עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by X-Style,

    יש לי בעיה באינטרנט אקספלורר והJavaScript או הActiveX (אחד מהם..) פשוט לא עובדים דרך אינטרנט אקספלורר (דרך הפיירפוקס זה עובד)... וזה לא קשור לאפשרויות כי עשיתי reset להכל ובדקתי אחד אחד... אז לדעתי זה קשור לקבצים שלהם שנדפקו או הגדרות חיצוניות או משהו ...אם מישהו יוכל להגיד לי איך אני מסדר את זה או איך אני יכול למחוק ולהתקין מחדש את הJS או את הactivex או איך אני מתקן אז אני אודה לו מאוד עכשיו גם ניסיתי להפעיל צ'ט דרך הפיירפוקס וגם לא עבד... אין לי מושג מה הבעיה פה אני לא יכול לפתוח את האנטי וירוס גם כדאי להריץ בדיקה לוירוסים בגלל שהאנטי וירוס משתמש באינטרנט אקספלורר אז אני פשוט רואה חלון ריק... ושחזור למערכת גם לא עובד כי גם זה על אינטרנט אקספלורר... למרות שזה לא נר…

    • 10 תגובות
    • 903 צפיות
  2. Started by berner,

    חברי שלום חפשתי ולא מצאתי מדריך לצריבה , מתברר שיש המון בעיות בעת הצריבה הנובעות מחוסר ידע או נסיון . האם יש מישהוא או חברים שיכולים לרכז את הכל כולל הדגמות ( למשקיענים שבנינו) כמו כן בנושא תוכנות הצריבה מתברר שיש בינהם טובים לפעולות וסוגי צריבה שונות -- האם יש חברים שיכולים להגדיר את ההבדלים ומה ומתי כדאי להשתמש בתוכנה כל שהיא . בברכה ואשמח שתקפצו על האתגר הזה למבינים שבנינו והעשרת הידע בינינו בצעתי חיפוש אבל הכל מפוזר ורצוי לרכז כמו שעשו לגבי צורבים תודה וחג שמח :saint:

    • 6 תגובות
    • 903 צפיות
  3. Started by yotamoo,

    בעיה קצת מוזרה... היה לי צורב DVD ישן של LG שעשה המון בעיות. באיזשהו שלב הוא פשוט נעלם מהתצוגה ב"מחשב שלי" ולא הגיב כשהכנסתי דיסקים. יש לציין שתוכנות כמו EVEREST וכן הביוס זיהו אותו בלי בעיה. החלטתי שבכל מקרה הגיע הזמן להחליף צורב, קניתי חדש ו.... אותה בעיה יש לציין שהצורב מחובר ב-IDE רגיל לבד (MASTER). מלבדו אין עוד חיבור IDE, כך שיכול להיות שהחיבור דפוק (החלפתי כבל) אבל אם כך מדוע המחשב מזהה את הצורב? אשמח לתשובות, אני די חסר אונים. תודה רבה

    • 3 תגובות
    • 903 צפיות
  4. Started by Guy King,

    שאלה פשוטה ביותרואני מקווה שקשורה לכאן. שאני נכנס לפליקר ורוצה לשמור תמונה משם בתייקיה במחשב שלי אני לוחץ על Save picture as ואז בוחר נגיד בשולחן העבודה. שם הקובץ כברירת המחדל זה spaceball, אני עושה save והקובץ מופיע לי על שולחן העבודה אבל הוא לא שוקל כלום (43 בייטים) ואין תמונה. איך אני פותר את זה? תודה.

  5. Started by pssheba,

    ??? שלום ! ברצוני לכתוב קבצי HTML הכוללים קוד PHP ע"ג מחשב הכולל מערכת הפעלה WIN98. אני מניח שלצורך זה עלי להתקין חבילת PHP ותוכנת שרת WEB. האם מישהו יודע, ויכול להסביר לי, אלו תוכנות עלי להתקין וכיצד אני מעלה אותן בכדי שהדפדפן יקרא ויפעיל קוד בשפת PHP? תודה !

    • 2 תגובות
    • 903 צפיות
  6. Started by vacuuuum,

    אני מחפש תוכנה שתאפשר לי "לקשור" מילים שאני אומר למקשים במקלדת, כדי שתהיה לי מין מיקלדת קולית. יש תוכנה שבאה עם ווינדוס "speech recognition" אבל אני לא יודע אם יש שם אפשרות לקשור מקשים לפקודות קוליות.

