תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
שלום, קובץ וידיאו בפורמט avi. במחשב אחד אני צופה בו ללא בעיות באמצעות windows media player. בנייד, מעבד סלרום, אני מקבל הודעה: ERROR DOWNLOADING CODEC ואני יכול ר לשמוע את הקול אך לא לראות את הוידיאו. ב 2 המחשבים אותה גירסת windows ו אופיס. מישהו יכול לזהות את הבעיה ולהדריך אותי איך פותרים אותה ? תודה
-
- 2 תגובות
- 936 צפיות
-
-
מישהו מכיר תוכנה כזאת שמשנה wmv לavi או לmpeg תודה למי שעוזר
-
- 6 תגובות
- 935 צפיות
-
-
שבוע טוב אני כבר תקופה ארוכה על כמות מקום קטנה בדיסק הקשיח בכונן C ואין לי ממש מה למחוק מהכונן הזה הוא ברובו התקנה של הווינדוס אני לא מכיר שיטה לשנות את גודל המחיצות בלי לפרמט וכרגע אני תקוע עם כמות זעומה של מקום בכונן C עכשיו הבעיה שהאייפון רוצה להתעדכן וכל פעם שהוא עושה את זה הוא נתקע כי כבר אין מקום.. הסרתי את הITUNES והתקנתי אותו על כונן אחר ועדיין הוא בוחר להוריד מ C .. מה אפשר לעשות כדי לא להתקע באמצע העדכון ככה?! הצעות ופתרונות יתקבלו בברכה תודה מראש
-
- 4 תגובות
- 935 צפיות
-
-
-
קצת רקע: לא מכבר רכשתי מצלמה למחשב (Mustek- Gsmart mini) - שהיא גם ניידת ומאפשרת לי לשמור תמונות וסרטים קצרים (8 מגה) במצלמה, ודרך כבל USB לראות את הכל במחשב (בתוכנה של המצלמה כמובן). בזמן שהמצלמה מחוברת למחשב (בין אם זה לטעינה של סוללת המצלמה, או שמירת התמונות שצילמתי במחשב, או שיחת ועידה באינטרנט) אין באפשרותי לצלם תמונות, או סרטים קצרים למצלמה, אלא רק כשהיא לא מחוברת למחשב. שאלתי היא כזו: מה היא התוכנה הכי טובה לדעתכם שדרכה אני יוכל לצלם סרטים דרך המצלמה כשהיא מחוברת למחשב- זאת אומרת שהתוכנה תשמור את מה שאני מצלם וכך אני יוכל לצלם ולשמור ישירות למחשב ולא דרך המצלמה (ששם כאמור יש לי רק 8 מגה), מה שאומר שאני יוכל לעשות סרטים ארוכים הרבה יותר. (הסיבה שזה דחוף, ואחת הסיבו…
-
- 0 תגובות
- 935 צפיות
-
-
שלום, 2 שאלות: 1. כיצד אני יכול לשים חתימה (שהיא תמונה) בחשבון שלי ב GMAIL כאשר החשבון מנוהל במצב WEB (דרך האתר שלהם ולא האוטלוק), חיפשתי ב SETTINGS ויש שם Signature אבל רק מלל 2. בהקשר של 1, במידה ויש לי 2 חשבונות מייל באותו ה GMAIL (אחד GMAIL והשני לא קשור מייל חיצוני שהוזן שם שרת ה POP שלו) האם אפשרי שהחתימה שהוזנה תהיה רק לחשבון POP שהוזן? תודה.
-
- 0 תגובות
- 935 צפיות
-
-
שלום. יש לי קובץ וידיאו שהיה במלא קבצי RAR (אתם מכירים את הפרנציפ..) קיצר חלצתי את הקובץ וידיאו והוא לא עובד, אבל מחקתי את קבצי הRAR. יש אפשרות לשחזר אותם מבלי לסכן את הHD? (אלו פשוט 250 ג'יגה של החיים שלי) תודה
-
- 3 תגובות
- 935 צפיות
-
-
בשעות האחרונות אני מצליח לקבל לוח שידורים רק של ערוצי YES, בערוצים 10\22 אני מקבל הודעה של no data available למרות שעשיתי גם עדכון ידני של ה EPG והוא הסתיים בהצלחה, ובאתר yestvguide.tv2day.co.il כן מופיעות התוכניות בערוצים האלו. אתמול (ונדמה לי שגם היום בבוקר) הכל עבד בסדר. אשמח לשמוע איך המצב אצלכם. תודה רבה!
