עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by Stone Eagle,

    איך מעיפים את ה "Awards" של Morpheus? הסרתי את המורפיאוס, אבל אני כל הזמן מקבל את ההודעה המעצבנת שלו כשאני גולש. יש לי Win2000 SP2.

    • 0 תגובות
    • 942 צפיות
  2. פתאום כל קבצי Windows Media Player התחלפו לקבצים כאלה http://img86.imageshack.us/img86/162/windowsmediaplayeroo4.jpg איך אני מחזיר אותם לאייקון הרגיל של WMP

    • 9 תגובות
    • 942 צפיות
  3. Started by viper_sb,

    יש לי בארגון הרבה תכנות שאליהם מותקנים אקסל 2003 והתקנו בהם compatibility pack בתכנה אחת ברגע שהוא מנסה לפתוח קבצי אקסל של 2007 ב2003 האקסל נסגר לא טוב ומודיע על הודעת שגיאה מה ניתן לעשות ?

    • 2 תגובות
    • 942 צפיות
  4. Started by sherlock1212,

    איך אני יכול להגדיל חפצים וכאלה דברים(דרך נקודות שבקצות של החפץ)(איך עושים אותם?) אוף אני לא ממש יודע איך להסביר,בכל מקרה אם משהו הבין שינסה לעזור

    • 5 תגובות
    • 942 צפיות
  5. שלום יש לי וודיאוס XP HOME SP2 וכל פעם שאני מנסה להפעיל איזה קובץ של מדייה פלייר כמו MP3 MPG WAV ועוד אז הוא רשום לי כל הזמן את השגיאה הזאת ועם נגיד אתה לוחץ קליק ימיני ובפתיחה באמצעות ואז אתה בוחר ווידאוס מדייה פלייר וזה עובד אבל כשאתה לוחץ רגיל זה רשום כל הזמן את השגיאה הזאת: [attachment deleted by admin - 90 dayss]

    • 13 תגובות
    • 942 צפיות
  6. Started by avip,

    שלום לכולם!!! מישהו יכול להמליץ לי על תוכנה כזאת? יש לי צורב DVD של PIONEER דגם A-06 תודה אבי

    • 6 תגובות
    • 942 צפיות
  7. מדובר בלוח-אם של ASUS שיש לו rev. 1 וrev. 2 (המחשב בן 3 שנים) אז אני רוצה לדעת איזה rev קיים במחשב בשביל לעדכן ביוס. תודה רבה

  8. -איך אני מיבא את כל ה favorites שלי מדפדפן של אקספולר ל -firefox , איני מוצא את התיקיה של bookmark ? (ברשותי מערכת הפעלה של ויסטה) -איזה plug צריך להתקין על מנת שתהיי לי אפשרות לפתוח כמה חלונות במקביל (נראה לי קוראים לזה tabs)?

    • 4 תגובות
    • 941 צפיות
  9. Started by Artista,

    היי לא שיתפתי הרבה זמן עבודות שלי וגם לא ממש יצא לי לעצב בכלל. בכל אופן אילוסטרציה של חברה קרובה : http://artista67.deviantart.com/#/d4nnwce עבודה גרפית קטנה (אולי כשיהיה יותר זמן אני אשפר אותה ואיסף לה אלמנטים נוספים): http://artista67.deviantart.com/#/d4nvo6m

    • 1 תגובה
    • 941 צפיות
  10. נתקלתי כרגע בשיטוטי באינטרנט בחבילת התוכנות: Winternals Administrators Pak v4.0 Enterprise Edition אני מכיר חלק מהתוכנות בחבילה זו ואני חייב לומר שתוכנות אלה/גרסאות קודמות שלהם בהחלט עזרו לי בשיקום מערכות נפולות שלי ושל אחרים. מומלץ ביותר:

    • 0 תגובות
    • 941 צפיות
  11. Started by idofr,

    היייייייי לכולם אז ככה בדיסק של ההתקנה יש תיקיה של תוספות (GOODIES) שאדובי נותנים עכשיו יש שם תיקיה שקוראים לה Textures for Lighting Effects מישו יכול בבקשה להגיד לי לאן להעביר את התוכן שלה? אני חושב שזה לתיקיה של הtextures (חחחחחח זה ההיגיון) אבל עם אדובי אי אפשר לדעת...