    • 0 תגובות
    • 902 צפיות
  7. מה עוד: * המתאם הינו גנרי ולא רשום עליו כלום(הוא מתאם בין חיבור של פלייסטיישן2 לבין USB). * ב XP (שהיה לי עד לא מזמן) הוא כן זיהה אותו כראוי ועבד. * כשאני מחבר אותו אני מקבל שהוא מזהה שהתחבר אליו משהו לא מוכר. * חיפשתי דרייברים גנרים ברשת, לא מצאתי. חיפשתי אנשים עם בעיה דומה, ולא הצלחתי למצוא פתרון. * קיבלתי את המתאם מחבר שעבד עמו הקשר לפני שנים רבות ולכן לא ניתן להתחקות על מקורו. תודה לעוזרים(יהיה נחמד לשחק עם הלוגי'טק האלחוטי נגד חבר בוירטואה טניס 4 הנחמד).

    • 2 תגובות
    • 902 צפיות
  8. Started by leibeyal,

    אני מחפש כתוביות לסרט Get Rich Die Trying\Get Rich or Die Trying של 50cent שתתאים לתוכנה BSplayer אם מישהו יכל למצוא לי או לתת לי אתרים שהוא חושב שיש את זה שם אז בבקשה.. תודה רבה!

    • 3 תגובות
    • 902 צפיות
  9. Started by zombie,

    כשעוד הייתי בויסטה הורדתי עם ראפיד שייר ו"Jdpwnloader" והכל היה טוב ויפה.. עכשיו הוא מתחיל להוריד, מורית כמה קילו-בייטים ומנסה להתחבר שוב.. למישו יש מוסג איך לסדר את הבעיה? אולי תוכנה חלופית? בתודה מראש!

    • 0 תגובות
    • 902 צפיות
  10. יש אתרים שמציגים תמונות בפלאש יש דרך להוריד אותן ? [אני לא מדברת על לצלם ולשמור מהצייר...]

    • 2 תגובות
    • 902 צפיות
  11. יש לי כונן גדול חיצוני, ורציתי לפצל בו את השטח כדי לשים עליו מ.הפעלה נוספת, אז ראיתי את התוכנה הזאת..וכאן זה התחיל. הקצתי 10G מתוך 500G פנויים והתוכנה ביקשה לעשות הפעלה מחדש, אמרתי אוקי הגיוני. היא הפעילה את המחשב מחדש ואז הבנתי שעשיתי כנראה טעות... לקח לה מעל יום וחצי של עבודה !!! כדי לעשות את התהליך! הוא כל הזמן רשם "מעביר מידע", ועכשיו אני רואה שבכלל טעיתי כי התכוונתיל100G ואני חושש להפעיל אותה שוב :-[ מישהו יכול להגיד לי איך אני יכול כן לפצל את הכונן אבל שלא יקח לי ימים לעשות את זה? תודה תודה תודה לעוזרים אני ממש מיואש :-\

    • 6 תגובות
    • 902 צפיות
  12. Started by cold fire,

    שלום ברצוני להתחיל ללמוד PHP וגם לשלב גם ASP הבעיה היא שאני רוצה להתקין IIS על הנייד קבלתי אותו עם SP2 (אני לא יכול להסיר אותו) כשאני מנסה להתקין את IIS אני מקבל הרבה הודעות על כך שאין לי קבצים כמו staxmem.dl_ וiisadmin.dl_ ועוד... מצאתי קישור http://support.microsoft.com/kb/894351/en-us הבעיה שגם הדרך שהם מציעים לא עוזרת הם אומרים שאני צריך לכתוב את השורה הבאה esentutl /p Drive:\WinDir\security\database\secedit.sdb אבל הוא נותן לי את הפלט הבא Error access to source database אני כבר מיואש

    • 8 תגובות
    • 902 צפיות
  13. Started by BUNNY,

    שלום איך אני עושה כתב miror בOPEN OFFICE? זה אמור להיות בהגדרות הדפסה? תודה.

