עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by IG,

    שיעשה את העבודה מבלי להאט את המחשב. תודה.

    • 5 תגובות
    • 911 צפיות
  2. Started by Blue Omega,

    יש לי בעיה חמורה מאוד...... היום הנתקע לי המחשב ולאחר שעשיתי ריסט ה-norton internet security וה-norton antivirus לא עלו לי. סרקתי את המחשב לי בעזרת האנטיוירוס המקוון של סימנטק ומצאתי כמה וירוסים שאותם מחקתי. אבל עדיין התוכנות לא עלו....החלטתי למחוק את התוכנות ולהתקין אותן מההתחלה אבל זה לא עזר, הן עדיין לא עלו. מישהו יכול לעזור לי?......זה דחוף מאוד יש לי גם שני מחשבים שמחוברים ברשת לאינטרנט והמחשב שמחובר פיזית ל-ADSL מצליח להתחבר לאינטרנט ואילו המחשב השני לא מצליח (כנראה בגלל ה-NIS) נ.ב אני יודע שה-internet security עובד בגלל שסרקתי את המחשב בעזרת הסריקה של סימנטק והתוצאות הראו לי שהוא אכן עובד אבל משום מה אני לא רואה את זה על המחשב. לגבי אנטיוירוס אני לא יודע אם …

    • 3 תגובות
    • 911 צפיות
  3. שלום חברים יקרים. אני שמח להזמינכם למופע חד פעמי של פרוייקט האנימציה של תזמורת המהפכה ב26.2- היכל התרבות ראשון לציון. אולם ענק עם מסך ענק -תענוג!!! הזמנה מצורפת בתמונה . למי שראה במקרה את MUSICAL CHAIRS הסרטון שהצגתי פה בפורום לא מזמן- זהו הסרט שפותח את הערב. הערב מאוד איכותי ומהנה ומומלץ מאוד. תבואו. קליפיפ מהופעות קודמות: http://video.google.com/videoplay?docid=-6664693514367532958&hl=en הנחות למנויי ההיכל ב-50 ¤, סטודנטים וסגל אקדמי ב-45 ¤ מחיר כרטיס: 80 ¤ *אודות פרויקט האנימציה של תזמורת המהפכה זהו פרויקט ראשון מסוגו בארץ בו 11 צמדים של אנימטורים ומלחינים יצרו במשותף במהלך כשנתיים דיאלוג בין מוסיקה ואנימציה. התזמורת מבצעת מוסיקה מקורית לרקע סרטי …

    • 2 תגובות
    • 910 צפיות
  4. Started by MoRtZkInG,

    היי, אצל חבר במחשב התחיל ה-Photoshop לעבוד לאט. יש לו מספיק זיכרון, ופעם, כשרק קנו את המחשב התוכנה טסה. מדובר במחשב חדש ומתוחזק. עכשיו, אחרי חצי שנה, התוכנה התחילה לגמגם. נשאלת השאלה אם לפני שרצים להסיר אותה ולהתקין מחדש, יש מה לעשות? האם יש קבצים זמניים של התוכנה שכדאי למחוק ואיך עושים את זה (יש לתוכנה כלי אוטומטי לזה?).

    • 5 תגובות
    • 910 צפיות
  5. האתר http://mygoldstar.ios.st [ftp=ftp://http://mygoldstar.ios.st]http://mygoldstar.ios.st[/ftp] מחפש עובדים האתר עומד לעבור שידרוג כדאי לעקוב אחרי זה..אז האתר מחפש עובדים צרו קשר..פרטים באתר,תודה

    • 9 תגובות
    • 910 צפיות
  6. Started by shaks,

    אני מנסה למדל חרב אור (LIGHTSABER) לשם כך השתמשתי במודיפייר LATHE אחרי שהצבתי חומרים וכל מיני כאלה וקיבל תי את הצורה הכללית באתי לרנדר את החרב מכמה זויות ראיה ומהצד הכל ניראה בסדר אבל כמסתכלים קצת יותר למעלה מתחילים לראות דרך האובייקט להלן כמה תמונות: מהצד ומהקדימה הכל ניראה נורמלי: ומרגע שמעלים קצת את הזווית: עוד זווית שרואים בה דרך החרב: איך אני מסדר את זה? איך אני ממלא את זה כמו נגיד שיש בצילינדר או משהו כזה

    • 3 תגובות
    • 910 צפיות
  7. Started by רזי ברד,

    יש לי בעיה מתי שאני מנסה להיכנס באקספלורר לפייסבוק ומתחבר לאתר עם השם משתמש שלי אז האקספלורר מתרסק משום מה ואז מנסה לחזור ולהתחבר אוטומטית ושוב נכשל וככה זה חוזר על עצמו שוב ושוב ורציתי לדעת אם מישהו יודע למה זה קורה או אם מישהו יודע איך לפתור את הבעיה הזאת? נ.ב זה קורה רק באקספלורר לא בדפדפנים אחרים כמו קרום ופיירפוקס

