תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
התקנתי את הדריבר החדש של ATI כולל את הנט הזה שזה היה צריך להתקין, ושזה סיום אני מנסה לפתוח את הקיצורר דרך של CCC וזה לא נפתח. מה הבעיה? תודה
-
- 9 תגובות
- 913 צפיות
-
-
שלום, ברצוני לגבות את הספר כתובות, הודעות - נכנסות ויוצאות ואנשי קשר. איך מגבים? עדיף שללא התערבות של תוכנה חיצונית. תודה, יונתן.
-
- 0 תגובות
- 913 צפיות
-
-
שאני נכנס לאפשרויות יש דבר כזה שנקרא DUBBLE BUFFERING מישהו יודע מה זה עושה?
-
- 2 תגובות
- 913 צפיות
-
-
במקום עבודתי ישנו מחשב שמותקן בו xp באנגלית כמו כן אדמינסטרטור אף אחד לא יודע מה הסיסמה ולא ניתן להתקין בו תוכנות חדשות. הציעו לי לעשות כך אני מצטט- תלחץ על winkey+r ע"מ לפתוח את שורת ההפעלה. תקליד את הפקודה netplwiz ואנטר. לאחר מכן, תוריד את הV מהאופציה 'משתמשים צריכים להזין שם משתמש וסיסמא כדי להשתמש במחשב זה' ותאשר. הבעיה שהמחשב לא מוצא קובץ כזה . אז מה עושים איך מתקינים תוכנות חדשות? תודה על הנסיון לעזור .
-
- 10 תגובות
- 913 צפיות
-
-
אדובי, החברה שעומדת מאחורי תוכנת הגרפיקה המפורסמת בעולם, מציעה להורדה בחינם גירסת בטא של תוכנת ניהול התמונות החדשה שלה -LIGHTROOM. פצצה של תוכנה,עדיין רק בגרסת בטא חינמית בתוקף עד ינואר 2007. אני התקנתי ונהנתי...... בבקשה הסיקור + לינק להורדה. http://net.nana.co.il/Article/?ArticleID=385234&sid=127
-
- 1 תגובה
- 913 צפיות
-
-
אני לא מצליחה לשמוע מוסיקה בדפי אינטרנט. הwindow media player כן עובד וגם קולות המחשב עובדים..בזמן הקלקה וכ"ו. בנוסף, אני לא מצליחה לראות סרטונים כמו למשל בקישורים הבאים http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3259450,00.html http://news.walla.co.il/?w=//919935 הדפים עולים עם סימן X במקום הסרטון וגם למטה בדף בסרגל הכלים מימין יש אייקון צהוב עם סימן קריאה שחור...הודעת שגיאה בדף. האם מישהו יוכל לעזור לי? תודה
-
- 4 תגובות
- 913 צפיות
-
-
שמתי לב שבזמן האחרון קופצות לי מלא פרסומות מהאתר הזה ad.yieldmanager חשבתי שזה יעבור ושזה סתם איזה פרסומת שקופצת מפעם לפעם אבל זה לא ככה זה מתחיל להציק ואני לא מבין מה קורה מישהו יכול לעזור לי תודה לכולם ________________ שי בן יהודה
-
- 10 תגובות
- 913 צפיות
-
-
במחשב מותקנת מערכת הפעלה windows xp .לאחרונה באשר אני מדליק את המחשב התוכנה מתחילה לעלות ונעצרת בשלב בו היא אמורה לרשום well come . רק אחרי שאני לוחץ על restart המחשב עולה בצורה חלקה . עלי להוסיף כי לאחרונה השתמשתי גם במצב stand by האם זה גרם לבעיה ? ואם כן מהוא הפיתרון ?
-
- 0 תגובות
- 913 צפיות
-
-
הלו"ז שלי משותף על כמה מחשבים, ועל האייפון והטאבלט. באחד המחשבים יש לי בעיה, כל הזמן קופצת לי שגיאה שלא ניתן לסנכרן ביניהם. בפועל זה אכן עובד, אך ההודעה לא מפסיקה לקפוץ. את האאוטלוק שדרגתי מ2K7, ל2010. והבעיה מופיעה כעת כשגיאה 2006 או משהו כזה. הצעות לפיתרון הבעיה המרגיזה יתקבלו בברכה.
-
- 0 תגובות
- 913 צפיות
-
-
יכול להיות שהתוכנה הפכה לחינמית ?? הורדתי את אותה בגרסה 10.3 ולכל אורך ההתקנה היא לא מבקשת ממני שום סיריאל או תשלום כל שהיא עבורה מיותר לציין שהגרסה שהורדתי לא פרוצה .
