תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
אני צריך המלצה לתוכנה חינמית ללא פרסומות להרצת סרטים וכתוביות
-
- 8 תגובות
- 967 צפיות
-
-
הכל היה טוב ויפה עם המדפסת שמחוברת ב-USB למחשב אחד ודרכו גם משותפת ברשת לכולם. באמצע יום בהיר רצינו להדפיס וזה רשם הודעה שאי אפשר להדפיס, חיפשתי בגוגל ומצאתי שיש תהליך שנקרא "pring spooler" או משהו כזה ובאמת הפעלתי אותו, והפעלתי מחדש, ועשיתי ריסטרט ומה שצריך והעניין עדיין לא מוכן לעוף. התקנתי דרייברים עדכניים למדפסת - כלום. כל זה על XP. מאחר וגם כך רציתי להעביר את המחשב המדובר ל-WIN7 ניצלתי את ההזדמנות, פירמטתי והתקנתי WIN7 והפלא ופלא - העניין נותר זהה. למישהו יש מוזר מה קורה פה?
-
- 5 תגובות
- 966 צפיות
-
-
ברשותי כמה תכונות אשר אינן תומכות בשפה העברית, לא ניתן לכתוב או לקרוא את העברית ובמקום עברית היא מציגה ג'יבריש. אני מעוניין לדעת האם ישנה אפשרות להוסיף תמיכה בעברית, ע"י עריכה של קבצי ההפעלה של התוכנה או דרך כל אפשרית אחרת. I HAVE SPOKEN
-
- 2 תגובות
- 966 צפיות
-
-
יש תוכנה שמאמצת את המעבד למאמץ מלא כדי שאוכל לראות עד כמה הוא מתחמם? [שתי ליבות]
-
- 1 תגובה
- 966 צפיות
-
-
הכוונה שלי בקבצים "בלתי נראים" היא שגם אם אני עושה "הצג קבצים מוסתרים" עדיין לא רואים אותם,ואני ארחיב את ההסבר שלי. שאני משתמש בקבצי mp3 אני מגלה פתאום שאם מסתכלים על התקייה המסוימת רואים תמונה "תצוגה מקדימה " בעצם של התקייה. לדוג' : עכשיו שאני נכנס לאותה תקייה ומנסה לאתר את התמונה הזאת כדי למחוק אותה לגמרי מהמחשב ,כלומר לא רק שלא יראו אותה בתצוגה מקדימה אלא בכלל למחוק אותה ,אני פשוט לא מוצא אותה למרות שאני מכוון את ההגדרות להצג קבצים מוסתרים . אבל במקרה גיליתי שכשאני נכנס לnero אני רואה משם את הקבצים האלה ויכול להסיר אותם,אבל אז זה לדפדף תקייה תקייה ולהתחיל לחפש כאלה ולהסיר אותם אין לי כוח. אז ניסיתי להיות יותר יצירתי,הפעלתי search עם השם שתמיד נוצר לתמונות האלה (…
-
- 2 תגובות
- 966 צפיות
-
-
שלום לכולם אני מחפש תוכנה שמריצה הודעות טקסט בתחתית המסך או באזור כלשהו. בסגנון ערוץ הספורט שמריצים שורת הודעות בתחתית המסך.(כמובן שאת תוכן ההודעות אני רוצה לערוך) תודה
-
- 0 תגובות
- 966 צפיות
-
-
הורדתי אלבום שכל הקבצים שלו הם עם הסיומת MPC איך אני יכול לשמוע אותו ויותר מזה איך אני יכול להמיר את הקובץ ... ???
-
- 3 תגובות
- 966 צפיות
-
-
מי הכי טובה מבחינת ביצועים ? תמיכה ? ועוד ... דעתי האישית : נרו יותר טובה וחזקה .. ;D
-
- 3 תגובות
- 966 צפיות
-
-
שלום אני מחפש תוכנת צפייה בוידאו שניתן לשלוט בה על מהירות הנגינה תודה עריכה: מצאתי לבד (VLC) אפשר לנעול וסליחה על הצעירות...
