עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by asaf20,

    היי אני צריך עזרה בבקשה . חיפוש דרייבר של SATA ללוח אם של ASUS דגם K8V-X series אני חייב לפרמט את המחשב וחייב את הדרייבר הזה נכנסתי לאתר של אסוס ושרפתי כבר איזה 10 דיסקים ולא הולך ממש תודה למי שיוכל לעזור לי.. [br]פורסם בתאריך: 18.11.2008 בשעה 17:37:55 הנה קישור לתמונה של הלוח אם עם כל הפרטים (בתקווה שזה יעזור)http://www.jup.co.il/files/4195bfafdc.jpg

    • 4 תגובות
    • 892 צפיות
  2. שלום לכולם! הנה הסיפור: העברתי קובץ בגודל 2 ג'יגה לנגן ה-COWON I7 שלי. במחשב נתקע באמצע. לפני שהמחשב נתקע, היה על הכונן יותר מ- 2.4 ג'יגה פנויים. אחרי זה - 1.79. מה שמוזר זה שכשאני בודק את סך גדלי הקבצים, אני מגיע ל-4.91GB. לנגן שלי יש קיבולת של 7.6GB(ראו תמונה). 700 מגה הלכו לתמיון מה לעזאזל?!(ומה אתם ממליצים לעשות?) תודה מראש, מיכאל

    • 3 תגובות
    • 892 צפיות
  3. שלום, אני מחפש תוכנה שמאפשרת ליצור קובץ למחשב של סרט מ DVD עם דיבוב נבחר מבין האפשרויות בדיסק. התוכנות שניסיתי נותנות אוטומטי את הקול בשפה ברירת מחדל אנגלית - ואני רוצה ברוסית. תודה.

    • 0 תגובות
    • 892 צפיות
  4. Started by meshie,

    אני מתלבט אם לנסות את Win7 או להמשיך עם XP, למי שמשתמש ב-7, אין לכם בעיה למצוא תמיכה ב-7 לכל מיני תוכנות או דרייברים?

    • 5 תגובות
    • 892 צפיות
  5. Started by G-F-Y,

    מה אתם אומרים על האתר הבא .... [צונזר. פירסום חינם אסור.]

    • 1 תגובה
    • 892 צפיות
  6. מותקן אצלי adobe acrobat, ומע' הפעלה WIN2K כשאני מנסה לפתוח קבצים עם שמות בעברית, או קבצים הנמצאים בספריות עם שמות בעברית, הACROBAT פולט הודעה שבה הוא אומר שיש תוים שהוא לא מסוגל לקרוא בשם הקובץ. מה ניתן לעשות?

    • 4 תגובות
    • 892 צפיות
  7. Started by Vatos-Locos,

    ההררררררררבההההההה זמןןן (לשמחתי הרבה) לא השתמשתי באיסיקיו. אבל אני זוכר שפעם שהיו עושים Uninstall לתוכנה, הוא היה שולח לדף web שנותן להסיר את החשבון (הכוונה שהמספר עצמו לא יהיה קיים בחיפוש ופשוט ימחוק את החשבון לגמרי). מישהו יודע איך עושים את זה היום? ניסיתי סתם לקטע לעשות Uninstall לאיסיקיו5, והוא כבר לא מקפיץ את ההודעה הזאת...

    • 4 תגובות
    • 892 צפיות
  8. Started by Shbd,

    אני זקוק מאוד מאוד לתוכנת ועידה נוחה כזאת שיהיה לוח ציור משותף כמו ב- NETMEETING ושכמובן יהיה אפשר לדבר אחד עם השני. ניסיתי את ה- SHAREVIEW ל- WIN7 וזה ממש לא מה שאני צריך. יש למישהו הצעה?

