עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by nim901,

    אז אני אסביר, היום פתאום אני לא מצליח להעתיק דברים, לא מצליח ללחוץ על לינקים ולא מצליח לראות את הבאנרים באתר, משהו ממש ממש מוזר קורה פה Scan saved at 20:21:52, on 30/01/2005 Platform: Windows XP SP1 (WinNT 5.01.2600) MSIE: Internet Explorer v6.00 SP1 (6.00.2800.1106) Running processes: C:\WINDOWS\System32\smss.exe C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe C:\WINDOWS\system32\services.exe C:\WINDOWS\system32\lsass.exe C:\WINDOWS\System32\Ati2evxx.exe C:\WINDOWS\System32\svchost.exe C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe C:\Program Files\Kaspersky Lab\AVP6\avp.exe C:\WINDOWS\System32\lvhidsvc.exe C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe C:\WINDOWS\Explorer.EXE C:\Program Files\Babylon\Babylon.exe …

    • 4 תגובות
    • 963 צפיות
  2. מAVI,RM,MOV,ASF,WMV

    • 3 תגובות
    • 963 צפיות
  3. התקנתי את advrcntr2.dll וזה עדיין ממשיך להופיע לי

    • 1 תגובה
    • 963 צפיות
  4. Hey HWZone community, I've recently upgraded to a PCIe 5.0 NVMe SSD (a Samsung 990 Pro 2TB), and while the sequential read/write speeds are impressive, I'm noticing that real-world performance isn't quite what I expected. I'm wondering if my CPU might be bottlenecking the drive. My current system specs are: CPU: Intel Core i7-12700K Motherboard: ASUS ROG Strix Z690-A Gaming WiFi D4 (Supports PCIe 5.0) RAM: 32GB DDR5-6000 SSD: Samsung 990 Pro 2TB (PCIe 5.0 NVMe) Operating System: Windows 11 I've run several benchmark tests (CrystalDiskMark, AS SSD Benchmark), and while the sequential read/write scores are close to the advertised speeds of the SSD, the random read/write per…

  5. Started by lidor_abo,

    חברה שאני מריץ את הדיסק הנ"ל ונכנס לגוסט העכבר לא מגיב אני מניח שהדרייברים של הדיסק לא תואמים מאיפה אני מוריד דרייברים תואמים ..? ברשותי מקלדת ועכבר אלחוטי של microsoft

    • 6 תגובות
    • 963 צפיות
  6. Started by Intelee,

    אנא עיזרו לי להבין איך בידיוק אני משתמש ב PARTION MAGIC כך שלא אעשה תקלות במחשב! תודה רבה מראש!

    • 1 תגובה
    • 963 צפיות
  7. Started by fish123,

    אני ניסיתי לכווץ קובץ וידאו של 20 דקות ולא הצלחתי. ראיתי הרבה אנשים שהצליחו לכווץ וידאו ב-30MB. מישהו יכול להסביר לי איך ועם איזה תוכנה עושים את זה?

    • 0 תגובות
    • 963 צפיות
  8. Started by mishiago,

    שלום לכולם, כאשר אני בא לתרגם מילה מסויימת במסמך PDF, אשר נצפה בתוכנת Acrobat Reader, אני מקבל ג'יבריש, מספרים, וכל מיני צורות מוזרות. כמובן שהתקנתי את הפלאג והכל פעל כמו שצריך, בהתחלה... אך פתאום איני מצליח לתרגם אף מילה בתוך התוכנה (Acrobat Reader)... האם מישהו נתקע בבעיה דומה ויודע מה הפתרון ?? תודה על תשומת הלב ומקווה שתעזרו במציאת פתרון.

    • 2 תגובות
    • 963 צפיות
  9. Started by PsyGhost,

    אני אשמח לדעת אם יש איזשהי תוכנה שלא תופסת יותר מדי משאבים שיודעת לנהל לוח שנה, ספר טלפונים ולעשות בעצם את מה שעושה ה outlook. את outlook עצמו אני לא סובל עקב היותו תוכנה מאוד כבדה שצריך להשאיר פתוחה כל הזמן על מנת לקבל את התזכורות שלה, אז הייתי שמח לדעת אם יש תוכנה קצת יותר קלה שעושה את העבודה הזו.

    • 7 תגובות
    • 963 צפיות
  10. שלום אני עורך סרטים במחשב שצולמו במצלמת וידאו דיגיטלית, ורציתי לדעת אם מישהו מכיר תוכנה מקצועית שתאפשר לי בקטע מסויים מהסרט שאני עורך, להגביר את הסאונד של האנשים שמדברים ולהנמיך את רעשי הרקע אשר מפריעים לשמוע את הדיבור. בשביל דבר כזה דרושה תוכנה מקצועית ביותר, ולכן אני מנסה את מזלי כאן איתכם בשאלה אם מישהו מכיר במקרה תוכנה המסוגלת לעשות את זה? תודה רבה

    • 5 תגובות
    • 963 צפיות
  11. שלום לכם, אני רוצה להקליט סרטון שמוצג באתר מסוים, אבל הסרטון פועל רק בדפדפן של מיקרוסופט. תודה מראש.(אגב, תוכנת DEBUT לא עזרה לי, פשוט היא לא קלטה את הסרטון).

    • 8 תגובות
    • 963 צפיות
  12. השאלה בכותרת.....

    • 5 תגובות
    • 963 צפיות
  13. Started by omrit,

    היי, אני רוצה לעשות סרט- מעין תמונות שרצות עם אפקטים וסאונד, כמו מצגת אבל בפורמט של וידאו (ל-DVD). מישהו יודע אם איזה תוכנה אני יכול לעבוד? תודה!

