עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by pakariel,

    הי, אני משתמש באנטי וירוס החינמי של AVG גרסה 2012 לאחרונה כאשר ביצעתי עדכון של התוכנה קיבלתי הודעה על זה שצריך לאתחל את המחשב, ולא משנה כמה פעמים אתחלתי אותו הוא עדיין אומר לי שיש לאתחל את המחשב כדי שהעדכון יכנס לתוקף. באיזה שהוא שלב ניסיתי להסיר את האנטי וירוס ואז קיבלתי הודעה על בעיה בדרייבר כלשהו * צירפתי תמונה של ההודעה לא ברורה לי הבעיה ואני גם לא יודע איך לפתור אותה יש למישהו רעיון?

    • 2 תגובות
    • 942 צפיות
  2. Started by tenana,

    שלום רב, יש לי בעיה מוזרה לאחרונה במחשב.. אני יכול להגיד ממתי היא התחילה, לא יודע כל כך מה הקשר.. ניסיתי להחליף קודקים לניגון סרטים וכו', והיה לי איזשהי בעיה עם הקודקים (לא זוכר כבר פשוט) ואז החלטתי לחזור לקודקים הקודמים שלי.. משום מה, מאז יש לי תקיעות במחשב, כל כמה שניות/דקות, הוא נתקע ל2-3 שניות בערך, וזה לא משנה מה אני עושה. אפילו אם אני לא נמצא בדפדפן לא שומע מוזיקה לא כלום זה קורה.. גם אני אני סוגר את כל התוכנות מלבד תוכנה שאני מנסה דרכה לראות פרק, הפרק נתקע כל כמה דקות.. לא ברור לי ממה זה יכול לקרות.. אבל זה פשוט מחרפן.. תודה רבה על העזרה.

    • 3 תגובות
    • 942 צפיות
  3. Started by tiger3,

    מישהו יודע אם אפשר אולי להיכנס למכירות של olsale עם ה - Firefox אולי יש איזה תוספת או משהו תודה מראש

    • 8 תגובות
    • 942 צפיות
  4. Started by yosside,

    אשמח אם תוכלו לעשות את הדברים הבאים לתמונה המצורפת 1.להעלים את הרקע 2. בתליון: בקצה למעלה לנסות שהשחור המעצבן יראה כמו הצד שנגדי לו (בצד למטה) 3. בשרשרת: להוסיף טיפה ברק לשרשרת ולנסות להעלים את הטישטוש המעצבן שמאחורה... תודה רבה, yosside

    • 4 תגובות
    • 942 צפיות
  5. Started by KingYes,

    שלום לכם, יש לי שני תיבות דואר של GMAIL. אני רוצה לדעת כיצד ניתן להעביר עותק של דואר לתיבה השניה מבלי למחוק את המקורית? תודה רבה.

    • 1 תגובה
    • 942 צפיות
  6. Started by demultiplexer,

    איך אני רואה סרט DIVX או XVID בDVD ? גם בכזה שקורא DIVX וגם בכזה שלא ? מה עושים עם התרגומים ? תודה מראש

  7. Started by 3d7,

    יש לי ב-DAEMON Tools Pro אפשרות ליצור Virtual IDE Drive ו-Virtual SCSI Drive. יצרתי Virtual IDE Drive ורציתי לשאול מה ההבדלים ביניהם (יתרונות/חסרונות).

    • 0 תגובות
    • 942 צפיות
  8. היי יש לי לוח אם של ASUS ואני רוצה לעשות RGB SYNC לקירור מעבד שלי אבל כשניסיתי להכנס לAURA RGB SYNC זה לא מצא לי את הקירור איך פוטרים את זה? זה בעייה בתוכנה או שאני צריך לבדוק אם חיברתי כבל שעושה את זה? מפרט של המחשב מצורף הקירור למעבד שלי הוא: coolermaster 212 hyper led rgb turbo https://www.coolermaster.com/au/en-au/catalog/coolers/cpu-air-coolers/hyper-212-led-turbo-argb/

    • 0 תגובות
    • 942 צפיות
  9. אני משתמש בתוכנת צריבה נרו 5 .אני רוצה לצרוב קבצים mp3 על דיסק במצ ב data ולסדר את הקבצים בסדר שלי אך אני לא מצליח זה מאפשר לי לסדר את הקבצים רק לפי סדר א,ב (לפי שם).

