תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
אחר צהריים טובים. יש לי בעיה עם כל הדפדפנים והבעיה היא בקודים, כשאני כותב משהו ושם עליו צבע או מדגיש, זה מה שמופיע לי: אמנם זה נראה ככה, אך לאחר שאני שולח את אותה התגובה, זה מופיע כמו שזה אמור להיות. ראו: חבר'ה, אני חייב תשובה הגיונית לזה, משום שזה מתרחש בכל הדפדפנים שאותם ניסיתי (IE9, FIREFOX, GOOGLE CHROME). אם תוכלו להסביר לי כיצד לשנות את זה בכדי שהקודים אינם יופיעו גם לפני השליחה, אני אשמח מאוד. נ.ב - במידה ופתחתי את הנושא במקום הלא נכון, אבקש שתעבירו לי אותו. תודה והמשך יום נעים.
-
- 7 תגובות
- 883 צפיות
-
-
אז ככה יש לי מותכן במחשב פוטושופ CS2, עכשיו יש בעיה בסקלה של הצבעים של הפוטושופ לעומת כל תוכנה אחרת או בכללי בווינדוס. לדוגמה בתמונה המצורפת מצד ימין יש את מה שרואים בפוטושופ שזה צהבהב ובצד שמאל יש את הWindows Picture Viewer שמראה את התמונה לבנה. עכשיו זה בלתי אפשרי לערוך ככה תמונות כי אני לא רואה את הצבעים כמו שהם באמת (או שזה הפוך ונראה קונספרציבי קצת, אבל זה עדיין לא משנה). תודה [attachment deleted by admin]
-
- 2 תגובות
- 883 צפיות
-
-
אני מחפש תוכנה שמקליטה את הוידאו שמשודר ב- WEBCAM שלי. תודה רבה.
-
- 1 תגובה
- 883 צפיות
-
-
אני מקווה שאני כותב בפורום הנכון. אני לא יודע איך להסביר יותר מדיי אבל יש משהו די מציק בכרום. לדוגמא שאני רוצה להיכנס לאתר: www.asus.com ומצפה להיכנס לאתר העולמי הוא טוען לי אתר ישראלי. אני לא רוצה, אם הייתי רוצה ישראלי הייתי מחפש ונכנס עצמאית. זה לא רק באתר הזה אלא בעוד כמה. אני גולש דרך הגוגל כרום (ניסיתי גם דרך האקספלורר ואותה תקלה גם שם). איך אני מבטל את השיט הזה...? זה רק בשבועיים האחרונים השתנה לי וזה מעצבן. תודה לעוזרים.
-
- 4 תגובות
- 883 צפיות
-
-
נסיתי להמיר סרט בפורמט divx/xvid ל vcd דרך הנירו ( כמו תמיד ) אבל כאשר אני רואה את הסרט ב DVD אני שם לב שאין סינכרון בין ה video ל audio דבר שדיי מעצבן כמו כן האיכות של הסרט באיכות גרוע . רציתי לדעת האם ישנה תוכנה שיודעת להמיר ל vcd בצורה קלה ( מבלי לשחק עם הרבה הגדרות ) ושיודעת לעשות את העבודה בזמן סביר ( לא 16 שעות ) . נסיתי לעבוד עם ה TMPGEnc ולאחר מס' שעות של קידוד הקובץ שקבלתי לא היה ניתן לצפייה. אודה לעזרה.
-
- 1 תגובה
- 883 צפיות
-
-
היי חבר ביקש ממני עזרה בלהעתיק קטע טקסט מ-PDF הבעיה שזה מוגן..(כלומר שאני מנסה להעתיק עם Foxit הוא לא נותן בכלל את הכלי העתקה) איך אפשר לעקוף את ההגנה ? תודה מראש
-
- 1 תגובה
- 883 צפיות
-
-
שלום ברצוני לקבל התקנה לסורק umax astra 2000p ככה הוא ניראה - http://ecx.images-amazon.com/images/I/71Y9VHGVP8L._SL500_AA280_.gif
-
- 2 תגובות
- 883 צפיות
-
-
יש לי סרט במחשב שאני מנסה להפעיל אותו הוא עושה לי דוח שגיעות ומפיל לי את האקספלולר יש למישהו מוסג למה
-
- 1 תגובה
- 883 צפיות
-
-
אני מחפש לא מעט זמן את התוכנה, ומתברר לי שכמעט לא מוכרים את זה בארץ. מישהו יודע איפה אפשרי לרכוש את התוכנה?? (ואל תגידו לי בחו"ל או להוריד)
-
- 3 תגובות
- 882 צפיות
-
-
נכנסתי למצב בטוח הוספה או הסרה של תוכניות ו-NVIDIA Drivers Uninstall ואחר כך עם התוכנה Driver Cleaner בשביל לנקות שאריות אבל הדריבר עדיין נשאר בתקייה C:\NVIDIA\Win2KXP\91.31
-
- 2 תגובות
- 882 צפיות
-
-
הבעיה: כונן D נמחק זהו כונן שני חצוי עם כונן C מערכת ההפעלה שלכם: Windows XP. פרטים והערות נוספות: WTF? פתאום זה קרה לי אני מנסה להכנס וזה כותב לי http://yfrog.com/1x51237374p תודה!
