עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by 1_Nike_1,

    ניסיתי להתקין כל DivX וכמעט כל מקודד שמצאתי, ועדיין- המדיה פלייר לא מפעילה לי סוג מסויים של קבצי avi. כלומר- היא מפעילה לי אותם, רק שחלק נכבד מהקבצים לא פועלים בה.. כאמור, התקנתי מקודדים, כל שמצאתי- ועדיין, בעיות. מה עושים, מה עושים??

    • 0 תגובות
    • 898 צפיות
  2. Started by shloosh,

    אני משתמש בתוכנה stylexp והורדתי bootscreen לאקס פי . הבעיה שאני שם אותו אז שהמחשב עולה הוא עושה לי לבחור בין להעלות את מערכת ההפעלה עם הבוט סקרין או בלי הבוט סקרין. יש אפשרות לתקן את זה שפשוט יעלה עם הבוט סקרין החדש בלי בחירה שהמחשב עולה?

    • 4 תגובות
    • 898 צפיות
  3. Started by tphss,

    מדובר על WINDOWS 2000 PRO. לא לגעת בתוכנה הזאת, הייתה לי את גרסת PRO ואת ניקוי הREGISTERY היא עשתה בסדר, וגם את הניקוי של הTEMP וCACHE של האינטרנט, אפילו הPOPUP BLOCKER עבד סביר ביותר. אחרי זה, ניקוי של קבצים שכביכול "לא צריכים" "טפילים" או קבצי TMP\TEMP אחרי הפעולה הזאת של מחיקות ואיחוי שבא ביחד, פשוט זה דפק את כל הDIRECTORIES לזיכרון ולVIRTUAL MEMORY כי זה מחק קבצי MEMORY DUMP נחוצים, ועוד כל מיני. למזלי ניסיתי לתקן עם RECOVERY של כל הקבצים שזה מחק וסידור, שזה גם, פעל רק דרך SAFE MODE כי רגיל הWIN לא עלה. תאמינו לי מזל, תוכנה עם טעות בסיסית. תאמינו לי עדיף תוכנות קטנות שדואגות רק למשהו מסויים כמו תוכנות ניהול REGISTERY ומציאת SPYWARES... (או לבד, ממליץ לא להתעסק אם לא …

    • 4 תגובות
    • 898 צפיות
  4. Started by LeftRight,

    אני חייב את זה דחוף דחוף אם מישהו יודע בבקשה ישר להגיד לי! תודה מראש

    • 2 תגובות
    • 898 צפיות
  5. שלום התקנתי מצלמת אינטרנט עם הדרייבר , אבל הבעיה שאחרי אתחול לוקח כ-2 דקות עד שהאייקונים עולים ז"א שהמסך תקוע בתמונה של העננים וכעבור 2 דקות כל האייקונים עולים , לפני התקנת המצלמה המחשב עלה בטיל , זה מחשב חדש . מדובר על חלונות XP PRO 4 ג'יגה זיכרון מה אפשר לעשות ? תודה

    • 2 תגובות
    • 898 צפיות
  6. Started by morben,

    שלום אני מחפש דריבר לכבל מrs232 לusb עכשיו חיפשתי מלא באינטרנט ולא מצאתי חשבתי אולי מישהו יכול לעזור לי פה דרך הגב מערכת הפעלה ויסטה אולטמיט 64 ביט בתודה מראש מור בן

    • 3 תגובות
    • 898 צפיות
  7. Started by omer-e,

    שלום אני מתלבט בנושא של היכן כדאי להתקין תוכנות והאמת שעשיתי חיפוש באינטרנט ולא הצלחתי למצוא תשובה מספקת. חילקתי את הכונן שלי לשתי מחיצות, C בה יש מערכת הפעלה ו D ,גודל הכונן 1T השאלה היא איפה להתקין תוכנות כגון סקייפ או DAEMON TOOLS ב C או בD? ואיפה כדאי להתקין משחקים כגון COD4? תודה עומר

    • 7 תגובות
    • 898 צפיות
  8. Started by AVL,

    איך יצא? הרקע הוא מSAN ANDREAS

    • 6 תגובות
    • 898 צפיות
  9. שלום לכולם, יש לי xp pro hebrew חוקי . הורדתי מהאתר של מיקרוסופט את הדפדפן אקספולרר 7 בגרסא אנגלית ובגרסא עברית . שאני מנסה להתקין את הגרסא העברית זה רושם לי "ההתקנה לא מתאימה לשפה הנוכחית של מערכת ההפעלה שלך" ולא מתקין . הלכתי ללוח בקרה הכל שם על עברית והכל בסדר ,לא יודע מה זה. שהתקנתי את הגרסא באנגלית זה מתקין ועובד והכל בסדר. מה עושים בכל זאת כדי שיהיה בעברית ? תודה מראש.