    • 0 תגובות
    • 941 צפיות
  12. אין מה להוסיף, מה עדיף? מי יותר חזק ומי מספק הגנה אופטימלית? תודה רבה!

    • 12 תגובות
    • 941 צפיות
  13. Started by imac,

    אם היא הייתה זאת הייתה התוכנה המועדפת עליי

    • 4 תגובות
    • 941 צפיות
  14. שלום לכולם, אני עובד כרגע עם ויסטה 64 אני עובד המון עם קבצי IMAGE למיניהם- ISO NRG וכ' עד עכשיו הייתי עובד עם XP ועם CLONE ,הCLONE VIRTUAL DRIVE לא תומכת ב 64 ביט . ה DEOMON TOOL מזופתת ,משום מה היא לא יודעת לפתוח כאלה קבצים בדאבל קליק וכדי לפתוח קובץ צריך להגיע עד אליו מהתוכנה . כמו כן לפי מה שהבנתי גם ה ALCOHOL 120% גם לא יודעת לפתוח קבצים כאלה ישירותץ העניין הוא בבחינתי בהול ואם אני לא אמצא פתרון אאלץ לחזור אחורה

    • 3 תגובות
    • 941 צפיות
  15. Started by xtract1,

    אני מחפש תוכנה או משהו בסגנון שיאגד בתוכו מגוון רחב של קודקים ושיהיה "קל" במשאבי מערכת עד כמה שניתן.. אני מכיר כבר את COLE2K.. יש הצעות אחרות?

    • 8 תגובות
    • 941 צפיות
  16. Started by bizs,

    שלום. קניתי טלוויזיה חדשה שיש בה כניסות אודיו וידאו (בקודמת היה רק כניסה של אנטנה) והייתי רוצה לצפות בכל מיני סרטים שהורדתי בטלוויזיה . יש לי במחשב כונן דיוידי ויציאה לחיבור לטלויזיה אבל אני לא מוצא אף תוכנה שיש לה אפשרות כזאת חוץ מתוכנה אחת שיש לי שמריצה רק קיבצי דיוידי. רוב הקבצים שיש לי הם קבצי avi ן mpeg האם יש תוכנה שמריצה תקבצים האלה ויש בה אופציה לצפייה בטלוייזיה? תודה.

    • 4 תגובות
    • 941 צפיות
  17. Started by yakir8,

    שלום יש לי טבלה בACCESS שאני רוצה שתוצג לי בלוח שנה שבOUTLOOK. עכשיו הצלחתי לבצע את זה בעזרת יבוא קבצים שקיים בשבOUTLOOK. הבעיה שלי זה שאם אני מעדכן כACCESS זה לא מתעדכן לי בלוח שנה ואז אני צריך לייבא שוב(שגורם להוספת מופעים גם אם הם קיימים כבר). השאלה שלי יש אפשרות למנוע את זה שפשוט הלוח שנה יבצע סנכרון בין הטבלה שבACCESS לבין מה שקיים כבר? תודה מראש עריכה: מצאתי אך למנוע את זה שהיו לי מופעים חוזרים עכשיו יש אפשרות לעשות שהייבוא יתבצע אוטומטית ולא בצורה ידנית?

    • 0 תגובות
    • 941 צפיות
  18. Started by dititnt,

    מי מכיר תוכנה ל video wall מחשב שתומך ב 9 מסכים אשמח לשמוע המלצות -הפניות

    • 3 תגובות
    • 941 צפיות
  19. שלום, הגיע לידי דיסק עם סרט בפורמט Mpg שצולם בארץ ולכן, מן הסתם, קודד ע"י מישהו ישראלי... בכל אופן, כשהכנסתי את הסרט למחשב, ה-Media Player ניסה להתחבר לאינטרנט כדי להוריד מקודד ולאחר שלא הצליח, השמיע לי רק את הסאונד ללא כל תמונה. כאן אציין שבמחשבי מותקנים המקודדים: XViD האחרון, DivX האחרון, ffdshow, VobSub, Mpeg4, SMR ועוד כמה שאני לא זוכר כרגע... בכל אופן, כשראיתי שיש בעיה, ניסיתי את Gspot, שזו תוכנה שמזהה באיזה מקודד הסרט משתמש, אך היא לא הצליחה לזהות... ולאחר מכן ניסיתי את abcAVI Tag שגם היא אמורה לזהות את המקודד בו משתמש הסרט, אך כיוון שהסרט בפורמט MPG היא לא איפשרה לי לזהות... רציתי לדעת איזה מקודד אני צריך להתקין ע"מ לראות תמונה... תודה.

