עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by THE KING,

    אני מחפש את התוכנה מרשם 2002 למי שיש את האתר בבקשה שיגיד לי ואל תגידו לי יש את זה ברשת כי אין שם מחקו אותה

    • 2 תגובות
    • 957 צפיות
  2. Started by duk4u,

    מותקן אצלי כרגע Offic 2003 . האם אני יכול לדרוס עם 2007 או אני חייב להסיר את 2003 לפני התקנת 2007 ...

    • 12 תגובות
    • 957 צפיות
  3. Started by I7210I,

    שלום יש תוכנה (ואתר)בשם ZATTO שזה משדר טלויזיה מאירופה אני רוצה לראות את הטלויזיה הזאת בארץ אבל זה עובד הכי טוב מIP שוווצרי . איך משיגים כזה דבר? אני עכשיו נמצא בשוויץ אם זה עוזר איך שהוא לשמור IP או משה וכזה.. תודה

    • 1 תגובה
    • 957 צפיות
  4. חזרתי לעבוד עם פאוור פוינט אחרי כמה שנים שלא עבדתי איתה, ונתקלתי בבעיה כשיש לעמוד רקע, וגם לתמונה, הרקע של התמונה עולה על זה של המצגת - וזה לא נראה אחיד. בעבר אני זוכר שמצאתי דרך לבטל את הרקע של התמונה ולהפוך אותו לשקוף. איך עושים את זה? התמונות שאני משתמש בהם לא קשורות לקליפ-ארט של האופיס

    • 1 תגובה
    • 957 צפיות
  5. Started by Naor1,

    בבקשה תעזרו לי !!! אני צריך את הדרייבר של המצלמה שלי אני לא יודע מה הדגם אבל הבאתי תמונה שלו תראו ותעזרו בבקשה @@!! [attachment deleted by admin]

    • 0 תגובות
    • 957 צפיות
  6. כל פעם שאני חוזר מהצבא יש בעיה חדשה במחשב... הפעם הבעיה היא שכל לחיצה על מקשי ה caps וה- num lock נישמע צפצוף מעצבן מתוך המחשב עצמו. בנוסף כפתור ה num lock התהפך, כשהוא לחוץ החיצים עובדים, וכשהוא לא לחוץ המספרים עובדים. התקלה הופיע לפני כשבוע ,אין נקודת שחזור מערכת מתאימה ולא מצאתי שום תוכנה חדשה יוצאת דופן שהיית יכולה לגרום לזה. ודבר נוסף ששמתי לב זה שלפני שהוינדווס עולה אין את הציפצופים. הוידווס שלי הוא xp pro

    • 4 תגובות
    • 957 צפיות
  7. Started by Gohan,

    אוקי , יש לי רשת אלחוטית מחשב עם כרטיס טלוויזיה וlaptop. אני רוצה שהlaptop יקבל שידור טלוויזיה דרך הרשת איך? תודה.

    • 8 תגובות
    • 957 צפיות
  8. Started by Green,

    שלום יש לי בערך 50GB של שירים כולם מסודרים בספריות לפי:אומן-אלבום-שיר אבל שאני מכניס את הכל לאיטונז (IPOD מה אפשר לעשות) לא הכל יוצא מסודר וזה כי לא לכל השירים רשום בתוכם את האומן והדיסק אז שני שאלות: 1.איך אני מסדר באיטונז את השירים שלי כמו הספריות שלי ולא סתם הכל ברשימה אחת ארוכה 2.יש אולי תוכנה שיכולה לסדר את כל המוסיקה במחשב ולסדר את השמות של השירים ואת המידע שיש בתוך הקובץ? מה שבקיצור אני מנסה לשאול זה איך אני מסדר 6000 שירים כי ידנית אחד אחד זה לא אפשרי מקווה שהצלחתי להסביר את עצמי.. תודה

  9. מישהו יודע על פילטר ביוטיוב שיכול לסנן סרטונים שבאים ממשתמשים מסויימים (RayWilliamJohnson DuduAharonOfficial OmerAdamOfficial) אפילו plugin לFirefox יהיה נחמד.

    • 1 תגובה
    • 956 צפיות
  10. אהלן קובץ TAR הוא קובץ וידאו וכשאני מפעיל אותו אני רואה את הוידאו רץ אבל אין SOUND. אני רואה בהתחלה connect to download codec ואח"כ failed (למרות שאני מחובר לאינטרנט כל הזמן). הורדתי והתקנתי את ה-DIVX הכי חדש (5.0.2) ועדיין אין סאונד... למישהו יש רעיון ? תודה The Doorman

    • 3 תגובות
    • 956 צפיות
  11. Started by liorgadidi,

    שלום! ביקשו ממני לשלוח תמונות בקובץ של זיפ...(במייל) עשיתי את זה אבל משום מה אמרו לי שזה לא הגיע,הקובץ גדול מדי וצריך לחלק את לכמה זיפים... איך אני עושה את זה? תודה מראש, ליאור.