    • 0 תגובות
    • 902 צפיות
  14. Started by Guy950,

    שלום לכולם, יש לי אייפון מבית אפל וכמו כל מכשיר שמגיע מאפל צריך להתקין את התוכנה הכבדה והמרשעת של אפל, iTunes. טוב היא לא כזאת כבדה, אבל היא שמנה. ההארד דיסק שלי חולק ל2, מחיצה אחת לווינדוס ושני לכללי. במחיצה של הווינדוס כולל הווינדוס ועוד כמה תוכנות נשאר 30 ג'יגה פנויים ואחרי שהתקנתי את הiTunes ועד עכשיו נשארו 17 ג'יגה והיא ממשיכה לאכול את כל הזיכרון בהארד דיסק. אני רוצה להפסיק את המגמה הזאתי, המחיצה הזאתי נועדה לווינדוס בלבד ולא מעוניין שהתוכנה המסורבלת iTunes תתפוס לי את כל המקום. איך אני יכול להעביר את הספריה הנוכחית של הiTunes למחיצה השניה? ניסיתי בהגדרות אבל נכשלתי ואני לא יודע כלל איך להעביר את התוכנה מחיצה מבלי לאבד את כל מה שנשמר בה (אפליקציות, שירים וגיבויים של…

    • 0 תגובות
    • 902 צפיות
  15. אם יש כמה משתמשים במחשב יש איזשהי תוכנה שתוכל לנעול תיקיות מסויימות עם סיסמא ? (ככה יהיה לכל אחד את המידע האישי שלו בטוח)

  16. Started by mazgan,

    שלום לכולם אני מנסה להכנס לאתר www.freestockcharts.com הייתי נכנס אליו בתדירות גבוהה והכל היה עובד טוב. הייתי בחול חודשיים וכשחזרתי האתר לא נכנס לי בכלל מחקתי את הסילברלייט והתקנתי מחדש. שוב דבר הוא תקוע על connected ולא מתחבר. אשמח לתשובה תודה רבה

    • 1 תגובה
    • 902 צפיות
  17. Started by panterw07,

    לחבר שלי יש כזה לוח אם והוא עשה פירמוט ואין לו SOUND אני פעם מצאתי תדריברים של זה אבל אני לא מוצא את זה מישהו יכול לתת לי לינק לדריברים של הלוח ם הזה בבקשה?!?! תודה חבר'ה

    • 1 תגובה
    • 902 צפיות
  18. שלום יש לי מסמך מאד חשוב שכתבתי במחשב כף יד.המסמך נכתב בפוקט וורד והועתק למחשב שולחני שם הוא נפתח בוורד רגיל. אבל כאשר הוא ניפתח כל המילים והאותיות הפכו לסימני שאלה ואין לי אפשרות לשחזר אותו. אשמח אם מישהו יעזור לי כי זה מסמך מאד חשוב. עבדתי עליו תקופה ארוכה. תודה מראש.

    • 0 תגובות
    • 902 צפיות
  19. יש תוכנה שמגנה על דיסקים מפני צריבה? כדי שלא שלא יוכלו לצרוב אותו?

    • 4 תגובות
    • 902 צפיות
  20. קיבלתי דואל עם קובץ מצורף. הבעיה שהקובץ הינו קובץ EXE והאוטלוק חוסם כל גישה לקובץ. איך מתגברים על הבעיה ומנטרלים את האווטלוק? מערכת הפעלה WIN 7 תוכנת OUTLOOK 2007.

    • 2 תגובות
    • 902 צפיות
  21. Started by NiTRo37,

    היי כולם אני מחפש אתר טוב וחינמי עם מבחר גדול של מברשות לפוטושופ. מקווה שתוכלו לעזור לי למצוא כמה. תודה

    • 5 תגובות
    • 902 צפיות
  22. Started by evman007,

    לא יודע מה הבעיה פתאום לא מצליח להתחבר לי ,ולמשתמשים אחרים במחשב שלי הוא כן מתחבר ללא בעיות. שאני מנסה להתחבר הוא עושה כאילו הוא מתחבר ואז רושם-MERGING DATA ונתקע עד ההודעה המוכרת-שלח את תשלח... למישהו יש מושג?

    • 9 תגובות
    • 902 צפיות
  23. Started by tronado,

    על איזו תוכנת GPS בעברית אתם ממליצים? תודה.

    • 1 תגובה
    • 902 צפיות
  24. Started by nadav1379,

    יש לי בעיה בתוכנה NTI CD-Maker 6 Platinum מתי שאני פותח אותה נפתחת לי הודעה "No Suppoored drive detected" ומתי שאני רוצה לצרוב משהו זה לא צורב לי נפתח לי חלון ששואל אותי איפה לישמור את הדיסק ואני לא יודע מה זה זה קרה לי רק אחרי שהחלפתי צורב מה אני צריך לעשות

    • 5 תגובות
    • 902 צפיות

דיונים חדשים בפורומים