    • 7 תגובות
    • 941 צפיות
  20. Started by snaidis,

    רציתי לשאול איך אני מגבה את ההגדרות ב uTorrent, במקרה שאני אמחק אותו או יעשה פירמוט וארצה להתקין מחדש שאני אוכל להחזיר את ההגדרות לקדמותן. תודה לעונים.

    • 2 תגובות
    • 941 צפיות
  21. Started by idan1836,

    אני רוצה להדפיס תמונות לפי גודל מסויים ואני צריך תוכנה מיוחדת לזה, לדוגמה אני לא רוצה שהתמונה תצא בגודל של דף A4, אלא בגודל של 25X10 שזה יותר קטן. מישהו מכיר תוכנה כזו?

    • 2 תגובות
    • 941 צפיות
  22. Started by SpiritKnight,

    כשאני מנסה להפעיל קובץ מסויים שהוא קובץ SVCD, הWINDOWS MEDIA PLAYER נתקע והQUICKTIME נותן את ההודעה הבאה: COULDN'T OPEN THE FILE (filename).MPG BECAUSE A SOFTWARE COMPONENT NEEDED BY THE MOVIE COULD NOT BE FOUND מזה אני מבין שצריך קודאק, אם תוכלו לקשר אותי להורדה אודה לכם.

    • 5 תגובות
    • 941 צפיות
  23. שלום, אני מחפש תוכנה בסגנון netlimiter שתנטר לי תעבורה על כל ההתקנים ברשת. למשל יש לי PS3 שגם הוא מקבל IP ברשת ודרכו אני משחק משחקי רשת אז אני רוצה לראות ולשלוט על התעבורה ברשת בכל ההתקנים ברשת בבית. netlimiter לא עוזרת לי כי היא מנטרת תעבורה למחשב הלוקלי ולא לרשת. תודה מראש אליאור

    • 2 תגובות
    • 941 צפיות
  24. ערב טוב. היום אני ניגש למחשב, פותח שיר והפלא ופלא, אין סאונד... חשבתי בעיה זמנית \ מישהו יצא מהדרייבר או משהו קטן. עשיתי ריסט ולא עזר. לאחר מכן התקנתי דרייבר מחדש ולא עזר. הורדתי דרייבר חדש ועדכנתי וגם לא עזר. הרמקולים מחוברים ותקינים ונבדקו כמה פעמים. במנהל ההתקנים הכרטיס קול שהוא OB דר"א כן מופיע והדרייבר עולה בסטארט אפ (חששתי שאולי ביטלתי אותו ב MSCONFIG אבל לא...) אני מתחיל לחשוב שניסיתי הכל ואין לי מושג ממה זה נובע. משהו שאני לא בטוח שהיה כל הזמן זו שגיאה שמופיעה לי בעת הפעלת המחשב (אני לא יודע אם זה קשור או אם זה קורה מאז שאין לי סאונד אבל זה שווה בדיקה.) התמונה בהגדלה למי שלא רואה מה כתוב http://yfrog.com/7b12693582j

    • 5 תגובות
    • 941 צפיות
  25. היי היום בבוקר כשהפעלתי את המחשב קפצו לי 2 הודעות שגיאה עם כל אחד משמות הקבצים האלה. עכשיו השאלה שלי היא למה ואיך אני מתקן את זה? אחרי שעשיתי "אל תשלח" לשניהם מדי פעם כל האייקונים ושורת ההתחל נעלמת, וזה עושה לי שהוא מגדיר משהו בצד שמאל למעלה ואז זה חוזר. זה ממש מציק. עשיתי סריקה לspyware והורדתי דברים לא נחוצים בmsconfig, ניקיתי אבק וכו', למרות שזה נראה לי לא מה שהייתי צריך לעשות. מישהו יכול לעזור לי? תודה מראש

    • 4 תגובות
    • 941 צפיות

דיונים חדשים בפורומים