-
- 0 תגובות
- 966 צפיות
-
-
כל פעם שאני מוריד משהו מתוכנת ביטרונט האינטרנט מתנתק אחרי בערך 10 דקות ואני צריך לעשות ריסט למודם ניסתי להוריד עם התוכנות : µTorrent , TLN-Torrent , BitComet ניסתי גם להוריד מאתרים שונים קבצי טורנט שונים גם אחרי שעשיתי פורמט יש עדייו את אותה הבעיה שאני מוריד מאמיול\http\ftp וכו' אין ניתוקים. לפי מה שנראה לי הבעיה היא לא אצלי אלא אצל ספקית האינטרנט שלי - בזק הם אומרים שלא... לפני שאני מתקשר אליהם שוב רציתי לדעת אם מישהו יודע מה אפשר לעשות ? ואם לעוד מישהו יש את הבעיה הזאת , ואם כן מה ספקית האינטרנט שלו ? תודה
-
- 6 תגובות
- 966 צפיות
-
-
אני חייב עזרה 133176989 אי סי קיו בבקשה זה חשוב
-
- 0 תגובות
- 966 צפיות
-
-
שלום קניתי מחשב חדש, עד היום לא היית לי שום בעיה לחבר את המסך הטלוויזה LCD למחשב. יש לי טלווזיה LCD של LG דגם PC51 כרטיס מסך Nvida 9500GT כאשר אני על המסך של המחשב AOC 916 אין שום בעיה והכל עובד ברגע שאני מחבר את הטלוויזה (החיבורים טובים) אני מקבל No Signal נסיתי להפעיל את המחשב מחדש כאשר הטלוויזה מחוברת ואז, אני רואה תמונה כולל טעינה של ה windows xp ואז ברגע שה Desktop צריך לעלות זה חוזר שוב ל No signal למישהו יש פיתרון???
-
- 8 תגובות
- 966 צפיות
-
-
מאיפה אני מוריד את התוכנה הזאת אני יודע שיש כמה כאלה אבל אני רוצה משהו נו ושאני לא יסתבך עם זה לינק ישיר יעזור תודה מראש
-
- 5 תגובות
- 966 צפיות
-
-
תעשו לי טובה לתגידו לי פעם אחת ולתמיד- איך אני מפרמט את כל הארדיסק בלי שיישאר עליו כלום! בלי התקנה של ווינדוס ובלי שום שטות אחרת!! פשוט לפרמט-למחוק כל שכר לים הוירוסים והשטויות שיש לי במחשב וזהו. נשמע פשוט אבל אני לא יודע תכלס איך... מה שגם זה סרט למצוא את זה באינטרנט כי בכל מקום רשום רק איך לפרמט עם ההתקנה של ווינדוס... תודה!
-
- 2 תגובות
- 966 צפיות
-
-
תודה.
-
- 6 תגובות
- 966 צפיות
-
-
שלום! אני מחפש תוכנה, שתראה לי בדיוק איזה מחשב יש לי... שלא תראה רק AMD ATHLON 4400+ אלא את כל ה 64bit, x2 (2200X2), ואת כל שמות החברות כמו למשל Leadtek לכ. מסך ונגיד OCZ לזכרון... ושתכלול את כל המספרים / נתונים / וכיוצ"ב, את שם הדגם, חברה, קיצור הכל... תודה רבה
-
- 5 תגובות
- 966 צפיות
-
-
יש לי איזה דיסק, שאחד הקבצים עליו אני לא מצליח להעתיק אותו עד הסוף למחשב, אני זוכר שהייתה תוכנה כזאת שוקראת דיסקים שרוטים משהוא מכיר את השם?
-
- 4 תגובות
- 966 צפיות
-
-
שלום, ברשותי מצלמה דיגיטלית Fujifilm S5600 ואני רוצה לצלם סרטון ולהעלות אותו ל- youtube. אתמול צילמתי סרטון והוא תפס לי המון (סביבות ה- 100 מגה לפחות מדקה), וברצוני לשאול אתכם: האם יש איזושהי דרך לכווץ את הסרטון ככה שיגיע לגדלים נורמליים (כך שאוכל להעלות סרטון של 10 דקות למשל) וכך שהוא יתאים לאתר youtube? תודה מראש.
-
- 10 תגובות
- 966 צפיות
-
-
שלום, אני משתמש בווינדוס XP, כבר הרבה זמן יש לי בעיה שכשאני פותח את מנהל המשימות ומסתכל ב"תהליכים", יש המון יישומי svchost.exe פתוחים. מיותר לציין שזה צורך הרבה זיכרון ומאט את המחשב. איך אפשר לפתור את הבעיה הזו? תודה מראש
-
- 1 תגובה
- 966 צפיות
-
-
שלום, אני רוצה להסיר את הרישיון של AutoCad 2009 מהמחשב, למרות הסקת ההתקנה וניקוי Registery עדיין הרישיון נשאר. איך אני יכול להסיר אותו? תודה רבה.