    • 2 תגובות
    • 956 צפיות
  12. Started by Gohan,

    איך אני יכול להגיד לתוכנה/משחק לעבוד על מעבד מסוים ? אם איזה תוכנה אני יכול לעשות את זה? תודה

    • 2 תגובות
    • 956 צפיות
  13. טוה ההמלצות שלי הן על שתי תוכנות K++ שהי גרסה משופרת\משופצרת של kazaa lite עם מלא תוספות נחמדות ושימושיות הנה הקישור WWW.K-LITE.TK ממש מומלץ בגלל speedup מובנה בנוסף partisipation על 1000 קבוע ועוד מלא שטויות. חוץ מזה אני ממליץ על נגן מדייה בשם mv2player שהוא חינמי (הם לא מפיצים גרסה בתשלום) היא ממש מקצועית לדעתי אבל קלה לשימוש ם לא כבדה בנוסף היא ממש יפה והיא קוראת כתוביות (מעולה לdivx ו dvd ). תנסו אותה ולא תחזרו לשום תוכנה. כן שכחתי יש גם קישור והנה הוא http://mv2.czweb.org תגידו לי מה דעתכם.

  14. Started by התנין,

    יצאה גירסה יותר חדשה emule 0.47c??

    • 10 תגובות
    • 956 צפיות
  15. Started by buzz man,

    יש לי בעיה מעצבנת... ה-FF משום מה שאני פותח את דואר וואלה לא פותח את כול הדף,חסרים שמות וגם אי אפשר לשלוח מייל מ FF בוואלה.... רציתי לדעת האם יש תוסף או משהו אחר שיכול לפתור את הבעיה? בEXPLORER האתר דואר של וואלה עובד מצויין ולא עושה בעיות. צירפתי תמונות של ה-FF והIE שתראו את הבעיה,הראשונה היא הבעיתית והשניה היא התמונה של ה IE. מי שיכול לעזור.... [attachment deleted by admin]

    • 5 תגובות
    • 956 צפיות
  16. אני ממש לא מבין בנושא, ויש לנו כמה סרטים שאנו לא יכולים לצפות בהם...

    • 2 תגובות
    • 956 צפיות
  17. Started by nirkatan2,

    שלום לכולם! מדוע אני צריך לחדש את הרשיון שלי לאנטיוירוס nod32 לאחר שנה? מה יקרה אם אני לא אחדש רשיון זה? מדוע זה בתשלום נוסף מלא??!! תודה מראש ניר

    • 2 תגובות
    • 956 צפיות
  18. Started by hamoodit,

    אם מישהו יודע מאיפה ניתן להוריד את התוכנה, אנא ענה לי.. בתודה מראש

    • 4 תגובות
    • 956 צפיות
  19. Started by מישו,

    שיחקתי קצת בתוכנה שנקראת PE Explorer. התוכנה מראה, בין היתר, את כל ה-resources של קבצי קוד שונים, וגם מאפשרת עריכה שלהם. כך, למשל, אפשר להסתיר חלון (אובייקט) של פרסומת בתוכנה כלשהי ע"י בחירה שלו ושינוי ההגדרות שלו. אפשר גם לערוך ממשק משתמש, ביטמפים, אייקונים וכו'. לעניין - בדקתי מה מסתתר בקובץ של winamp3, שנקרא studio.exe . מסתבר, שלמישהו היה רעיון קצת מופרע לגבי ה-about של התוכנה... (מקווה שההצגה של התמונה הצליחה. אם לא - שווה לנסות בבית בכל מקרה)

    • 6 תגובות
    • 956 צפיות
  20. שלום , קיבלתי עם המחשב שלי אך ורק דרייברים לויסטה , עכשיו אני צריך להוריד דרייברים של אודיו : HD Audio Codec Driver ועכשיו החברה שלי היא : Realtek , אני מנסה דרך האתר לא זז לי בכלל . ואיך אני יודע במדויק איזה גירסה אני צריך / יש אחד לכולם ?

    • 4 תגובות
    • 956 צפיות
  21. אחרי שאני מפעיל אותה ומקיש סיסמה, התוכנה נתקעת (מנצלת 99% CPU), ולא מגיבה. סימן הפרח לא "מסובב" (לפני התחברות בד"כ מסתובב עד שמתחבר). הסרתי/התקנתי פעמיים. לא עוזר, אותו דבר. עשיתי SYSTEM RESTORE - לא עזר. : עוד רעיונות?

    • 2 תגובות
    • 956 צפיות
  22. Started by tood24,

    חבריה כותרת

  23. Started by eyal,

    נורטון 2000 עובד עםXP :AR15: דחוף!!!

  24. יש לי דיסק של 80 גיגה ש(היה) מחולק ל שתי PARTITIONS :C עם וינדוס(ויסטה) ו תוכנות - 15 גיגה : D עם משחקים קבצי מדיה - 65 גיגה הפעלתי את ה תוכנה PARTITION MAGIC 8 וברגע ההפעלה התוכנה אומרת שהיא גילתה בעיה בדיסק ואם אני רוצה לתקן, לחצתי כן (כי אני אדיוט) ואז וינדוס קרס ואחרי הריבוט "נעלם לי PARTITION D . יש הרבה תוכנות שאמורות לעזור אבל אני לא מכיר את התהליכים ו אני לא רוצה , עוד פעם, לעשות משהוא נמהר עידכון, כרגע : D מופיע ככונן CD ROM ואין לי גישה אליו

    • 3 תגובות
    • 956 צפיות
  25. שלום לכולם יש לי אינטרנט אקספלור 6 ווינודס אקס פי SP2 הכול בעברית והמערכת חוקית לגמריי וגם שניסיתי להוריד את האקספלור החדש של מייקרוסופט עדיין זה רושם לי שההתקנה לא תומכת בשפה של מערכת ההפעלה למישהו יש פתרון? תודה לעוזרים

    • 5 תגובות
    • 956 צפיות

דיונים חדשים בפורומים