עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by J.allmighty,

    יש לי מערכת XP PRO המפרט מפורט, אני צריך להגדיר את המחשב כVPN SERVER - ע"י תוכנה משהוא מכיר תוכנה ? (לא SBOX ולא ISA SERVER שהוא עובד רק על 2000 סרבר) תודה רבה עריכה* מנהלים תעבירו בבקשה את התר'ד לתר'ד תוכנה, תודה.

  2. BACKROOM.ROXY שזה סוג של סוס טרויאני ושהוא לא יכול לתקן את ההבעיה כמו כן גם קיבלתי ממנו (נורטון) הודעות על דואר יוצא שהוא לא יכול לשלוח (לא מותקן אצלי OUTLOOK) בררתי קצת על הוירוס הזה באתר של נורטון ויש שם הוראות הורדה לוירוס הם כותבים שם לעדכן את התוכנה (LIVE UPDATE) ולהוריד "ווליו" מה"רג'יסטרי" התוכנה שלי מעודכנת ולא מצאתי את ה"ווליו" שהם מדברים עליו הוא לא קיים אצלי ניסיתי להפעיל את נורטון במצב SAFE MODE (דרך אגב אני משתמש בWINDOWS2000) והוא לא מוצא שום דבר ניסיתי בדיקה ON LINE של פנדה והוא גם לא מוצא כלום מה עושים ??? שום תוכנה לא מוצאת את הווירוס אבל אני מרגיש שהוא שם (אני מאוד קשור למחשב) מי שיוכל לעזור לי יבורך מי שלא תודה בכל מקרה LIRIK

    • 7 תגובות
    • 904 צפיות
  3. Started by barlevi123,

    שלום לכם . נתקלתי בבעייה ברישום אל התוכנה מסנג'ר. רציתי לשאול אותכם איך אני יכול להירשם למסנג'ר (הכוונה ליצור חשבון חדש). בתודה מראש בר לוי!!!

    • 9 תגובות
    • 904 צפיות
  4. Started by shafik,

    שלום לכולם, מדובר במחשב חדש עם OFFICE 2003 (מדובר בלקוחה שלא מעוניינת באף גרסה מתקדמת יותר) יש אצלה בעיה- היא קיבלה מחשב חדש התקנו לה הכל אבל בלוח שנה בצד שמאל היא לא רואה את הימים א' ב' ג' וכו' אלא אורה את האות י'. האם מישהו נתקל אי פעם בתופעה? למחשב יש את כל עדכוני MICROSOFT. תודה רבה

  5. Started by DXT,

    שלום. אני מחר מפרמט את המחשב כי אני מקבל חלקים חדשים. ולא פועל אצלי export messages משום מה זה אומר: failed to initialize MAPI...? אז איך אני מגבה את ה- contact list שלי ואת כל ההודעות שלי?

    • 4 תגובות
    • 904 צפיות
  6. Started by YOAV28,

    שלום יש לי תוכנה שאני לא מצליח להריץ אותה כמה פעמים במקביל שם התוכנה זה RSLOAD יש לי מערכת הפעלה ויסטה אם ישנה תוכנה כזואת אני אודה לכם מאוד יואב

  7. שלום יש לי מדיה פלייר 12 ויש שם אפשרות להעתיק ידסקים למחשב העתקתי דיסק אחד ובחרתי שהוא יועתק לשולחן עבודה שיניתי את זה באפשרויות של התוכנה . מאז כל הפעלה מחדש של המחשב נוצרת לי תיקייה חדשה בשולחן עבודה שהמדיה פלייר עושה ולא ניתנת למחיקה אני גם לא מצליח לשנות את הנתיב שמירה של המוזיקה המועתקת אני לוחץ "שינוי"וזה פשוט לא עובד..לא מגיב כלום מה עושים? תודה

    • 0 תגובות
    • 904 צפיות
  8. Started by urike,

    סיגנל שנכנס לכניסת LINE ן MIC למרות שמוקלט , לא נשמע ברמקול. הפקדים של ה LINE וה MIC ב CONTROL PANEL לא זמינים (אי אפשר לשנות עצמה)

    • 1 תגובה
    • 904 צפיות
  9. הכוונה בצורה חיצונית(אין אפשרות מובנית בתוכנה). אתאר את הבעיה שיש לי: אני לא מצליח לגשת לאתר מסויים או להתחבר אל הקליינט שלהם לשרת כבר יומיים. אני כן מצליח לעשות זאת עם פרוקסי(לאתר בלבד מן הסתם), ולכן השאלה שבכותרת. נתונים נוספים: אני עם 012+כבלים בחיבור ללא חייגן. אני לא האדם היחיד שסובל מהתקלה הזאת(ראיתי בפורומים) אבל הם לא נותנים לי עדיין תשובות("העניין בטיפולמחלקת הסניפינג(WTF?) שלנו") ולכן אני מחפש פתרון יצירתי. נ.ב- אני כבר יומיים איתם וניסינו מלא דברים אז אל נא תציעו דברים טריוואלים(מדי). תודה לעוזרים, אתם תותחים.

