עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by STONE_COLD,

    מופיעה לי השגיאה הזאת... מה הבעיה? איך אני פותר את זה? ועשיתי כבר סריקה כמו שרשום אבל לא עוזר

    • 6 תגובות
    • 896 צפיות
  2. Started by boogala,

    איך משתתמשים בתוכנה aida32 ? אני רוצה לברר מה כרטיס המסך שלי דרכה

    • 2 תגובות
    • 896 צפיות
  3. Started by none,

    אני צריך את התוכנה I-Author אולי למישהו יש?

    • 1 תגובה
    • 896 צפיות
  4. Started by מאור247,

    מאיפה אני יכול להוריד דרייברים ל usb 2.0

    • 3 תגובות
    • 896 צפיות
  5. הכנתי חתימה חדשה על הסרט the gardiuan (בעברית המגן) שכולכך אהבתי מה דעתכם? טוב עדכן את החתימה לפי החוקים זאת הישנה: וזאת החדשה: מה אתם אומרים על החדשה? להקטין עוד את המילה?

    • 7 תגובות
    • 896 צפיות
  6. Started by almog1620,

    מחפש תוכנה פשוטה וקלה, למתחילים, לשליטה על מאווררי המחשב. מתאימה לווינדוס 7 תודה

    • 0 תגובות
    • 896 צפיות
  7. Started by shaithebest,

    שלום לכולם עo ווינדוס אקספי sp3 אני מנסה להתקין את התוכנה של המודם של סלקום alcatel usb ממשק ההתקנה לפני סיום שולח את השגיאה הזו: microsoft visual c++ runtime library runtime error program: hspa usb modem the application has requested the runtime to terminate it in an unusual way. contact the support bla bla מה פשר השגיאה הזו? מישהו יודע איך מתקני את זה? תודה

    • 0 תגובות
    • 895 צפיות
  8. Started by Proww,

    אהלן. כאשר אני מדליק את המחשב הנייד שיש בו XP, עולות לי השגיאות הבאות: וגם זאת: מה עליי לעשות?

    • 7 תגובות
    • 895 צפיות
  9. אז שלום שוב, עזרתם לי בבעיה הקודמת ואני אשמח אם תעזרו לי גם בבעיה הנוכחית. אז ככה, ברשותי מכשיר Sony IC Recorder וכשאני מחבר אותו למחשב בעזרת כבל USB המחשב אינו מצליח למצוא את מנהל ההתקן שלו. הנה מידע מפורט בתמונה אחת :

    • 0 תגובות
    • 895 צפיות
  10. אוקיי אז ניסיתי DAP והוא נתקל בשגיאה ויוצא... למישהו יש מושג איך אני מוריד מרפיד שר?

    • 3 תגובות
    • 895 צפיות
  11. ברשותי ווינדוס 7 והמדיה פלייר שמתלווה אליו... המדיה פלייר מנגן קבצי HD מצויין!! יותר טוב מVLC וגם ממדיה פלייר קלאסיק.. הבעיה היחידה היא שאני לא שומע אודיו. בעבר היה לי בעיה כזו ב VLC אבל שינוי הגדרות קל והסתדרתי.. אבל עכשיו אני מחפש הגדרות של האודיו במדיה פלייר ולא מצליח לפתור את הבעיה.. יש למשהו פתרון ? אגב מותקנת אצלי חבילת הקודקים CCCP המעודכנת...

    • 1 תגובה
    • 895 צפיות
  12. Started by berner,

    חברים שלום :s05: התקנתי את יוטורנט ואני כל הזמן נחסם כנראה ע"י שרתי נותן השירות של האינטרנט הבנתי שיש צורה הסתרה/ הצפנה מול נותן השירות כך שאפשר לעקוף את המידע שעובר לשרת נותן השירות של האינטרנט על שימוש בטורנט כמו כן בעת הפעלת התוכנה UTORRNET המחשב מאיט עד כדי שאין יכולת לההשתמש עם דפדפן אשמח לקבל הסיוע בברכה

    • 2 תגובות
    • 895 צפיות
  13. היי, השאלה בכותרת (ישומים פועלים=ישומים הפועלים במקביל לפעולת תוכנת הCPU-Z,כמו הiTunes). אשמח לשמוע חוות דעת...תודה רבה מאוד מראש .

    • 6 תגובות
    • 895 צפיות
  14. http://www.afternapster.com/# http://www.zeropaid.com/

    • 3 תגובות
    • 895 צפיות
  15. Started by moris,

    היי! אני משתמש בתוכנת הפקס המובנית ב-XP . הענין הוא שעד לפני שבוע הייתי מחובר לבזק ושולח חופשי פקסים ללא בעיות. היום אני מחובר ל-HOT ולא מצליח לשלוח ,תמיד אני מקבל שגיאה "אין צליל חיוג ,קו הטלטון בשימוש או לא מחובר". תודה!

