תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
יש ברשותי מחשב שאחרי פירמוט ויש בו כרטיס מצלמות שהוא לא מזוהה במערכת הפעלה,איך אני מזהה את שם הכרטיס ואיזה תוכנה צריכה לבוא איתו? מה שרשום על הכרטיס זה: PLX PCI6140 ועל צ'יפ אחר רשום CONEXANT FUSION 878A אשמח לעזרה תודה רבה!
-
- 0 תגובות
- 922 צפיות
-
-
היי לכולם יש לי בעיה קצת חמורה: לפעמים כשאני מפעיל את המחשב אז העכבר מקרטע על המסך כשאני מזיז,וכשאני מפעיל שיר אז אני שומע אותו בתקיעות כאלה...(מה שנקרא "לאגים") מישהו יודע מה הפתרון לבעיה? נ.ב אני ממש מצתער אם לא ניסחתי את עצמי נכון מקוה שתבינו אותי. תודה.
-
- 11 תגובות
- 922 צפיות
-
-
-
בכל אתר שצריך ACTIVEX שזה כמעט 100% מהאתרים האקספלורר רושם לי: your security settings do not allow websites to use ActiveX controls installed on your computer... ז"א אין לי אפילו את האופציה להתקין ACTIVEX שאני מזכיר שזה בין השאר פלאש וג'אוה. שיחקתי עם כל הגדרות האבטחה של אקספלורר ולא מצאתי פיתרון... אם מישהו פה יעיר את עיניי אני באמת אשמח! תודה מראש : )
-
- 5 תגובות
- 922 צפיות
-
-
היי, אני צריך תוכנה בדומה לPAINT שילדים יוכלו לצייר כל מיני צורות לא קשות ולצבוע אותם, תוכנה יותר איכותית מPAINT שהיא לא MICROSOFT OFFICE והיא קלה לילדים בכיתה ג או ד להבנה, חינמית ותומכת VISTA, תודה!!!
-
- 2 תגובות
- 922 צפיות
-
-
אפשר לקבל קישור לתוכנה לחציאת כתובית תודה...........
-
- 6 תגובות
- 921 צפיות
-
-
לכל מי שיש בעיות עם החיפושים באימיול ומקבל תשובות גרועות/ספייווארים למיניהם, השלבים הפשוטים האלו פתרו לי את הבעיה המעיקה אחת ולתמיד. זה כבר הציק לי המון זמן אז אני מאמין שיש עוד אנשים שסובלים מזה *Go to Options/Server Set number of errors allowed before removing the server to 9 *Click Edit button that appears next to the option Auto update In Notepad, that is opened, add the following lines in the beginning: http://www.gruk.org/server.met.gz http://peerates.net/peerates/certifiedservers.met http://peerates.net/peerates/trueservers.met *Save changes in notepad *Unmark the two following options Update list of servers *Click on Accept *Go to servers wi…
-
- 1 תגובה
- 921 צפיות
-
-
אני יודע שיש אפשרות וחבר שלי שאל אותי איך אני עושה את זה... יש לי סרט AVI אבל זה לא עובד אצלו בDVD (מכשיר לא כונן, והוא קורא צרובים :-X) יכול להיות שזה פשוט בעיה בקודק של הסרט שהDVD שלו לא תומך... אז איך אני הופך AVI לSVD (או איך שקוראים לקיצור הזה) ואחר כך צורבים רגיל? (לצרוב מעותק שקניתי מותר נכון? ) תודה!
-
- 5 תגובות
- 921 צפיות
-
-
אני לא מצליח לצרוב את הסוג קובץ הזה ככה שאני יוכל לראות אותו משהו יכול לעזור לי בקשה! מדובר בהופעה
-
- 2 תגובות
- 921 צפיות
-
-
I'm looking for a decent, simple dvd authering program which has the following features: 1. Real time preview of the project. 2. Will accept AC3 files. 3. Subtitle support. 4. Import chapters or assign chapters every certain time length automatically. Before anybody jumps and says DVD Maestro - i have been using it for years - but i have lost real time preview - and don't feel like installing my system all over again due to some unkown incompatibility. I have tried DVDLabPro - but it has no real time preview that i know of. I have tried sonic dvd producer 5 - but can't find any way of importing chapters. Any suggestions?