-
- 3 תגובות
- 882 צפיות
-
-
אוקי יש לי עבודה ליום חמישי ואני חייב עזרה! בתמונה המוצורת יש מין שבר...[קויים שחורי] אני רוצה לעשות אפקט כזה של דבר אמיתי....חשבתי על מין קרני אור יוצאות מזה או משהו כזה.... מי שהבין אותי אז בקשה שיעשה לי משהו כזה/יסביר לי איך לעשות מי שלא שיגיד שלא הבין אז אני יסביר לו....... בקש אנשים תעזרו לי אני יודע שיש פו תותחים! ד"א אם יש לכם איזה עצות לשיפור בכללי אז אתם מוזמנים[אני לא סגור על הרקע ] [attachment deleted by admin]
-
- 2 תגובות
- 882 צפיות
-
-
שלום! אני מחפש תוכנת קידוד טובה ....היות ויש לי סרטונים רבים שהנני רוצה לקודד ....... אני מניח שהקידוד הטוב ביותר הוא DIVX 3 תקנו אותי אם אני טועה... לשים לב אני מחפש תוכנה לקידוד לא CODECS.... תודה רבה לכל העוזרים.....
-
- 1 תגובה
- 882 צפיות
-
-
שלום לכולם , אני רוצה לחבר כמה סרטונים שיש לי מהפלאפון בפורמט mp4 וגם קצת לערוך.... אשמח לקבל המלצה לתוכנה פשוטה שאוכל להשתמש בה. עדיפות לתוכנה חינמית... תודה רבה!
-
- 2 תגובות
- 882 צפיות
-
-
היי אנשים באתרים רבים כדי לשלוח דואר למישהו לוחצים על קישורית ואז אוטומטית נפתח האאוטלוק עם מכתב חדש. 1. האם ניתן להגדיר את השרת כשרת חיצוני (נניח של יאהו) כך שבלחיצה על הקישורית הוא זה שיפתח? ואם, אפשר לעשות זאת באופן ישיר וללא תוכנה צד שלישי? 2. ניסיתי למצוא פתרון להורדת מיילים מחשבון ביאהו לאווטלוק. האם הדבר אפשרי ללא תוכנת צד שלישי (הבנתי שלפחות עד תקופה מסוימת זה היה הפתרון השכיח)? תודה
-
- 3 תגובות
- 882 צפיות
-
-
שלום. מישהו מכיר דרך למחוק את רשימת הקבצים בקאזה? תודה.
-
קניתי צורב חדש ASUS DRW-2014L1 X20 DVD פצצה של צורב שקט ומהיר.. תדה לכול מי שעזר. עכשיו אני רוצה ליצורב על דיסק DVD שני חלקים של סרט בפורמט AVI. ואני רוצה שמכשיר ה DVD הבייתי יקרא את זה. השאלה שלי היא אם אני יצרוב את הסרט בנירו ב DVD Video זה ימיר אוטומטית את הקובץ ואז אני יוכל לצפות בו במכשיר ה DVD? ואם כן לאיזה פורמט זה ממיר? תודה מראש לעוזרים!
-
- 6 תגובות
- 882 צפיות
-
-
הAVANT לא מחק את עצמו . עשיתי הסרה מלאה . נמאס לי מזה איך אני מסיר את זה:
-
- 6 תגובות
- 882 צפיות
-
-
איך אפשר לשלוח את אותו האימייל למספר אנשים כך ששאר האנשים לא יראו את האימייל של האחרים אלא רק את האימייל שלהם.
-
- 5 תגובות
- 882 צפיות
-
-
יש לי קבצי MOV של המצלמה הדיגיטלית ... ואני רוצה לראות אותם ב DVD. הDVD שלי לא קורא קבצי MOV הקיצר מישהו מכיר תוכנה טובה ? :-\
-
- 5 תגובות
- 882 צפיות
-
-
את כל המכתבים שאני כותב, את השירים ואת הברכות אני כותב בתוך התוכנה וורד של אופיס 2003. לאחרונה ניסיתי להעלות את כל הקבצים ששמרתי בספריה פרטית אך אנני מצליח להעלות אף קובץ ובמקום זה הוא מעלה לי כתב ג`יבריש בוורד במקום את המסמך והוא מבקש ממני לנסות לשנות את הקידוד למשהו תקין. אני עובד עיצות וכל מה שניסיתי לא עזר. המכתבים שכתבתי שם הם גם בין היתר על חברים שנהרגו ואין להם תחליף. אני מצרף בזאת קובץ אחד של וורד עם מכתב. הודה לכם מקרב ליבי אם תוכלו לעזור לי בנושא. בתודה מראש אופיר .מ. [attachment deleted by admin]
-
- 6 תגובות
- 882 צפיות
-
-
אני מחפש תוכנה די פשוטה להדפסת ספרים.. כאילו שתעשה עמודים מרובים עם עיצוב זהה (שתהיה בעלת אפשרות לעיצוב בסיסי לדפים עם אפשר) ואפשרות להוספת טקסטים ותמונות. מישהו מכיר?
-
- 1 תגובה
- 882 צפיות
-
-
הורדתי כל קודק אפשרי ועדיין אינני מצליח לנגן קובצי XOR, למרות שב BSPLAYER כן. אשמח לקבל עזרה. תודה רבה!
-
- 2 תגובות
- 882 צפיות
-
-
שבת שלום ונבורך ראתי פה בפורום שחברי הצוות ממליצים על התוכנה לבדיקה pi. כיצד משתמשים עם התוכנה הרצתי בדיקה (ראה צילום). נ.ב!יש לי בעיה עם המחשב שקופא - תודה מראש -מקווה שזה המקום הנכון [attachment deleted by admin]
-
- 1 תגובה
- 882 צפיות
-
-
שלום רב, רכשתי דיסק קשיח של חברת IOMEGA 3.5" 2TB וברצוני להוריד מאתר היצרן תוכנות גיבוי או כל תוכנה שתועיל לעבודה עם הדיסק. נרשמתי באתר היצרן ואך הנני מתקשה למצוא ולהוריד תוכנות מתאימות. אבקש את עזרתכם להדריך אותי כיצד לבצע את ההורדות. תודה מראש,
-
- 1 תגובה
- 882 צפיות
-


