תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
שלום לכולם, היום החלטתי שאני רוצה לפרמט את המחשב. יש לי דיסק עם WIN7 (אמנם לא מקורי, אבל אני יודע בוודאות שהוא עובד). הכנסתי את הדיסק, עשיתי ריסטרט, שיניתי את ה FIRST BOOT DEVICE ל CDROM ושמרתי. המחשב עשה ריסט, אך הווינדוס עלה ולא זיהה את הדיסק. זאת לא הפעם הראשונה שאני מפרמט את המחשב הזה והבעיה לא הייתה בעבר. אשמח לעזרה.
-
- 6 תגובות
- 918 צפיות
-
-
אני אמור לכתוב מסמך ב- Word שיהיה בעל סיומת Html? איך אני כותב את המסמך? איך אני מעלה אותו לרשת? ???
-
- 2 תגובות
- 918 צפיות
-
-
שלום. עד היום השתמשתי ב Raxco PerfectDisk 2008, היום התקנתי WIN7 PRO והתוכנה לא עובדת. מישהו מכיר תוכנת דפרגמנטציה שכן עובדת בWIN7?
-
- 4 תגובות
- 918 צפיות
-
-
אצלנו בארגון יש שרת PROXY בכדי לצאת לאינטרנט כל פעם שנכנסים לדפדפן (IE) יש להכניס את המשתמש והסיסמא. האם מישהו מכיר תוכנה שניתן להריץ פעם אחת ותרוץ ברקע כדי שלא יהיה צריך כל פעם לבצע אישור מול שרת הפרוקסי ? אם אני היום פותח כמה חלונות IE בכל חלון יש לתת OK למשתמש וסיסמא, וישנן תוכנות שלא עובדות כי אין שם איפה להכניס שם ומשתמש לשרת הפרוקסי. תודה.
-
- 0 תגובות
- 918 צפיות
-
-
הי בשבועיים האחרונים ב 3 מחשבים אני מקבל הודעה בסיום הורדה של no permission to write to hd עקב הבעיה אני לא יכול להוריד כלום כי כל הקבצים יורדים פגומים האם משהו נתקל בזה? אני לא יודע מה גורם לבעיה הזו אם אני מוריד בפירפוקס גם בסיום הורדה נקטעת ונוצר קובץ פגום אבל מדובר רק בקבצים בגודל גיגה
-
- 2 תגובות
- 918 צפיות
-
-
אהלן, התקנתי מחשב נייד עם וינדווס 2000, כדי להתחבר לאינטרנט יש לי כרטיס רשת אלחוטי ליואסבי מדגם: Planet WL-U351 הבעיה היא שבאתר הרישמי יש רק דרייברים ל-WL-U350 ול-WL-U356 ושניהם לא עובדים עם הדגם שיש לי (WL-U351) יש למישהו הצעה או מקום למצוא את הדרייבר המתאים? תודה רבה
-
- 2 תגובות
- 918 צפיות
-
-
שלום, אני מנסה לשרשר טקסט בתיבת טקסט, לדוגמא: myTextBox.text +=myString אני מקבל את ההערה הנ"ל: Warning: 3551: Appending text to a TextField using += is many times slower than using the TextField.appendText() method. איך אני פותר את הבעיה הנ"ל ? תודה.
-
- 3 תגובות
- 917 צפיות
-
-
הבנתי שהתוכנה לבד עוקפת את כתיבת המלל הזו אצלי משום מה אני צריך למלות כל פעם מחדש ... האם פספסתי הגדרה? נ.ב מה זה אומר אם ליד הקובץ שירד כבר ברשימת הורדות יש CRC - CHECK FAIL
-
- 1 תגובה
- 917 צפיות
-
-
באיזה Ports תוכנת ICQ עובדת? (במיוחד העניין של שליחה וקבלת קבצים?)
-
- 2 תגובות
- 917 צפיות
-
-
יש לי הרבה זמן כבר את המחשב עם אותם כונני דיסקים פשוט יום אחד הם החליטו שהם לא מצליחים לקרוא אף אחד מהדיסקים ולצרוב אף דיסק שאני מכניס אליהם מה אני יכול לעושת חוץ מלפרמט ומה גם שהעברתי כבר דיסק שמנקה את הראש
-
- 7 תגובות
- 917 צפיות
-
-
שלום, קורה שאני לפעמים מקבל הודעות מאותו יוזר, הודעות מוזרות של פעם שהוא שולח לי אותם זה מראה שהוא לא מחובר. אלה הן ההודעות: [attachment deleted by admin]
-
- 8 תגובות
- 917 צפיות
-
-
התקנתי וווינדוס חדש וכל החומרות התקנתי חוץ מהתקן קול יש לי מחשב של ibm מישהו יכול להשיג לי תהתקנה זה די דחוף חברה תודה
-
- 13 תגובות
- 917 צפיות
-
-
אני משתמש בתוכנה IDM גרסא 5.18 בילד 8. לפני כמה ימים העלתי את מהירות האינטרנט שלי מ-4 מגה ל10 מגה. מאז כל השרתים שאני מנסה להוריד מהם (כמו ׂׂLIZSHARE.NET, ARCHIVE.ORG) שהייתי מוריד מהם כמעט כל יום פתאום לא מפצלים את הקובץ ולכן המהירות של ההורדה יורדת. מישהו יודע מה אני יכול לעשות כדי לסדר את הבעיה הזו?
