עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. לא מעט קורה לי שיש לי מספר טאבים פתוחים ב-FireFox ואם אני צריך לסגור אותו (לצורך איתחול למשל) הכל הולך לאיבוד כי התוכנה לא שומרת טאבים. זו אופציה שהתרגלתי אליה מ-Avant Browser שלא קיימת בגרסה המקורית של FireFox. האם קיים תוסף שכזה גם ל-FireFox?

    • 3 תגובות
    • 922 צפיות
  2. Started by idofr,

    היי יש לי קצת בעיה עם כתוביות (יענו תרגום) בפאור DVD גירסת DELUX אני חושב הבעיה היא שאני לא יכול להוסיף למה שאני רואה כתוביות חיצוניות כלומר אם אני רואה סרט על דיסק DVD שהסרט בא עם כתוביות והכול אז ס22ה הוא מזהה אותם אבל אם אני מוריד כתוביות לסרט הוא לא להראות לי אותם מישו בבקשה יכול להסביר לי מה הקטע??.....

    • 5 תגובות
    • 922 צפיות
  3. Started by Nirer,

    שלום אני מקווה שהנושא שייך לכאן, אם לא אני מצטער. בכל מקרה, לפני איזה יום הייתי במחשב שלי בOUTLOOK EXPRESS וזה שאל אותי שאלה משהו כמו: "Do you want to archive your old emails?" -- או משהו כזה. בטעות לחצתי YES ונעלמו לי אימיילים חשובים מלפני כשנה. איך אני יכול להחזיר אותם? תודה!

    • 8 תגובות
    • 922 צפיות
  4. Started by FastJack,

    שלום. עד לא מזמן הכל עבד לי חלק, יכולתי לצפות בכל סוגי הווידאו דרך תוכנת הBSplayer. לאחרונה משום מה אני לא יכול לנגן קבצי AVI, ואין לי מושג למה. לא זכור לי ששיניתי שום דבר במחשב. מהות התקלה היא כך: כשאני מפעיל את הקובץ הוא מפעיל את התוכנה אך לא מנגן את הקובץ, כלומר אין התקדמות של הזמן. וכשאני סוגר את התוכנה הוא נותן לי הודעת שגיאה. יש לציין שאני יכול לנגן קבצי MKV דרכו בלי שום בעיה, לכן חשבתי בהתחלה שמדובר בבעיה בקודקים. אך אם מפעילים את הקבצים דרך windows media player הכל עובד כמו שצריך. ניסיתי להסיר ולהתקין מחדש, אך ללא הצלחה. אני אשמח אם מישהו יוכל להציע פתרון. תודה.

    • 3 תגובות
    • 922 צפיות
  5. אני מצליח להוסיף אותו אבל הוא לא זז לי. עריכה : מצאתי את המדריך הזה אבל אני לא מבין איך אני יוצר את הקובץ זה שאני צריך להדביק בתוכנה.

    • 3 תגובות
    • 922 צפיות
  6. שלום יש לי בעיה באינטרנט אקספלורר שנתקלתי בה אצל חברים נוספים שלי גם. הבעיה היא שחלק מהדפים באינטרנט אקספלורר מוצגים כריקים פשוט דף לבן וכשאני מנסה לעלות אותם בפיירפוקס הדפים עולים מצויין למישהו יש אולי פתרון לבעיה? דרך אגב אני מריץ windows XP service pack 2 ואינטרנט אקספלורר גירסה 6 תודה

    • 7 תגובות
    • 922 צפיות
  7. אני רוצה לשלוח הודעה לIP מסויים, כמו הפרסומות ששלחו פעם דרך "מסנג'ר סרביס" משהו כזה.. אני יודע שזה קיים.. אבל שכחתי איך.. תודה רבה.

    • 4 תגובות
    • 922 צפיות
  8. אני מחפש תוכנה (עדיף חינמית) שעושה מעברים בין תמונות כמו בקליפ הישן של מייקל ג'קסון (black or white) תודה לכולם.

    • 3 תגובות
    • 922 צפיות
  9. Started by ratzabi,

    יש לי כרטיס מסך (MSI Rqdeon 9800Pro 128MB 256Bit (R36 לפני שהתקנתי את הגירסא 4.9B היה לי את 4.7, והתקנתי עליה את ה4.9B. אחרי שהתקנתי את 4.9B עשיתי ריסט למחשב (כפי שזה ביקש), ולאחר מכן הווינדוס לא עלה. יש לי ווינדוס XP Pro ולפני שהוא עולה הוא טוען את עצמו (נו אתם בטח מכירים). לאחר הטעינה הווינדוס לא עולה ועולה לי מסך כחול שאומר Error. (כל זה אחרי התקנת ה-4.9B). מה יכולה להיות הבעיה? ומה אני אמור לעשות? תודה מראש לכל העוזרים.

