עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. לאחר רכישת מחשב חדש רציתי להתקין ת כל הדריברים אך ללא הצלחה. נתחיל מזה שהכונן DVD שלי לא קרא את הדיסק של הלוח אם אם והייתי צריך להעתיק אותו למחשב אחר ולהעביר אותו עם DOK. את הדיסק של הכרטיס מסך דווקא הוא כן קרא טוב. בעת נסיון להתקין את הדריברים של האינטרנט יש לי כל הזמן שגיאה כמו שבתמונה. [attachment deleted by admin]

    • 1 תגובה
    • 935 צפיות
  2. אני משתמש format factory כדי להמיר קבצי וידאו,שמתי לב שהתוכנה אמנם מנצלת את כל ה 4 ליבות של המעבד אבל רק על 40 אחוז בערך לפעמים פחות .... איך אפשר לגרום לה לנצל 100% מהמעבד או לחילופין אם מישהו מכיר תוכנה אחרת שכן מנצלת 100% מעבד להמרת וידאו כי על 40 % לוקח לזה הרבה זמן....

  3. Windos XP המחשב לי החליט שנשבר לו מזה שאני לא משתמש בתוכנות נגד spyware כמו spybot / ADaware ו SPYDAWN מאז מופיע לי איקון מהבהב סימן שאלה/אין כניסה וכל איזה 10 דקות נפתחת לי הודעה שאומרת לי שיכול להיות שהמחשב שלי נגוע ובלה בלה בלה בלה... שאני לוחץ על האייקון או על ההודעה נפתח לי אתר של התוכנה SPYDAWN http://spydawn.com/?aff=321 וכנראה שזה בשיתוף עם מיקרוסופט... לא רוצה להוריד את התוכנה הזאת ונאמס לי מהאייקון המטומטם הזה שמהבהב... יש לכם מושג איך אני נפתר מזה?? אגב ניסיתי כבר: - לשלוח לחברה הזאת מכתב אבל האימייל שלהם לא אמיתי... - להפתר מזה במנהל משימות של ווינדוס וזה לא מופיע שם... - חיפשתי משהו בהגדרות אבטחה של הווינודס ולא מצאתי גם שם כלום....

    • 2 תגובות
    • 935 צפיות
  4. Started by gogober,

    שלום משהו מכיר את התוכנה peer2mail צריך הסבר, הגדרות וכו' בעברית

    • 5 תגובות
    • 935 צפיות
  5. Started by MDK,

    אני מנסה להפעיל משהו איתה וזה תוקע לא רק אותה אלא את כל מה שמסביב ועד שאני מצליח לסגור את התוכנה התקועה לוקח שנתיים ובזמן בזה, המחשב חושב כמו משוגע כאילו הולך להתפוצץ והרצתי TASK MANAGER ולא מצא שום דבר חשוד.

    • 2 תגובות
    • 935 צפיות
  6. עם ההתקרבות של גרסאות ה-RC ל-4.0 הגיע הזמן גם להרחבות המותאמות לגרסה החדשה. אני מציע לרכז בת'רד הזה מידע על הרחבות שכבר הותאמו, וגרסאות שבדרך (גירסאות בטא) ואולי גם על הרחבות שכבר לא תעבודנה בגירסאות הבאות. למי שיש מידע נוסף מוזמן להוסיף ולעדכן. ההרחבות שלי, עדיין לא עובר ל-4.0 כגירסה עיקרית עד ה-RC הרחבות מותאמות, אם רשמית ואם בכפיית max version AdBlock Autofill Forms Auto Pager CyberSearch- גירסה 2.0.8 מאתר המפתח. Fab Tabs Hide Caption Linkification - גירסה 1.3.9 מאתר המפתח. LocationBar2 - עובדת אך מעוברתת מדי (ישור לימין של הכתובת). Organize Status Bar - גירסה 0.6.5 מאתר המפתח, מתייתרת עם המעבר ל-addons bar OmniBar Quick Translator Reliby - מתייתרת…