-
- 2 תגובות
- 921 צפיות
-
-
התקנתי תוכנה והיא קודדה אותו מחדש, פשוט ממש רוצה ל"חצות" אותו ל 2 בלי קידודים וכל השטיות
-
- 7 תגובות
- 921 צפיות
-
-
אני מנסה להתקין את Vmware Workstation 7.1.2-301548 בסביבת host של windows 7 Starter. הבעיה: לאחר לחיצה על קובץ ההתקנה המחשב לא מראה סימני הפעלת ההתקנה ולאחר כ-20 שניות לערך, פולט לי הודעה: Error UI Timed out דיברתי עם התמיכה שלהם בארה"ב על העניין והוא אמר שאין לו פתרון עבורי ושאני אפנה לפורום שלהם, חיפשתי וראיתי שפנו בעניין אבל גם הם לא קיבלו תשובה... לא אמרתי נואש וחיפשתי בגוגל וגיליתי כביכול פתרון של להיכנס להגדרות האבטחה של IE8 (מה הקשר בכלל אבל בסדר...) ולאפשר שם איזשהו פרמטר שקשור בסקריפט, reboot ועדיין לא עובד... אני על סף ייאוש כבר וממש לא יודע מה לעשות עם זה.. לעולם לא אוכל להתקין את זה ?! עריכה ===== הסרתי את המק'אפי שהגיע עם הנטבוק (גם ככה דרש אקטיבציה), והבעיה…
-
- 0 תגובות
- 921 צפיות
-
-
שלום קניתי לא מזמן מחשב חדש Q6600 לא שזה נראה לי משנה את העניין אבל הנה הבעייה..... עד לא מזמן הייתי נכנס לפייסבוק ורואה אנשים מחוברים בצ'אט המובנה הזה שהם עשו ויכול להתכתב איתם תוך כדי.... לאחר שקניתי את המחשב החדש אגב מותקן עליו ויסטנ ועל הקודם היה מותקן XP אני לא מצליח להתכתב בצ'א שם או שהצלחתי כבר עם המחשב החדש ואני לא זוכר.... סביר להניח שיש איזו שהיא חסימה מסויימת וזה לא בהגדרות האתר... בוודאות אלא בהגדרות הדפדפן אני משתמש ב Avant Browser 11.7 build 18 למרות שניסיתי גם באקספלורר שמגיע עם הוויסטה וגם שם הוא לא שולח את ההודעות שאני כותב הצ'אט פועל והכל אבל ההודעה מסומנת נשלחת ובםועל לא נשלחת.... כנראה יש איזה חסימה שוויסטה מפעיל על דברים כאלה ואם לא הווינדוס אז הדפדפ…
-
- 4 תגובות
- 921 צפיות
-
-
אאוטלוק 2003 כשהתקינו לי את המחשב, הוא הגיע עם חשבון דואר אקסצ'יינג'. דרך לוח בקרה, הגדרתי את הג'ימייל שלי, אבל אני לא מצליח להסיר את האקסצ'יינג', והאאוטלוק לא עולה בכלל. למישהו יש פתרון? כרטיס קול משום מה, כרטיס הקול שלי לא מזוהה, על אף שהוא און-בורד. איך אני מתגבר על העניין הזה?
-
- 1 תגובה
- 921 צפיות
-
-
אני מחפש אתרים שיש בהם תמונות יפות שאפשר להשתמש בהן לחתימות אבל בעיקר לרקע בשולחן עבודה היה את האתר דונקי למי שמכיר (אם זה לא חוקי לציין אותו סליחה) בכל מקרה אני לא יודע מה קורה איתו ולמה הוא ניסגר אם מישהו מכיר את עם מאגר תמונות יפות ומאגר גדול (כמו של דונקי) מוזמן להביא לי קישור אליו
-
- 3 תגובות
- 921 צפיות
-
-
היי,ניסיתי להפעיל שיר בפורמט wma,נתקלתי בשגיאה כזוהתמונה למטה). כשאני מקיש על עזרה ,נפתח לי דף (http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=120764&mpver=12.0.7601.17514&id=C00D11D6&contextid=230&originalid=C00D278F) שמוביל מיד ל:http://windows.microsoft.com/en-US/windows7/IDFallback חיפשתי בגוגל והיה מדריך שהורה למחוק את ה-K-Lite_Codec_Pack ולהתקינו מחדש. עשיתי,לא עזר. wmp מנגן flac wmv איך אני מסדר זאת? תודה. [attachment deleted by admin]
-
- 1 תגובה
- 921 צפיות
-
-
שלא יהיה ההורדה של הברירת מחדל. אני מעדיף בברירת מחדל להוריד על ידי האקספלורר flashget 1.60a ואיך מגדירים לו שבתום ההורדה האחרונה הוא ייסגר מבלי להודיע לי על כך
-
- 4 תגובות
- 921 צפיות
-
-
יש לי בעיה מוזרה שקרתה פעמיים במהלך השבועיים האחרונים... מופיע לשניה מסך כחול והמחשב פשוט עושה ריסט. הלכתי ל Event Viewer ושם רשום שיש תקלה קריטית בשם Event ID 41 Kernel-Power למישהו יש מושג מזה ואיך מסדרים את התקלה? תודה רבה וחג שמח.