    • 4 תגובות
    • 942 צפיות
  10. Started by aski,

    ברצוני לדעת איזה תוכנת צריבה (ואיזה גירסה שלה), מתאימה בוודאות (רצוי בהסתמך על ניסיון) לעבודה ב-win 95. ניסיתי להתקין את ה-nero 5, אך זה תקע לגמרי את המחשב (וכנ"ל קרה גם עם easy cd-creator ver.4). כמו-כן אבקש לדעת (אם אפשר), מהיכן ניתן להוריד את התוכנה המתאימה.

    • 1 תגובה
    • 942 צפיות
  11. Started by Clicker7,

    שלום ! מישו אולי מכיר תוכנה שאפשר לנהל דרכה תחרות לפי "עץ בתים" הכוונה שלי שיהיה אפשר להכניס שמות של מתחרים ,קבוצות, משקלים גיליים וכו'.. לפי הנתונים האלה התוכנה תסדר לבד את הבתיים וכשמישו מנצח אז היא מעלה אותו לשלב הבא .. ?

    • 2 תגובות
    • 942 צפיות
  12. שלום, הורדתי עדכון לדריבר של FX5200 מ NVIDIA והוא לא מותקן טוב. התצוגה במסך כאילו אי ןכרטיס מסך מותקן הכל עובד לאט. ברשימת חומרה ההתקן מופיע עם סימן ושנכנסים אליו רשום בפנים : This device cannot start. (Code 10) Click Troubleshoot to start the troubleshooter for this device. בבקשה עזרה מה צריך לעשות ??

    • 10 תגובות
    • 942 צפיות
  13. שלום רב ושבוע טוב... אני מחפש תוכנה שבדומה ליומן של אאוטלוק מאפשרת לי להזין פגישות ומתריעה כמה דקות לפני. ולא רק פגישות, לדוגמא, אני בסבב טלפונים ללקוחות והלקוח אומר לי לחזור אליו עוד שעה!!אני מחפש תוכנה שאני מזין שם את השם וטלפון ותפקידה לתת לי פופאפ . מישהו נתקל בתוכנה דומה? תודה לעוזרים

  14. Started by rk666,

    לכל האנשים שמתמשים במוזילה ואוהבים להיות מעודכנים

    • 5 תגובות
    • 942 צפיות
  15. Started by e-d-a,

    שלום יש לי בעיה שאני מנסה להעביר מייל דרך הgmail בכרום עם קבצים, את המייל עצמו הוא מעביר אבל הקובץ לא עובר. מישהו מכיר את הבעיה? ודרך הIE אין בעיה הקובץ עובר עם המייל ללא שום בעיה.

    • 0 תגובות
    • 942 צפיות
  16. Started by rony1880,

    היי היום התקנתי את בדימון לאחר החלפת דיסק קשיח לSAMSONG HD502HJלאחר שהתוכנה ביקשה איתחול מחשב ,נישמע בהפעלה של המחשב ציפצוף ארוך מהרגיל ולא היתה כל תגובה מהמסך, פשוט המחשב לא המשיך לווינדוס, נאלצתי לחבות את המחשב והדליק שוב , בהדלקה הזו המחשב המשיך רגיל וגם התוכנה פועלת רגיל,זה לא קרה לי לעולם, מדוע זה קרה? קוני

    • 3 תגובות
    • 942 צפיות
  17. Started by Johnny,

    שלום אני צריך המלצה לתוכנת המרה מ-DVD ל-DIVX. המון תודה.

    • 0 תגובות
    • 942 צפיות
  18. שלום, אני מחפש תוכנה לצילום המסך, פשוטה וקלה, שתפעל ברקע מבלי שישימו לב אלייה, וכאשר אני ילחץ print screen במקלדת , כמה פעמים שאני ארצה , אחד אחרי השני כל כמה שניות -הוא יזכור את כל הצילומים בממורי, ולא רק את האחרון שלחצתי, וידביק את כולם בצייר או משהו בסגנון[u/] האם יש דבר כזה? תודה.