    • 3 תגובות
    • 935 צפיות
  7. Started by dandy,

    שלום באתרים מסוימים הנגן שנפתח בנפרד או עולה באתר עצמו לסרטי WMV לא מתחיל. הוא כתוב "מאתר מדיה" "מתחבר למידה" ואז עובר למצב "מוכן" והקליפ לא עולה לא משנה כמה פעמים אני עושה REFRESH או מתחיל מחדש . בפרטי שגיאה כתוב לי "ל- Windows Media Player אין אפשרות לגשת לקובץ. ייתכן שהקובץ בשימוש, שאין לך גישה למחשב בו מאוחסן הקובץ או שהגדרות ה- Proxy שלך שגויות." באתר עזרה של WINDOWS כתוב שזו שגיאה C00D11D2 וניסיתי את כל האפשרויות שם זה בעיה עם מקודדים? עם הפלייר? למרות שיש אתרים שזה כן עולה וזה רק ל WMV? תודה מראש

    • 4 תגובות
    • 935 צפיות
  8. אפשר לעשות את זה עם הניהול דיסקים של ויסטה? אני רוצה להעביר איזה 20 ג'יגה מכונן מסוים לכונן הראשי של ווינדואס..

    • 3 תגובות
    • 935 צפיות
  9. תודה. [attachment deleted by admin - 90 dayss]

    • 10 תגובות
    • 934 צפיות
  10. איך אני עושה את זה? אין לי כח להוסיף אחד אחד....

    • 3 תגובות
    • 934 צפיות
  11. מה קורה? אחותי הורידה משהו מהמייל ונכנס לי וירוס למחשב.. הנה הפירוט שהקספרסקי נתן לי: http://www.viruslist.com/en/search?VN=Virus.VBS.Attas.a&referer=kav C:\setup.dll.vbs אני לא מצליח להיכנס למחיצות שלי (C,D,E).. כל פעם שאני מנסה קופצת לי הודעה: אם אני רושם \:C אז אני מצליח להיכנס לתיקיה.. הבעיה היא רק דרך הכניסה מהמחשב שלי. ניסיתי גם לעשות repair אבל זה לא עזר.. והקספרסקי לא מצליח למחוק את הוירוס. אשמח לעזרה.. תודה רבה

    • 8 תגובות
    • 934 צפיות
  12. שלום רציתי לדעת האם ניתן להריץ קבצי ISO מ dos דרך emulator כמו daemon tools תודה מראש,

    • 1 תגובה
    • 934 צפיות
  13. כמו שאמרתי הורדתי את IntelliPoint (התוכנה של העכברים ..) בגרסא החדשה (5.2) ואני חושב שהיא מזיפת |: ז"א יש שם אפשרות לבדיקת איכות הקליטה אז לקחתי את העכבר למקום שהוא בקושי זז ונכנסתי בתוכנה לאיפה שהיא מראה את איכות הקליטה ועדיין היה כתוב לי GOOD :-\ יכול להיות בגלל שאני סימנתי שם Microsoft® IntelliMouse® Explorer 2 ויש לי את הדגם הראשון ?

    • 2 תגובות
    • 934 צפיות
  14. ענו בבקשה על הסקר בנושא תוכנות אנטי וירוס.

    • 2 תגובות
    • 934 צפיות
  15. Started by Skion,

    יש לי כרטיס טלוויזיה דגם SiS 315 integrated. ניסיתי להתקין אותו דרך קובץ הSETUP והוא תמיד רושם לי "the program cannot find a suitable driver". ניסיתי להוריד את אותו דרייבר ממספר מקומות שונים, ובכל זאת אין שינוי. ניסיתי גם דרך הוספת חומרה, וגם שם זה לא עבד. הצעות, מישהו? תודה מראש

    • 4 תגובות
    • 934 צפיות
  16. שלום, התקנתי לאחרונה אינטרנט אקספלורר 7 ואני רוצה לחזור ל6 איך אני עושה את זה אם אפשר? תודה.