-
- 2 תגובות
- 921 צפיות
-
-
נכנסתי לאתר של קופ"ח מכבי והתברר שהוא נגוע בוירוס בשם IRC.WORM.EBRUSEX.A קיבלתי מייד הודעה עליו מתוכנת האנטיוירוס שלי BITDEFENDER שמנעה גישה לקובץ הנגוע : JAVA.PACKAGES כלשהי. חשבתי שבזה נגמר העניין אבל בסריקה רגילה של הדיסק הסתבר שקבצים רבים נוספים נדבקו במזיק, ביניהם קבצים של OFFICE וקבצי מערכת של חלונות (98). האנטיוירוס שלי לא יכול לנקות אותם ובבדיקה ברשת לא מצאתי דרך לעשות זאת. אמנם הוירוס מופיע ברשימות אבל אין שום עצה לטפל בו. מישהו מכיר אותו ויודע מה ניתן לעשות? אני חושש שהוא יתפשט הלאה או יגרום נזק נוסף.
-
- 6 תגובות
- 921 צפיות
-
-
לא יודע מה זה הדבר הבלתי נסבל הזה שנקרא קוד 10, דבר אחד אני יודע הרצתי באינטרנט חיפוש על זה מצאתי בלי סוף דברים שקשורים אבל שום פיתרון ממשי. ואני גם לא ממש יודע האם מדובר בבעיה חומרתית או תוכנה. אחרי שאני מתקין את הדרייבר של הכרטיס דרך ה"מנהל התקנים" הווינדוס הוא מזהה שזה אכן אבל יש לידו סימן קריאה כזה צהוב וכאשר אני לוחץ על מאפיינים רשום לי שם: This device cannot start (code 10) קודם כל איך זה קרה, יום אחד הדרייבר של הכרטיס קול עשה לי בעיות (כאילו לא הצלחתי לפתוח אותו לשחק עם הטרבל שם באסים והכל) אז החלטתי למחוק אותו ולהתקים מחדש, כאשר התקנתי מחדש הווינדוס רשם לי שיש בעיה: This device cannot start (code 10) אחרי שבועיים ככה החלטתי לפרמט כי המצב הזה שהייתי בלי כרטיס קול ה…
-
- 10 תגובות
- 921 צפיות
-
-
-
טוב רציתי לעשות בדיקת מהירות בין כמה דפדפנים כגון: nternet Explorer פיירפוקס Flock Opera אוונט איך אני יכל לעשות את זה ?? למישהו יש רעיון?
-
- 10 תגובות
- 921 צפיות
-
-
שבת שלום לכם חבר'ה. נמחקה לי בצורה ממש משונה! תקייה שלמה של תמונות וסרטונים, סה''כ בערך 40 ג'גה! ניסיתי לשחזר עם תוכנות שונות, אך ממש ללא הצלחה. יש עוד אפשרויות? -תודה.
-
- 6 תגובות
- 921 צפיות
-
-
פירמטתי את המחשב שלי,איבדתי את דיסק ההתקנה, ועכשיו אני צריך להתקין דריברים עבור החומרה שעל הלוח אם. כיצד אני עושה זאת? כיצד אני משיג את סוג הלוח אם בכדי להוריד את הדריברים שלו?
-
- 4 תגובות
- 921 צפיות
-
-
שמעו אני מחפש תוכנה שמורידה את כל התוכן של כתובת מסויימת כאילו יש באתר נגיד נכנסים לשאלה מסויימת ויש עוד כמה דברים בפנים אז אני רוצה להוריד הכל, כי במחשב הנייד אין אינטרנט שאני יכול להיכנס לשם תודה.
-
- 1 תגובה
- 921 צפיות
-


