003 (גם מקורי) וגם הוא לא עבד טוב עריכה: ככה הכותרת בסדר?
-
- 6 תגובות
- 879 צפיות
-
-
שלום חברים, נסיתי למצוא לבד אך ללא הועיל. האם ישנה אפשרות לכתוב כתיבה מתמטית ב OFFICE ? הכוונה כמובן לא רק למספרים וסימני חיבור וחזקות אלא גם לא,-ב' לטיני (אלפא,בטא,גאמא וכו') סימני נגזרת,פאי,צורות הנדסיות,שברים,שרשים פונקציות ועוד. במידה והתחום לא מובנה בתוכנת האופיס, האם מישהו מכיר תוסף או פונט לכתיבה מתמטית ? תודה
-
- 7 תגובות
- 879 צפיות
-
-
הי היתה פעם תוכנה שמשנה את השפה של טקסט שהוקלד בשפה לא נכונה כי שכחו לשנות שפה, למישהו יש אולי לינק לתוכנה?.. תודה
-
- 2 תגובות
- 879 צפיות
-
-
אני חייב למצוא דרייברים של לוח אם ms8158ec היצרן הוא matsonic חיפשתי בפול אתרים ולא מצאתי..... אם תעזרו לי לימצוא זה יעזור לי.....תודה!
-
- 2 תגובות
- 878 צפיות
-
-
שלום וברכה, אני רוצה להכין קטע וידאו, אני צריך תוכנה שאפשר לשלב בה וידאו/תמונות ומנגינות. איזה תוכנה מומלצת? (חשוב שתהייה ידידותית)
-
- 1 תגובה
- 878 צפיות
-
-
מישהו יודע אולי איפה אפשר למצוא את הקליינט LHbittorrent? אני יודע שב-Lionetwork אין אותו, ניסיתי לעשות חיפוש ב-google, אך לא מצאתי כלום. מישהו יכול לשלוח לי לינק לאיפה שאפשר למצוא אותו?
-
- 1 תגובה
- 878 צפיות
-
-
שלום לכולם, יש לי כונן USB-WD Passport 1T מעוניין בתוכנת מחשב (ווינדוס 10) לגיבוי 1- שתגבה את המחשב בצורה אטוטומטית לכונן החיצוני שאחבר לו. 2-שתזהה כפילויות של קבצים הן במחשב עצמו והן בכונן החיצוני. אשמח לעזרתכם האדיבה והמהירה. תודה רבה
-
- 0 תגובות
- 878 צפיות
-
-
התקנתי את התוכנה בגירסא 7.0 (הרגילה לא החדשה) והיא לא רוצה לעבוד לי היא מעלה את זה : http://www.cue.co.il/i/cue-0y51tc764L.png רציתי לדעת אם משהו פה בפורום מכיר את התוכנה ויודע על הבעיה הזאת?? אגב ניסיתי לתת לה הרשאות באנטי-וירוס(Nod32) , לכבות את האנטי-וירוס ואז לעשות את הupdate, ניסיתי למחוק והתקין
-
- 3 תגובות
- 878 צפיות
-
-
היי חבר'ה, אני מחפש ערכת קודאקים שתעבוד טוב עם SPDIF ו AC3 פילטר, עד היום השתמשתי ב K-Lite Codec Pack אבל משום מה היא התחילה לעשות לי בעיות שונות... תודה
-
- 1 תגובה
- 878 צפיות
-
-
שלום לכולם וערב טוב , ברצוני להתייעץ איתכם תותחי התמיכה של פורום תוכנה , אני רוצה לפתוח קובץ ISO שהורדתי מהאינטרנט להHD , (סתם לידיעה מדובר בISO של LINUX ) (הסיבה לכך היא שאני בעוונותי לא רכשתי צורב ) אך איני יודע כיצד ניתן לעשות זאת , אודה מאוד לכל מי שיוכל לעזור לי .
-
- 6 תגובות
- 878 צפיות
-
-
יש לי 5 gb על דרייב C ועוד 35 על דרייב D ניסיתי להתקין את התוכנה MBM ובזמן ההתקנה נאמר לי שאין לי מקום בדיסק! למרות שיש לי ע"פ ווינדוז 3.5 GB פנויים על C זאת ועוד, כשניסיתי להתקין אח"כ את 3dmark2000 לא היתה שום בעיה. יש רעיונות? המערכת הפעלה שלי היא win98se
-
- 2 תגובות
- 878 צפיות
-
-
במחשב השני שלי יש בלי סוף בעיות בהתחלה נפתחו לי בלי סוף חלונות של אקספלורר או פיירפוקס הם היו ריקים בגלל שהיה לי אנטי וירוס של נורטון עכשיו התקנתי INTERNET SECURITY של קספרסקי מצא לי 200 רוגלות וירוסים וסוסים טרוייאנים מחקתי עכשיו האינטרנט לא עובד כאילו רק דף הבית עובד וזהו אם אני כותב כתובת או מנסה לעבור אתר זה טוען שעה ואז כותב שהדף לא נמצא חוץ מזה שלווינדוס לוקח המון זמן להידלק והמון זמן להיכבות כמה לפעמים כמה שעות במחשב בן חצי שנה חייב עזרה דחוף תודה רבה
-
- 7 תגובות
- 878 צפיות
-
-
אני צריך להוריד דרייברים ללוח אם שלי אך אין לוינדוס 8. http://www.gigabyte.com/products/product-page.aspx?pid=3439#dl כשהורדתי דרייברים לוינדוס 7 64Bit ועשיתי התאמה גם זה לא עובד (מראה הודעת שגיאה). מה אפשר לעשות?
-
- 2 תגובות
- 878 צפיות
-
-
שלום, אני מחפש פתרון לבעיה שקיימת בעסק שלי (שירותי שרטוט ממוחשב) הבעיה היא שכאשר פותחים קובץ שרטוט קיים ומשנים אותו - אין דרך לגשת לשרטוטים הישנים או לראות מה השינוי שנעשה. האם קיים תוכנה לפתרון הבעיה, ע"י יצירת עותקים זמניים בלוז קבוע? בחברה אחרת שעבדתי בה היה משהו דומה שיצר אימג' של ספריית העבודה כל שעה תודה לכל מי שיכול לעזור, נועם
-
- 5 תגובות
- 878 צפיות
-
-
אני ורצה להעתיק תיקייה מסויימת מכונן אחד לכונן שני ע"י copy אבל התיקייה היא בעברית והיא רשומה בדוס בגבריש כזה איך אני רושם בשפה הזאת??????
-
- 2 תגובות
- 878 צפיות
-
-
זה הולך ככה "מה נשנע" "נשמע מה" לא בדיוק מראה אבל הפוך כזה,כמו שרשמתי
-
- 1 תגובה
- 878 צפיות
-
-
כשאני מוריד איזשהו סרטון או תוכנה כלשהי מהאינטרנט, ואני לוחץ על פתח ולא על שמור. האם זה משאיר עקבות כל שהם על המחשב לאחר שאני סוגר את האפליקציה שאותה הוא פתח, לדוגמה ווינדוס מדיה פלייר או התקנה של תוכנה כלשהי? ואם כן, האם אני יכול להגיע אל העקבות האלה ולראות שוב את הסרטון הספציפי? או להתקין שוב את התוכנה? איך אני עושה זאת? תודה.
-
- 2 תגובות
- 878 צפיות
-