    • 7 תגובות
    • 934 צפיות
  17. תוכנה קלה שניתן לעבוד בה בקלות לערוך קבוצות ללא בעיות תודה

    • 1 תגובה
    • 934 צפיות
  18. אני רוצה לסרוק עמודים של ספר בעברית ושתהיה לי האפשרות לערוך את התוכן של העמודים בוורד או כל תוכנה אחרת, אתם מכירים תוכנה שעושה זאת ביעילות?

    • 4 תגובות
    • 934 צפיות
  19. Started by gab1234,

    שלום לכולם התלבש לי טולבר בשם ZTOOLBAR על האקספלורר. חיפשתי בגוגל ולא מצאתי כלום. ADAWARE ו- SPYBOOT לא מוצאים כלום. הוא לא נותן לי לרשום כלום ב- ADRESS BAR והוא משנה לי את אתר הבית כול הזמן. יש על המחשב WIN 98 ואקספלורר 5.5 ... ולפני שתגידו לי לשנות ל-XP אני חייב שיהיה במערכת ההפעלה DOS. יש עצה למישהוא כי זה ממש מתסכל...

    • 7 תגובות
    • 934 צפיות
  20. Started by elior021,

    ערב טוב, יש לי תקלה ב IE 8 כאשר אני מנסה להוריד קבצי אופיס או PDF למחשב אני מקבל שגיאה unable to download unable to open this site. the requested site is either unavailable or cannot be found please try again later ניסיתי לאפס את הדפדפן זה לא עזר, מchrom הקובץ יורד בלי בעיה תודה מראש לעוזרים אליאור

    • 2 תגובות
    • 934 צפיות
  21. שלום אני משתמש בפוטושופ CS2 פתחתי דף A4, הוספתי תוך הדף A4 שנקרא view --> show --> grid אני רוצה להשאיר רק את ריבועים הגדולים ולהוריד קווים ריבועים קטנים וגם ההפך. איך עושים שלא יהיה לי ריבועים קטנים או ריבועים גדולים? בתודה מראש מיקי

    • 3 תגובות
    • 934 צפיות
  22. Started by eladbu,

    טוב אז לא כולם יודעים מה זה ווידגטים בטח רק מעטים ומעטים מתוך המעטים הם בעלי osx אז אומרים שווידגטים הם הדבר הבא במחשב האישי שלנו ווידגטים אילו תוכנות קטנות שמתיישבות על הדסקטופ ועושות כל מיני דברים שהיינו רוצים לבקש מהם. והמבחר עצצצצצצום, ממש,אבל ממש עצום מכדורים שמופיעים על השולחן העבודה עם כמות הזכרון שיש לנו חום המעבד וכו עם החלפת צבעים ועד שעון חייזרי בינארי מומלץ בחום הנה אתר לדוגמה: http://www.widgetgallery.com/index.php?show=25

    • 4 תגובות
    • 934 צפיות
  23. שלום לכולם, אחותי השתמשה בלפטופ שלה בחיבור האינטרנט בטכניון,ולפי מה שהבנתי כנראה המחשב נדבק בוירוס. על המחשב מותקן האנטיוירוס AVG בגרסא החינמית. כעת כאשר המחשב עולה מתקבלת ההודעה: data execution prevention - microsoft windows to help protect your computer,windows has closed this program. name:windows explorer publisher: microsoft corporation data execution prevention helps protect againt damage from viruses and other security threats. כמובן שבלי האקספלורר קשה לעבוד על המחשב. ניתן להריץ דברים דרך הtask manager. יש עצות? תודה.

    • 5 תגובות
    • 934 צפיות
  24. Started by ShayGTi,

    כשאני פותח כתוביות ואז מנסה להוסיף סרט כדי שאוכל לעבוד על הכתוביות בזמן אמת מתקבלת ההודעה הבאה: זה התחיל סתם ככה בלי שעשיתי משהו מיוחד :\

    • 3 תגובות
    • 934 צפיות

דיונים חדשים בפורומים