עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by The UnKnown,

    אוקיי מדובר בהתקן USB של כרטיס רשת אלחוטי ... אוקיי ההתקן הוא חיצוני כמעין קופסה אפורה הוא של חברת SENAO פרטים מזהים אחרים מאחור FCC ID: NI3-2511UB זה ממש דחוף עיזרו לי למצוא את הדרייבר המקולל הזה! תודה רבה !

    • 2 תגובות
    • 929 צפיות
  2. Started by yostal,

    אני לא יכול להפעיל תוכנות אני מקבל את ההודעה הבאה. [attachment deleted by admin - 90 dayss]

    • 4 תגובות
    • 929 צפיות
  3. Started by Sma1,

    שלום, יש לי בעיה, אני מנסה לפצל סרטבפורמט AVI לשני חלקים קטנים יותר בעזרת VIRTUAL DUB, אבל משום מה אני לא מצליח. אשמח לקבל המלצות על תוכנות אחרות...

    • 1 תגובה
    • 929 צפיות
  4. Started by mosheva,

    שלום!!! קיבלתי מחבר שלי מינידיס של סוני מדגם MZ-N505 TYPE-R עכשיו הבעיה היא שהוא לא מוצא את הדיסק התקנה של הדריבר ושל התוכנות של המינידיסק... אשמח מאוד אם תעזרו לי למצוא את התוכנות הדרושות מפני שאני כבר התיאשתי... תודה ענקית!!!!

    • 0 תגובות
    • 929 צפיות
  5. Started by someone,

    הקובץ wmiprvse.exe נתקל בשגיאה ועליו להסגר (סוג ההודעות שיש אפשרות לשלוח דוח שגיאות לMICROSOFT) מזה אומר?

    • 2 תגובות
    • 929 צפיות
  6. Started by MoRtZkInG,

    כבר תקופה די ארוכה שאני לא מצליח להפעיל שום ג'אווהסקריפט לא באקספלורר ולא במוזילה.... למישהו זה קרה? למישהו יש עצה מה אפשר לעשות? אתרים שלים לא מאפשרים לי ללחוץ על לינקים וזה מעצבן....

    • 10 תגובות
    • 929 צפיות
  7. Started by Internal,

    כמו ששאלתי בכותרץ כרגע אני משתמש בתוכנה nero micro תוכנה יחסית קלה וקטנה איך עדיין הורגת לי את המחשב בזמן צריבה ולא מגיעה למהירויות נורמליות יש משו יותר טוב ?

    • 11 תגובות
    • 929 צפיות
  8. המחשב הנייד החדש שקניתי הגיע עם ווינדוס לייב אסנשיאל. ניסתי להסיר את תוכנה אבל היא נשארת במחשב אפילו לאחר שעשיתי ריסטרט. מה זה יכול ליהיות ? מה צריך לעשות כדי שהיא תוסר ?

    • 0 תגובות
    • 929 צפיות
  9. ל- Media Player יש אופציה לחפש על פי שם הקובץ מידע על השיר (אלבום, זמר, שנת יציאה וכו'). האם יש עוד תוכנות שיכולות לעשות זאת? האם יש תוכנות שעושות רק את זה (מין ID Taggers שמסתנכרנים עם מסד נתונים און ליין)? תודה.

    • 5 תגובות
    • 929 צפיות
  10. אני רוצה להפעיל תוכנה על המחשב שלי, שתקליט שיחות סקייפ. אבל אני רוצה שהיא לא תהיה חשופה בשום אופן. איך אני יכול לעשות את זה?

    • 1 תגובה
    • 929 צפיות
  11. Started by freee,

    שלום, יש לי סיסמא בת 5 אותיות אך אני זוכר רק את ה3 הראשונות ואני רוצה למצוא את השתי אותיות הנוספות. יש אפשרות לעשות הרצה כולשהי על כול האפשרויות,זה לכניסה לחשבון שלי. ה3 אותיות הראשונות הם :loy ואני צריך את השאר,רק אני זוכר שאלא אותיות ולא מספרים. יש תוכנה שתוכל לעשות לי הרצה של כול האפשרויות? תודה לעוזרים.

