תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
שלום לכם רציתי לשאול אם למישהו מכם יש מושג איך אני מסוגל להפעיל את תוכנת IGO (תוכנת ניווט). הבעיה היא כמובן שהתוכנה בנוייה באופן עקרוני לעבוד על מחשב כף יד והיא לא מסוגלת לעבוד על מחשב רגיל. עשיתי חיפושים על כל מיני אמולטורים אבל לא מצאתי שום דבר. תודה לכם מראש.
-
- 1 תגובה
- 920 צפיות
-
-
-
מה קורה ?? יש לי בעיה בWORD כשאני כותב עבודה של 60 עמודים ואני צריך לשנות משהו בדף השני נגיד אז כל הדפים גולשים למטה וזה מסבך הכל וצריך לתקן וזאת בעיה גדולה , הגלישה הזאת קורה גם כשהדף שהתבצע בו השינוי לא מלא . אני יודע שיש משהו אבל שכחתי .. תודה לעוזרים
-
- 7 תגובות
- 920 צפיות
-
-
אני צריך תוכנת צריבה, לא חייב חינמית.. שמסוגלת לצרוב ISO'S, על דיסקים גם של 4GB וגם ל 8GB שמסוגלת לצרוב קבצי וידאו (AVI, MKV) שמסוגלת לצרוב DATA שלא תיהיה מסורבלת כמו נרו, ניסיתי להשתמש בה והתחרפתי... אם אין ברירה אז אפשר גם 2 תוכנות צריבה...
-
- 2 תגובות
- 920 צפיות
-
-
שלום. אח שלי מחפש לעשות כמה סמלים לנוסחאות שהוא עובד איתם באוניברסיטה אבל הוא לא ממש מתמצא בWORD OMGA,כתב עלי כתב תחתי,חזקות,(למשל איך רושמים X בחזקת Y בWORD וכדומה..)
-
- 7 תגובות
- 920 צפיות
-
-
יש לי בעיה עם הנוטפאד, כל פעם שאני שומר קובץ חדש, או מוריד קובץ מהאינטרנט, הוא נשמר לי אוטומאטית בקידוד ANSI, מה שהופך את כל העברית שבו לג'יבריש. איך אני משנה את זה ל-Unicode בתור ברירת מחדל?
-
- 5 תגובות
- 920 צפיות
-
-
שלום לכולם.. רכשתי מחשב חדש לפני כחודש והיום צצה לה בעיה ראשונה.. כל הלילה ה UTORRENT וה JDOWNLOADER עבדו במרץ.. ושקמתי בבוקר והתסכלי על המחשב אני רואה שכל ההורדות/שליחות הופסקו ומצורפת להם השגיאה הבאה: "not enough storage is available to process this command" כמו כן הודעה זהה קיבלתי מהסקייפ. חיפשתי בגוגל לא מצאתי שום דבר רלוונטי לגבי.. אשמח לעזרתכם. מפרט: intel core i5 750 gigabyte ga-p55-ud3L gigabyte rreadeon hd4870 1g gddr5 [patriot ddr 3 1600mhz 2x2gb wd 500g 32mb smasung t240 WINDOWS 7
-
- 4 תגובות
- 920 צפיות
-
-
הכוונה שאם אני כותב מילה בחיפוש , שלא יופיעו לי כל המילים האחרות שחיפשתי
-
- 3 תגובות
- 920 צפיות
-
-
שלום, אני מעוניין בתוכנה חינמית אם יש אשר תעזור לי בארגון וסידור העסק מבחינה של מלאי, פגישות וכו' . אשמח לשמוע הצעות. תודה
-
- 4 תגובות
- 920 צפיות
-
-
יש סרטים מסוימים שאני רואה בפורמט די וקס ואחרי כמה שניות התוכנה נסגרת מעצמה אין לי וירוסים והורדתי את הגירסה האחרונה של klite codec האחרונה
-
- 5 תגובות
- 920 צפיות
-
-
שלום . בשבוע האחרון קפצה לי בעיה , שפתאום המחשב מתחיל להיות איטי , וכשאני בודק את צריכת הזיכרון מופיע לי צריכה מלאה ( 1.89 גיגה מתוך 2 ) , ללא סיבה מיוחדת . סגרתי תוכנות כבדות , ניקיתי וירוסים , עשיתי ריסטרט , ואחרי כמה שעות הבעיה חזרה שוב . תמונה- תורידו רווחים : http://www. siz .co.il/my/ou1eyawzwd1d.png תודה מראש על העזרה . אור .
-
- 0 תגובות
- 920 צפיות
-
-
יש לי בעיה מוזרה. אני משתמש באינטרנט אקספלורר 7 עם כל העדכונים. בכל פעם שאני מנסה להכנס לעמוד הראשי של וואלה לוקח כמעט דקה עד שהוא מגיב. מכאן והלאה הכל רץ חלק. אבל כשאני לוחץ על לחצן "אחורה" לעמוד הראשי - שוב לוקח כמעט דקה. הבעיה היא באתר וואלה בלבד. אשמח לעזרה! תודה!
-
- 0 תגובות
- 920 צפיות
-
-
יש לי מודם פקס .....מדפסת שהיא גם סורק !!!!! אבל שליחת פקס פשוטה זה סיפור מהתחת ! יש תוכנה לשליחת פקסים פשוטה ומהירה גם ?? פשוט שהתוכנה תסרוק ותשלח זה הכל ...... ל WINFAX של וווינדוס אין בכלל אפשרות סריקה !!! לא מבין למה זה טוב
-
- 6 תגובות
- 920 צפיות
-
-
יש לי סרט שמחולק לשני קבצי AVI כל אחד 700MB. אני רוצה לצרוב אותו ל-DVD. 1. אני חייב להמיר את הקבצים ל-MPEG? אם כן כיצד עושים את זה והאם זה יפגע באיכות\נפח? 2. הסרט לא עבד בהתחלה עם אף תוכנה עד שהורדתי Divx ועכשיו הוא פועל אבל בלי sound הוא רושם לי בהפעלה: this file contain unknown data file. the audio data is not recognized by divx the audio data in the file is 8192 and you may install new audio codec for listen to the audio (סיכמתי מה שהוא רשם) זהו...תודה.
