תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
שלום לכולם אני מחפש תוכנה שסורקת את הפורטים במחשב ואומרת לי איזה פורטים ]תוחים וסגורים לי וגם שאני יכול דרך התוכנה עצמה לפתוח ולסגור איזה פורטים צריכים להיות פתוחים וסגורים אין לי מושג בזה
-
- 7 תגובות
- 949 צפיות
-
-
יצרתי פזאל בפוטושופ עם ה PULG IN (יש כל מיני תוכנות) ובתוכנות שיש לי אני יכול רק לעשות את התמונה פאזל. רציתי לדעת איך אני מגורם לחלקים של הפזאל לא להיות צומדים (שאני אוכל להזיז חלקים למקומות שונים בתמונה) מקווה שהסברתי את עצמי כמו שצריך...
-
- 4 תגובות
- 949 צפיות
-
-
אהלן, יש לי טבלת אקסל עם נתונים מספריים . אני צריך שלכל המספרים האלו יופיע 0 לפניהם (סתם דוגמא..). למשל : 678 623 ל- 0678 0623 אני יודע בוודאות שאפשרות כזאת קיימת באקסל (תבנית עיצוב תאים משהו כזה...). אבל לא הצלחתי ליישם את זה.. תודה.
-
- 5 תגובות
- 949 צפיות
-
-
טוב אז אני בן 17, מעצב פה ושם... הכרטיס: http://artista67.deviantart.com/art/symbolic-card-124896889 אין צורך לבאס אותי אני יודע שזה לא מרשים אבל זה מה שקורה כשמשעמם - בגרות בתנ"ך.
-
- 2 תגובות
- 949 צפיות
-
-
שלום לכולם , אתמול מחקתי קובץ AVI . סדר הפעולות : לחצתי קליק על הקובץ -> מחק-> המער' תחילה שאלה אם אני בטוח שאני רוצה למחוק -> אישור-> הודעת מער': לא ניתן להעביר את הקובץ לסל המחיזור.האם ברצונך למחוק את הקובץ לצמיתות? -> אישור . כלומר , כנראה בגלל שהסל מיחזור היה מוגדר בנפח קטן והקובץ היה גדול ממנו , אז זה נמחק לצמיתות . עכשיו , האם ניתן לשחזר מסיטואציה כזו ? כי הרי זה לא שהקובץ עבר לסל המיחזור אח"כ רוקנתי את סל המיחזור .. ניסיתי עם תוכנת GETDATABACK ולא עזר... תודה מראש לעוזרים .
-
- 3 תגובות
- 949 צפיות
-
-
היי יש לי בעיה קניתי מחשב חדש והוא הגיע עם ויסטה אבל כשהתקנתי עליו את המקס 8 אני לא רואה את התצוגה המקדימה באיקונים לתכולת הקובץ (כמו שרואים בקובץ PSD ) וכשהתקנתי על המחשב XP רואים את התצוגה התצוגה חשובה לי כי יש לי המון גופים מוכנים שאני שותל להדמיות אז אני צריך לדעת איך הם נראים מראש מישהו יודע אם יש לכך פתרון? המון תודה מראש
-
- 5 תגובות
- 949 צפיות
-
-
ככה יש לי 2 שירים אני רוצה לקחת חלק ראשון מהשיר הראשון וחלק שני המהשיר השני.. ולעשות מזה שיר אחד .. עם איזה תוכנה אני יכול לעבוד כדי ליצור כזה דבר?? תודה לכול העוזרים
-
- 3 תגובות
- 949 צפיות
-
-
שלום לכולם איפה אני יכול להשיג את התוכה aquamark אני פשוט רוצה להריץ איזה באנצמרק כדי לבודק את הכרטיס מסך שלי
-
- 10 תגובות
- 949 צפיות
-
-
כל מה שאני מחבר הוא כותב שהחיבור הוא USB 1.1 והרכיב יכול לעבוד מהר יותר אני משתמש ב-XP sp2 על לוח של asus p5ld2 ניסיתי להוריד עדכונים, אבל הוא כותב שיש לי SP2 ולכן לא צריך לעדכן כלום. אשמח לשמוע איך אפשר לפתור את הבעיה
-
- 2 תגובות
- 949 צפיות
-
-
אהלן! אני שואל אם משהו מכיר תוכנה שמאפשרת לחבר מצלמת וידאו רגילה לחלוטין (כאלה שמצלמות על miniDV) ומתחברת במחשב ב-USB ומזרימה וידאו, לעשות בה שימוש כמצלמת אינטרנט לכל דבר וזה יעבוד במסנג'ר. אם משהו מכיר שם של תוכנה- אני אשמח לקבלה! תודה רבה!