    • 8 תגובות
    • 922 צפיות
  10. Started by Ran B,

    שלום לכולם. חבר שלי קנה מסך LCD של MAG דגם B716. עכשיו אני והוא מחפשים דריברים באינטרנט בצורה נואשת למסך שלו. האתר של MAG מביא קובץ להורדה שבו יש מספר קבצים עם דגמים למסכים של MAG שכאשר אתה עושה update driver בדוויס מנג'ר למסך אז אתה בוחר בדגם המתאים לך. אבל אין קובץ עם הדגם של המסך שלו. חפשתי בgoogle ובכמה מאתרי הדריברים הכללים הנמצאים בסטיקי ולא מצאתי. אין זכר לדרייבר כזה! אשמח אם מישהו יכול לעזור לי למצוא דריבר למסך מהדגם שציינתי, או שיש אפשרות אחרת. כרגע המסך שלו מוגדר שplug and play. תודה, רן.

    • 2 תגובות
    • 922 צפיות
  11. זה ידוע שאפשר לראות אייפי של מישהו באייסיקיו שהוא ברשימה שלך. למרות שזה לא פונקציה רגילה באייסיקיו, יש כל מיני תוכנות למינהן ופאצ'ים שנותנים את האפשרות לראות את האיי פי של מי שאתה רוצה באייסיקיו רציתי לשאול כיצד אני יכול לבטל את האפשרות שאנשים יוכלו לראות לי את האייפי??

    • 4 תגובות
    • 922 צפיות
  12. Started by p_q,

    איך אפשר לגבות את win xp (לעשות לו image כמו ש ghost עושה)? תודה לכל מתייחס

    • 10 תגובות
    • 922 צפיות
  13. שלום לכולם! יש בעייה כזו שיש לי קובץ במחשב שלא ניתן למחוק אותו כי הוא בשימוש. בדקתי במנהל משימות->תהליכים והוא לא מופיע שם. הקובץ הזה הוא גם לא קובץ משותף. מדובר בסרט שלא עובד ותוקע את המחשב (בופור, למי שרוצה לדעת). הוא נמצא במחשב כבר הרבה זמן וללא הצלחה. איתחלתי את המחשב כמה פעמים וגם זה לא עוזר. למשהו יש עצה על תוכנה שמוחקת בלי להתחשב אם הקובץ בשימוש או לא? תודה, מוישקו

    • 3 תגובות
    • 922 צפיות
  14. מבקש עזרה בזיהוי מודם פקס ודרייבר מתאים פרטים בפנים תודה יש לי ויסטה 64 ביט התקנתי מודם פקס ותוכנה לא מוצאת דרייבר לזה אני מקבל הודעה שצריך להתקין את הדרייבר של pci simple communications controller איפה אני יכול להשיג את הדרייברים האלה או לחילופין אך אני יכול לאתר את דגם המודם פקס שלי זה מה שרשום על הצ'פסט של המודם Ambient md5628d-l-b w145qd01-1202aa 0145a TAIWAN-W אני יודע שיש אתרים שיכולים לזהות את החומרה לפי מה שכתוב על הצ'פסט המפרט שלי מעבד אינטל‏ = Core i7 920, s1366, 8MB 1 לוח אם =‏ ASUS Rampage II Extreme s1366 Core i7, Intel X58 זכרונות‏= Corsair Dominator Triple 3x2GB DDR III 1600Mhz כרטיס מסך‏ = ASUS HD 4890 Top 1GB GDDR5 דיסקים קשיחים =‏ Seagate 1TB 72…

    • 2 תגובות
    • 922 צפיות
  15. הורדתי סרט DVIX ושמתי לב שהקול ממהר מדי בכמה שניות ואם מישהו מכם מכיר תוכנה טובה לתקן את זה שיגיד לי את שמה גם אם זה קובץ MPEG

    • 2 תגובות
    • 922 צפיות
  16. Started by ariel-ro,

    שלום לכם! יש לי בעיה בסרטוני YOUTUBE שאני פותח סרטון אז זה מריץ 2 שניות ונעצר ואז צריך להזיז את המד של הזמן ושוב זה חוזר! אני משתמש בFIREFOX אבל גם שאני פותח(יש לי תוסף לFIREFOX שאני יכול לפתוח בטאב של IE) בIE אז יש את הבעיה למישהו יש פתרון?! אני משתגע!! תודה רבה

    • 8 תגובות
    • 922 צפיות
  17. את רוב השאלה הבנתם מהכותרת שזה בעצם איך לפתוח קובץ עם סיומת sfv באמת זה דחוף מאוד, אז בבקשה תעזרו לי :-X :-\ :-X

    • 1 תגובה
    • 922 צפיות
  18. סוג העכבר wireless intelmouse explorer אני עובד היום עם מערכת הפעלה של וינדוס 7 64 ביט והצלחתי למצא עד עכשיו דרייבר שמתאים רק ל XP.