-
- 0 תגובות
- 917 צפיות
-
-
שלום, יש לי בעיית מיקום בטבלה, צירפתי ציור שמראה את הבעיה, כפי שאתה רואים כשאתם מסמנים עם העכבר את כל הטבלה חלק מהריבועים "צבועים" חלקית ורק השניים האחרונים צבועים במלואם, איך אני גורם שכל הריבועים יהיו "צבועים" במלואם? [attachment deleted by admin]
-
- 4 תגובות
- 917 צפיות
-
-
-
שלום. המחשב שלי נדבק ב Spyware כלשהו, שלמרות שנראה לי שהצלחתי להסיר אותו (בעזרת AVG מעודכן) הוא השאיר נזק רב, בעיקר ל Registry של הווינדוז. המחשב התקין לי באופן אוטומאטי תוכנה בשם Registry cleaner 3.11 ועוד תוכנה בשם antiVerminser ששתיהן, כצפוי, לא יעשו את העבודה אם אני לא אשלם להם כמה דולרים. יש לי חשש שהSpyware לא הוסר לחלוטין, למרות שהאנטי וירוס לא מוצא כלום... כי כל פעם תוכנה נוספת במחשב מתחילה לעשות בעיות. אני משתמש בWIN XP PRO. שאלותיי הן : 1. האם יש סיכוי שהספייוור עדיין יושב לו איפשהוא בהארד דיסק? אם כן על איזו תכנה אתם ממליצים בשביל להעיף אותו? 2. האם למישהו יש את התוכנות שציינתי למעלה פרוצות? בתודה מראש, אריאל
-
- 9 תגובות
- 917 צפיות
-
-
יש לי כמה קבצים שאני רוצה לאחד לקובץ אחד חלקם RAR וחלקם לא כיצד מאחדים את כולם באיחוד עולה לי הודעת שגיאה
-
- 6 תגובות
- 917 צפיות
-
-
שנים שלא השתמשתי ב EMULE אבל אני צריך להתקין אחד עכשיו ורציתי לדעת מלבד הגרסאה המקורית והמוד Xtreme שאני עובדתי איתו מה הגרסאה ממולצת שלכם?
-
- 6 תגובות
- 917 צפיות
-
-
יש לי חשבון בGMAIL ןHOTMAIL איך אני יכול להגדיר את אחד מהם בOUTLOOK שלי ?
-
- 6 תגובות
- 917 צפיות
-
-
יש לי כונן אחד (c:) של כ 80 ג'יגה אני רוצה לפצל את הכונן לשני כוננים c: ו d: איך אני עושה את זה??? תודה מראש!!!
-
- 4 תגובות
- 917 צפיות
-
-
יש לי בעיה אם panda titanium antivirus מאז שיש לי את התוכנה אני לא יכול לקבל הודעות ב outlook express היה לי את אותה בעיה גם אם נורטון השמח אם תגידו לי מה לעשות בשביל לקבל הודעות
-
- 2 תגובות
- 917 צפיות
-
-
-
יש לא את הנרו החדש 8 ואני רוצה להשתמש באופציית ה Lightscribe ואני לא מוצא איך עושים זאת בתוכנה? תודה מראש רן
-
- 0 תגובות
- 917 צפיות
-
-
לפעמים קורה שאני מקליט וידיאו עם נגן ה-MP4 שלי (יש לו חיבור לוידיאו נכנס),אולם הסוללה הפנימית ניגמרת באמצע, וההקלטה אינה מסתיימת בצורה מסודרת. קבצי הוידאו שנוצרו בצורה כזאת "מסרבים" להתנגן על-MEDIA PLAYER של מיקרוסופט וגם לא על הנגן עצמו. הדרך היחידה לצפות בהם היא באמצעות תוכנת VLC . אני מעוניין לתקן אותם ,כך שאני אוכל לנגנם באמצעות ה- MEDIA PLAYER וגם באמצעות נגן ה-MP4 שלי. האם יש תוכנה(רצוי חינמית )שמסוגלת לעשות זאת ,מבלי לפגוע בסינכרוניזציה בין הקול לתמונה? תודה מראש למגיבים
-
- 4 תגובות
- 917 צפיות
-
-
החל מהיום בבוקר (יכול להיות שגם מאתמול) איני מסוגל להריץ סרטים במחשב. התקנתי מחדש את נגן ה BSPLAYER התקנתי מחדש חבילת מקודדים KLITE ועדיין כלום. למישהו יש מושג ????
-
- 5 תגובות
- 917 צפיות
-