-
- 1 תגובה
- 949 צפיות
-
-
שלום, לחבר שלי יש וינדוס ויסטה על מחשב נייד, והוא קבע סיסמא ושכח אותה ולא יצר קובץ סיסמאות. הכונן דיסקים שלו לא עובד ולכן זה מוריד לי מלא אופציות של דיסקי אתחול, מה שמשאיר לי רק את הUSB. השאלה שלי, מה אני יכול לעשות אם יש ברשותי רק חיבור USB.. האם קיימת תוכנה bootable שעולה ישירות מהאחסן הנייד ומאפסת או עוקפת את הסיסמא?
-
- 3 תגובות
- 949 צפיות
-
-
אני מוריד דברים מהתוכנת שיתוף emule כמו שהרבה םה מורדים ...מהתוכנה הזאת עכשיו הבעיה היא שאני לא רוצה להוריד מהגירסא החדשה היא איטית נוראה אני משתמש עם גירסא 29a עכשיו אחרי 8 7 שעות האימול סוגר את עצמו והwindows מראה את ההודעה הזאת של ה dont send erorr יהני ביצע פעולה לא חוקית למה ה windows מפיל לי את האימול מישהו יודע בבקשה!?
-
- 10 תגובות
- 949 צפיות
-
-
קיבלתי הודעה בצבע אדום אזהרה באנגלית. שאומר שיש תוכנה ריגול שניקרא Spyware ושיתק לי פיירוול של חלונות XP PRO.... וזה חזק מאוד.אם אני פותח דפדפן אקספלורר ישר עולה לי אתר פורנו.ותקוע האתר פורנו.ולא יכול לשנות האתר אחר.ולא נותן לי אתר אחר. קשה להסיר אותו נסיתי בתוכנות הסרה Spyware הם: Spyware Doctor 6 Spybot - Search & Destroy ואנטי וירוס נוד 32 AVG 8.5 ושום דבר לא עזר לי להסיר אותו.זה קשה. אני צריך כלי תוכנה מאוד מאוד חזק מנקה את Spyware ומחזיר את פיירוול של חלונות XP פנימי. איך פותרים את הבעיה קשה מאוד? בתודה מראש מיקי
-
- 8 תגובות
- 949 צפיות
-
-
פעם הייתי משתמש ב-BSPLAYER, אבל שמו בו קצת תוכנות ריגול לאחרונה אז וויתרתי עליו. אני משתמש עכשיו ב-WMC והוא עושה בעיות כל הזמן, לרוב קורס. אני לא מכיר נגנים אחרים, אז אם מישהו יכול בבקשה תמליצו על אחד טוב שלא עושה בעיות ותומך ברוב הפורמטים :-).
-
- 10 תגובות
- 949 צפיות
-
-
התקנתי על המחשב שלי ווינדוס 7 היה לי XP. ואין לי קול במחשב יש לי מחשב של ASUS. מפרט: מעבד: Asus P5VD2-VM RAM GB2 Dual Core Intel Core 2 Duo E4500, 2200 MHz תודה.
-
- 2 תגובות
- 949 צפיות
-
-
שלום! יש לי כבר כמה זמן סדרה של רקעים למחשב ברזולוצית 1280 על 960 ולי יש מסך 20" רחב (1680 על 1050), התמונות שאני רוצה לשים בתור רקע (המזוכרות מקודם) - נמתחות. מישהו יכול להגיד לי כמה אני צריך לחתוך מגובהן של התמונות בכדי שיתאימו לי לרקע במסך? תודה רבה.
-
- 1 תגובה
- 949 צפיות
-
-
שלום רב, יש לי WIN7 ו OUTLOOK2007. ב- CONTACTS הגדרתי 3 קבוצות שונות של אנשי קשר והן מופיעות כולן בפינה השמאלית העליונה. אבל, כשאני שולח מייל חדש ולוחץ על כפתור "אל.."/TO כדי לאתר את הנמען, אינני רואה את הקבוצות שיצרתי אלא רק את קבוצת ברירת המחדל. מישהו יודע מה אפשר לעשות? תודה וחג חנוכה שמח!