    • 5 תגובות
    • 942 צפיות
  19. Started by yakir4u,

    אני מחפש תוכנה שאני מכניס לה כמה שעות עבדתי והיא נותנת לי כמה כסף מגיע לי למרות שזה קצת חפירה כי משעה שמינית והלאה אני צריך לקבל 125% שעה עשירית ומעלה 150% ואחרי שאני עובר 45 שעות שבועיות זה כבר שעות נוספות בכל מקרה כאילו שמונה שעות מראשון עד חמישי ושישי חמש שעות ואחרי זה שעות נוספות אם קיימת תוכנה שיכולה לעשות את זה זה יהיה מעולה

    • 8 תגובות
    • 942 צפיות
  20. אני עובד עם דיסק חיצוני Seagate ST310005BWD1E2-RK Black armor 1TB USB/eSATA מחובד לנייד של dell בחיבור eSATA. היום כנראה מחקתי בטעות תיקיית סרטים עם מעל ל 800M של סרטים - רובם ב-HD בעלי נפח של מעל 4G (חלקם מגיע ל-15G) רוב הסרטים הם בקובץ MKV או AVI - אין לי סרטים ב-bluray-rip. ניסיתי לשחזר את הקבצים על תוכנות בסיסיות כמו Recuva, אבל היא לא מזהה קבצים גדולים מ 4G, כך שאת רוב הסרטים לא הצלחתי לשחזר. האם יש פתרון??? ???

    • 3 תגובות
    • 942 צפיות
  21. Started by PizzaDT,

    אוקיי, אז הורדתי את התוכנה Camstudio- recorder כדי להקליט את המסך שלי כולל סאונד מהמיקרופון. שיניתי את ההגדרות להקלטה מהמיקרופון עשיתי כמה בדיקות קצרות כדי לראות שזה עובד ואז עשיתי את ההקלטה שאני צריך. שעה וחצי. כשלחצתי על Stop, זה הראה לי שגיאה משהו עם "Cannot change file name". עכשיו בתיקיה של ההקלטות, במקום שיהייה שם קובץ אחד של AVI של ההקלטה יש של 6 קבצים: 1 AVI בגודל של 77.7MB, שכשאני לוחץ פליי לא קורה כלום. לקובץ AVI יש שם שמסתיים במספר 34 ויש לו "Temp" בשם. 3 קבצי WAV. קובץ Wav אחד מסתיים גם כן ב34 (יש לו temp בשם גם כן) והוא לא עובד. קובץ Wav אחד שמסתיים ב24 (גם Temp בשם) והוא עובד, הוא משמיע לי את ההקלטה, אבל לא מראה לי את המסך. (שוקל 452) עוד קובץ Wav מסתיים ב24…

    • 0 תגובות
    • 942 צפיות
  22. Started by kojack,

    1. לא ניתן לצפות ב YOUTUBE : בעת הכניסה לאתר אני מקבל הודעה לקונית שעלי להתקין את ADOBE FLASH PLAYER החדש - עשיתי זאת ולא עזר. 2. פיספסוס תווים בעת הקלדה ב IE8 : בעת הקלדת בחלון כלשהו - YAHOO MAIL, HOTMAIL או כל חלון אחר, חלק מהאותיות לא מופיעות כאילו יש תקיעה כלשהי. בעת עבודה על WORD או כל תוכנה מקומית אין בעיה כזאת. 3. ICQ 6.5 : נתמך ב WIN 7 או שלא ? התקנתי, אבל לא ניתן לנהל שיחות או לשלוח SMS . 4. בבילון 7 : הותקן, עובד OFFLINE מצוין. אבל נראה שלא אוהב את ה IE8 . אשמח לשמוע פתרונות אם יש למישהו. תודה מראש.

    • 0 תגובות
    • 942 צפיות
  23. Started by Raz20,

    כאשר אני מנסה לבצע "כיבוי" המחשב פשוט מדליק א תעצמו מחדש כמו Restart , מה אשפר לעשות כדי שהמכשב יתכבה כשאני מבצע "כיבוי ? *חוץ מהבעיה הזו המחשב עובד מצויין .

    • 2 תגובות
    • 942 צפיות
  24. Started by WarNet,

    היי,אני מחפש תוכנה שתפצל כתוביות לדוגמא:יש לי סרט באורך של שעתיים ואני מפצל אותו שעה-שעה. אז אני צריך לפצל את הכתוביות שלו גם לפי אותו הזמן. תודה.

    • 3 תגובות
    • 942 צפיות

דיונים חדשים בפורומים