    • 1 תגובה
    • 892 צפיות
  9. Started by shoval,

    כשאני מרנדר על HDTV התכנה נופלת אחרי כמה פריימים בהודעה שאין מספיק זיכרון להמשיך. מישהו מכיר את הבעיה או שזה רק אצלי? ברינדורים"פשוטים" כמו PAL הכל זורם טוב אני עובד על MAX9 VRAY1.5, ברינדורים אין אפקטים כבדים רק טקסטורות ואנימציה.... ולא רק זה... בז\מן רינדור אני מקבל הודעות שגיאה של RAYTRACER,ואני לא משתמש בזה בכלל, והרינדור נופל אחרי כמה פריימים, במקרה הטוב או שהתכנה נופלת במקרה הרע, וגם קיבלתי הודעה שיש שגיאה ברישיון ועוד כמה ימים הוא נגמר.... יש למישהו פיתרון????

    • 1 תגובה
    • 892 צפיות
  10. Started by BURTON,

    בין התוכנות השוות משלב את גוגל בתוך שורת המשימות http://toolbar.google.com/deskbar

    • 1 תגובה
    • 892 צפיות
  11. Started by netanel1234,

    שלום, העתקתי דיסק לפורמט WAV ואי אפשר לשנות לו את הפרטים יענו שם אלבום וכו.. אם איזה תוכנה אפשר לשנות..? תודה רבה!

    • 0 תגובות
    • 892 צפיות
  12. Started by RonCohen,

    יש לי בעיה עם הActiveX כשאני נכנס לדיסק מסוים(דיסק התקנה של ג'יגה בייט ללוח אם) אז זה כותב one or more activex controls could not be displayed because either...

    • 0 תגובות
    • 892 צפיות
  13. Started by killer007,

    למישהו יש הזמנה לטורנט ליץ תהזמנה יש לשלוח ל-hadar.avr@gmail.com בתמורה אם אתם רוצים אתם יכולים לקבל 5 אתרי HTTP שמתעדכנים כל הזמן ומורידים על המקסימום תמונה לדוגמא:

    • 3 תגובות
    • 892 צפיות
  14. Started by red4ever,

    עד לפני יומיים הכל היה בסדר. מאז, כל פעם שאני נכנס לספידטסט אין לי את המסך הזה שמתחיל את הבדיקה. לצורך העניין, באינטרנט אקספלורר אני כן יכול לבצע את הבדיקה. מה קרה בכרום? איך אפשר לתקן את זה?

    • 2 תגובות
    • 892 צפיות
  15. Started by Stealth,

    שלום לכולם לא מצפה לפיתרון כי כבר נשבר לי הצורה מלנסות להפעיל את האיינשטיין הזה מההארדיסק הבעיה היא שכאשר נכנסים לתפריט ניהול קבצים כדי לשמור או לטעון קובץ אז התוכנה קורסת לדוס (או לווינדוס) עם divide overflow error אם אני מריץ מדיסקט זה נכנס לתפריט בלי בעיה ניסיתי גרסאות של מערכות הפעלה כולל dos 6.22 הגדרות זכרון ..path ואפילו מעבר מfat32 לfat16 עוד דבר שכחתי להזכיר זה שמההארדיסק הישן (500mb) זה רץ יופי לא מבין מה הקטע אם משהו מכיר טריק לגרום לזה לרוץ אז בבקשה תודה :-*

    • 0 תגובות
    • 892 צפיות
  16. Started by ofste,

    בס"ד שלום, יש לי בעיה במחשב: ברגע שאני נכנס כרגיל לוינדוס הוא מעלה שכותרתו windows security alert, וכל השאר ברוסית, ויש שם מקום להכניס משהו כמו סיסמה. כמובן שמשם אי אפשר לעשות כבר כלום. אבל גם כשאני מנסה לעלות בsafe mode, המחשב פשוט עושה ריסטרט. איך מטפלים בזה אם אני לא יכול להיכנס אפילו לדוס? תודה מראש אופק