    • 1 תגובה
    • 929 צפיות
  12. Started by Athlon_XP,

    הי חבר'ה. פעם היה לי WIN98SE. עכשיו, ב-ICQ היה לי פונט שנקרא 'GUTTEM YED BRUSH' או משהו כזה ועכשיו שיש לי XP PRO אין לי את הפונט הזה. יש לי את ICQ PRO 2003A, למה אין לי את הפונט הנ'ל? ואיך אפשר שיהיה לי אותו?

    • 2 תגובות
    • 929 צפיות
  13. Started by *NightMare,

    מחפש נואשות תוכנה טובה לכיוון מיתרי הגיטרה...

    • 3 תגובות
    • 929 צפיות
  14. Started by StOrLoK,

    שלומות , בעייה קטנה ,כל פעם שאני מנסה לצפות ב סרט ב XViD , אני מקבל מסך ירוק. רואים משהו ברקע ,אבל כמעט כל המסך ירוק. איך פותרים את זה? ניסיתי להתקין NIMO ,XVID ,DIVX מחדש ועדיים זה לא נפתר!

    • 3 תגובות
    • 929 צפיות
  15. Started by dor_ozz,

    הבנתי שהאנטי וירוס קספריסקי הכי טוב , טני בקרוב הולך לקנות אותו, השאלה עם שווה לי לקנות את Kaspersky Internet Security 6.0 יש שם פיארר ואלל טוב? והפיאר ואלל הוא עם אישורים כן או לא או פתיחת פורטים? עכשיו אל תנעלו לי את הדיון!!! אין את זה בסטיקי!!!!

    • 14 תגובות
    • 929 צפיות
  16. בזמן שאני מנסה להעלות תמונה לפורום הזה או לפורום אחר (קורה לעיתים נורא קרובות בזמן האחרון) פתאום ה-FF שלי פשוט מראה לי כאילו היא מעלה את הקובץ אבל בעצם לא קורה כלום, ומאותו רגעו האינטרנט נלא מגיב. אני לא יכול להכנס לאתרים דרך האקספלורר, לא דרך FF וברגע שאני יוצא מ-FF היא לא נכבת ב-TASK MANAGER שם היא עוד פועלת על 54 אחוז מה-CPU שזה מטורף!!!! אני באמת לא יודע איפה הבעיה. יש לי FF 3.0.1 וזה קרה לי גם בגירסה לפניה (עידכנתי גירסה שלשום) אנטי וירוס יש לי נוד32 ופירוול OUTPOST. אשמח לעזרה. מוזר שזה קורה אך ורק שאני מנסה להעלות קובץ.

    • 2 תגובות
    • 929 צפיות
  17. Started by HaVoC_850,

    שלום כולם. יש לי בעיה של סאונד עם שתי התוכנות. כאשר ה-BSplayer מנגן ווידאו הסאונד ב-Winamp משתתק (הקובץ ממשיך להתנגן אבל לא שומעים כלום). כאשר אני עושה Stop לווידאו, הסאונד בווינאמפ עדיין לא חוזר, אלא רק אחרי הפעלה מחדש של התוכנה. אני מאמין שזו בעיה של המקודדים אבל אני לא מצאתי שום דבר שיסדר את הבעיה. מישהו חווה את משהו דומה ויכול לעזור לי לקנפג את המקודדים? הבעיה במקודדים שם הנגן ווידאו או בהגדרות של הווינאפ? BSplayer משתמש כרגע ב-FFD input = AVC1 (libavcodec h264) output = YUY2 אם צריכים עוד מידע בכדי להבין את הבעיה, בבקשה - בקשו ממני להוסיף אותו. תודה לעונים

    • 4 תגובות
    • 929 צפיות
  18. אני די בטוח שידעתי את זה פעם אבל שכחתי. אני רוצה פשוט,שכל ריסטרט המחשב יתחבר לאינטרנט.אני אגדיר את החיבור כפעולה בSTARTUP,אבל איך לגרום לחיבור להתחבר בלי שיהיה עלי ללחוץ על "CONNECT"?