-
- 1 תגובה
- 935 צפיות
-
-
-
יש לי נוד32 ועד לפני כמה שעות הכל היה בסדר לפני כמה שעות המחשב התחיל להיות לי איטי (במחשב הזה לא ממש הרגשתי את הבעיה אבל במחשב עם הסלרון 2.8 ממש מרגישים את הכובד ושניהם משתמשים באותו אנטי וירוס) התהליך הוא nod32krn.exe הוא מראה לי שהוא לוקח מ0 עד ל32-35 מה CPU (עולה ויורד) כלומר הוא עושה שם משהו אבל לא יודע מה לא שמתי לו שום סריקה שום דבר בשני המחשבים יש את אותו הדבר רק שאצלי (FX55) מרגישים הרבה פחות אבל עדיין אפשר להרגיש שהמחשב מגיב יותר לאט ממה שהוא הגיב לפני כמה שעות בשני (סלרון D2.8 ) ממש איטי כל קליק לוקח לו איזה כמה שניות להגיב מישהו יודע מה קורה? תודה מראש לעוזרים
-
- 3 תגובות
- 935 צפיות
-
-
בנתיים מה שעשיתי זה זה עם מישהו יכל להוסיף לי תסמל של האתר מה אני יכל לשנות /להוסיף/לשפר בחתימה? הנה התמונה http://www.noacomp.co.il/product.asp?productid=4937
-
- 10 תגובות
- 935 צפיות
-
-
טוב חברים אני חייב תוכנה לראות YES במקום windvr אם אני בטעות לוחץ על מקש בזמן הצפייה אז זה נכנס למצב הקלטה ולא יוצא ממנו...כלומר ברגע שאני יוצא ממנו זה תוקע את המחשב ואי אפשר לסגור את התוכנה ואי אפשר לעשות ריסט... אז אני יודה אם מישהו יתן לי תוכנה אחרת... תודה רבה
-
- 4 תגובות
- 935 צפיות
-
-
יש במחשב בערך 10 סרטים ברגע שאני נכנס לתיקיה שלהם וינדוס נותן לי שגיאה ומפיל לי את האקספולר כרגע אני לי שום מקודד במחשב מה שמוזר זה שאני מוחק את הפינקל סטודיו 9 זה לא קורה לי יש למישהוא מוסג מה אני אמור לעשות ? יש את הדוח שגיעות אבל בצייר הוא נותן לי את הקובץ יותר מידיי גדול כך שאני לא יכול לעלות אותו אשמח ללמוד אם יש דרך אחרת לשלוח לכם קובץ מצורף התקנתי את המקודד הזהhttp://www.free-codecs.com/download_soft.php?d=1226&s=95 אבל עדין אם אני מתקין את סדודיו 9 של פינקל הוא מפיל לי את האקספוללר ועושה דוח שגיאות יש למישהו רעיון מה יכול להיות חייב לציין שלפני הפרמוט שעשיתי זה עבד יחד
-
- 0 תגובות
- 935 צפיות
-
-
ניתן לשנות את המייל של המסנג'ר, בלי שתימחק רשימת האנשים ובלי שהם ייצטרכו לאשר מחדש? -תודה.
-
- 8 תגובות
- 935 צפיות
-
-
היי, אני צריך תוכנה שתתקן grammer לא נכון באנגלית + שתהיה גם spell checker. עדיף תוכנה חינמית אבל אם אין אז שעולה כסף. תודה
-
- 4 תגובות
- 935 צפיות
-
-
האם יש דרך לגרום למחשב להיכנס למצב כמו שומר מסך עם סיסמא לאחר זמן קצוב מסויים לא משנה אם הייתה פעילות או לא. אני מתנדבת בספרייה שבה לכל ילד מותר רק 20 דקות במחשב ורציתי לדעת אם אפשר שאחרי שהמחשב פועל 20 דקות הוא פשוט נכנס לתרדמת ואפשר להפעיל אותו שוב רק עם סיסמא ואחרי ששמים את הסיסמא הוא פועל שוב רק ל20 דקות. כי אם כן זה ממש יעזור לכולנו ולא נצטרך לצעוק על הילדים כלכך הרבה. תודה מראש. מחכה לתשובה.