    • 1 תגובה
    • 963 צפיות
  14. עד עכשיו עבדתי עם NORTON מופעל תמידי ובמקביל מוריד מיד פעם ומתקין במקביל גירסת ניסיון של NOD32. 1. כיום רציתי לעבור ל Kaspersky אבל הוא מכריח אותי להסיר את ה NOD32, למה? 2. האם לא ניתן להחזיק אנטיוירוס שני במקביל (גירסות דמו למיניהן לשימוש מידי פעם)? איך אפשר לעשות זאת? 3. האם אפשר להתקין את אנטיוירוס השני (למשל דמו של NOD32) לאחר התקנה של Kaspersky? והאם הוא יעשה בעיות או התנגש איתו בגלל זה?

    • 5 תגובות
    • 963 צפיות
  15. Started by rafi100,

    איך אני ממיר שפת מימשק מאנגלית לעיברית תודה לכל המשיבים

    • 1 תגובה
    • 963 צפיות
  16. שלום חברים, תופעה מוזרה במחשב שלי בבית וגם בעוד מחשבים תפועה מוכרת אך אין לי מושג אין ניתן לפתור אותה. כול כמה דקות בנסיון לפתוח עמוד חדש באקספלורר, מקבל בצד ימין למטה, לדוגמא: CONNECTING TO 209.85.227.147 ולא קורה כלום, עמוד נוסף חדש ואותו דבר. לא מצליח להתחבר. אם עמוד קודם שיהיה פתוח אני יכול להמשיך לגלוש עליו, אבל כל עמוד אחר חדש תקוע. אחר דקות רבות אני שוב יכול לחזור לגלוש. רציתי רק לציין שבפייר פוקס זה לא קורה. מישהו במקרה יודע איך ניתן לפתור את זה? [attachment deleted by admin]

    • 6 תגובות
    • 963 צפיות
  17. אני מתקין ASSASSINE CREED ובסוף ההתקנה הוא מתקין DIRTX DX והוא כותב לי שהוא לא יכול להתקין ביגלל DIRETX EROR.. מה אפשר לעשות? עריכה-מישחקים כגון COD4 וCRYSIS כן עובדים...

    • 10 תגובות
    • 963 צפיות
  18. אבל אחת שתומכת בעיברית או שיש לה לפחות SKIN בעיברית. תודה

    • 4 תגובות
    • 963 צפיות
  19. Started by ben060,

    אז ככה: מידי פעם כשאני עובד עם המחשב מופיע לי ההודעה הזאת: (ראו תמונה) כשאני לוחץ על ביטול אני מקבל את המלבן התחתון. נראה לי שזה רוגלות שיושבות על המחשב. לצורך ניקיון המחשב הרצתי את ADAWERE אבל זה עדיין לא נעלם. כשאני רוצה להיכנס לרגיסטרי הוא גם את זה לא נותן לי הוא כותב: אפשרות עריכת הרישום בוטלה ע"י מנהל המערכת שלך, ולאחר כמה שניות הוא מעלים מעצמו את ההודעה. יש לי הרגשה שזה וירוס או משהו כזה. מה אתם מציעים לעשות? [attachment deleted by admin]

    • 5 תגובות
    • 963 צפיות
  20. Started by nsheep,

    מישהו ניסה את התוכנה הזו ? האם יש תמיכה בעברית ? למישהו יש מושג איפה אפשר לקנות אותה בזול יחסית ?

    • 0 תגובות
    • 963 צפיות
  21. התקנתי ויסטה לפני כמה חודשים ומאז אני לא מצליח לראות שום סרט במחשב..רק לשמוע . התקנתי מחדש דריבר שאולי יעזור לי וזה לא צלח.. התקנתי מקודדים בלי סוף ושום דבר לא עוזר.. אני אתן לכם פירוט לכרטיס מסך ולעוד דריבר של התצוגה.. intel 8294G Express chipset family ו.. NVIDIA Geforce 6200 LE כשאני בדקתי במאפיני ה- intel 8294G Express chipset family אז זה אומר לי כך : ‏‏Windows הפסיק את פעולתו של התקן זה מכיוון שההתקן דיווח על בעיות. (קוד 43)‏‏ אם צריך לדעת,אז הלוח אם שלי הוא DELL.. תנסו לעזור אני כבר מיואש..

  22. Started by alexc32,

    http://www.iobit.com/gamebooster.html מישהו כבר ניסה את זה ? והאם זה רלוונטי למחשבים חזקים יחסית?

    • 5 תגובות
    • 963 צפיות
  23. Started by McMerc,

    היום, בשעה טובה ומוצלחת החלטתי להתקין פיירפוקס. הבעיה שלי היא, שהממשק בעברית. אני הייתי רוצה להפוך את הממשק לאנגלית. כמו כן, אני צריך המלצות לסקינים, או לפחות אתרים שיש בהם מבחר גדול של סקינים לפיירפוקס. תודה רבה.

    • 6 תגובות
    • 963 צפיות
  24. יש לי סרט שהוא בשני חלקי AVI. אני צריך תוכנה שתחבר לי אותם לקובץ אחד. תודה.

    • 2 תגובות
    • 963 צפיות
  25. לא משהו מסובך - שיהיה אפשר לשים כמה סרטונים קטנים ב-DVD אחד עם מסך פתיחה פשוט שיכלול סקרין-שוט מכל סרטון כשלחיצה על התמונה מפעילה את הסרטון. יכולת המרה מפורמטים אחרים לא קריטית. יש 1000 תוכנות מנופחות - רובן בתשלום. אני מחפש משהו פשוט בהרבה - משהו קליל פשוט ויעיל. תודה מראש!

    • 1 תגובה
    • 963 צפיות

דיונים חדשים בפורומים