עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by NetSpider,

    אני צריך איזו תוכנה כדי למדוד FPS במצב של OpenGL ... אני רוצה להשוואות דריברים שונים מבחינת OpenGL אז אני צריך איזו תוכנה (לא כבדה מבחינת גרפיקה) אבל שתעשה את הטסטים הבסיסיים של OpenGL ... תודה .

    • 3 תגובות
    • 967 צפיות
  2. אני צריך המלצה לתוכנה חינמית ללא פרסומות להרצת סרטים וכתוביות

    • 8 תגובות
    • 967 צפיות
  3. הכל היה טוב ויפה עם המדפסת שמחוברת ב-USB למחשב אחד ודרכו גם משותפת ברשת לכולם. באמצע יום בהיר רצינו להדפיס וזה רשם הודעה שאי אפשר להדפיס, חיפשתי בגוגל ומצאתי שיש תהליך שנקרא "pring spooler" או משהו כזה ובאמת הפעלתי אותו, והפעלתי מחדש, ועשיתי ריסטרט ומה שצריך והעניין עדיין לא מוכן לעוף. התקנתי דרייברים עדכניים למדפסת - כלום. כל זה על XP. מאחר וגם כך רציתי להעביר את המחשב המדובר ל-WIN7 ניצלתי את ההזדמנות, פירמטתי והתקנתי WIN7 והפלא ופלא - העניין נותר זהה. למישהו יש מוזר מה קורה פה?

    • 5 תגובות
    • 966 צפיות
  4. ברשותי כמה תכונות אשר אינן תומכות בשפה העברית, לא ניתן לכתוב או לקרוא את העברית ובמקום עברית היא מציגה ג'יבריש. אני מעוניין לדעת האם ישנה אפשרות להוסיף תמיכה בעברית, ע"י עריכה של קבצי ההפעלה של התוכנה או דרך כל אפשרית אחרת. I HAVE SPOKEN

    • 2 תגובות
    • 966 צפיות
  5. Started by sofix4,

    יש תוכנה שמאמצת את המעבד למאמץ מלא כדי שאוכל לראות עד כמה הוא מתחמם? [שתי ליבות]

    • 1 תגובה
    • 966 צפיות
  6. Started by manz11,

    שלום לכולם אני מחפש תוכנה שמריצה הודעות טקסט בתחתית המסך או באזור כלשהו. בסגנון ערוץ הספורט שמריצים שורת הודעות בתחתית המסך.(כמובן שאת תוכן ההודעות אני רוצה לערוך) תודה

    • 0 תגובות
    • 966 צפיות
  7. Started by poltergeits,

    הורדתי אלבום שכל הקבצים שלו הם עם הסיומת MPC איך אני יכול לשמוע אותו ויותר מזה איך אני יכול להמיר את הקובץ ... ???

    • 3 תגובות
    • 966 צפיות
  8. Started by INFERNO,

    מי הכי טובה מבחינת ביצועים ? תמיכה ? ועוד ... דעתי האישית : נרו יותר טובה וחזקה .. ;D

  9. Started by elyaz,

    שלום אני מחפש תוכנת צפייה בוידאו שניתן לשלוט בה על מהירות הנגינה תודה עריכה: מצאתי לבד (VLC) אפשר לנעול וסליחה על הצעירות...

    • 0 תגובות
    • 966 צפיות
  10. כל פעם שאני מוריד משהו מתוכנת ביטרונט האינטרנט מתנתק אחרי בערך 10 דקות ואני צריך לעשות ריסט למודם ניסתי להוריד עם התוכנות : µTorrent , TLN-Torrent , BitComet ניסתי גם להוריד מאתרים שונים קבצי טורנט שונים גם אחרי שעשיתי פורמט יש עדייו את אותה הבעיה שאני מוריד מאמיול\http\ftp וכו' אין ניתוקים. לפי מה שנראה לי הבעיה היא לא אצלי אלא אצל ספקית האינטרנט שלי - בזק הם אומרים שלא... לפני שאני מתקשר אליהם שוב רציתי לדעת אם מישהו יודע מה אפשר לעשות ? ואם לעוד מישהו יש את הבעיה הזאת , ואם כן מה ספקית האינטרנט שלו ? תודה