    • 0 תגובות
    • 904 צפיות
  10. Started by Dano,

    אני כיום משתמש בZonealarm ותאמת שהיא די עושה לי בעיות בכל הקטע של התוכנות ופורטים וכאלה אז אני מחפש עכשיו תוכנת פיירוול יותר טובה או טובה כמוה..יש לכם המלצות?

    • 5 תגובות
    • 904 צפיות
  11. כי אני עושה Properties על הכונן DVD ואין לי אפשרות כזאת. תודה מראש.

    • 3 תגובות
    • 904 צפיות
  12. Started by nissim_y,

    לאחר התקנת windows xp הסורק לא הוגדר (אינו בלוח בקרה - סורקים ומצלמות) התקנתי את התוכנה מדיסק התקנת המוצר אך זה לא הגדיר את הסורק ניסיתי לבצע הוספת תוכנה מתוך הדיסק אך זה לא הולך. באפשרויות שה xp פותח אין כלל את היצרן cannon :-*

    • 1 תגובה
    • 904 צפיות
  13. שלום, האם קיים כזה דבר? כי אני קניתי דיסקים לצריבה ואני רוצה לראות עם הם בסדר.

    • 5 תגובות
    • 904 צפיות
  14. Started by udi,

    יש לי בעיה הורדתי את התוכנה OSCAR { מי של יודע תכנה של קודים לתוכנות ומשחקים} וכאשר אני משתמש בה אני יכול לרשום את התוכנה שאני מחפש הבעיה היא כאשר הוא מוצא את התוכנה הוא רושם לי את הקוד הרצוי בגיבריש אני לא מבין כלום האם יש דרך לתקן את הבעיה ? נ.ב הורדתי מספר פעמים את התוכנה אז לא צריכה להיות בעיה בהורדה.

    • 1 תגובה
    • 904 צפיות
  15. שלום רב, אני משתמש בתוכנה NERO לצריבת מדיה על דיסקים. באופן קבוע לאחר סיום תהליך הכתיבה, מתבצע גם תהליך Verify שמאריך מאוד את משך פעולת הצריבה. ב- 90 אחוז מהמקרים, פעולת הצריבה מסתיימת בהצלחה . ב- 5 אחוז נוספים התהליך פשוט נתקע, ואי אפשר לפתוח את הכונן, אלא רק כשאני מבצע הפעלה מחדש של המחשב. היו מקרים ספורים שבהם קיבלתי את ההודעה Verify Fails אבל לא מתבצע שום תהליך שמתקן את הכישלון. כלומר בסך הכול, אני לא כל כך רואה איזה תועלת יש בכלל בתהליך ה- Verify לכן, השאלה היא האם ניתן לדלג על התהליך הזה (להסיר את ה-וי), או שבכל זאת מדובר בתהליך שאסור לוותר עליו, כי אולי החשיבות שלו מתבטאת באופן שאני בכלל לא מודע אליו? תודה רבה!

    • 7 תגובות
    • 904 צפיות
  16. Started by FatherBoard,

    מישהו יודע איפה אפשר למצוא מדריך מפורט לתכנה Ulead Cool 3D גרסא 3.5? אני פשוט לא מצליח להבין את התכנה הזאת...

    • 0 תגובות
    • 903 צפיות
  17. Started by Sake,

    הורדתי שירים והם בפורמט .ape כל שיר הו איזה 50\60 מגבייט....איך אני פותח את הפורמט הזה? .ape תודה.

    • 3 תגובות
    • 903 צפיות
  18. Started by Scofieild,

    איך לעזאזל, אני מוריד אותו, באופן סופי, מהסרגל כלים למטה??? מיותר לציין שמחקתי אותו מהרשימה ב mscobfig.