-
- 0 תגובות
- 949 צפיות
-
-
הלוח של ga-7zxe מעבד 1300 amd duron זכרון 2x512mb .שמעתי שיש תוכנה שמתאימה ללוחות של gigabyte .תודה לכם
-
- 4 תגובות
- 949 צפיות
-
-
שלום. אני משתמש בd.i.k.o על מנת לקודד קבצים לDVD שלי. אני ממיר את הקבצים ובוחר בתוכנה ביחד עם הסרט גם כתוביות אבל הכתוביות יוצאות ככתוביות בחירה ולא כתוביות מודבקות שזה מה שאני צריך מכיוון שתוכנת הDVD AUTHRING שלי לא תומכת בכתוביות. יש לציין שאני לא יכול להשתמש בDVD שלי בDVD שDIKO יוצר ולכן אני נאצץ להשתמש בDVD AUTHOR חיצוני (של TMPGENC). אני מקודד דרך CCE. יש למישהו מושג?
-
- 3 תגובות
- 949 צפיות
-
-
מה קורה חבר'ה ? אני לא מדבר על המסכי LCD של מודינג, אלא על מסך לדים של פרסום. כן, כן ! אלה הגדולים שיש על הבניינים. חבר שלי קנה מסך 5X3 מטר שהולך להיתלות בתלפיות, ירושלים. הוא שולט על המסך דרך תודנה שנקראת LEDStudio. בקיצור, התוכנה מעלה קבצי LSD אבל הביאו לו כמה פרסומות בתור קבצי AVI. השאלה שלי היא כזאת - האם יש תוכנה שממירה קבצי AVI לקבצי LSD. אחרי חיפוש בגוגל לא מצאתי מש'ו שקרוב לזה אפילו. אם מישהו יודע על מה אני מדבר, יש לו מושג למה אני מתכוון שיעזור לי בבקשה. אני מאוד מודה לעוזרים, יום טוב, מתן
-
- 2 תגובות
- 949 צפיות
-
-
שלום לכולם, יש לי שאלה שככל הנראה לא כולם ידעו אבל אני מקווה שלפחות אחד. ב CS3 אני יכול להקצות כמות מסויימת של זיכרון לתוכנה, כאשר התוכנה בחלון הקצאת הזיכרון אומרת לי שיש 3325MB פנויים וטווח אידיאלי להקצאה שהוא מהווה בערך 70% מתוך ה - 3325 שהתוכנה אומרת שקיים! 1. קיים במחשב הרבה יותר זכרון! האם ה CS3 יכול לזהות רק חלק ממנו?! אולי אפשר לשנות את העיניין ולתת לפוטושופ אפשרות לזהות יותר זכרון? (קיים 8GB) 2. למה הוא נותן טווח אידיאלי של עד 70% ממה שקיים? הוא כביכול מרחם עלי בכל מה שקשור למערכת ההפעלה וכו'? תודה על כל התייחסות.
-
- 6 תגובות
- 949 צפיות
-
-
אם תתנו כתובת זה יעזור תודה
-
- 5 תגובות
- 949 צפיות
-
-
לוח - Asus P5GD2-X מערכת הפעלה - Win 7 H P 32bit ניסיתי את הדרייבר של XP מהאתר של Asus. לא עזר. ובאתר של C-Media אני לא מוצא את הדרייבר הזה. תודה רבה.
-
- 3 תגובות
- 949 צפיות
-
-
יש לי מצלמת רשת של SILVERLINE 130 הבעיה היא שאיבדתי את הדיסק עם הדרייברים ואני לא מוצא באינטרנט את הדרייבר המתאים. בDEVICE MANAGER רשום שחסר cif single chip מצאתי אותו אבל לא כזה שמתאים לדגם שלי. מישהו יכול לעזור לי?
-
- 1 תגובה
- 949 צפיות
-
-
נתקלתי במספר אנשים שנתקלו בתופעה הזאת, יש לי את הגרסה האחרונה המעודכנת של הכרום, מזה זמן שהפעלת סרטונים על מסך מלא מקרטעים. מלבד התופעה הזאת גם CHECKBOX נעלמו וצריך לנחש איפה לסמן בתיבת הסימון.... הייתי עובר בשמחה לFF אבל הוא איטי להחריד לעומת הכרום. ניסיתי לשנות הגדרות שפה לאנגלית, עדיין אותה בעיה. מישהו נתקל בבעיה ויודע אם יש לה פיתרון ? (לא כולם חווים אותה)
-
- 2 תגובות
- 949 צפיות
-