    • 6 תגובות
    • 966 צפיות
  11. Started by DOMMA,

    אני חייב עזרה 133176989 אי סי קיו בבקשה זה חשוב

    • 0 תגובות
    • 966 צפיות
  12. Started by Elad87,

    שלום קניתי מחשב חדש, עד היום לא היית לי שום בעיה לחבר את המסך הטלוויזה LCD למחשב. יש לי טלווזיה LCD של LG דגם PC51 כרטיס מסך Nvida 9500GT כאשר אני על המסך של המחשב AOC 916 אין שום בעיה והכל עובד ברגע שאני מחבר את הטלוויזה (החיבורים טובים) אני מקבל No Signal נסיתי להפעיל את המחשב מחדש כאשר הטלוויזה מחוברת ואז, אני רואה תמונה כולל טעינה של ה windows xp ואז ברגע שה Desktop צריך לעלות זה חוזר שוב ל No signal למישהו יש פיתרון???

    • 8 תגובות
    • 966 צפיות
  13. Started by Ben in Black,

    מאיפה אני מוריד את התוכנה הזאת אני יודע שיש כמה כאלה אבל אני רוצה משהו נו ושאני לא יסתבך עם זה לינק ישיר יעזור תודה מראש

    • 5 תגובות
    • 966 צפיות
  14. שלום! אני מחפש תוכנה, שתראה לי בדיוק איזה מחשב יש לי... שלא תראה רק AMD ATHLON 4400+ אלא את כל ה 64bit, x2 (2200X2), ואת כל שמות החברות כמו למשל Leadtek לכ. מסך ונגיד OCZ לזכרון... ושתכלול את כל המספרים / נתונים / וכיוצ"ב, את שם הדגם, חברה, קיצור הכל... תודה רבה

    • 5 תגובות
    • 966 צפיות
  15. יש לי איזה דיסק, שאחד הקבצים עליו אני לא מצליח להעתיק אותו עד הסוף למחשב, אני זוכר שהייתה תוכנה כזאת שוקראת דיסקים שרוטים משהוא מכיר את השם?

    • 4 תגובות
    • 966 צפיות
  16. Started by MODY69,

    שלום, ברשותי מצלמה דיגיטלית Fujifilm S5600 ואני רוצה לצלם סרטון ולהעלות אותו ל- youtube. אתמול צילמתי סרטון והוא תפס לי המון (סביבות ה- 100 מגה לפחות מדקה), וברצוני לשאול אתכם: האם יש איזושהי דרך לכווץ את הסרטון ככה שיגיע לגדלים נורמליים (כך שאוכל להעלות סרטון של 10 דקות למשל) וכך שהוא יתאים לאתר youtube? תודה מראש.

    • 10 תגובות
    • 966 צפיות
  17. Started by Inzagi,

    שלום, אני משתמש בווינדוס XP, כבר הרבה זמן יש לי בעיה שכשאני פותח את מנהל המשימות ומסתכל ב"תהליכים", יש המון יישומי svchost.exe פתוחים. מיותר לציין שזה צורך הרבה זיכרון ומאט את המחשב. איך אפשר לפתור את הבעיה הזו? תודה מראש

  18. Started by Anonymous1,

    שלום, אני רוצה להסיר את הרישיון של AutoCad 2009 מהמחשב, למרות הסקת ההתקנה וניקוי Registery עדיין הרישיון נשאר. איך אני יכול להסיר אותו? תודה רבה.