-
- 5 תגובות
- 913 צפיות
-
-
טוב ננסה בעיברית כי ללילדים פה יש קשיים נתן להמהיר את ההורדות מסרברים ציבוריים ע"י שמוש ברשימות של כתובות "מורעלות" זה די אלמנטרי לא מזמן שחקתי עם הגדרות מתקדמות שלutorrent וראיתי את האופציה הבאה: utorrent/preferences/advanced/ipfilter.enable ON מדובר בקובץ הנמצא בדרך כלל ב: c:\Documents and Settings\USER_NAME\Application Data\utorrent\ipfilter.dat הקובץ במקור מכיל כלום ע"י שמוש בתוכנת blocklist manager נתן ליצר רשימה מאוד מרשימה של כתובות מורעלות מזויפות וכו ואם טיפ טיפה רצון אפשר ליצר אתה קובץ ש utorrent קורא בשמחה תחת(options/IPfilter/emule/donk) מה היתרון על שמוש בתוכנות כמו protowall ,PG2 או פשוט בקבצי HOSTS ? לדעתי היתרון הוא ש utorrent מראש לא מנסה …
-
- 2 תגובות
- 913 צפיות
-
-
שלום לכולם אני אחרי פירמוט של ווינדוס xp והתחיל לקפוץ לי שגיאה מדי פעם שמטרידה אותי באמת מאז הפירמוט הזה הגלישה שלי יותר איטית משום מה בשגיאה רשום: could not find the file "flash.ocx מה זה?מאיפה זה הגיע? איך מתקנים את זה? תודה מראש
-
- 1 תגובה
- 912 צפיות
-
-
מה הwindos הכי מהיר אני שואל את זה כי היה לי xp והוא נימחק ולא היה לי את הקוד אז אבא שלי התקין windos 2000 והוא ניראה לי איטי יותר
-
- 1 תגובה
- 912 צפיות
-
-
היי, לאחרונה החלטתי לשדרג את עצמי מתוכנות העריכה החינמיות שבאות עם המחשב / שיש באינטרנט בחינם. לאור העובדה שאני משתמש במאק, ואין לי 1,000 דולר להוציא על פרימייר (שאיתה דווקא יש לי לא מעט ניסיון אבל היא באמת יקרה), אני נוטה לבחור ב-final cut express 4 של אפל. האם יש המלצות לתוכנות מתחרות, או לחילופין ביקורות ודעות לגבי fce4? נגיד פרימייר אלמנטס היא רק לווינדוזץ למאק יש רק את גרסת הפרו היקרה. התקציב הוא מקסימום 200 דולר (עלות התוכנה של אפל), והשימושים הם מזדמנים בלבד אבל אני רוצה משהו שמאפשר לי שליטה יחסית נרחבת בו. המחשב הוא איימאק 21.5 אינץ' עם 4gb זכרון ומעבד core 2 dou 3.06ghz. תודה.
-
- 0 תגובות
- 912 צפיות
-
-
היי היתה מותקנת לי תוכנת jdownloader שעבדה יופי. אתמול פירמטתי את כונן C והתקנתי מחדש עם קובץ אימג' של גוסט.בקובץ זה לא היתה מותקנת תוכנת jdownloader ולכן התקנתי אותה שוב,עם אותו קובץ התקנה,ששמרתי במחיצה אחרת. במקום שמגדירים את ה reconnect,הגדרתי כמו בפעם הקודמת כך: וזה לא עובד!....אם אני מחובר לאינטרנט,זה מנתק אבל לא מחבר מחדש. אם אני לא מחובר,זה מחבר אותי... אבל כאמור,התוכנה לא מצליחה לנתק ושוב להתחבר. הודעת השגיאה שאני מקבל היא: נסיתי גם את הקובץ של vatos locos מכאן,ושוב אותה תוצאה.... אגב,אם אני מפעיל את הקובץ ההוא כקובץ batch (בלי קשר ל jdownloader),הקובץ עובד. האינטרנט מתנתק ומתחבר מחדש.אך כאמור,כאשר אני מעתיק אותו כקובץ טקסט בשדה המתאים בתוכנה…
-
- 0 תגובות
- 912 צפיות
-
-
איך אני יכול למזער לTray כל תוכנה או יישום שאני רוצה ? שמעתי שיש תוכנה שמאפשרת את זה
-
- 2 תגובות
- 912 צפיות
-
-
