עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by lexxx,

    שלום לכולם יש לי וירוס\מזיק כלשהו על המחשב שהשם שלו הוא: PCTattletale הוא נמצא אצלי בנתיב c:\windows\system32\winload עשיתי סריקה במצב בטוח באמצעות kaspersky וavg anti spyware והם לא מצאו את הוירוס.. רק xoftspy מוצא את הוירוס..... וכאשר ניסיתי להסיר אותו גם במצב בטוח וגם במצב רגיל אבל הוא אומר שכדי להסיר אותו צריך להפעיל את המחשב מהתחלה ואז הוא אומר שהוא לא הצליח להסיר אותו.... איך לעזאזל אני מעיף אותו?!?! נ.ב יש לי windows vista home preimuim תודה __________________

    • 9 תגובות
    • 920 צפיות
  2. Started by coorva,

    שלום יש לי XP PRO SERVICE PACK 2 התקנתי את הפלאש האחרון של מקרומדיה גירסה 8 אך למרות זאת כל פעם שאני פותח את האקספלורר ונכנס לאתר מופיע לי הערה למעלה שאני מתבקש להתקין שוב את ה- ACTIVE X על מנת לראות את האתר כמו שצריך. אני לוחץ מייד על INSTALL ACTIVE X וזה עושה רושם שההתקנה הצליחה והאתר ניראה היטב, אך בפעם הבאה שאני פותח את האקספלורר הבעיה חוזרת על עצמה שוב, ואני שוב מתבקש להתקין את ה- ACTIVE X. אודה למי שיוכל לעזור.

    • 3 תגובות
    • 920 צפיות
  3. איזה תוכנה יותר טובה WinAVI.Video.Converter או x-3gp-video??

    • 2 תגובות
    • 920 צפיות
  4. אז כבר יש לי נסיון עם מייקרוסופט, באמת שאף פעם לא איכזבו אותי WMP11 BETA סבבה.... MSIE 7 גם סבבה... VISTA איך שיצאה עבדה לי סבבה. בקיצר לא התאכזבתי ממייקרוסופט! אחלה חברה. אבל עכשיו!?!?!? התקנתי לתומי את גירסאת הבטא של אינטרנט אקפלורר 8 ולהפתעתי גיליתי שזה שיבש לי את המחשב, קיבינימאט זה דפק לי תוינדוס, הוא לא כתמול שילשום. והוא עושה "נתקל בשגיאה ועליו להיסגר" ונסגר בקיצר תוכנה דפוקההההה אל תורידו תבטא חכו לגירסא הרשמית לאלו ממכם שמשתמשים בו בכלל.... אני עד היום פעם פייר פוקס פעם אקפלורר עכשיו אני עם האקספלורר הזה כל כך גרוע! אני כבר ממשיך עם פיר פוקס 2 נקודה משו לא זוכר! לא להוריד אינטרנט אקספלורר 8 בדיחה עלובה, זה אפילו לא אלפה גועל נפש של תוכנה. הרסה לי תמחשב לעזאזל

    • 7 תגובות
    • 920 צפיות
  5. Started by ran39,

    שלום לכם רציתי לשאול אם למישהו מכם יש מושג איך אני מסוגל להפעיל את תוכנת IGO (תוכנת ניווט). הבעיה היא כמובן שהתוכנה בנוייה באופן עקרוני לעבוד על מחשב כף יד והיא לא מסוגלת לעבוד על מחשב רגיל. עשיתי חיפושים על כל מיני אמולטורים אבל לא מצאתי שום דבר. תודה לכם מראש.

    • 1 תגובה
    • 920 צפיות
  6. איפה אני יכול להשיג אותו ?

    • 4 תגובות
    • 920 צפיות
  7. Started by pure perfection,

    מה קורה ?? יש לי בעיה בWORD כשאני כותב עבודה של 60 עמודים ואני צריך לשנות משהו בדף השני נגיד אז כל הדפים גולשים למטה וזה מסבך הכל וצריך לתקן וזאת בעיה גדולה , הגלישה הזאת קורה גם כשהדף שהתבצע בו השינוי לא מלא . אני יודע שיש משהו אבל שכחתי .. תודה לעוזרים

    • 7 תגובות
    • 920 צפיות
  8. Started by J0HNiE,

    אני צריך תוכנת צריבה, לא חייב חינמית.. שמסוגלת לצרוב ISO'S, על דיסקים גם של 4GB וגם ל 8GB שמסוגלת לצרוב קבצי וידאו (AVI, MKV) שמסוגלת לצרוב DATA שלא תיהיה מסורבלת כמו נרו, ניסיתי להשתמש בה והתחרפתי... אם אין ברירה אז אפשר גם 2 תוכנות צריבה...