    • 3 תגובות
    • 895 צפיות
  16. Started by omnius,

    קודם כל למנהל הפורום: חיפשתי את הנושא ולא מצאתי ולכל השאר: מה הweb browser הכי טוב,מאיפה אני משיג אותו (חוץ מאימיול וכדומה)

    • 5 תגובות
    • 895 צפיות
  17. Started by efimen,

    אבקש לדעת היכן אוכל לקבל מידע (מקיף ככל האפשר), גבי סיומות שונות של קבצים באיזה תוכנה ניתן לפתןח כל סוג של סיומת. כוותי בעיקר לסיומות שפחות מוכרות כגון : PAS , BLB

    • 3 תגובות
    • 895 צפיות
  18. אהלן פניה זו לכל אנשי התלת שביננו , עד לפני כמה ימים עבדתי עם כרטיס רדיון4870 חצי גיגה זיכרון והחלטתי להשתכשך לכרטיס מקצועי רדיון 2000, ומה הפלא לא שאין שיפור אלה מאיה עובדת כאילו היא במחזור, אני בטוח שזה משהו בהגדרות שצריך לעשות ואשמח לקבל עזרה. תודה

    • 0 תגובות
    • 895 צפיות
  19. Started by llnakash,

    חברים שלום, רציתי לדעת מה דעתכם על תוכנה כמו Faronics Deep Freeze??? מה למעשה אופן הפעולה שלה? היא יוצרת img ובכל הפעלה של המחשב פשוט טוענת אותו מחדש??? כמה זמן תהליך כזה לוקח בערך לדיסק ש- 15 ג'יגה שלו תפוסים??? האם הכתיבה המרובה הזו של קובץ img כל פעם שהמחשב עולה מחדש לא פוגמת בדיסק הקשיח באיזשהו אופן??? תודה רבה!

    • 7 תגובות
    • 895 צפיות
  20. Started by liiight,

    http://www.download.com/3000-2144-10045910.html?part=69274&subj=dlpage&tag=button רשימת עדכונים ושינויים לגרסה החדשה: http://www.lavasoft.com/news/public%20changelog.pdf מבדיקה ראשונה, הסריקה באמת יותר מהירה, אך אמנם לא בהרבה. לגבי מציאת מזיקים למיניהם, אני לא יכול להגיד, כי המחשב שלי נקי תמיד

    • 0 תגובות
    • 895 צפיות
  21. Started by yoss,

    בהתאם להמלצות ששמעתי פה מאנשים בפורום, התקנתי את הבילד האחרון של מוזילה. אין ספק, תוכנה הרבה יותר מתוחכמת מאקספלורר, טוענת עמודים יותר מהר (גם בלי pipelining) ועם הרבה פחות קריסות (אצלי אם אני מנסה ללחוץ ctrl+f בשעה שהעמוד לא גמר להיטען -אקספלורר קורס). הבעיות שלי הם כאלה - מהירות תגובה בטעינה, ופה אני משער שאין מה לעשות אלא לחכות לבילדים יותר חדשים. רכיבי עמוד שמוכפלים (טקסט,תמונות) - מצאתי את הגורם- חלון overlay ברקע. שימושיות וקיצורי דרך-חסרה לי אופצית ה ctrl+enter בשורת הכתובת; shift+click כדי לפתוח בחלון חדש (קליד ימני ובחירה מהתפריט פשוט מסורבל מדי) טיפים וטריקים יתקבלו בברכה

    • 3 תגובות
    • 895 צפיות
  22. Started by TimoTy,

    כל תוכנה חוץ מהדרייבר קלינר 3 תודה

    • 2 תגובות
    • 895 צפיות
  23. Started by Cupid Me,

    אהלן חבר'ה, אני מחפש תוכנה שיכולה לפצל DVD9 לשני דיסקים של DVD5 - לא וידאו אלא מידע, תודה

    • 8 תגובות
    • 895 צפיות
  24. Started by Boggyb22,

    אני צריך לעדכן את הביוס שלי בגלל בעיה כלשהיא בחיים לא עידכנתי ביוס. בכל מקרה, זה הדגם של הלוח אם שלי http://www.gigabyte.com.tw/Support/Motherboard/BIOS_Model.aspx?ProductID=2288 וכרגע אני עם גירסה F2 של הביוס רוצה לעדכן לF11 הווינדוס שלי הוא VISTA 64BIT וכשאני מנסה להתקין ת'עידכון, כותב לי שגירסת העידכון היא ל32. מאיפה אני מוריד ל64? לא הצלחתי למצוא אמרו לי שאין כזה דבר ושאני טונה (D: ) אבל זה מה שכותב לי אמרתי נשאל פה

    • 13 תגובות
    • 895 צפיות
  25. Started by chipopo,

    שלום. קניתי מתאים IDE/SATA 2 USB באייבורי http://ivory.co.il/product.asp?productid=538&CatCode=66 עכשיו פעלתי לפי ההוראות וחיברתי למחשב ולכונן SEGATE 40GB שהיה לי. כשאני מעלה את המחשב אז קופץ לי בצד הבועות האלה שחיברתי USB חדש בלה בלה בלה "הרכיב מותקן ומוכן לשימוש"... אבל הבעיה שאני לא רואה אותו ב"מחשב שלי" ואין לי מושג איך לגשת אליו... כשהכונן מחובר רגיל אז אין שום בעיה... ניסיתי על שני מחשבים, XP PRO ו VISTA..... מה יכולה להיות הבעיה? תודה מראש,עדן

    • 3 תגובות
    • 895 צפיות

דיונים חדשים בפורומים