    • 6 תגובות
    • 910 צפיות
  8. Started by garnett,

    שלום window.open אני מנסה לפתוח דף חדש בעזרת פונקציה .אך לא הצלחתי להפעיל פונקציה בג'וואה סקריפט בקוד של הכפתור כתוב כך on (release) { getURL("javascript:newwin()"); } HTMLוזה מה שכתוב ב <html> <head> <SCRIPT language="JavaScript"> function newwin() { window.open('myPage.html','newPage','width=640,height=640,toolbar=no'); } </SCRIPT> </head> <body> <!--url's used in the movie--> <a href="javascript:newwin()"></a> <!--text used in the movie--> <!-- saved from url=(0013)about:internet --> <object classid="clsid:d27cdb6e-ae6d-11cf-96b8-444553540000" codebase="http://fpdownload.macromedia.com/pub/shockwav…

    • 3 תגובות
    • 910 צפיות
  9. Started by eladh16,

    שלום המחשב שלי לאחר פירמוט. נקי לגמרי ועדיין לא הותקן שום מקודדים כאלה ואחרים. אשמח אם תייעצו לי איזה מקודדים כדי להתקין כדי להריץ את כל סוגי הקבצים ביעילות. אם מומלץ להתקין חבילה מלאה של כל הקודקים או רק קודקים ספציפים שאכן צריך? אני מריץ לרבות תוכני HD בפורמטים שונים בהן: MOV, WMV MP4 ועוד תודה

    • 5 תגובות
    • 910 צפיות
  10. או שקודם מתקינים מהדיסק ואחר כך מאתר היצרן ?

    • 5 תגובות
    • 910 צפיות
  11. איזה תוכנה פשוטה יש לעריכת מוסיקה, אני צריך לשנות מקצבים (TEMPO) ולחתוך ולחבר קטעים שונים. תודה לעונים. (הכי חשוב שתהיה ידידותית למשתמש).

    • 6 תגובות
    • 910 צפיות
  12. Started by man,

    שלום, אני מחפש תוכנה לשיתוף קבצים בין מחשבים דרך רשת האינטרנט. כלומר אני רוצה לשתף את הקבצים עם חבר שלי ועוד אנשים..(ורק איתם). בקיצור ליצור רשת שיתוף קבצים פרטית. פעם ראיתי כזאת תוכנה מה שאני זוכר שהדרשת להכניס ססמא ואז היית נכנס לרשת או משהו כזה. אשמח אם מישהו מכיר את התוכנה או שיש לו הצעה אחרת לשתף קבצים (לא דרך icq- איטי מידי!) בין מחשבים. חשוב שהמהירויות הורדה יהיו גבוהות . תודה מראש!

    • 3 תגובות
    • 910 צפיות
  13. Started by ratzabi,

    איזה גירסא של התוכנה Ad-Aware יותר חדשה: *Ad-Aware 6.0 או *Ad-Aware'SE 1.5 ??? תודה מראש!

    • 7 תגובות
    • 910 צפיות
  14. אחרי פרמוט והתקנת WIN 7 מומלץ להתקין DirectX 9.0c או שאין בזה כבר שימוש ?

    • 2 תגובות
    • 910 צפיות
  15. Started by GoBo,

    שלום אני עובד עם מערכת הפעלה ווינדוס אקס פי פרו ועם microsoft outlook וכל פעם שמישהו שולח לי קבצים בהודעת האי מייל אני לא יכול לפתוח אותם כי הוא כותב שהתוכנה חסמה את הקובץ לטובתי ואני לא רוצה שום דבר לטובתי אני רוצה רק לפתוח את הקובץ מי שיודע איך אפשר לסדר שכן יהיה אפשר לפתוח קבצים יעזור לי מאוד מאוד

    • 7 תגובות
    • 910 צפיות
  16. יש לי סרטים במחשב ואני משתמש התוכנה של ווינדוס כדי לצרוב אותם כDVD אבל לעיתים קרובות לא שומעים טוב (שומעים בקיטועים) או לא רואים טוב ממש חשוך! או שלא רואים על כל המסך בטליביזיה או ברכב..... אני מחפש תוכנה שיכולה לעשות את ההמרה בצורה יעילה ושאני אוכל לראות איכשהו את התוצאה לפני הצריבה כי נמאס לי לזרוק דיסקים.... תודה לעוזרים.