    • 2 תגובות
    • 929 צפיות
  19. כשהתקנתי את חלונות 7 בהתחלה קול נשמע מקרטע לזמן קצר ואז הפסיק לקרטע, אך המקרפון לא עובד (ב-XP עובד טוב מאוד). התכוונתי להוריד את דרייבר עבור חלונות 7 וגיליתי שאתר אינטל טוענת שחלק מלוחות האם מפסיקה לייצר דרייברים עבור חלונות 7 ואני אחד ממוצרים. הורדתי דרייבר של ויסטה, קול לא עובד, אך המקרפון אכן עובד. מה אפשר לעשות על מנת שקול ומקרפון יעבדו? תודה רבה

    • 6 תגובות
    • 929 צפיות
  20. שלום לכולם, כאשר אני מנסה להפעיל את האנטי וירוס שמותקן במחשבי (nav 2002) או כל אחד מנספחיה (LiveUpdate, FireWall...), התוכנה עולה ל-5 שניות ואז נעלמת. תופעה מוזרה שנמשכה בכך שלא הצלחתי להסיר את התוכנה. התקנתי nav 2003, הפעלתי את התוכנה ו...אותו דבר, עולה ל-5 שניות ונעלמת. מוזר. הורדתי אנטיוירוס panda שכולם משבחים אותו ו...אותו דבר. מוזר מאוד. כנ"ל בתוכנה נוספת שהורדתי שאת שמה אינני זוכר (משהו כמו afg). חשוב לציין: - תוך התקנת האנטי וירוסים השונים מתבצעת סריקת וירוסים במערכת שלא מעלה דבר. - שאר התוכנות במחשב מופעלות ללא קושי ואין תופעות אחרות. האם אתם חושבים שחטפתי וירוס שמתנכל לאנטי וירוסים? האם אתם חושבים שסריקת און-ליין בעזרת HouseCall יכולה לעזור? לפרמט? תודה על העז…

    • 2 תגובות
    • 929 צפיות
  21. Started by TheSoupNatzi,

    טוב אז ככה, כל פעם שאני מפעיל את התוכנה הוא מקפיץ לי הודעה ארור קטנה ורושם בה "unknown cpuid data!!" ולפנות לאיזה אימייל.... אחרי ההודעה הזאת, התוכנה עולה אבל עם פרטים לא נכונים נגיד הוא רשם לי שהמכפלה שלי היא 16 וה FSB הוא 156 אבל בעצם המכפלה שלי היא 18 וה FSB הוא 140... המ..למישהו יש מושג?

    • 3 תגובות
    • 929 צפיות
  22. שלום לכולם קודם יש לי אנטי וירוס + פיירול של Norton 360 V5, עכשיו הפיירול של נורטון כמובן כמו שאמרתי בהתחלה חוסם לי את הכרטיס רשת הוירטואלי שלTunngle, למי שלא הבין Tunngle היא תוכנה שיוצרת כרטיס רשת וירטואלי עם איי פי משלו שאפשר לשחק במשחקי מחשב ברשת באמצעות LAN. יש לציין שהפיירול לא חוסם את התוכנה עצמה של Tunngle אלה רק את הכרטיס רשת שהתוכנה יצרה השם של הכרטיס רשת של המשחק TAP-Win32 Adapter V9.

    • 1 תגובה
    • 928 צפיות
  23. Started by yirmi_opp,

    זקוק לתוכנה כזאת דחוף!! תודה מראש.

    • 1 תגובה
    • 928 צפיות
  24. Started by Elad87,

    טמפ ממוצעת של המערכת כולה ומו כן אני מענין לדעת לבדוק טמפ בחלקים מסוימים כמו מעבד כרטיס מסך וכו'

    • 5 תגובות
    • 928 צפיות
  25. Started by zzz727,

    ראיתי שיש תוכנות כמו רישומון וכו' שעובדות בעזרת התוכנה microsoft access. אני רוצה לבנות משהו דומה לרישומון רק עם תוכן שונה אבל שיראה פחות או יותר כמוהו. מישהו יודע איך אני עושה את זה? תודה מראש.

    • 3 תגובות
    • 928 צפיות

דיונים חדשים בפורומים