    • 2 תגובות
    • 920 צפיות
  9. Started by All-In,

    מה קורה אנשים בקיצור חבר שלי לחץ על איזה וירוס בפייסבוק וזה השבית לו את הלפטופ הוא לא יכול אפילו לשמוע שירים יש לי פה דיסק און קי והוא ביקש ממני לעזור לו. עכשיו תעזרו לי אתם... תמליצו על איזה אנטיוירוס טוב. אני תכננתי להוריד אנטי וירוס לשים אותו בדיסק און קי ואז להפעיל אצלו ב SAFE MODE ולנסות להסיר. זה יעבוד לי מה אתם אומרים?. למה אני אף פעם לא היה לי וירוס או משהו כזה שנים לא התעסקתי בזה... יש לו מערכת הפעלה XP מקורית .. תעזרו לי בבקשה

    • 0 תגובות
    • 920 צפיות
  10. Started by aaviran,

    יש לי בעיה עם הנוטפאד, כל פעם שאני שומר קובץ חדש, או מוריד קובץ מהאינטרנט, הוא נשמר לי אוטומאטית בקידוד ANSI, מה שהופך את כל העברית שבו לג'יבריש. איך אני משנה את זה ל-Unicode בתור ברירת מחדל?

    • 5 תגובות
    • 920 צפיות
  11. Started by celad,

    שלום לכולם.. רכשתי מחשב חדש לפני כחודש והיום צצה לה בעיה ראשונה.. כל הלילה ה UTORRENT וה JDOWNLOADER עבדו במרץ.. ושקמתי בבוקר והתסכלי על המחשב אני רואה שכל ההורדות/שליחות הופסקו ומצורפת להם השגיאה הבאה: "not enough storage is available to process this command" כמו כן הודעה זהה קיבלתי מהסקייפ. חיפשתי בגוגל לא מצאתי שום דבר רלוונטי לגבי.. אשמח לעזרתכם. מפרט: intel core i5 750 gigabyte ga-p55-ud3L gigabyte rreadeon hd4870 1g gddr5 [patriot ddr 3 1600mhz 2x2gb wd 500g 32mb smasung t240 WINDOWS 7

    • 4 תגובות
    • 920 צפיות
  12. הכוונה שאם אני כותב מילה בחיפוש , שלא יופיעו לי כל המילים האחרות שחיפשתי

    • 3 תגובות
    • 920 צפיות
  13. Started by roey1,

    שלום, אני מעוניין בתוכנה חינמית אם יש אשר תעזור לי בארגון וסידור העסק מבחינה של מלאי, פגישות וכו' . אשמח לשמוע הצעות. תודה

    • 4 תגובות
    • 920 צפיות
  14. Started by moshen1169,

    יש סרטים מסוימים שאני רואה בפורמט די וקס ואחרי כמה שניות התוכנה נסגרת מעצמה אין לי וירוסים והורדתי את הגירסה האחרונה של klite codec האחרונה

    • 5 תגובות
    • 920 צפיות
  15. שלום . בשבוע האחרון קפצה לי בעיה , שפתאום המחשב מתחיל להיות איטי , וכשאני בודק את צריכת הזיכרון מופיע לי צריכה מלאה ( 1.89 גיגה מתוך 2 ) , ללא סיבה מיוחדת . סגרתי תוכנות כבדות , ניקיתי וירוסים , עשיתי ריסטרט , ואחרי כמה שעות הבעיה חזרה שוב . תמונה- תורידו רווחים : http://www. siz .co.il/my/ou1eyawzwd1d.png תודה מראש על העזרה . אור .