-
- 1 תגובה
- 966 צפיות
-
-
האם מישהו מכיר תוכנה להמרת קובץ EXE לקובץ AVI? תודה מראש חיים
-
- 3 תגובות
- 966 צפיות
-
-
אהלן, יש לי ווינדוס 7 64ביט. עד לא מזמן הכל עבד חלק. המשחקים רצו מעולה. בזמן האחרון המחשב לא מצליח לעלות לי את call of duty modern warfare 2. אני לוחץ על המשחק, זה שואל אותי אם להפעיל את זה בSAFE MODE או לא, ככה או ככה המשחק עולה לכמה שניות (עוד לא מגיע לתפריט) ואז קורס וכתוב "iw4mp.exe או iw4sp.exe הפסיק לפעול". יש לי את המשחק המקורי. ניסיתי למחוק דרך לוח הבקרה ולאחר מכן להכניס את הדיסק ולהתקין מחדש (Reinstall) אבל הבעיה לא נפתרה. לא מזמן עדכנתי את הדרייבר של הכרטיס מסך 9600GT, אולי זה קשור אני לא יודע, כי גם אחרי שאני מחזיר לדרייבר ישן הבעיה מופיעה. אשמח לעזרה כלשהי. תודה מראש.
-
- 0 תגובות
- 966 צפיות
-
-
אבקש את עזרתכם זה עתה פרמטתי את המחשב הכל תקין יש אינטרנט אך לא מצליח לראות וידאו רואים מטושטש בצבעים ירוק כחול אדום האם חסר איזשהו קודק נא עזרתכם האדיבה והמהירה
-
- 3 תגובות
- 966 צפיות
-
-
שלום לכולם! כל פעם שאני מפעיל את האימיול המחשב שלי מתחיל להגיב נורא לאט. לפעמים הוא מתאושש והמחשב מתפקד כרגיל ופעמים האמיול נתקע ובעקבותיו המחשב. טריק שגיליתי זה לכבות ת ההגנה האוטמוטית של נורטון אנטיוירוס ואת ZONE ALARM ואז להפעיל את אימיול... לחכות זהתוכנה תעלה, להפעיל את האנטיוירוס, לחכות 5 דקות ואז להפעיל את ZA. בדרך כלל זה עובד אבל לפעמים לא. מישהו יכול להסביר לי בבקשה למה זה קורה ולהציע פתרון? באותה הזדמנות אבקש לינק תקין ועובד ל LSD EMULE מכיון שהלינקים שתקלתי בהם עד עכשיו לא עבדו. (גם מודים טובים אחרים יתקבלו בברכה) אם זה עוזר אני משתמש כרגע באימיול הרגיל גרסא 0.44B ובווינדוס XP SP2 תודה רבה לכל מי שקרא ובמיוחד לאלה שעוזרים.
-
- 7 תגובות
- 966 צפיות
-
-
אני מתכוון לפרמט את המחשב ואין לי את דיסק ההתקנה של כרטיס הטלויזיה שמותקן במחשב. מצאתי באינטרנט תוכנה שנקראת DriverMax. תוכנה זו מייצאת את כל הדרייברים ונותנת אפשרות לייבא אותם חזרה. לפני שפירמטתי את המחשב עשיתי ניסיון כדי לראות שהתוכנה עובדת.ייצאתי את הדרייבר של כרטיס הטלויזיה. הסרתי את התוכנה של כרטיס הטלויזיה ולאחר מכן ייבאתי חזרה את הדרייבר ששמרתי אולם לא ראיתי לאחר מכן את האייקון של כרטיס הטלויזיה על שולחן העבודה וגם לא מצאתי אותו לאחר שהלכתי להתחל--->תוכניות. השאלות שלי הם: האם דרייבר וקובץ התקנה הם לא אותו דבר? כלומר ברגע שאני מקבל עם חומרה מסויימת את הדיסק האם זה קןבץ התקנה או דרייבר? או שניהם יחד? אם אלו שני דברים שונים האם אפשר לקבל הסבר מה ההבדל בין קובץ התק…
-
- 5 תגובות
- 966 צפיות
-