-
- 3 תגובות
- 935 צפיות
-
-
שלום , אני משתמש בפיירפוקס מאז גירסה 0.92 - למי שטרם הוריד, אני ממליץ לבקר בwww.mozilla.org . למרות שאני נהנה מהדפדפן, אני חווה התרסקויות מעצבנות מספר פעמים ביום, ותהיתי אם יש מישהו שנתקל בסימפטומים דומים - כשזה קורה, התוכנה קופאת , ובממשק של חלונות בכל מקום בו אמור להופיע חץ מופיעות ספרות -למשל בפס הגלילה שבצד החלון, או בתיבות קומבו . (ראה תמונה מצורפת) מה שחמור יותר זה שההתרסקות הזאת גוררת איתה את כל מערכת ההפעלה והפתרון היחידי הוא לעשות ריסטרט . המחשב שלי- פנטיום 3 עם 256 מ'ב זכרון, על ווינדוס 98 -מהדורה שנייה . תוכנות אחרות לא עושות בעיות . כאמור, זה קיים כבר במספר גרסאות שונות של התוכנה. תודה מראש לכל המסייעים. [attachment deleted by admin - 90 dayss]
-
- 4 תגובות
- 935 צפיות
-
-
יש סרטים מסויימים שנראים ממש רע כשאני מנגן אותם במדייה פלייר (9), ב-MV2PLAYER למשל זה בסדר. גם כל הסרטים שיש בוואלה WOW נראים ככה. זה כאילו שיש מעין רשת ירוקה מפוקסלת על הסרט. מצורפת דוגמה מוואלה. ניסיתי להתקין את כל הקודקדים FFDSHOW ואת המדייה פלייר מחדש, עם הקודקים של מיקרוסופט - לא עזר. רעיונות ? מדובר במחשב AMD64, 1G זיכרון, כרטיס מסך 9800 אם זה משנה...וינדוס XP PRO [attachment deleted by admin]
-
- 1 תגובה
- 935 צפיות
-
-
שלום, אני עובד עם מטלב R2007A תחת וויסטה וכעבור כמה דקות עבד התוכנה קופאת. כל פעם במקרה אחר, לא שמתי לב למשהו ספציפי שתוקע אותה. בנוסף לכך, אני עובד עם אותה התקנה על XP ושם הכל עובד חלק. אשמח לשמוע את דעתכם...
-
- 6 תגובות
- 935 צפיות
-
-
היי לאחרונה נכנס לי משהו למחשב שבכל ריסטארט הוא משנה את עמוד הבית שלי לאתר SUPER SEARCH - למרות חיפושים בSPYBOT ובאיזור הRun ברגי'סטרי - אני לא מצליח להפטר ממנה ... למישהו יש פתרון ?
-
- 3 תגובות
- 935 צפיות
-
-
שלום לכולם, בלי יותר מידי מילים: http://vi9ati.deviantart.com/art/Eve-127404513
-
- 1 תגובה
- 935 צפיות
-
-
שלום, פרמטתי מחשב בבית שהיה מותקן עליו XP ו- OFFICE 2003 והתקנתי עליו עכשיו WINDOWS 7 וגם OFFICE 2010. כאשר עשיתי גיבוי לכל ההודעות ב-OUTLOOK הישן עשיתי טעות ועשיתי "ייצוא" של כל ההודעות למה שהוא נותן במקור , קבצי BAK ולא לקובץ PST. עכשיו ב- OUTLOOK 2010 אני לא מצליח לשחזר אותם אל תוך התוכנה כלומר, לעשות "ייבוא". ממה שראיתי יש אפשרות לעשות לקבצי PST ולי אין את זה. אנשים אני חייב עזרה בנושא זה ממש חשוב לי. תודה.
-
- 1 תגובה
- 935 צפיות
-
-
איך אני יכול לגלות את הססמא של ה אי סי שלי ולא דרך האתץר של אי סי קיו כי שכחתי תאי מייל שרשמתי
-
- 14 תגובות
- 935 צפיות
-
-
התקנתי תוכנה נועל התיקיות והיה בה שגיאה אז הסרתי הורדתי והתקנתי שוב וזה נשמר עם הסיסמא הישנה שלי ועם השגיאה הזאת שאיך שאני נכנס זה עושה eror number משוו כזה איך אפשר להתקין את זה שוב זה עבד לי פעם!!!
-
- 3 תגובות
- 935 צפיות
-
-
שלום שלום, הכנתי קרוב ל-200 קבצי rdp כולל סיסמאות. ניסיתי להפעיל אותם על שני מחשבים. על אחד - עובד בסדר גמור. בשני - כאילו הססימה לא קיימת ואני צריך לכתוב אותה כל פעם מחדש.. על שני המחשבים מותקן win xp sp3.. מה יכולה להיות הבעיה? תודה
-
- 3 תגובות
- 935 צפיות
-