    • 0 תגובות
    • 920 צפיות
  16. Started by yirmio,

    יש לי בעיה מוזרה. אני משתמש באינטרנט אקספלורר 7 עם כל העדכונים. בכל פעם שאני מנסה להכנס לעמוד הראשי של וואלה לוקח כמעט דקה עד שהוא מגיב. מכאן והלאה הכל רץ חלק. אבל כשאני לוחץ על לחצן "אחורה" לעמוד הראשי - שוב לוקח כמעט דקה. הבעיה היא באתר וואלה בלבד. אשמח לעזרה! תודה!

    • 0 תגובות
    • 920 צפיות
  17. יש לי מודם פקס .....מדפסת שהיא גם סורק !!!!! אבל שליחת פקס פשוטה זה סיפור מהתחת ! יש תוכנה לשליחת פקסים פשוטה ומהירה גם ?? פשוט שהתוכנה תסרוק ותשלח זה הכל ...... ל WINFAX של וווינדוס אין בכלל אפשרות סריקה !!! לא מבין למה זה טוב

    • 6 תגובות
    • 920 צפיות
  18. Started by BlackTalon,

    יש לי סרט שמחולק לשני קבצי AVI כל אחד 700MB. אני רוצה לצרוב אותו ל-DVD. 1. אני חייב להמיר את הקבצים ל-MPEG? אם כן כיצד עושים את זה והאם זה יפגע באיכות\נפח? 2. הסרט לא עבד בהתחלה עם אף תוכנה עד שהורדתי Divx ועכשיו הוא פועל אבל בלי sound הוא רושם לי בהפעלה: this file contain unknown data file. the audio data is not recognized by divx the audio data in the file is 8192 and you may install new audio codec for listen to the audio (סיכמתי מה שהוא רשם) זהו...תודה.

    • 1 תגובה
    • 920 צפיות
  19. אני רוצה להוסיף כתוביות לסרט בפורמט XVID - וגם להשאיר אותו כזה (לא להפוך אותו ל-VCD או משהו בסגנון). עם איזה מקודד הייתם ממליצים לי להשתמש (ועם אילו הגדרות) בשלב ה-COMPRESSION ב-VIRTUALDUB? כשאני נכנס לשם יש לי כמה אפשרויות כמו DIVX 5.1.1 CODEC ו-XVID וכו'... בתודה מראש.

    • 0 תגובות
    • 920 צפיות
  20. היי אני עובד המון עם אקסל אך נתקלתי בבעיה שאני מנסה לפתור. אני מעוניין לבצע אימות נתונים בין גליונות, validation between sheets שזה אומר , שיהיה לי בקובץ אקסל אחד: 1. גליון data 2. שכל שאר הגליונות ימשכו מידע מקובץ הdata/ האם משהו מכיר את הדרך לפתור את המצב?

    • 0 תגובות
    • 920 צפיות
  21. ה-Spybot Search & Destroy (גירסה חדשה ומעודכנת) מצא לי SPY (או משהו אחר לא טוב) ואומר שהוא לא יכול להסיר כרגע אלא רק עם איתחול המערכת ושאל האם להפעילו מייד באיתחול. לחצתי "כן". איתחלתי, שוב מצא את אותו SPY אך שוב הביא הודעה שיכול למחוק רק לאחר איתחול. ושוב ושוב... למה הוא לא מסיר אותו??

    • 5 תגובות
    • 920 צפיות
  22. Started by edoson,

    אני מפעיל את המחשב, ואיך שה-WIN עולה, המחשב מתחבר מפעיל את החייגן ומנסה להתחבר. אם אני עושה DISCONNECT אז אחרי 2 דקות הוא מנסה שוב, ומוציא אותי מכל תוכנית שאני נמצא בה. יש לי XP , ועל המחשב יש אנטיווירוס של NORTON. מישהו יודע למה?

    • 7 תגובות
    • 920 צפיות
  23. Started by Joli,

    שלום! התקנתי את התוכנה Mp3 Knife כשאני מנסה להזיז אותה לאמצע המסך ההודעה הבאה קופצת לי: מחקתי והתקנתי שוב... לא עוזר.. תודה רבה

    • 0 תגובות
    • 920 צפיות
  24. אני מחפש תוכנה שתוכל להציג מסד נתונים שהכנתי שACCESS, ולא האקסס עצמו. הדבר דחוף מאוד, המון תודה לעונים

  25. זה קרה גם בהתקנת MEDAL OF HONOR הראשון... מישהו יודע מזה אומר בכלל?.. תודה מראש

דיונים חדשים בפורומים