    • 5 תגובות
    • 903 צפיות
  19. Started by bariko,

    שלום רב, אחת ההמלצות שקראתי בפורום, היא להתקין תוכנה לניטור טמפרטורות של רכיבי החומרה, וזאת בכדי למנוע התחממות יתר שעלולה לגרום לריסטרטים וקריסה של המחשב. כמו כן ממליצים שזו תהיה תוכנה של יצרן לוח האם. ברשותי דיסק מקורי של היצרן המכיל את הדרייברים ללוח האם. סביר להניח שאוכל למצוא שם גם את התוכנה הזו לניטור הטמפרטורות, רק העניין הוא שעכשיו כבר התקנתי דרייברים מעודכנים. לכן השאלה, האם בכל זאת ניתן להתקין את התוכנה מתוך הדיסק, או שעדיף לחפש באתר של היצרן (מה בדיוק אני צריך לחפש?) לוח האם אצלי זה: GIGABYTE GA-P35-DS3 rev 1.0 דרך אגב, האם קיימת תוכנה כזו לניטור טמפרטורות, שגם מתריעה בזמן אמת כאשר יש חריגה מסוכנת? (השאלה נשאלת, כי נניח כאשר אני צופה בסרט, אזי אני לא טורח לבדוק…

    • 4 תגובות
    • 903 צפיות
  20. שלום אני מחפש תוכנה או חומרה שבכול נקודת זמן יכול להחזיר לי בדיוק את כל התוכנות ו- WIN למצבם בנקודה מסויימת . כך שאם יש בעיה בתוכנה , וירוסים במחשב וכל הנזקים למינהם , הכול ימחק וישאר לי רק מה שתיכננתי לזמו מסויים ( VISTA +תוכנות צד ג' ) לא מעווניין "במרכז הגיבוי והשיחזור" של ווינדוס כי זה בדיחה של תוכנה שעובדת אולי בתאוריה

  21. Started by vid170,

    באמצע עבודה על פרמייר CS3 הוא התרסק וחלקים שלמים חסרים ויש עליהם קווים אלכסוניים, יש פתרון?

    • 1 תגובה
    • 903 צפיות
  22. אני רוצה להוריד איזה 2 סרטונים מYoutTube ולגזור חלק מהסאונד שלהם. אבל אין לי מושג איך אפשר בכלל להוריד סרטונים או לשמור אותם במחשב ולערוך אותם כך שאני אוכל להפריד את הסאונד ולערוך אותו (לגזור מה שאני רוצה). מישהו יכול לעזור לי בקשה? תודה רבה לכל העוזרים.

    • 5 תגובות
    • 903 צפיות
  23. Started by Sifo Jen,

    היי, יש לי עכבר עם כמה לחצנים שאני לא משתמש בהם וחשבתי אולי יש תוכנת מקרו שאיתה אנהי אוכל לתכנת את אותם מקשים שיעשו רצף של פעולות או פעולה אחת למשל במישחקי אסטרטגיה כמו WC3 שאני אלחץ על כפתור והוא יסמן לי יחידה. האים יש דבר כזה? תודה רבה!!!, יאיר.

    • 3 תגובות
    • 903 צפיות
  24. תיאור: אני נכנס לאתר http://www.tapuz.co.il/forums2008/forumpage.aspx?forumid=344&pagenumber=1&r=1 אני רואה את הדף בדיוק כמוכם, אלא שכשאני רוצה לפתוח לקרוא הודעה מסויימת - זה לא נפתח לי (כאילו לא הגיב בכלל לקליק שלי) ניסיתי את כל האפשרויות: מחיקת Cookies, והיסטוריה ופריטי אינטרנט. הסרת JAVA והתקנת JAVA (עם העדכון האחרון), הסרת Flash Player והתקנה מחדש (כולל הPlugin), ניסיון לפתוח את ההודעה בדפדפנים אחרים (אני משתמש בכרום) כדוגמת Iexplorer, Firefox, Safari. יש לי Windows 7 Home Premium. בבית במחשב אחר, זה עובד (מה שאומר שזה כנראה לא קשור לפורטים חסומים או משהו כזה). יש לכם רעיונות לעוד דברים לנסות?? תודה רבה.

    • 1 תגובה
    • 903 צפיות
  25. כשאני מפעיל חלק מקבצי הוידאו, במדיה פלייר או בכל תוכנה אחרת, אני מקבל תצוגה של סרטים בצבעים נגטיביים (בחלק מן הקבצי וידאו). אני לא יודע איך לפתור את זה. חשבתי בהתחלה שזה קשור למקודדים ולכן הורדתי כמה אוספים של מקודדים אך ללא הועיל. אשמח אם תוכלו לעזור. תודה מראש.

    • 8 תגובות
    • 903 צפיות

דיונים חדשים בפורומים