-
- 1 תגובה
- 920 צפיות
-
-
אני רוצה להוסיף כתוביות לסרט בפורמט XVID - וגם להשאיר אותו כזה (לא להפוך אותו ל-VCD או משהו בסגנון). עם איזה מקודד הייתם ממליצים לי להשתמש (ועם אילו הגדרות) בשלב ה-COMPRESSION ב-VIRTUALDUB? כשאני נכנס לשם יש לי כמה אפשרויות כמו DIVX 5.1.1 CODEC ו-XVID וכו'... בתודה מראש.
-
- 0 תגובות
- 920 צפיות
-
-
היי אני עובד המון עם אקסל אך נתקלתי בבעיה שאני מנסה לפתור. אני מעוניין לבצע אימות נתונים בין גליונות, validation between sheets שזה אומר , שיהיה לי בקובץ אקסל אחד: 1. גליון data 2. שכל שאר הגליונות ימשכו מידע מקובץ הdata/ האם משהו מכיר את הדרך לפתור את המצב?
-
- 0 תגובות
- 920 צפיות
-
-
ה-Spybot Search & Destroy (גירסה חדשה ומעודכנת) מצא לי SPY (או משהו אחר לא טוב) ואומר שהוא לא יכול להסיר כרגע אלא רק עם איתחול המערכת ושאל האם להפעילו מייד באיתחול. לחצתי "כן". איתחלתי, שוב מצא את אותו SPY אך שוב הביא הודעה שיכול למחוק רק לאחר איתחול. ושוב ושוב... למה הוא לא מסיר אותו??
-
- 5 תגובות
- 920 צפיות
-
-
אני מפעיל את המחשב, ואיך שה-WIN עולה, המחשב מתחבר מפעיל את החייגן ומנסה להתחבר. אם אני עושה DISCONNECT אז אחרי 2 דקות הוא מנסה שוב, ומוציא אותי מכל תוכנית שאני נמצא בה. יש לי XP , ועל המחשב יש אנטיווירוס של NORTON. מישהו יודע למה?
-
- 7 תגובות
- 920 צפיות
-
-
קראתי ב gamer על התוכנה הזאת והרבה אנשים אמרו שהיא באמת עובדת ושהמחשב עובד להם הרבה יותר מהר אז רציתי לשאול אתכם האם אתם מכירים את התוכנה הזאת והאם אתם יודעים איך היא עובדת ? האם היא יכולה לפגוע המחשב ? וכו' http://www.speederxp.com/en/index.html
-
- 2 תגובות
- 920 צפיות
-
-
שלום! התקנתי את התוכנה Mp3 Knife כשאני מנסה להזיז אותה לאמצע המסך ההודעה הבאה קופצת לי: מחקתי והתקנתי שוב... לא עוזר.. תודה רבה
-
- 0 תגובות
- 920 צפיות
-
-
אני מחפש תוכנה שתוכל להציג מסד נתונים שהכנתי שACCESS, ולא האקסס עצמו. הדבר דחוף מאוד, המון תודה לעונים
-
- 0 תגובות
- 920 צפיות
-
-
זה ציטוט של בחור שהעלה בעיה שיש לו "יש לי בעיה.. כל פעם שאני גולש בשניים או יותר חלונות במקביל, לפני שזה נתקע אז למשל אני קרא דף אחד, אז הדף השני קופץ באמצע מבלי שלחצתי עליו בכלל... או שאם הוא ממוזער הוא מהבהב בכתום! זה ממש, אבל ממש מעצבן! אני בטוח ששיניתי משהו בהגדרות כי זה לא היה ככה לפני כן... אני רק לא יודע איפה שיניתי. בתודה, תומר." סוף ציטוט וגם אצלי צצה אותה בעיה בדיוק שלשום בלילה אני לא מבין למה ואיך זה קרה אני גולש בשני אתרים וחלון אחד בזמן הטעינה קופץ קדימה ואי אפשר להמשיך לקרוא במסך השני אפילו שאני ממזער את החלון ההוא הוא ממשיך לקפוץ חזרה עד סוף הטעינה שלו לפני כן הייתי קורא בחלון אחד כשהשני נטען ברקע כאילו הדף שנטען הופך להיות הראשי וזה מתנהג ממש כמו POPUP כ…
-
- 4 תגובות
- 919 צפיות
-
-
תורידו את התוכנה SpeederXP מהאימיול......את 1.60 (הגרסה) ותתקינו....... במהירויות שם 10000 זה רגיל אבל מ12000 עד הסוף זה ספידים למחשב!!! ולאינטרנט!!!!!!!!!!!!!זה כאילו שהמחשב על אקסטה!
-
- 6 תגובות
- 919 צפיות
-
-
היי הפוטושופ מבקש ממני לעשות את הדבר הבא Turn off Enable OpenGL Drawing כיצד אני עושה זאת בויסטה 64 ביט? תודה רבה איתי.
-
- 2 תגובות
- 919 צפיות
-
-
שלום אני מחפש תוכנת גרפיקה תלת מימדית שאפשר לבנות איתה שכונות חנויות וכל הדברים האלו [אם יש אולי בעברית]תביאו לי שם של תוכנה ואני כבר אלך לקנות אני רק רוצה המלצה
-
- 1 תגובה
- 919 צפיות
-