    • 6 תגובות
    • 922 צפיות
  19. יש לי כרטיס קול sound max on board בשום תוכנת מוסיקה כמו cakewalk או encore לא מופיע input device תחת midi devices כך שאני לא יכול להקליט שום קובץ מידי איך פותרים הבעיה?

    • 3 תגובות
    • 922 צפיות
  20. שלום, אני מוריד הרבה שירים ולפעמים הם לא מלאים, כלומר הם לא מסתיימים כמו שצריך אלא הסוף שלהם זה האמצע, בקיצור - קטועים. אז כדי לבדוק אותם מה שאני עושה זה בודק את הסוף שלהם אחד אחד. רציתי לדעת אם קיימת תוכנה שבאופן אוטומטי מנגנת רק את ה-10 או 5 שניות האחרונות של כל שיר באופן אוטומטי כך שאני רק אצטרך להאזין ולראות מה טוב ומה לא? (במקום לעבור שיר שיר ולעבור לסוף שלו...) תודה מראש.

    • 6 תגובות
    • 922 צפיות
  21. Started by guyyug,

    ניסיתי לחתוך סרט בורטואלדאב כאשר פתחתי אותו הוא המיר את האודיו לפורמט שהוא מכיר (במקום המקורי) כאשר רציתי לסנכרן אותו עם הוידאו כל פעם ההשאיה בינהם השתנתה (הכנסתי אשהיה של 5 שניות הקול והוידאו היו ביחד ראיתי קטע אחר חזרתי לאותו מקום וההשהיה כבר לא היתה של 5 שניות והתזמון לא היה נכון ) ניסיתי כמה פעמים והדבר חזר על עצמו P3 667 500MB

    • 4 תגובות
    • 922 צפיות
  22. אני רוצה להפוך בעזרת פוטושופ כל צבע מסויים בתמונה מסויימת לצבע אחר, כלומר, היה לי מסמך שקיבלתי במילואים האחרונים שלי שאני צריך לפקסס, עכשיו, המסמך הודפס במדפסת סיכות מעפנה שכמעט נגמר לה הדיו, אז הכתוב הודפס בהיר מאוד, כשניסיתי לפקסס אותו הדף יצא חלק, אז לקחתי את המסמך וסרקתי אותו והגברתי בעזרת פוטושפ את הניגודיות והבהירות למצב כזה שניתן לקרוא טוב את מה שכתוב, אבל, שאר הדף שאמור להיות לבן הפך באופן טיבעי לאפור (גון אחיד של אפור), עכשיו אני מעוניין להגדיר לפוטושופ שכל פעם שהוא נתקל בגוון האפור המסויים הזה בתמונה הוא יהפוך אותו ללבן, וככה ישאר לי אותיות כהות ויפות שיעברו בפקס על רקע לבן חלק. מישהו יודע איך מבצעים את זה בפוטושופ? תודה!!

    • 2 תגובות
    • 922 צפיות
  23. Started by eladbu,

    שלו לכולם יש לי איזה הסרט שנמצא בפורמט של 16/9 אני מעוניין להעביר אותו או לקונברט אותו לפורמט של 4/3 רגיל איזו תוכנה קלה פשוטה ויעילה עלי להשתמש! ברשותי יש את הנרו החדש ביותר! או אולי תוכנה אחרת שאתם צצליצים

    • 7 תגובות
    • 922 צפיות
  24. Started by J0n1,

    אני מחפש פיצ'ר פנימי או תוכנה לXP שתציג את הslide show בviewer הפנימי שלה כמו בויסטה, כלומר שתמתח את התמונה על כל המסך, ואם לדוגמא יש לי תיקיה אחת ובתוכה כמה תיקיות עם תמונות, אז היא תעשה שאפל בין כולן. ושכל זה יקרה בלחיצת כפתור אחת כמו בויסטה... יש משהו כזה לXP? תודה

    • 2 תגובות
    • 922 צפיות
  25. שלום חברים ! עד כה השתמשתי במסנג'ר 8.5 ולא מזמן החלטתי לשדרג למסנג'ר החדש ביותר גירסת בטא 9 - WAVE 3 ברשותי 2 חשבונות מסנג'ר, בעת שאני מפעיל חשבון אחד לא קיימת בעיה אבל ברגע שאני מפעיל את החשבון השני הכל בסדר גם, אבל אחרי מספר שעות או דקות אחד מהם נתקע (היישום נתקע). בשביל להפעיל 2 חשבונות בו זמנית הורדתי את העדכון של A-PATCH לגרסא הזאת. זה ממש חשוב לי להמשיך להשתמש עם הגרסא הזאת וניסיתי למחוק ולהתקין אותו מחדש זה לא עוזר, אם למישהו יש פתרון אני ישמח תודה מראש

    • 2 תגובות
    • 922 צפיות

דיונים חדשים בפורומים