אני קונה מחשב חדש ואני רוצה לדעת אם החלקים שהזמנתי הם אלה שקיבלתי לכן אני מחפש תוכנה שתראה את המפרט תודה מראש
-
- 1 תגובה
- 912 צפיות
-
-
אני מחובר ברשת (חיבור משותף של 2M- במקרה הממוצע 20K לא להתלהב) ובזמן האחרון ההורדות נהיו ארוכות ואף בלתי נסבלות. הורדתי כל מיני עזרים ד.קזה 2 ו= KAZOOM .... וללא הצלחה. ניסיתי כל מיני סוגים של קבצים וממקורות שונים וללא הצלחה. אולי משהו מוגדר אצלי לא טוב? משהו נתקל בבעיה מהסוג הזה? רק לשם ההדגמה - אני לא מצליח להוריד יותר מהר מ- 3K!!! בד"כ המצב הוא שיש קובץ שיורד בקצב "מהיר" 1-2K מדי פעם הוא "מפציץ" ב- 3K לזמן מוגבל. והשאר מגרדים את ה- 0.7K במקרה הטוב, או לא עוברים את ה- 0.5K. רצוי לציין שאני מוריד לא יותר מ- 5 קבצים ואותו הדין גם להורדת שני קבצים במקביל. **תנסו לדמיין הורדת סרט של שני חלקים ב- 0.09K לאורך........המון זמן. אם יש רעיונות או תוכנות יותר טובות....... תודה נ…
-
- 6 תגובות
- 912 צפיות
-
-
האם יש דרך לבדוק את מצבו של הדיסק הקשיח? הדיסק הקשיח שלי נמצא אצלי די הרבה זמן, ומופיעות אצלי בעיות רבות במחשב, חלק המליצו לי להחליפו אבל אני לא יודע אם זה באמת הסיבה. בכל מקרה, אני רוצה לדעת מה מצבו, כי אני יודע שיכול להיות שבדיסק הקשיח יש סקטורים פגומים שנוצרים כתוצאה מלחות ואבק, אבל אין לי מושג איך לבדוק... תודה לעוזרים.
-
- 3 תגובות
- 912 צפיות
-
-
-
למרות שכל הפרטים נכונים זה מראה את זה.. :\ תודה
-
- 2 תגובות
- 912 צפיות
-
-
היי, יש לי כבר הרבה זמן את הבעיה [מאז שאני על WIN7 נראה לי...], לא משנה אם אני צופה/עורך תמונות בFAX VIEWER, פוטושופ CS5 או צייר הן תמיד באיכות מאוד גרועה [קונטרסטים גבוהים, ספקטרום צבעים מצומצם (מעברים בין צבעים לא חלקים) ואיבוד פרטים] בעוד שאם אני צופה בתמונות דרך הדפדפן האיכות טובה. אילו הגדרות ואיך אני מגיע אליהן/עורך אותן על מנת לקבל איכות טובה גם בעת צפייה בתמונות דרך תוכנות כגול הFAX VIEWER/ פוטושופ CS5? בתודה מראש. **כרגע הכ.מסך הוא HD4870 אך גם עם הקודם הייתה הבעיה [8800GT].[br]פורסם בתאריך: 21.09.2010 בשעה 18:32:07 איך זה שלאף אחד אין תשובה לשאלה, היא לא נראית לי כל כך מסובכת, אני פשוט דפר בעניינים האלה.[br]פורסם בתאריך: 22.09.2010 בשעה 18:25:09הקפצה??!?!?…
-
- 2 תגובות
- 912 צפיות
-
-
כשנכנסים למנהל משימות ה iexplore.exe =178,580K לעיתים יותר למטה ה Commit Charge מראה 1225M/1244 מערכת XP IE7 זיכרון 500K איך לשפר ביצועים
-
- 6 תגובות
- 912 צפיות
-
-
אני צריך להפוך קובץ HTML לקובץ WORD וגם קובץ WORD ל-HTML!! איך אני עושה זאת???
-
- 1 תגובה
- 912 צפיות
-
-
אני מחפש הרבה זמן דרייברים למקלדת הזאת Standard 101/102-Key or Microsoft Natural PS/2 Keyboard נכון זאת המקלדת הסטנדרטית של מיקרוסופט אבל יש לי כמה כפתורים שלא עובדים כמו מסנגר,המוזיקה שלי, התמונות שלי והמסמכים שלי. אני מאוד רוצה שהם יעבדו אמרו לי שצריך דרייבר מסוים ואני לא מוצא אותו ! אם זה באמת נכון שצריך דרייבר !? אם כן תעזרו לי בבקשה למצוא אותו !
-
- 3 תגובות
- 912 צפיות
-