    • 5 תגובות
    • 892 צפיות
  17. Started by POD,

    שלום לכם, אני מנסה לצרוב קובץ BIN (יש לי את ה-CUE) בעזרת ה- NERO והוא מקפיץ לי את השגיאה הזו. הקטע הוא שבדקתי כבר את ה-IMAGE בעזרת מין VIRTUAL CD כזה והוא עובד!! גם הצלחתי לצרוב אותו עם תוכנה אחרת . מישהו יודע את הסיבה לכך? תודה מראש. [attachment deleted by admin]

    • 11 תגובות
    • 892 צפיות
  18. Started by Moo^Moo,

    מנהלים, זה לא וורז... נכנסתי לאתר של EJAY והורדתי את התוכנה, אבל יש בעיה בהתקנה, אז אני מחפש את התוכנה "בנרות..." בבקשה, PLZ, למי שיש או יודע מאיפה להשיג EJAY HIPHOP 4... אני אפילו יביא לאדם פנטיום 3 800...

    • 5 תגובות
    • 892 צפיות
  19. Started by XCG120,

    כאשר אני מתקין את התוכנה Emsisoft Anti-Malware על WIN 7 64BIT הכול עובד מצויין,רק הבעיה היא שכאשר אני עושה איתחול למחשב הווינדוס עולה וכאשר אני מכניס את הסיסמה המסך נהיה שחור והוא לא ניכנס לווינדוס. ולאחר מכאן אני נאלץ להסיר את התוכנה דרך "מצב בטוח" ואז הווינדוס בסדר גמור,השאלה שלי למה זה קורה?למה אחרי התקנת התוכנה הווינדוס לא עולה כמו שצריך? אני רוצה להמשיך להשתמש בתוכנה הזאת מה עושים? בתודה.

    • 5 תגובות
    • 892 צפיות
  20. Started by fenix21,

    התקנתי את התוכנה 321 MKVPLAYER הורדתי CODEC וLAZYMAN אבל עדיין לא רואה את הריבוע האדום הקטן בצד השמאל של המסך בTASKBAR שדרכו הייתי מפעיל את התרגום... מישהו שמכיר את התוכנה יוכל לעזור אני כבר מת לראות סרטים במחשב החדש!!

    • 2 תגובות
    • 892 צפיות
  21. Started by Konst1988,

    שלום לכולם. תהליך הגרעין של האנטיוירוס המוצלח NOD32, שאמור להיות אחד הקלים, לוקח לי כרגע 118 מגה ניצול בראם, ו 113 מגה ניצול ב VM. הוא גרסא 3.0.621 המחשב דלוק כ 24 שעות, אבל לדעתי הניצול הזה מאוד מופרח.. האם אצלכם יש משהו דומה? תודה לעונים.

    • 0 תגובות
    • 892 צפיות
  22. Started by Milford Cubicle,

    • 5 תגובות
    • 892 צפיות
  23. Started by WhiteHaze,

    הי הורדתי קובץ ZIP גדול באמיול ושניסיתי לפתוח אותו היה CRC Error, יש אפשרות לתקן את הטעות בקובץ באמיול בלי להוריד הכל מחדש? תודה

    • 1 תגובה
    • 892 צפיות
  24. Started by LeftRight,

    התקנתי קספרסקי אנטיוירוס ושאני מנסה להכנס לאינטרנט הוא עושה לי מסך כחול כזה של השגיאה בחומרה... אני חושב הגירסא הייתה 5.5 (מחקתי כבר) אז מישהו יודע מה עושים בנידון?

    • 7 תגובות
    • 892 צפיות
  25. Started by 1900GT,

    שלום, אני מחפש מלא זמן דרייברים למחשב מבוסס ASUS P4B266-VMX. ככל הנראה זה מחשב HP ולא משנה איזה דרייברים התקנתי שום דבר לא עבד. אודה מאוד לעוזרים

    • 1 תגובה
    • 892 צפיות

דיונים חדשים בפורומים