    • 6 תגובות
    • 898 צפיות
  10. Started by dandisc,

    איך ניתן להסיר אותו הוא משתלט על דף הבית,מקפיץ פופ-אפים על ימין ועל שמאל,Nod32 לא עזר האם אפשר להסיר בדרך ידנית?

    • 2 תגובות
    • 898 צפיות
  11. איך אני יוצר סרט VCD או SVCD מקובץ AVI? זה חשוב לי כי אני רוצה לצרוב את זה כדיי לראות בDVD. איזו תוכנה מומלצת?

    • 3 תגובות
    • 898 צפיות
  12. Started by lilian,

    לאחר הפרמוט והתקנת דרייברים מהדיסק של המחשב נייד, אני לא מצליחה לקלוט את הנתב האלחוטי שפעם התחברתי אליו בקלות. חשבתי לעדכן דרייבר. זה המחשב שלי: http://www.nextor.co.il/ProductInfo.asp?ProdId=208&catId=

    • 4 תגובות
    • 898 צפיות
  13. Started by גיל בייטס,

    בתור נגן גיטרה חובב ובעל מחשב נייד עם כרטיס קול אונבורד האפשרויות הקלטה שלי לא משהו, הבנתי שהתוכנה הכי מתקדמת שעדיין תתאים למחשב שלי היא cool edit pro או בקיצור cep. קראתי לפחות 10 מדריכים על התוכנה ובשום מקום לא מצאתי פתרון לבעיה: לא נראה לי שהתוכנה מקליטה את הגיטרה שלי בכלל, לפי המדריכים אני עושה הכל נכון כך שלא ברור לי מה מקור הבעיה. לפני זה השתמשתי ב -guitar rig והתוכנה הקליטה אבל היא לא התאימה לכרטיס הקול ככה שהבעיה היא ככל הנראה לא בחיבורים של הגיטרה למחשב. האם יש כאן מישהו שמשתמש או מכיר את ה-cep ויכול לייעץ לי בנושא? רבה התודה.

  14. יש לי נייר מדבקות לדיסקים כזה מיוחד, הורדתי מהאינטרנט את התווית להדפסה, ואת התוכנה CoverXP אני לא יודע מה לעשות כדי שאותו JPG עם התווית שהורדתי יצא על הדף המיוחד, ואני לא מבין איך זה שהוא ידפיס בדיוק בדיוק על העיגול בדף מה הוא אמור לנחש? מישהו יכול ללכת איתי שלב אחרי שלב מה לתכנת בהגדרות וכאלה של תוכנות מסויימות? תודה

    • 3 תגובות
    • 898 צפיות
  15. Started by lompy,

    אני רוצה לעשות קובץ אימג להתקנה חדשה שכולה נמצאת על כונן אחד (C:) במקום שאני אצתרך להתקין הכל מהתחלה במקרה של תקלה קריטת עכשיו במסך הראשי אני מופיע לי התפריט ובו אני בוחר LOCAL בתפריט הבא אני צריך לבחור בין DISK לPARTITION ושם אני מאמין שאני צריך לבחור TO IMAGE השאלה שלי במה אני צריך לבחור ב DISK או ב PARTITION ומה ההבדל בין האופציות?

    • 2 תגובות
    • 898 צפיות
  16. צרבתי דיסק ובטעות לא סימנתי את "finalized". כיצד ניתן לעשות פעולה זאת לאחר הצריבה? תודה רבה!

    • 2 תגובות
    • 898 צפיות
  17. Started by omnius,

    שלום. אני מחפש תוכנה (חינמית במידת האפשר) שיכולה להמיר סרט VCD גדול למדי (חצי שעה ומעלה) לפורמט AVI. בבקשה שימו לב: ברצוני להמיר מVCD לAVI, לא ההפך (כמו שגוגל כל הזמן מצא ) תודה.