  19. Started by haime23,

    האם מישהו מכיר תוכנה להמרת קובץ EXE לקובץ AVI? תודה מראש חיים

    • 3 תגובות
    • 966 צפיות
  20. Started by supercars,

    אהלן, יש לי ווינדוס 7 64ביט. עד לא מזמן הכל עבד חלק. המשחקים רצו מעולה. בזמן האחרון המחשב לא מצליח לעלות לי את call of duty modern warfare 2. אני לוחץ על המשחק, זה שואל אותי אם להפעיל את זה בSAFE MODE או לא, ככה או ככה המשחק עולה לכמה שניות (עוד לא מגיע לתפריט) ואז קורס וכתוב "iw4mp.exe או iw4sp.exe הפסיק לפעול". יש לי את המשחק המקורי. ניסיתי למחוק דרך לוח הבקרה ולאחר מכן להכניס את הדיסק ולהתקין מחדש (Reinstall) אבל הבעיה לא נפתרה. לא מזמן עדכנתי את הדרייבר של הכרטיס מסך 9600GT, אולי זה קשור אני לא יודע, כי גם אחרי שאני מחזיר לדרייבר ישן הבעיה מופיעה. אשמח לעזרה כלשהי. תודה מראש.

    • 0 תגובות
    • 966 צפיות
  21. אבקש את עזרתכם זה עתה פרמטתי את המחשב הכל תקין יש אינטרנט אך לא מצליח לראות וידאו רואים מטושטש בצבעים ירוק כחול אדום האם חסר איזשהו קודק נא עזרתכם האדיבה והמהירה

    • 3 תגובות
    • 966 צפיות
  22. Started by baruch,

    שלום לכולם! כל פעם שאני מפעיל את האימיול המחשב שלי מתחיל להגיב נורא לאט. לפעמים הוא מתאושש והמחשב מתפקד כרגיל ופעמים האמיול נתקע ובעקבותיו המחשב. טריק שגיליתי זה לכבות ת ההגנה האוטמוטית של נורטון אנטיוירוס ואת ZONE ALARM ואז להפעיל את אימיול... לחכות זהתוכנה תעלה, להפעיל את האנטיוירוס, לחכות 5 דקות ואז להפעיל את ZA. בדרך כלל זה עובד אבל לפעמים לא. מישהו יכול להסביר לי בבקשה למה זה קורה ולהציע פתרון? באותה הזדמנות אבקש לינק תקין ועובד ל LSD EMULE מכיון שהלינקים שתקלתי בהם עד עכשיו לא עבדו. (גם מודים טובים אחרים יתקבלו בברכה) אם זה עוזר אני משתמש כרגע באימיול הרגיל גרסא 0.44B ובווינדוס XP SP2 תודה רבה לכל מי שקרא ובמיוחד לאלה שעוזרים.

    • 7 תגובות
    • 966 צפיות
  23. אני מתכוון לפרמט את המחשב ואין לי את דיסק ההתקנה של כרטיס הטלויזיה שמותקן במחשב. מצאתי באינטרנט תוכנה שנקראת DriverMax. תוכנה זו מייצאת את כל הדרייברים ונותנת אפשרות לייבא אותם חזרה. לפני שפירמטתי את המחשב עשיתי ניסיון כדי לראות שהתוכנה עובדת.ייצאתי את הדרייבר של כרטיס הטלויזיה. הסרתי את התוכנה של כרטיס הטלויזיה ולאחר מכן ייבאתי חזרה את הדרייבר ששמרתי אולם לא ראיתי לאחר מכן את האייקון של כרטיס הטלויזיה על שולחן העבודה וגם לא מצאתי אותו לאחר שהלכתי להתחל--->תוכניות. השאלות שלי הם: האם דרייבר וקובץ התקנה הם לא אותו דבר? כלומר ברגע שאני מקבל עם חומרה מסויימת את הדיסק האם זה קןבץ התקנה או דרייבר? או שניהם יחד? אם אלו שני דברים שונים האם אפשר לקבל הסבר מה ההבדל בין קובץ התק…

    • 5 תגובות
    • 966 צפיות

דיונים חדשים בפורומים