    • 0 תגובות
    • 910 צפיות
  17. יש לי תמונה שצילמתי ב N95. תמונה איכותית של טקסט. כשאני פותח את התמונה, הרקע הלבן של הדף המצולם, מופיע בצבע אפור ועקב כך בהדפסה זה מבזבז המון דיו. מה אפשר לעשות ב PHOTOSHOP על מנת להשאיר רק את הטקסט והשאר לבן? תודה לעונים. [attachment deleted by admin]

    • 2 תגובות
    • 910 צפיות
  18. שלום לכולם אני מחפש דרייבר לסורק הדי ישן שלי אך עושה עבודתו נאמנה זהו סורק 1200CU PLUS של מוסטק לא מוצא לו דרייברים לויסטה כולל להוריד דרייבר ל XP עם קומפטביליטי בויסטה ל XP SP2 יש למישהו סורק דומה שהצליח להתגבר על הבעיה??? בתודה מראש

    • 2 תגובות
    • 910 צפיות
  19. Started by TU_Daniel,

    היי, אני לא מצליח להיכנס לצ'אט של נענע ב-IE (פיירפוקס בכלל עושה בעיות עם נענע, אז אין מה לדבר עליו). מצורף סקרינשוט של הבעיה. ניסיתי להתקין מחדש את ה-Java Runtime Environment, אך הבעיה לא נפתרה. http://img295.imageshack.us/img295/6389/nanaqp5.png תודה, דניאל.

    • 7 תגובות
    • 910 צפיות
  20. אני מחפש תוכנה חופשית שמגנה על המחשב מפני פריצות למחשב ??? :'( :'( :'(

    • 6 תגובות
    • 910 צפיות
  21. אניי חושב שאחרי מליון סקיצות הצלחתי סוף סוף להגיע לתוצאה שתספק אותי..והנה היא לפניכם.. זה העיצוב הבא של האתר שלי מקווה שהוא יצא יפה לפחות בעייני הוא יפה מינמאליסטי בלי יותר מדי שטויות וכו.. דרך אגב העיצוב הקודם שהצגתי לכם למכירה למי שרוצה באייסיקיו מספר 214779762 או פה בפרטי זה לא משנה לי.. זה העיצוב הקודם.. http://img453.imageshack.us/my.php?image=1copy9wm.jpg דרך אגב בקרוב מאוד אני יתן לינק לאתר איך שהוא פועל.. ***להתעלם מהטעות שלי בסלוגן תוקן פשוט לא היה לי כח לעלות מחדש זה FOR ולא OF***

    • 6 תגובות
    • 910 צפיות
  22. שלום לכולם יש לי ווינדוס 7 64BIT התקנתי אותו באנגלית (האפשרות היחידה) אחרי זה הגדרתי את שפת כתיבה גם לעיברית , התקנתי חבילת הפיכה לעיברית הכל טוב וזה אבל שאני שומע שיר בווינדוס מדיה פלאייר השם שלו כתוב בג'יבריש שאני מוריד כל דבר ששמו בעברית זה שומר לי אוטומטית את השם שלו בג'יבריש אני לא יכול לשמור את מה שאני רושם בעברית בכתבן של הווינדוס כי זה רושם לי שזה כתוב בפורמט לא נכון. עזרה בבקשה איך אני מסדר את הבעיה הזאת :-\

    • 4 תגובות
    • 910 צפיות
  23. Started by arnoNz,

    לא ידעתי אם עדיף להקפיץ או לפתוח חדש בכל אופן הייתי מעוניין לקבל הזמנה arnonzspam @gmail.com . תודה, למי שיבוא לו לבזבז עליי .

    • 11 תגובות
    • 910 צפיות
  24. אני משתמש בחשבון ה-MSN שלי כדי להתכתב במסנג'ר, וכן בתוכנת Miranda IM. האם המעבר של מיקרוסופט ממסנג'ר לסקייפ, ימחק לי את חשבון ה-MSN שברשותי, וישבית לי את המירנדה (כך שכל אנשי הקשר שלי יעלמו מהתוכנה, ולא אוכל להתחבר דרכה לחשבון החדש שבסקייפ [משום שפרוטוקול התקשרות של סקייפ מוצפן וחסוי]), כך שאצטרך להוריד/להשתמש בתוכנת ריגול בשם סקייפ כדי להמשיך לתקשר עם כל אנשי הקשר שלי מהמסנג'ר? ??? ???

    • 0 תגובות
    • 910 צפיות
  25. התכוונתי לצרוב סרט שחורג בקצת מהגודל המוצהר של הדיסק. נכנסתי להגדרות של נרו - והגדרתי לאפשר OVERBURN של עד 88 דקות. למרות זאת נרו לא נותן לי ליצרוב ומקפיץ לי את ההודעה שאין מספיק מקום בדיסק שהכנסתי... אני חייב לציין שכבר צרבתי ב - OVERBURN וקבצים גדולים יותר. מה קרה? מה אפשר לעשות?

    • 2 תגובות
    • 910 צפיות

דיונים חדשים בפורומים