    • 4 תגובות
    • 898 צפיות
  18. הי אני רוצה להפעיל תכנית מסוימת ולאתחל אותה כל X שעות. לשם כך אני נעזר בפקודת CMD שסוגרת את התכנית, והכנסתי את הסקריפט ל"מתזמן המשימות". הבעיה היא, שכאשר אני מתזמן את שני הפעולות הללו (סגירה ופתיחה) נוצרים לאט לאט מירווחים. לדוגמא: הפעלה ראשונית של התכנית 1.סגירה של התכנית כל 10 דקות (שעה: 10:10 2.הפעלת התכנית כל 11 דקות ( שעה 10:11 מה שקורה בפעם השניה : 1.סגירה של התכנית כל 10 דקות ( שעה: 10:20) 2.הפעלת התכנית כל 11 דקות ( שעה: 10:22) וזו הבעיה...נוצרים מירווחים, וכתוצאה מכך אני "מפסיד" זמן ריצה של התנכית. יש דרך לפתור את זה? או לחילופין, תכנה צד שלישי (חינמית) שיודעת לנהל משימות בצורה חכמה יותר? כגון "פתח את התכנית בשעה 4,8,12" במקום כל X שעות, וכך למעשה לפתור את הב…

    • 3 תגובות
    • 898 צפיות
  19. שלום, אני מחפש תוכנה שאני אוכל להקליט ולהריץ איתה מקרו שתקלוט תזוזות עכבר, מקלדת, מילוי טפסים וכו' יש הצעות? עדיף FREEWARE תודה

    • 3 תגובות
    • 898 צפיות
  20. שאני מפרמט את ה dok בפקודת FORMAT FS=NTFS זה לוקח חצי שעה יש אופציה לפרמוט מהיר? אני מפרמט אותו ל NTFS כדי להתקין ווינדוס 7 על מחשב נייד קטן שאין בו DVD

    • 4 תגובות
    • 898 צפיות
  21. לאחר שהמחשב החל להיתקע לי וכמה תוכנות spyware פתאום לא עלו לי הבנתי שנדבקתי במשהו. המקאפי גילה סוס טרויאני בשם DNSchanger אך הוא איננו מצליח להסיר אותו ורק שם בהסגר ולאחר מכן נדבק מחדש. ניסיתי עם עוד כמה סוגי אנטי וירוס שונים שגם הם גילו אותו (בוריאציות שונות) אך אינן מצליחות להסיר אותו. הקבצים שנדבקו הם קבצי מערכת חשובים ולא ניתן למחוק אותם. מה עוד אני יכול לעשות? אני שוקל פשוט לפרמט את המחשב ולהתחיל הכל מחדש.

    • 8 תגובות
    • 898 צפיות
  22. Started by deso,

    X

    • 7 תגובות
    • 897 צפיות
  23. נמאס לי כבר!. אם אני מפרמט כונן כלשהוא דרך ההתקנה של הווינדוס (כשעושים בוט מהסידי), אני חייב להתקין עליו ווינדוס אוטומטית לאחר מכאן, זה לא שואל אותי, פשוט מתקין, זה ממש מעצבן. מה לעשות? תודה מראש!.

    • 5 תגובות
    • 897 צפיות
  24. Started by theking7,

    מקרה מוזר קרה לי לאחרונה במחשב אחד בביתי... מיקרופון המחובר אליו עבד בשיחות בסקייפ, ולפתע הפסיק לעבוד. החלפתי מיקרופון, בדקתי את ההגדרות לפי האתר של Skype - וכלום! (http://www.skype.com/help/guides/soundsetup_xp.html) זה ממש מתסכל... אין לי מושג מה עוד אפשר לבדוק ולעשות. יש למישהו רעיון? הקטע שזה עבד עד לפני כמה זמן... תודה מראש! (:

    • 4 תגובות
    • 897 צפיות
  25. Started by shugi,

    אהלן. מחפש תוכנה לשליטה במאווררי המחשב. יש חיה כזאת? תודה.

דיונים חדשים בפורומים